Waarschijnlijk bouwen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 07:48 schreef ieniminimuis het volgende:
haat aan het sloopbedrijf aan de overkant van de weg. Ik weet niet wat ze aan het doen zijn, maar het maakt toch veel herrie!
sloopbedrijf, dus ik gok slopen.quote:
niet genoeg chickies gescoord op vakantie?quote:Op donderdag 7 februari 2013 08:24 schreef SilentChaos het volgende:
Nog 2 dagen en dan weekend![]()
Weer de kroeg onveilig maken
0quote:Op donderdag 7 februari 2013 08:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
niet genoeg chickies gescoord op vakantie?
Bontkraagmeisjeshosselaarquote:Op donderdag 7 februari 2013 08:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
0
Overigens was het laatste jaar een uitzonderlijk jaar voor mij
Normaal "scoor" ik hoogstens 1 chickie per jaarik ben nie tzo actief
Verwacht ook niks van vrijdag, behalve een lekker biertje drinken met 1 van m'n beste vrienden
Vrouwen met bontkraagjesquote:
Maar bontkraagjes zijn wel een tikkie ordinair.quote:Op donderdag 7 februari 2013 08:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vrouwen met bontkraagjes![]()
![]()
![]()
Dat dan weer niet, je draaft door
Bontkraagjes zijn niet TE ordinairquote:Op donderdag 7 februari 2013 08:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar bontkraagjes zijn wel een tikkie ordinair.
wel en lelijk tenzij je een eskimo bent.quote:Op donderdag 7 februari 2013 08:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bontkraagjes zijn niet TE ordinair
Idd... Bontkraagjesquote:Op donderdag 7 februari 2013 08:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
wel en lelijk tenzij je een eskimo bent.
1 biertje. Yeaaah, surequote:Op donderdag 7 februari 2013 08:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
0
Overigens was het laatste jaar een uitzonderlijk jaar voor mij
Normaal "scoor" ik hoogstens 1 chickie per jaarik ben nie tzo actief
Verwacht ook niks van vrijdag, behalve een lekker biertje drinken met 1 van m'n beste vrienden
ja, duhhhhquote:Op donderdag 7 februari 2013 08:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
sloopbedrijf, dus ik gok slopen.
Oke, 10quote:
maar ze zijn al maanden aan het slopen en na een uur lawaai maken houden ze meestal ermee op. En dat snap ik niet.quote:
Nou ja met bier lukt dat wel, maar ik vind het niet relaxed en wil ook nog wat aan m'n zaterdag hebbenquote:Op donderdag 7 februari 2013 09:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
10 maar? ik verwacht meer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |