Ja is er een andere versie dan? Nee toch?quote:Op woensdag 30 december 2020 14:29 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dit is toch ook de enige versie?
Dat valt meequote:Op woensdag 30 december 2020 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het terugluisteren duurt wel lang natuurlijk, maar dat is geen eis. Voor 500 liedjes denk ik dat het een paar uur kost zodra je je longlist hebt. Die longlist opstellen kan nog wel het lastige zijn, waar baseer je die op etc.
fixedquote:
Duhh!quote:Op woensdag 30 december 2020 14:29 schreef Diaan73 het volgende:
De enige echte goede versie wat mij betreft.
Serieus???quote:Op woensdag 30 december 2020 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn proces is:
1. Ik stel een longlist op op basis van muziek die ik ken en potentieel zo'n lijst haalt van zo'n 3500 nummers
2. Ik deel het per nummer in in 3 groepen met de bedoeling 3 even grote groepen te krijgen. Groep 3 valt dus eigenlijk automatisch af, tenzij..
3. Ik geef elk nummer in groep 1/2 een honderdtal waarin ik voel dat die zit.
4. Per honderdtal deel ik ze ook in in groepjes
5. Ik begin van bovenaf met nummeren van 1 tot 2000
Daarna luister ik hem integraal en geef ik nummers nieuwe honderdtallen voor het komende jaar. Dan wordt stap 3 uitgebreid naar ook nog een 'gemiddelde' nemen tussen die 2 'honderdtallen'.
Walk onnnn through the raiiiiiinnnquote:Op woensdag 30 december 2020 14:29 schreef DecoAoreste het volgende:
Kut, het ging regenen, ik nam een shortcut en nu ben ik te vroeg terug.André Hazes is nog niet begonnen, fijn. Gelukkig wel Maan en Skik gemist.
Is wel ff werk jaquote:
Ik vond het zo schokkend dat ik het nooit meer vergeetquote:Op woensdag 30 december 2020 14:29 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wou ik eens een keer niets erover gaan zeggen... D
quote:
Njommmm vast superlekker!quote:
Niet eensquote:Op woensdag 30 december 2020 14:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En, lijken ze een beetje op corona-virusdeeltjes?
Er zou ook wel een lied van Anthrax in de top 2000 mogen komenquote:Op woensdag 30 december 2020 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
IK HEB HIER EEN BRIEF VOL MET POEDER
Ze is intussen op zoek naar een vliegerquote:Op woensdag 30 december 2020 14:31 schreef Gretzl het volgende:
Annemiek die losgaat op You'll Never Walk Alone![]()
ITS A MADHOUSEquote:Op woensdag 30 december 2020 14:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Er zou ook wel een lied van Anthrax in de top 2000 mogen komen
Bijhouden is nieuwe nummers toevoegen, of nummers die je meer bent gaan waarderen hoger in de lijst een plekje geven?quote:Op woensdag 30 december 2020 14:29 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Als je eenmaal een top 500 / 1000 hebt dan is het bijwerken niet zo heel veel werk meer. Er komen soms wat nieuwe nummers bij, er vallen er een paar af en enkele nummers maken een sprong omhoog of omlaag. Als je de lijst door het jaar heen bijhoudt is het helemaal goed te doen
Iets met een weerspiegeling van de samenlevingquote:Op woensdag 30 december 2020 14:32 schreef DecoAoreste het volgende:
André Hazes is een van de zeldzame 'artiesten' waarvan ik echt alles even vreselijk vind. Die man had ook echt geen enkel talent. Hij kon niet zingen, geen muziek spelen, geen teksten schrijven. Zuipen, dat kon hij.
Iets klopt niet inderdaad.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ligt het aan mij, of spelen ze dit nummer op verlaagde snelheid?
Gewoon top 5 meest gestreamde Nlse artiesten op Spotify in 2020quote:Op woensdag 30 december 2020 14:32 schreef MTheBassman het volgende:
oh God, er komen nog 5 Hazes platen aan.
Nederland wansmaak
Blijft toch knap hoe ver die het geschopt heeftquote:Op woensdag 30 december 2020 14:32 schreef DecoAoreste het volgende:
André Hazes is een van de zeldzame 'artiesten' waarvan ik echt alles even vreselijk vind. Die man had ook echt geen enkel talent. Hij kon niet zingen, geen muziek spelen, geen teksten schrijven. Zuipen, dat kon hij.
Is zodat het rappen zo niet bij te houden isquote:Op woensdag 30 december 2020 14:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Snap ik, respect.quote:
Omdat je me nieuwsgierig maakte, dit was de vierde. De andere 3:quote:Op woensdag 30 december 2020 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nja dat zegt niet zoveel, maar 2010 vind ik wel heftig. Denk dat dit de eerste plaat is die we horen die in alle drie de decennia in de top 100 heeft gestaan. (2020 niet meegeteld uiteraard)
Had ook nog alles gejat. Kattengejank van de hoogste plank en mensen vinden het nog mooi ook. Alles aan hem krijg ik de kriebels van.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:32 schreef DecoAoreste het volgende:
Nooit ene hol van begrepen.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:33 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Blijft toch knap hoe ver die het geschopt heeft
Op zich mag deze van mij best 5x zo snel gaanquote:Op woensdag 30 december 2020 14:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vooral nummers toevoegen die je gedurende het jaar ontdekt en kanshebber zijn om een plekje te veroveren in je allertijdenlijst. Het is niet dat ik voortdurend met de volgorde van de bestaande klassiekers aan het sleutelen ben, want dat is niet te doen. Het blijven momentopnames. De pakweg 150-200 bovenste nummers heb ik vrijwel allemaal even lief. Het zijn de details en de timing die de volgorde bepalen.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:32 schreef D. het volgende:
[..]
Bijhouden is nieuwe nummers toevoegen, of nummers die je meer bent gaan waarderen hoger in de lijst een plekje geven?
Oja 10cc en brel wist ik wel, van Alice Cooper dacht ik dat die in 2010 al buiten de top 100 was gevallen.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:33 schreef KBFX2002 het volgende:
[..]
Omdat je me nieuwsgierig maakte, dit was de vierde. De andere 3:
390 Jacques Brel - Ne me Quitte Pas
564 10CC - Dreadlock Holiday
662 Alice Cooper - Halo Of Flies
Er is er niet een waar ik voor mijn lol naar luister. Sterker, er is er niet een waar ik niet kotsmisselijk van word.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hier zal ook wel vooral op worden gestemd door mensen die hun moeder missen, want lang niet de beste André natuurlijk
quote:Op woensdag 30 december 2020 14:34 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Op zich mag deze van mij best 5x zo snel gaan
quote:Op woensdag 30 december 2020 14:34 schreef asco het volgende:
Op fok hebben ze meestal iets anders voor mijn moeder.
vind m nu al beter dan die van Hazes.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:35 schreef Dagoduck het volgende:
Zong vroeger altijd "Ik heb hier wat wiet voor mijn moeder, die hoog in de hemel chillt, ik heb hier wat wiet voor mijn moooeeeddeer want van heroïne slaat ze op tilt".
Jaja, basisschoolteksten.
en Tidoquote:Op woensdag 30 december 2020 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van Slimme Schemer.
Bij Hazes krijg ik dat zelfs niet voor elkaar terwijl ik moeiteloos regionale piratenzenders luisterquote:Op woensdag 30 december 2020 14:34 schreef essnhills het volgende:
Wat een negativiteit zeg
Ik vind dit best een leuk liedje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |