Op zich mag deze van mij best 5x zo snel gaanquote:Op woensdag 30 december 2020 14:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ligt het aan mij, of spelen ze dit nummer op verlaagde snelheid?
Vooral nummers toevoegen die je gedurende het jaar ontdekt en kanshebber zijn om een plekje te veroveren in je allertijdenlijst. Het is niet dat ik voortdurend met de volgorde van de bestaande klassiekers aan het sleutelen ben, want dat is niet te doen. Het blijven momentopnames. De pakweg 150-200 bovenste nummers heb ik vrijwel allemaal even lief. Het zijn de details en de timing die de volgorde bepalen.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:32 schreef D. het volgende:
[..]
Bijhouden is nieuwe nummers toevoegen, of nummers die je meer bent gaan waarderen hoger in de lijst een plekje geven?
Oja 10cc en brel wist ik wel, van Alice Cooper dacht ik dat die in 2010 al buiten de top 100 was gevallen.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:33 schreef KBFX2002 het volgende:
[..]
Omdat je me nieuwsgierig maakte, dit was de vierde. De andere 3:
390 Jacques Brel - Ne me Quitte Pas
564 10CC - Dreadlock Holiday
662 Alice Cooper - Halo Of Flies
Er is er niet een waar ik voor mijn lol naar luister. Sterker, er is er niet een waar ik niet kotsmisselijk van word.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hier zal ook wel vooral op worden gestemd door mensen die hun moeder missen, want lang niet de beste André natuurlijk
quote:Op woensdag 30 december 2020 14:34 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Op zich mag deze van mij best 5x zo snel gaan
quote:Op woensdag 30 december 2020 14:34 schreef asco het volgende:
Op fok hebben ze meestal iets anders voor mijn moeder.
vind m nu al beter dan die van Hazes.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:35 schreef Dagoduck het volgende:
Zong vroeger altijd "Ik heb hier wat wiet voor mijn moeder, die hoog in de hemel chillt, ik heb hier wat wiet voor mijn moooeeeddeer want van heroïne slaat ze op tilt".
Jaja, basisschoolteksten.
en Tidoquote:Op woensdag 30 december 2020 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van Slimme Schemer.
Bij Hazes krijg ik dat zelfs niet voor elkaar terwijl ik moeiteloos regionale piratenzenders luisterquote:Op woensdag 30 december 2020 14:34 schreef essnhills het volgende:
Wat een negativiteit zeg
Ik vind dit best een leuk liedje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |