Cry!quote:Op woensdag 30 december 2020 14:27 schreef MTheBassman het volgende:
shit, een maat van mij belde, Bob Marley gemist
Dan heb ik slecht nieuws voor jequote:Op woensdag 30 december 2020 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoop trouwens dat Redemption de hoogste Bob is en niet dat debiele Three Little Birds (wat alleen maar zo hoog staat door 020)
Dit is toch ook de enige versie?quote:Op woensdag 30 december 2020 14:29 schreef Diaan73 het volgende:
De enige echte goede versie wat mij betreft.
Als je eenmaal een top 500 / 1000 hebt dan is het bijwerken niet zo heel veel werk meer. Er komen soms wat nieuwe nummers bij, er vallen er een paar af en enkele nummers maken een sprong omhoog of omlaag. Als je de lijst door het jaar heen bijhoudt is het helemaal goed te doenquote:Op woensdag 30 december 2020 14:26 schreef D. het volgende:
[..]
Bij jou ook geen jaar werk geweest?
Ik wil me er toch eens aan wagen
Wou ik eens een keer niets erover gaan zeggen... Dquote:Op woensdag 30 december 2020 14:28 schreef D. het volgende:
@:poppejans
De vader van Hoogie op de radio
Hoop ik ookquote:Op woensdag 30 december 2020 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoop trouwens dat Redemption de hoogste Bob is en niet dat debiele Three Little Birds (wat alleen maar zo hoog staat door 020)
quote:Op woensdag 30 december 2020 14:29 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dit is toch ook de enige versie?
geen idee wat je met die nummers bedoelt, maar die vogels zijn inderdaad niet het beste liedje van Bob.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik las tot mijn spijt 'Hoor' ipv 'Hoop' - en help je dus hopen.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |