Dat maken ze per week op dinsdag bekend, dus morgen weten we meer.quote:Op maandag 28 december 2020 15:30 schreef Cue_ het volgende:
Wordt er niet ergens ook gemeld hoeveel tests er zijn afgenomen? Of is dit enkel met de weekcijfers zo?
want lage besmettingscijfers zegt natuurlijk weinig/minder, als er ook relatief minder getest is
Dacht al.. zag niks in zwarte letters op de AD.nl app staan.quote:Op maandag 28 december 2020 15:15 schreef Benny het volgende:
7.415 nieuwe positieve testen
273 nieuwe ziekenhuisopnames
54 nieuwe IC-opnames
44 nieuwe overlijdens
Die storm was gister. Je weet dat doorgegeven besmettingen van paar dagen eerder zijn he. Maar wees maar lekker negatief. Blijf maar lekker in je bubbel.quote:Op maandag 28 december 2020 15:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Deze data is gewoon niet representatief door Kerst / sluiting teststraten door storm. Geen idee waarom men hier zo positief over is..
Dan moet je vanaf nu tien dagen voorzichtig in quarantaine.quote:
Je moet eerst kijken van welke dagen deze testuitslagen komen. Die sluiting van de teststraten gisteren zal niet zoveel invloed hebben op de cijfers vandaag.quote:Op maandag 28 december 2020 15:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Deze data is gewoon niet representatief door Kerst / sluiting teststraten door storm. Geen idee waarom men hier zo positief over is..
Morgen en woensdag richting de 15.000, dan kunnen ze mooi een avondklokje verantwoorden met oud/nieuw.quote:Op maandag 28 december 2020 15:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
hij heeft al die tijd wel gelijk gehad in zijn bubbel......en we zullen het zien in januariquote:Op maandag 28 december 2020 15:32 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Die storm was gister. Je weet dat doorgegeven besmettingen van paar dagen eerder zijn he. Maar wees maar lekker negatief. Blijf maar lekker in je bubbel.
Je hoeft me niet telkens persoonlijk aan te vallen hoor. Een deel van de besmettingen wordt gewoon binnen 24u gemeld. 75% is max 5 dagen oud (vanaf 23 dec dus).quote:Op maandag 28 december 2020 15:32 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Die storm was gister. Je weet dat doorgegeven besmettingen van paar dagen eerder zijn he. Maar wees maar lekker negatief. Blijf maar lekker in je bubbel.
Nee, ik vind het raar dat jij wel negatieve aannames mag plaatsen, maar dat de users in het positiviteitstopic constant belachelijk worden gemaakt.quote:Op maandag 28 december 2020 15:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je hoeft me niet telkens persoonlijk aan te vallen hoor. Een deel van de besmettingen wordt gewoon binnen 24u gemeld. 75% is max 5 dagen oud (vanaf 23 dec dus).
Op basis van een coronatest?quote:Op maandag 28 december 2020 15:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op basis van wat ben je positief?
Of ze blazen eens een toontje lager nu ze zelf wederom hun zaakjes niet goed op orde hebben (vaccinaties)quote:Op maandag 28 december 2020 15:33 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Morgen en woensdag richting de 15.000, dan kunnen ze mooi een avondklokje verantwoorden met oud/nieuw.
Als er 20% binnen 24 uur gemeld wordt is het veel.quote:Op maandag 28 december 2020 15:33 schreef Jor_Dii het volgende:
Een deel van de besmettingen wordt gewoon binnen 24u gemeld. 75% is max 5 dagen oud (vanaf 23 dec dus).
Idd, bah, alles is kut. Het komt nooit meer goed. Hel en verdoemenis. De zon gaat overigens ook nooit meer schijnen en het virus muteert volgende week nog erger waardoor alle besmette mensen ondraaglijk chemisch gaan ruften en iedereen stikt door de luchtvervuiling.quote:Op maandag 28 december 2020 15:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit, dus spuug je gal richting die personen aub.quote:Op maandag 28 december 2020 15:35 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Nee, ik vind het raar dat jij wel negatieve aannames mag plaatsen, maar dat de users in het positiviteitstopic constant belachelijk worden gemaakt.
Ik had niet eens naar beneden gescrolld, wist niet eens dat dat in dat dashboard stond, gewoon gekeken hoeveel % 3466 bevestigde besmettingen van 19995 is (totaal aantal tests).quote:
Daar vrees ik dus ook een beetje voor. Anderzijds daalt het nu al een paar dagen...quote:Op maandag 28 december 2020 15:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mijn jongste bijvoorbeeld. En die kon gewoon binnen 2 uur terecht.quote:Op maandag 28 december 2020 15:31 schreef Predator40 het volgende:
maar laten we wel gewoon even realistisch zijn:
wie laat zich testen met kerst en wie ging er op pad met die storm ?
tevens waren er een aantal testlocaties dicht.
Lager is beter, wat de oorzaak verder ook is.quote:Op maandag 28 december 2020 15:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Klopt, maar het lijkt me vast staan dat vanaf Kerstavond er gedurende 48u een stuk minder testen zijn uitgevoerd. Dat zie je ook terug in deze cijfers.quote:Op maandag 28 december 2020 15:36 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Als er 20% binnen 24 uur gemeld wordt is het veel.
En een deel van deze cijfers bevat dus ook nog deels de periode voor kerst, waarin (naar verwachting) juist meer mensen zich lieten testen.
dat ze al binnen 2 uur terecht kon zegt eigenlijk al genoegquote:Op maandag 28 december 2020 15:37 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Mijn jongste bijvoorbeeld. En die kon gewoon binnen 2 uur terecht.
Als ik op pletdecurve.nl kijk, lijken de cijfers me ook niet echt onbetrouwbaar.
Er zal misschien nog wel het één en ander missen misschien, mogelijk iets minder getest, maar de cijfers zijn eigenlijk ver boven (of onder eigenlijk) mijn verwachting.
Mwa als het % positief stijgt natuurlijk niet.quote:Op maandag 28 december 2020 15:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Lager is beter, wat de oorzaak verder ook is.
Tuurlijk. Dat is natuurlijk onzinquote:Op maandag 28 december 2020 15:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het aantal positieve testen is inclusief positieve testen bij andere organisaties, hè.quote:Op maandag 28 december 2020 15:36 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik had niet eens naar beneden gescrolld, wist niet eens dat dat in dat dashboard stond, gewoon gekeken hoeveel % 3466 bevestigde besmettingen van 19995 is (totaal aantal tests).
3466 is ~17,5% van 19995. Ben wel benieuwd hoe die 13% dan terugkomt. De cijfers zijn wel lager dan week 51 zo te zien.
Nouja, eerlijk is eerlijk, toen een paar maanden geleden @VoMy , @_serial_ , @DireStraits7 en ik telkens aangaven dat de cijfers niet overeen kwamen hadden we er geen kijk op en begrepen we het niet. Andersom geldt dat nu ook. Misschien is de daling wel echt ingezet, misschien niet.quote:Op maandag 28 december 2020 15:37 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Mijn jongste bijvoorbeeld. En die kon gewoon binnen 2 uur terecht.
Als ik op pletdecurve.nl kijk, lijken de cijfers me ook niet echt onbetrouwbaar.
Er zal misschien nog wel het één en ander missen misschien, mogelijk iets minder getest, maar de cijfers zijn eigenlijk ver boven (of onder eigenlijk) mijn verwachting.
de organisaties die de uiterst betrouwbare sneltesten gebruiken ?quote:Op maandag 28 december 2020 15:38 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Het aantal positieve testen is inclusief positieve testen bij andere organisaties, hè.
Niet waar. Als mensen zich niet laten testen omdat ze aan het kerstdiner zitten is dat bepaald niet beter.quote:Op maandag 28 december 2020 15:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Interessant. Kun je de cijfers ook hier delen op basis waarvan je die conclusie getrokken hebt?quote:Op maandag 28 december 2020 15:38 schreef Jor_Dii het volgende:
het lijkt me vast staan dat vanaf Kerstavond er gedurende 48u een stuk minder testen zijn uitgevoerd.
Dat is momenteel ook wel zo'n beetje het lompste wat je kan doen buiten elkaar aflebberen of expres in het gezicht hoestenquote:Op maandag 28 december 2020 15:22 schreef Predator40 het volgende:
[..]
een buurvrouw lekker met vriendinnen aan de wijn vorige week, en idd uit elkaars glazen drinken en een paar dagen later positief .....
Dat kon de week daarvoor ook al hoor, volgens berichten in ditzelfde topic.quote:Op maandag 28 december 2020 15:38 schreef Predator40 het volgende:
[..]
dat ze al binnen 2 uur terecht kon zegt eigenlijk al genoeg
Nee en dat weet je best.. dat is gewoon met een beetje logica in te vullen, zeker vanwege de enorme toeloop vlak voor Kerst.quote:Op maandag 28 december 2020 15:40 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Interessant. Kun je de cijfers ook hier delen op basis waarvan je die conclusie getrokken hebt?
Aannames, aannames en nog eens aannames.quote:Op maandag 28 december 2020 15:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee en dat weet je best.. dat is gewoon met een beetje logica in te vullen.
elkaar aflebberen heb ik meer begrip voorquote:Op maandag 28 december 2020 15:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is momenteel ook wel zo'n beetje het lompste wat je kan doen buiten elkaar aflebberen of expres in het gezicht hoesten
Nee dit is niveautje dO yoUr ReSeArChquote:Op maandag 28 december 2020 15:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee en dat weet je best.. dat is gewoon met een beetje logica in te vullen, zeker vanwege de enorme toeloop vlak voor Kerst.
helaas hebben we vrij veel gelijk gekregen met zulke aannames, maar we gaan het zien in januari.quote:Op maandag 28 december 2020 15:41 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Aannames, aannames en nog eens aannames.
Het negativiteitstopic moet nog geopend worden hè, kalmquote:Op maandag 28 december 2020 15:36 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Idd, bah, alles is kut. Het komt nooit meer goed. Hel en verdoemenis. De zon gaat overigens ook nooit meer schijnen en het virus muteert volgende week nog erger waardoor alle besmette mensen ondraaglijk chemisch gaan ruften en iedereen stikt door de luchtvervuiling.
O dacht dat ik daar al zat.quote:Op maandag 28 december 2020 15:43 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het negativiteitstopic moet nog geopend worden hè, kalm
Confirmatiebias.quote:Op maandag 28 december 2020 15:43 schreef Predator40 het volgende:
[..]
helaas hebben we vrij veel gelijk gekregen met zulke aannames, maar we gaan het zien in januari.
je zit in het realiteitstopicquote:
Oh kak, die variant heb ik al denk ik.quote:Op maandag 28 december 2020 15:36 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Idd, bah, alles is kut. Het komt nooit meer goed. Hel en verdoemenis. De zon gaat overigens ook nooit meer schijnen en het virus muteert volgende week nog erger waardoor alle besmette mensen ondraaglijk chemisch gaan ruften en iedereen stikt door de luchtvervuiling.
Ohja, scherp. Dat lijkt me best vertekenen, zeker als er ook thuistests enzo bij zitten. Lijkt me niet dat je die zomaar op kunt tellen dan.quote:Op maandag 28 december 2020 15:38 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Het aantal positieve testen is inclusief positieve testen bij andere organisaties, hè.
joh.....quote:Op maandag 28 december 2020 15:44 schreef Ven1972 het volgende:
Het RIVM zoekt het nu uit of er wel storingen gaande zijn of niet, meldt het AD. Het is nog niet zeker dat 7.000 gevallen echt correct zijn van afgelopen 24 uur, vanwege paar teststraten gesloten waren vanwege het storm Bella.
Wat is er toch met de software van het RIVM aan de hand, sinds 2 maanden of zo zijn er erg veel storingen.quote:Op maandag 28 december 2020 15:44 schreef Ven1972 het volgende:
Het RIVM zoekt het nu uit of er wel storingen gaande zijn of niet, meldt het AD. Het is nog niet zeker dat 7.000 gevallen echt correct zijn van afgelopen 24 uur, vanwege paar teststraten gesloten waren vanwege het storm Bella.
Het is laag, dus we doen onderzoek.. het is hoog, dus het is kut..quote:Op maandag 28 december 2020 15:44 schreef Ven1972 het volgende:
Jammer. Het maakt nochtans veel uit hoeveel er dan minder getest is met kerst. Is dat 10% van het normale aantal? Of 90%?quote:Op maandag 28 december 2020 15:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee en dat weet je best.. dat is gewoon met een beetje logica in te vullen, zeker vanwege de enorme toeloop vlak voor Kerst.
Mijn nichtje heeft tweede kerstdag in een kerststraat gestaan en daar was 't niets rustiger. N=1 uiteraard.quote:Op maandag 28 december 2020 15:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat mag je hier niet zeggen want dan ben je negatiefquote:Op maandag 28 december 2020 15:45 schreef Simmertje het volgende:
Ik ben liever realistisch dan straks weer teleurgesteld te worden. Iedereen weet dat de data van de afgelopen dagen door kerst op zijn minst twijfelachtig is. Laten we eerst maar eens de rest van de week afwachten voor een realistisch beeld. Half januari weten we pas zeker of we echt de piek voorbij zijn, je hebt gezien dat de cijfers na sinterklaas ook pas 14 december zijn piek hadden bereikt.
Dat denk ik toch echt niet! 15000, waar zouden die vandaan moeten komen?quote:Op maandag 28 december 2020 15:33 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Morgen en woensdag richting de 15.000, dan kunnen ze mooi een avondklokje verantwoorden met oud/nieuw.
Hoe de dagcijfers door allerlei verschillende redenen met duizenden kunnen fluctueren maakt mij ook heel voorzichtig om nog uitspraken te doen of ergens op te hopen.quote:Op maandag 28 december 2020 15:45 schreef Simmertje het volgende:
Ik ben liever realistisch dan straks weer teleurgesteld te worden. Iedereen weet dat de data van de afgelopen dagen door kerst op zijn minst twijfelachtig is. Laten we eerst maar eens de rest van de week afwachten voor een realistisch beeld. Half januari weten we pas zeker of we echt de piek voorbij zijn, je hebt gezien dat de cijfers na sinterklaas ook pas 14 december zijn piek hadden bereikt.
Ja klopt, maar nu is er nog wat iets aan hand met de software van het RIVM of mogelijk debet ligt aan de software van GGD's. Je weet het maar nooit, maar VPN's werken vrijwel vaak goed, maar soms hapert dat wel eens.quote:Op maandag 28 december 2020 15:45 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wat is er toch met de software van het RIVM aan de hand, sinds 2 maanden of zo zijn er erg veel storingen.
Je zou dus, ervan uitgaande dat het percentage klopt, wel kunnen uitrekenen hoeveel positieve testen er via de GGD binnenkomt en welke via extern.quote:Op maandag 28 december 2020 15:44 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ohja, scherp. Dat lijkt me best vertekenen, zeker als er ook thuistests enzo bij zitten. Lijkt me niet dat je die zomaar op kunt tellen dan.
Uit de positieve testsquote:Op maandag 28 december 2020 15:46 schreef popje het volgende:
[..]
Dat denk ik toch echt niet! 15000, waar zouden die vandaan moeten komen?
Lekker vreten toch! Wat moet je andersquote:Op maandag 28 december 2020 15:46 schreef chratnox het volgende:
Ander anekdotisch dingetje. Een maatje van me runt een Kippie hier in de buurt. Die hadden nog nooit zoveel pannen gehad. Heeft vandaag bijna 100 van die pannen terug gekregen
Dit. We moeten niet denken dat we nu safe zijn en weer richting daling gaan en dat we over een paar weken weer helemaal in de shit zitten qua stijgingen.quote:Op maandag 28 december 2020 15:45 schreef Simmertje het volgende:
Net zoals jij mag zeggen dat het niet goed gaat, mag een ander toch zeggen dat hij blij is met deze cijfers? Lekker belangrijk of je het wel of niet met elkaar eens bent, je kijkt er gewoon op een andere manier naar.quote:Op maandag 28 december 2020 15:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat mag je hier niet zeggen want dan ben je negatief
Nee, de lui die 7400 besmettingen zien als teken dat het lek boven is, terwijl de ziekenhuizen overstroomd worden met patiënten momenteel, dan heb je een lekker realistisch beeld bij de stand van zaken..
Op zich is dat natuurlijk wel iets wat gaat gebeuren. De opnames in ziekenhuizen lopen achter de besmettingen aan. Dus je zal eerst de besmettingen zien dalen, daarna pas de opnames.quote:Op maandag 28 december 2020 15:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee, de lui die 7400 besmettingen zien als teken dat het lek boven is, terwijl de ziekenhuizen overstroomd worden met patiënten momenteel, dan heb je een lekker realistisch beeld bij de stand van zaken..
Ik vraag me altijd af of er vorig jaar om deze tijd überhaupt software was voor zo'n pandemie als deze. Mede daarom vind ik het niet zo gek dat het weleens vastloopt.quote:Op maandag 28 december 2020 15:45 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wat is er toch met de software van het RIVM aan de hand, sinds 2 maanden of zo zijn er erg veel storingen.
Door mij?quote:Op maandag 28 december 2020 15:39 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nouja, eerlijk is eerlijk, toen een paar maanden geleden @:VoMy , @:_serial_ , @:DireStraits7 en ik telkens aangaven dat de cijfers niet overeen kwamen hadden we er geen kijk op en begrepen we het niet. Andersom geldt dat nu ook. Misschien is de daling wel echt ingezet, misschien niet.
Dat kon ik 2 weken geleden ook. Wat zegt dat dan?quote:Op maandag 28 december 2020 15:38 schreef Predator40 het volgende:
[..]
dat ze al binnen 2 uur terecht kon zegt eigenlijk al genoeg
RIVM heeft servers geruild met FOK!quote:Op maandag 28 december 2020 15:45 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Volgens deze cijfers voor Hollands Midden dus 2660 positieve tests door GGD (dan kom je op 13,3%). Daarnaast nog 800 positieve tsts die buiten de teststraten om zijn gedaan, inclusief ziekenhuizen, thuistests enzo.quote:Op maandag 28 december 2020 15:47 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Je zou dus, ervan uitgaande dat het percentage klopt, wel kunnen uitrekenen hoeveel positieve testen er via de GGD binnenkomt en welke via extern.
Dat mag iemand zeggen, maar het slaat nergens op omdat we weten dat het niet representatief is wat we deze dagen voorgeschoteld krijgen.quote:Op maandag 28 december 2020 15:48 schreef chratnox het volgende:
[..]
Net zoals jij mag zeggen dat het niet goed gaat, mag een ander toch zeggen dat hij blij is met deze cijfers? Lekker belangrijk of je het wel of niet met elkaar eens bent, je kijkt er gewoon op een andere manier naar.
Allemaal de schuld van Bill Gates.quote:Op maandag 28 december 2020 15:50 schreef summer2bird het volgende:
[..]
RIVM heeft servers geruild met FOK!
Nee sorry, niet door jou, meer in het algemeenquote:Op maandag 28 december 2020 15:49 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Door mij?![]()
Snap de reactie niet zo goed. Cijfers lijken me hoe dan ook beter dan vorige week eigenlijk. Hoeveel beter (of stagnatie), zou je over kunnen discussiëren en landelijk lijkt het me ook niet beter. (Gelderland lijkt schrikbarend slecht te gaan.)
Dan kan Danny het opgehaalde geld wel doneren aan het RIVMquote:Op maandag 28 december 2020 15:50 schreef summer2bird het volgende:
[..]
RIVM heeft servers geruild met FOK!
Hear Hearquote:Op maandag 28 december 2020 15:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ze hebben het hard nodigquote:Op maandag 28 december 2020 15:51 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dan kan Danny het opgehaalde geld wel doneren aan het RIVM
Kippie?quote:Op maandag 28 december 2020 15:46 schreef chratnox het volgende:
Ander anekdotisch dingetje. Een maatje van me runt een Kippie hier in de buurt. Die hadden nog nooit zoveel pannen gehad. Heeft vandaag bijna 100 van die pannen terug gekregen
Het is twee kanten op niet representatief. We roepen al maanden in dit topic dat we moeten stoppen met dagcijfers, omdat die telkens allerlei issues hebben. Toch blijven we op basis van die dagcijfers twee kanten op roepen of het goed of slecht gaat, om op dinsdag ineens een compleet andere conclusie te hebben.quote:Op maandag 28 december 2020 15:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat mag iemand zeggen, maar het slaat nergens op omdat we weten dat het niet representatief is wat we deze dagen voorgeschoteld krijgen.
Creatief boekhoudenquote:Op maandag 28 december 2020 15:46 schreef popje het volgende:
[..]
Dat denk ik toch echt niet! 15000, waar zouden die vandaan moeten komen?
Dat werkt ook weer beide kanten op, in dit topic.quote:Op maandag 28 december 2020 15:48 schreef chratnox het volgende:
[..]
Net zoals jij mag zeggen dat het niet goed gaat, mag een ander toch zeggen dat hij blij is met deze cijfers? Lekker belangrijk of je het wel of niet met elkaar eens bent, je kijkt er gewoon op een andere manier naar.
Er wordt hier regelmatig afgegeven op het positiviteitstopic, maar in dit topic kunnen we met zijn allen ook flink azijn pissen. Als iemand een lichtje aan het eind van de tunnel ziet lijkt het wel of we ons best moeten doen dat zo snel mogelijk weer uit te trappen.
Come on, het is gewoon een logische conclusie.quote:Op maandag 28 december 2020 15:40 schreef DireStraits7 het volgende:
Interessant. Kun je de cijfers ook hier delen op basis waarvan je die conclusie getrokken hebt?
Duidelijk niet in de Noord- of Zuid-Hollandquote:
Dat ontken ik toch niet?quote:Op maandag 28 december 2020 15:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat werkt ook weer beide kanten op, in dit topic.
Vandaag de dag met cloud oplossingen mag/kan dit nooit een probleem zijn.quote:Op maandag 28 december 2020 15:56 schreef Ven1972 het volgende:
De servers hebben wel een goede kracht nodig om te rekenen en data verwerken
Klopt, maar ik betwijfel of GGD en het RIVM cloudoplossing gebruiken of niet?quote:Op maandag 28 december 2020 15:57 schreef Collide het volgende:
[..]
Vandaag de dag met cloud oplossingen mag/kan dit nooit een probleem zijn.
Er worden per dag 50.000 regels toegevoegd/gemodificeerd aan de data. Dat stelt echt niets voor in een beetje flinke database.quote:Op maandag 28 december 2020 15:56 schreef Ven1972 het volgende:
De servers hebben wel een goede kracht nodig om te rekenen en data verwerken. Maar echter is het lastig om 2 verschillende software met elkaar probleemloos te communiceren met bepaalde gegevens aan elkaar door te geven. Als men GGD een andere soort bestand aan het RIVM doorstuurt en moet weer in een ander soort bestand verwerkt worden, dat duurt wel uren of minuten lang afhankelijk van kracht van de server.
Daarentegen zijn er ook heel veel mensen die niet doodgaan aan corona. En nu?quote:Op maandag 28 december 2020 14:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja lijkt me echt heel rot. Echter, er zijn ook ondernemers die het juist nu heel goed doen.
Correct, maar ik denk dat de GGD een aparte databasesoftware gebruikt dan het RIVM...quote:Op maandag 28 december 2020 15:58 schreef chratnox het volgende:
[..]
Er worden per dag 50.000 regels toegevoegd/gemodificeerd aan de data. Dat stelt echt niets voor in een beetje flinke database.
Dan kan hij wat mij betreft aftreden.quote:Op maandag 28 december 2020 15:59 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dan ga ik kapot als dat echt zo is, dan kunnen we gierend 2021 in met zijn allen
is dat een darter?quote:Op maandag 28 december 2020 15:57 schreef Faraday01 het volgende:
Meer mensen die nu naar Ernst Kuipers kijken bij de NOS?
Dat doen ze inderdaad. Maar dan nog, dit soort aantallen stelt echt niets voor.quote:Op maandag 28 december 2020 15:59 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Correct, maar ik denk dat de GGD een aparte databasesoftware gebruikt dan het RIVM...
Dit zou wel de kers op de taart zijn in deze hele shitshow van een jaarquote:Op maandag 28 december 2020 15:59 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dan ga ik kapot als dat echt zo is, dan kunnen we gierend 2021 in met zijn allen
Jij kennelijk?quote:Op maandag 28 december 2020 15:57 schreef Faraday01 het volgende:
Die vent is altijd negatief, praat natuurlijk wel voor eigen parochie, dat wel.quote:Op maandag 28 december 2020 15:57 schreef Faraday01 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |