Het origineel is van David Bowie.quote:
haha ja dit was toch ook de enige mogelijke reactiequote:
Slijmbal was ook wel terecht geweest!quote:Op woensdag 30 december 2020 19:24 schreef Meke het volgende:
[..]
haha ja dit was toch ook de enige mogelijke reactie![]()
Dit dus. Had er nooit eerder van gehoordquote:Op woensdag 30 december 2020 19:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook niet maar het is wel mooi!
Ondertussen krijg ik hier thuis ook voorlichting over waarom dat wel dégelijk een hele goede film is.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh dit stukje wel
Dit zat ook in Dirty Dancing
Jij en @Arizona zijn tegenwoordig altijd samen thuisquote:Op woensdag 30 december 2020 19:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ondertussen krijg ik hier thuis ook voorlichting over waarom dat wel dégelijk een hele goede film is.
Je moet er wat voor over hebben hè!quote:Op woensdag 30 december 2020 19:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij en @:Arizona zijn tegenwoordig altijd samen thuis
Dat wist ik dan weer nietquote:
Baby en Johnny (RIPquote:Op woensdag 30 december 2020 19:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ondertussen krijg ik hier thuis ook voorlichting over waarom dat wel dégelijk een hele goede film is.
Nobody Puts Strani in a corner.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Understatementquote:Op woensdag 30 december 2020 19:40 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb zin in het laatste liedje van dit uur
Zéker niet als het om deze film gaat neequote:Op woensdag 30 december 2020 19:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nobody Puts Strani in a corner.
Nou, en aangezien we weten wie de broek aan heeft, heb jij waarschijnlijk vóór het nieuwe jaar die film al gezienquote:Op woensdag 30 december 2020 19:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben hè!
@BillDauterive liket ditquote:Op woensdag 30 december 2020 19:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik haat Billy helemaal nietJij hebt denk ik gewoon een groter hart dan ik
We zijn nu bij het Time of my life-gedeeltequote:Op woensdag 30 december 2020 19:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou, en aangezien we weten wie de broek aan heeft, heb jij waarschijnlijk vóór het nieuwe jaar die film al gezien
Volgende stap is dat je haar ook zo de lucht in gaat liften!quote:Op woensdag 30 december 2020 19:41 schreef Strani het volgende:
[..]
We zijn nu bij het Time of my life-gedeelte
Dat weet ikquote:Op woensdag 30 december 2020 19:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
@:BillDauterive liket dit![]()
Het ging over een andere Billy, want jou haat ik natuurlijk al helemaal niet
Nobody puts Baby in a corner!quote:Op woensdag 30 december 2020 19:41 schreef Strani het volgende:
[..]
We zijn nu bij het Time of my life-gedeelte
Sinds 1917 mag ik van @Arizona geen filmscenes meer uitbeelden in huisquote:Op woensdag 30 december 2020 19:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgende stap is dat je haar ook zo de lucht in gaat liften!
Drie keer, minstensquote:Op woensdag 30 december 2020 19:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou, en aangezien we weten wie de broek aan heeft, heb jij waarschijnlijk vóór het nieuwe jaar die film al gezien
Nee inderdaad. Met Alien vloog je ook al zo uit de bocht en toen was de maat vol hoor!quote:Op woensdag 30 december 2020 19:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Sinds 1917 mag ik van @:Arizona geen filmscenes meer uitbeelden in huis
Toen was Ari nog láng niet geboren!quote:Op woensdag 30 december 2020 19:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Sinds 1917 mag ik van @:Arizona geen filmscenes meer uitbeelden in huis
En dan mag ik vrijdag ook al niet naar het skischansspringen kijken omdat het één keertje fout is gegaan, en die dakkapel was een maand later alweer grotendeels gerepareerdquote:Op woensdag 30 december 2020 19:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Met Alien vloog je ook al zo uit de bocht en toen was de maat vol hoor!
Alienquote:Op woensdag 30 december 2020 19:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Met Alien vloog je ook al zo uit de bocht en toen was de maat vol hoor!
quote:
Sielug!quote:Op woensdag 30 december 2020 19:46 schreef Strani het volgende:
[..]
En dan mag ik vrijdag ook al niet naar het skischansspringen kijken omdat het één keertje fout is gegaan, en die dakkapel was een maand later alweer grotendeels gerepareerd
Nee, we kijken gewoon het Nieuwjaarsconcert!quote:Op woensdag 30 december 2020 19:46 schreef Strani het volgende:
[..]
En dan mag ik vrijdag ook al niet naar het skischansspringen kijken omdat het één keertje fout is gegaan, en die dakkapel was een maand later alweer grotendeels gerepareerd
Ja dán ga ik stiekem skischansspringen kijken hoorquote:Op woensdag 30 december 2020 19:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, we kijken gewoon het Nieuwjaarsconcert!
Jij tenminste. Ik zie nog wel wat ik doe. Misschien Bridgerton ofzo.
Jaaa echt een leuke clipquote:
Jaaaaaaaquote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik word hier agressief vanquote:Op woensdag 30 december 2020 19:55 schreef Arizona het volgende:
Zo. Dit lijkt wel terror hardcore muziek.
Die is prachtigquote:
Ja hè?quote:
Ik hou best van wat steviger, maar dit is me net iets té.quote:
Haha niet erg hoor, het is jouw hoofd dat erop staatquote:Op woensdag 30 december 2020 19:59 schreef Aoibhin het volgende:
@:Guanabana hoe erg zou je het vinden als ik je gifje in het Top2000 topic deel?
Het was mij een beetje téquote:Op woensdag 30 december 2020 20:06 schreef Hamlapjes het volgende:
Lekker oliebollen aan het bakken hier, dus ik kan even niet zo hard meeposten, maar hebben jullie ook zo genoten van Slayer?
Zekerquote:Op woensdag 30 december 2020 20:06 schreef Hamlapjes het volgende:
Lekker oliebollen aan het bakken hier, dus ik kan even niet zo hard meeposten, maar hebben jullie ook zo genoten van Slayer?
Zie hier de reden waarom ik even wegbleefquote:Op woensdag 30 december 2020 20:06 schreef Strani het volgende:
Ben toch even de Jitsi in gegaan zodat ik er eindelijk eens naakt kon zijn. Was leuk.
Jaaaquote:Op woensdag 30 december 2020 20:06 schreef Hamlapjes het volgende:
Haha oké!quote:Op woensdag 30 december 2020 20:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha niet erg hoor, het is jouw hoofd dat erop staat
Nein dankequote:Op woensdag 30 december 2020 20:12 schreef Meke het volgende:
Volgt er hier iemand Een Huis Vol? Ik heb daar ZOVEEL over te zeggen
Een gif kopiëren gaat toch niet letterlijk zomaar vanuit een post?quote:
Waarom zou het erg zijn dat ze weten dat je weg wil?quote:Op woensdag 30 december 2020 20:13 schreef Meke het volgende:
En ik heb een nieuw huis gezien![]()
Maar ik vind dat ook wel gedoe, want daar moet je zoveel voor regelen, oa een verklaring van m'n huidige huisbaas, maar ik vind het ook wel een beetje stom om dat te vragen want dan weten ze dat ik weg wil?
Ja heb ik ook wel een beetje hoor, maar als bijv nu dingen kapot gaan ofzo, ben ik toch een beetje bang dat ze minder moeite gaan doenquote:Op woensdag 30 december 2020 20:16 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Waarom zou het erg zijn dat ze weten dat je weg wil?
Als het bijv je werk is waar je weg wil, dat vind ik wat anders.
Maar na jou komt er een ander in en daar moet toch alles ook voor in orde zijn? Hij maakt het zich r zelf dan moeilijk mee. Heb je moeizaam contact met je verhuurder, of andere negatieve ervaringen van eventuele huisgenoten?quote:Op woensdag 30 december 2020 20:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja heb ik ook wel een beetje hoor, maar als bijv nu dingen kapot gaan ofzo, ben ik toch een beetje bang dat ze minder moeite gaan doen
Haha nee mijne is prima, heb ik eigenlijk nooit contact meequote:Op woensdag 30 december 2020 20:20 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Maar na jou komt er een ander in en daar moet toch alles ook voor in orde zijn? Hij maakt het zich r zelf dan moeilijk mee. Heb je moeizaam contact met je verhuurder, of andere negatieve ervaringen van eventuele huisgenoten?
Moet wel zeggen dat ik een heel fijne verhuurder heb, geen huisjesmelker, en wellicht wat teveel vertrouwen in de medemens
Ondanks je ondertitel vroeg ik me toch af waar je ineens vandaan kwamquote:
Jeeetje dit is wel modpowers misbruiken hoorquote:
Sshsssshsshhsquote:Op woensdag 30 december 2020 20:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Jeeetje dit is wel modpowers misbruiken hoor
Iedereen straks in paniek als het topic na post 301 nog niet dicht isquote:
Ik spamde per ongeluk hier een shitloads aaan emoji's ipv TOP 2000 topicquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |