quote:Op woensdag 30 december 2020 17:20 schreef Cee het volgende:
Twee woorden, negen letters.Bier halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Progrockgenot.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit stuk vind ik echt vreselijk. Dit stuk verpest voor mij wat de plaat nog een beetje leuk maakt.
Beetje het Las Vegas effect. Geen besef meer hebben van de tijd als je daar een paar dagen bent. Er hangen ook nergens klokken in Vegasquote:
Nog 9 minuten denk ik.quote:
Ik weet het, ik en het.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:20 schreef ok01 het volgende:
[..]het gaat prima hier
![]()
Dit duurt 23 minuten trouwens
quote:Op woensdag 30 december 2020 17:20 schreef Cee het volgende:
Twee woorden, negen letters.Bier halen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doen ze al heel wat jaren. Hoort erbijquote:Op woensdag 30 december 2020 17:20 schreef Breekfast het volgende:
Ze gaan toch niet echt de volle 23 minuten draaien?
Glass Prison is mijn langste Dream Theater.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Staat A Change of Seasons er niet eens in?
Holle frasen.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:20 schreef PippenScottie het volgende:
Wat vindt Cee hier eigenlijk van?
Niet?!quote:Op woensdag 30 december 2020 17:20 schreef Isorden het volgende:
[..]
Schijnt het langste nummer uit de lijst te zijn!
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:20 schreef Breekfast het volgende:
Waarheid.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:19 schreef El-Stinho het volgende:
Echoes is een grote rondreis door het bestaan. 23 minuten genot.
Ik kan niet zoveel met hele vage progrock. Lekker vaag doen om het vaag doen.quote:
Zo de prachtige opbouw naar het prachtige slot.quote:
Zeker welquote:Op woensdag 30 december 2020 17:20 schreef Breekfast het volgende:
Deden ze ook. Maar dan ergens anders.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:20 schreef Bugno3 het volgende:
Zo'n plaat waarover boomers zeggen dat ze vroeger tenminste nog muziek maakten
Aldi reclame genotquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |