Fijne dj, blij dat hij weer terug isquote:Op zaterdag 20 maart 2021 00:33 schreef Sirolf het volgende:
Stiekem midden in de nacht is Herman Hofman nu opeens na een jaar afwezigheid weer voor het eerst te horen op 3FM. Rustig weer aan het opstarten dus.
Erg fijn om hem weer te zienquote:Op zaterdag 20 maart 2021 00:33 schreef Sirolf het volgende:
Stiekem midden in de nacht is Herman Hofman nu opeens na een jaar afwezigheid weer voor het eerst te horen op 3FM. Rustig weer aan het opstarten dus.
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 00:33 schreef Sirolf het volgende:
Houd ik je aan!1quote:Op woensdag 30 december 2020 16:36 schreef wolfrolf het volgende:
hoi @:henkde_j ook volgend jaar zal ik mijn kerst UI weer met volop veel plezier blijven gebruiken bedankt hoor!
Misschien was dat omdat het gisteren een speciale dag was?quote:Op maandag 22 maart 2021 17:18 schreef Abrikozentaart het volgende:
Ik dacht ik kijk weer eens op 3FM.nl van de 10 berichten gaan er 3 over hoe verschrikkelijk racistisch wij Nederlanders wel niet zijn.
Gek he, dat niemand naar deze zender wilt luisteren?
Hof is een toffe peerquote:Op zaterdag 20 maart 2021 00:33 schreef Sirolf het volgende:
fijn!quote:Op zaterdag 20 maart 2021 00:33 schreef Sirolf het volgende:
quote:Op maandag 22 maart 2021 17:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Misschien was dat omdat het gisteren een speciale dag was?
Nieuw laagterecord luistercijfers?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:59 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen doen ze iets bekendmaken.
Ik ga uit van een 1 april-grapquote:Op zaterdag 27 maart 2021 01:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vind het echt 3 keer kut dat Partij voor de Vrijdag naar de Donderdag gaat. Dat is nou echt zo’n programma wat vooral lekker is op een Vrijdag avond. Of zou het een 1 april grap zijn?
Al mis ik Mark nog steeds in de uitzendingen.
Tuurlijk is dat een 1 april grapquote:Op zaterdag 27 maart 2021 01:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vind het echt 3 keer kut dat Partij voor de Vrijdag naar de Donderdag gaat. Dat is nou echt zo’n programma wat vooral lekker is op een Vrijdag avond. Of zou het een 1 april grap zijn?
(lol)quote:Op zaterdag 27 maart 2021 01:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 01:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Laat ik het zo zeggen. Als het wel waar blijkt te zijn zou het mij niks verbazen. Ze doen wel vreemdere dingen bij 3FM.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik verbaas me altijd dat mensen erin trappen
de kroeg, weet je nogquote:Op donderdag 7 februari 2013 08:24 schreef SilentChaos het volgende:
Nog 2 dagen en dan weekend![]()
Weer de kroeg onveilig maken
Die heb je alquote:
hoi muis!quote:Op donderdag 7 februari 2013 07:48 schreef ieniminimuis het volgende:
haat aan het sloopbedrijf aan de overkant van de weg. Ik weet niet wat ze aan het doen zijn, maar het maakt toch veel herrie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |