Je kan ook te ver gaan héquote:Op woensdag 30 december 2020 17:16 schreef Gretzl het volgende:
Echoes behoort wel tot de allersaaiste langste nummers die ik ken. Hoor nog liever November Rain
Ongeveer even lang als de douche van Diaanquote:Op woensdag 30 december 2020 17:19 schreef peaceman het volgende:
Hoe lang duurt dit nummer eigenlijk?
23 minuten en een beetje.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:19 schreef peaceman het volgende:
Hoe lang duurt dit nummer eigenlijk?
Ik begon me al zorgen te maken, dank!quote:
Supersnelle versie.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:19 schreef Naesala_1981 het volgende:
Dit nummer past best in 4 minuten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 december 2020 17:19 schreef essnhills het volgende:
Nog een leuke feitje:
Wisten jullie dat Echo in de Griekse mythologie een Bosnymf was die verliefd werd op Narcissus.
En dat ze Narcissus naar een waterpoel leidde waar hij verliefd werd op zijn eigen spiegelbeeld en niet kon stoppen met naar zichzelf kijken. En toen veranderde in een narcis, een bloem die je vaak aan het water ziet met zijn kopje naar beneden?
Dat is raar, ik hoor Echoes.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zit nu te genieten van de 1e gitaarsolo van Slash tijdens Estranged
Zo das echt lang!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |