In welke volgorde dan ook.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:19 schreef Dagoduck het volgende:
Mooi moment om even te gaan ontbijten en/of aankleden.
Yup, dit was een winnaar geweest ja..quote:Op woensdag 30 december 2020 14:20 schreef Magica het volgende:
[..]
Als deze naar het esf was gegaan hadden we wel gewonnen
Terechte klacht wel.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:21 schreef Evenstar het volgende:
Hier had ook
kunnen staan
Wat. Een. Zeik. Plaat.
Maar dan pas je 'm niet aan neem ik aanquote:Op woensdag 30 december 2020 14:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Heel erg op gevoel. Al kan zo'n lijst eigenlijk per dag verschillen
quote:Op woensdag 30 december 2020 14:19 schreef Dagoduck het volgende:
Mooi moment om even te gaan ontbijten en/of aankleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Dat valt onder de noemer:quote:Op woensdag 30 december 2020 14:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hoor nog liever Lost in the Lidl dan deze
quote:chargeren
quote:
quote:
Elk jaar weer om in te dienen voor de Verrukkelijke 500 van Orinoco Radioquote:Op woensdag 30 december 2020 14:21 schreef D. het volgende:
[..]
Maar dan pas je 'm niet aan neem ik aan
quote:Op woensdag 30 december 2020 14:22 schreef essnhills het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Draag wel gewoon een ochtendjas hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
oh gelukkigquote:Op woensdag 30 december 2020 14:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Draag wel gewoon een ochtendjas hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |