Ze is intussen op zoek naar een vliegerquote:Op woensdag 30 december 2020 14:31 schreef Gretzl het volgende:
Annemiek die losgaat op You'll Never Walk Alone![]()
ITS A MADHOUSEquote:Op woensdag 30 december 2020 14:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Er zou ook wel een lied van Anthrax in de top 2000 mogen komen
Bijhouden is nieuwe nummers toevoegen, of nummers die je meer bent gaan waarderen hoger in de lijst een plekje geven?quote:Op woensdag 30 december 2020 14:29 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Als je eenmaal een top 500 / 1000 hebt dan is het bijwerken niet zo heel veel werk meer. Er komen soms wat nieuwe nummers bij, er vallen er een paar af en enkele nummers maken een sprong omhoog of omlaag. Als je de lijst door het jaar heen bijhoudt is het helemaal goed te doen
Iets met een weerspiegeling van de samenlevingquote:Op woensdag 30 december 2020 14:32 schreef DecoAoreste het volgende:
André Hazes is een van de zeldzame 'artiesten' waarvan ik echt alles even vreselijk vind. Die man had ook echt geen enkel talent. Hij kon niet zingen, geen muziek spelen, geen teksten schrijven. Zuipen, dat kon hij.
Iets klopt niet inderdaad.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ligt het aan mij, of spelen ze dit nummer op verlaagde snelheid?
Gewoon top 5 meest gestreamde Nlse artiesten op Spotify in 2020quote:Op woensdag 30 december 2020 14:32 schreef MTheBassman het volgende:
oh God, er komen nog 5 Hazes platen aan.
Nederland wansmaak
Blijft toch knap hoe ver die het geschopt heeftquote:Op woensdag 30 december 2020 14:32 schreef DecoAoreste het volgende:
André Hazes is een van de zeldzame 'artiesten' waarvan ik echt alles even vreselijk vind. Die man had ook echt geen enkel talent. Hij kon niet zingen, geen muziek spelen, geen teksten schrijven. Zuipen, dat kon hij.
Is zodat het rappen zo niet bij te houden isquote:Op woensdag 30 december 2020 14:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ligt het aan mij, of spelen ze dit nummer op verlaagde snelheid?
Snap ik, respect.quote:
Omdat je me nieuwsgierig maakte, dit was de vierde. De andere 3:quote:Op woensdag 30 december 2020 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nja dat zegt niet zoveel, maar 2010 vind ik wel heftig. Denk dat dit de eerste plaat is die we horen die in alle drie de decennia in de top 100 heeft gestaan. (2020 niet meegeteld uiteraard)
Had ook nog alles gejat. Kattengejank van de hoogste plank en mensen vinden het nog mooi ook. Alles aan hem krijg ik de kriebels van.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:32 schreef DecoAoreste het volgende:
Nooit ene hol van begrepen.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:33 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Blijft toch knap hoe ver die het geschopt heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |