Waarschijnlijk bouwen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 07:48 schreef ieniminimuis het volgende:
haat aan het sloopbedrijf aan de overkant van de weg. Ik weet niet wat ze aan het doen zijn, maar het maakt toch veel herrie!
sloopbedrijf, dus ik gok slopen.quote:
niet genoeg chickies gescoord op vakantie?quote:Op donderdag 7 februari 2013 08:24 schreef SilentChaos het volgende:
Nog 2 dagen en dan weekend![]()
Weer de kroeg onveilig maken
0quote:Op donderdag 7 februari 2013 08:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
niet genoeg chickies gescoord op vakantie?
Bontkraagmeisjeshosselaarquote:Op donderdag 7 februari 2013 08:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
0
Overigens was het laatste jaar een uitzonderlijk jaar voor mij
Normaal "scoor" ik hoogstens 1 chickie per jaarik ben nie tzo actief
Verwacht ook niks van vrijdag, behalve een lekker biertje drinken met 1 van m'n beste vrienden
Vrouwen met bontkraagjesquote:
Maar bontkraagjes zijn wel een tikkie ordinair.quote:Op donderdag 7 februari 2013 08:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vrouwen met bontkraagjes![]()
![]()
![]()
Dat dan weer niet, je draaft door
Bontkraagjes zijn niet TE ordinairquote:Op donderdag 7 februari 2013 08:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar bontkraagjes zijn wel een tikkie ordinair.
wel en lelijk tenzij je een eskimo bent.quote:Op donderdag 7 februari 2013 08:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bontkraagjes zijn niet TE ordinair
Idd... Bontkraagjesquote:Op donderdag 7 februari 2013 08:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
wel en lelijk tenzij je een eskimo bent.
1 biertje. Yeaaah, surequote:Op donderdag 7 februari 2013 08:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
0
Overigens was het laatste jaar een uitzonderlijk jaar voor mij
Normaal "scoor" ik hoogstens 1 chickie per jaarik ben nie tzo actief
Verwacht ook niks van vrijdag, behalve een lekker biertje drinken met 1 van m'n beste vrienden
ja, duhhhhquote:Op donderdag 7 februari 2013 08:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
sloopbedrijf, dus ik gok slopen.
Oke, 10quote:
maar ze zijn al maanden aan het slopen en na een uur lawaai maken houden ze meestal ermee op. En dat snap ik niet.quote:
Nou ja met bier lukt dat wel, maar ik vind het niet relaxed en wil ook nog wat aan m'n zaterdag hebbenquote:Op donderdag 7 februari 2013 09:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
10 maar? ik verwacht meer...
quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:28 schreef SilentChaos het volgende:
Overigens gisteravond maar weer eens geschoren, zodat ik morgen de perfecte nonchalante 3-day beard heb
Jaja ,ik heb die shit helemaal uitgezocht, je weet zelluf
Daarom denken mannen die mij niet kennen dat ik homo benquote:Op donderdag 7 februari 2013 09:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]![]()
ik dacht dat meisjes altijd erg waren met hun voorbereidingen
ga of ben je weer aan het werk? of zit je nog thuis ziek te wezen?quote:
ik zit nog thuis ziek te wezen. al moet ik zo wel ff wat gaan opruimen en eigenlijk ook schoonmaken aangezien ouders vandaag en morgen langskomen. Al denk ik dat het vooral opruimen wordt.....quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ga of ben je weer aan het werk? of zit je nog thuis ziek te wezen?
succes daarmee! en dan denk ik vooral met het langskomen van je ouders. Ik ga altijd bij hen op bezoek dat scheelt zoveel.quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zit nog thuis ziek te wezen. al moet ik zo wel ff wat gaan opruimen en eigenlijk ook schoonmaken aangezien ouders vandaag en morgen langskomen. Al denk ik dat het vooral opruimen wordt.....
haha, ze komen hier ook niet zo vaak hoor....voor m'n pa is het een jaar geleden, m'n moeder was hier het einde van de zomer nog....quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
succes daarmee! en dan denk ik vooral met het langskomen van je ouders. Ik ga altijd bij hen op bezoek dat scheelt zoveel.
ik woon in Leeuwarden, mijn ouders bij Nijmegen....ik zie ze gemiddeld 1x per 2 maanden, maar dan blijf ik meestal wel een weekendje ofzo.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:06 schreef SilentChaos het volgende:
Ik zie mijn ouders elke week
Nou wonen ze binnen 10 minuten rijden, dus dat zal de reden wel zijn
Ik kan niet zonder mijn moeder en haar hondjes. Dus als ik in het weekend niets te doen heb, ga ik naar mijn moeder. Maarja we hebben ook dezelfde hobby en mijn goede naaimachine, mijn stoffen en patronen liggen daar.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:06 schreef SilentChaos het volgende:
Ik zie mijn ouders elke week
Nou wonen ze binnen 10 minuten rijden, dus dat zal de reden wel zijn
Ja ik heb dat ook met m'n ouders hoor, maar dan meer met m'n pa aangezien wij dezelfde hobby hebben (muziek (en vrouwenquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan niet zonder mijn moeder en haar hondjes. Dus als ik in het weekend niets te doen heb, ga ik naar mijn moeder. Maarja we hebben ook dezelfde hobby en mijn goede naaimachine, mijn stoffen en patronen liggen daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |