In welke volgorde dan ook.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:19 schreef Dagoduck het volgende:
Mooi moment om even te gaan ontbijten en/of aankleden.
Yup, dit was een winnaar geweest ja..quote:Op woensdag 30 december 2020 14:20 schreef Magica het volgende:
[..]
Als deze naar het esf was gegaan hadden we wel gewonnen
Terechte klacht wel.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:21 schreef Evenstar het volgende:
Hier had ook
kunnen staan
Wat. Een. Zeik. Plaat.
Maar dan pas je 'm niet aan neem ik aanquote:Op woensdag 30 december 2020 14:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Heel erg op gevoel. Al kan zo'n lijst eigenlijk per dag verschillen
quote:Op woensdag 30 december 2020 14:19 schreef Dagoduck het volgende:
Mooi moment om even te gaan ontbijten en/of aankleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Dat valt onder de noemer:quote:Op woensdag 30 december 2020 14:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hoor nog liever Lost in the Lidl dan deze
quote:chargeren
quote:
quote:
Elk jaar weer om in te dienen voor de Verrukkelijke 500 van Orinoco Radioquote:Op woensdag 30 december 2020 14:21 schreef D. het volgende:
[..]
Maar dan pas je 'm niet aan neem ik aan
quote:Op woensdag 30 december 2020 14:22 schreef essnhills het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Draag wel gewoon een ochtendjas hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
oh gelukkigquote:Op woensdag 30 december 2020 14:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Draag wel gewoon een ochtendjas hoor.
quote:
Mijn proces is:quote:Op woensdag 30 december 2020 14:19 schreef D. het volgende:
Voor de mensen met een eigen lijstje, hoe is deze tot stand gekomen?
Alles individueel een punt gegeven, of ieder nummer tussen 2 andere gezet?
Geloof dat Bob iets anders bedoelt met deze plaatquote:
Dit hebben ze expres gedaanquote:
quote:
Dat heb je snel gebakkenquote:
dit is top 100 materiaalquote:
Wauw.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn proces is:
1. Ik stel een longlist op op basis van muziek die ik ken en potentieel zo'n lijst haalt van zo'n 3500 nummers
2. Ik deel het per nummer in in 3 groepen met de bedoeling 3 even grote groepen te krijgen. Groep 3 valt dus eigenlijk automatisch af, tenzij..
3. Ik geef elk nummer in groep 1/2 een honderdtal waarin ik voel dat die zit.
4. Per honderdtal deel ik ze ook in in groepjes
5. Ik begin van bovenaf met nummeren van 1 tot 2000
Daarna luister ik hem integraal en geef ik nummers nieuwe honderdtallen voor het komende jaar. Dan wordt stap 3 uitgebreid naar ook nog een 'gemiddelde' nemen tussen die 2 'honderdtallen'.
Vind ik niet maar oudjaarsochtend is prima jaquote:
Top 100 bestaat uit 500 platen als we iedereen zn zin gevenquote:
Bedankt voor de terugkoppelingquote:
In 1999 op 39 zelfs.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit stond in 2010 nog op 50 ofzo toch?
ik vind dan ook niet dat iedereen recht van spreken heeft.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Top 100 bestaat uit 500 platen als we iedereen zn zin geven
Stuk gaanquote:
Dit is erg herkenbaarquote:Op woensdag 30 december 2020 14:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Wauw.
Voor mijn vriendin is het meestal om 17:55 zo snel mogelijk een paar nummers intikken omdat ze het volledig vergeten is en dan snel snel snel indienen en klaar zijn met nog 6 seconde op de klok
Nja dat zegt niet zoveel, maar 2010 vind ik wel heftig. Denk dat dit de eerste plaat is die we horen die in alle drie de decennia in de top 100 heeft gestaan. (2020 niet meegeteld uiteraard)quote:
Bij jou ook geen jaar werk geweest?quote:Op woensdag 30 december 2020 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn proces is:
1. Ik stel een longlist op op basis van muziek die ik ken en potentieel zo'n lijst haalt van zo'n 3500 nummers
2. Ik deel het per nummer in in 3 groepen met de bedoeling 3 even grote groepen te krijgen. Groep 3 valt dus eigenlijk automatisch af, tenzij..
Daarna luister ik hem integraal en geef ik nummers nieuwe honderdtallen voor het komende jaar. Dan wordt stap 3 uitgebreid naar ook nog een 'gemiddelde' nemen tussen die 2 'honderdtallen'.
Leuk plan! Ga na de top een Pinda 2000 maken, er is toch niets beters om te doenquote:Op woensdag 30 december 2020 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn proces is:
Het terugluisteren duurt wel lang natuurlijk, maar dat is geen eis. Voor 500 liedjes denk ik dat het een paar uur kost zodra je je longlist hebt. Die longlist opstellen kan nog wel het lastige zijn, waar baseer je die op etc.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:26 schreef D. het volgende:
[..]
Bij jou ook geen jaar werk geweest?
Ik wil me er toch eens aan wagen
komt ten dele overeen met wat ik doe.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn proces is:
Ik heb een vergelijkbaar proces, maar iets minder nauwkeurig met zulke hondertallenregels. Indelen in groepen werkt wel het beste. Waarbij de eerste 100+ nummers voor mij allemaal een 10 als cijfer krijgen. Daarna een groep met 9.9, 9.8 etc.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn proces is:
Klein beetje mee eensquote:Op woensdag 30 december 2020 14:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Sander hoogendoorn is een beetje teveel in zichzelf gaan geloven
Cry!quote:Op woensdag 30 december 2020 14:27 schreef MTheBassman het volgende:
shit, een maat van mij belde, Bob Marley gemist
Dan heb ik slecht nieuws voor jequote:Op woensdag 30 december 2020 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoop trouwens dat Redemption de hoogste Bob is en niet dat debiele Three Little Birds (wat alleen maar zo hoog staat door 020)
Dit is toch ook de enige versie?quote:Op woensdag 30 december 2020 14:29 schreef Diaan73 het volgende:
De enige echte goede versie wat mij betreft.
Als je eenmaal een top 500 / 1000 hebt dan is het bijwerken niet zo heel veel werk meer. Er komen soms wat nieuwe nummers bij, er vallen er een paar af en enkele nummers maken een sprong omhoog of omlaag. Als je de lijst door het jaar heen bijhoudt is het helemaal goed te doenquote:Op woensdag 30 december 2020 14:26 schreef D. het volgende:
[..]
Bij jou ook geen jaar werk geweest?
Ik wil me er toch eens aan wagen
Wou ik eens een keer niets erover gaan zeggen... Dquote:Op woensdag 30 december 2020 14:28 schreef D. het volgende:
@:poppejans
De vader van Hoogie op de radio
Hoop ik ookquote:Op woensdag 30 december 2020 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoop trouwens dat Redemption de hoogste Bob is en niet dat debiele Three Little Birds (wat alleen maar zo hoog staat door 020)
quote:Op woensdag 30 december 2020 14:29 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dit is toch ook de enige versie?
geen idee wat je met die nummers bedoelt, maar die vogels zijn inderdaad niet het beste liedje van Bob.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik las tot mijn spijt 'Hoor' ipv 'Hoop' - en help je dus hopen.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |