23 minuten en een beetje.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:19 schreef peaceman het volgende:
Hoe lang duurt dit nummer eigenlijk?
Ik begon me al zorgen te maken, dank!quote:
Supersnelle versie.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:19 schreef Naesala_1981 het volgende:
Dit nummer past best in 4 minuten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 december 2020 17:19 schreef essnhills het volgende:
Nog een leuke feitje:
Wisten jullie dat Echo in de Griekse mythologie een Bosnymf was die verliefd werd op Narcissus.
En dat ze Narcissus naar een waterpoel leidde waar hij verliefd werd op zijn eigen spiegelbeeld en niet kon stoppen met naar zichzelf kijken. En toen veranderde in een narcis, een bloem die je vaak aan het water ziet met zijn kopje naar beneden?
Dat is raar, ik hoor Echoes.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zit nu te genieten van de 1e gitaarsolo van Slash tijdens Estranged
Zo das echt lang!quote:
Schijnt het langste nummer uit de lijst te zijn!quote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 17:19 schreef Zorro het volgende:
Hoe gaat het hier, redden jullie het nog een beetje?
Alles gehoord hoor, ben maar niet bang
quote:Op woensdag 30 december 2020 17:19 schreef El-Stinho het volgende:
Echoes is een grote rondreis door het bestaan. 23 minuten genot.
Ik houd van het contrast tussen deze 2 reactiesquote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 17:20 schreef Cee het volgende:
Twee woorden, negen letters.Davina heeft hier ook een mening over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op woensdag 30 december 2020 17:20 schreef Cee het volgende:
Twee woorden, negen letters.Niet mee eens, maar kwaliteitspost weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
Staat A Change of Seasons er niet eens in?quote:Op woensdag 30 december 2020 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit op de plaat wel leuk ofzo. Maar daar blijft het ook wel bij inderdaad. Dit zal niet in de hoge regionen van de Mex2000 te vinden zijn.
Ik weet zo snel niet of er iets van 23+ minuten in staat, maar ik betwijfel het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |