Dat werkt ook weer beide kanten op, in dit topic.quote:Op maandag 28 december 2020 15:48 schreef chratnox het volgende:
[..]
Net zoals jij mag zeggen dat het niet goed gaat, mag een ander toch zeggen dat hij blij is met deze cijfers? Lekker belangrijk of je het wel of niet met elkaar eens bent, je kijkt er gewoon op een andere manier naar.
Er wordt hier regelmatig afgegeven op het positiviteitstopic, maar in dit topic kunnen we met zijn allen ook flink azijn pissen. Als iemand een lichtje aan het eind van de tunnel ziet lijkt het wel of we ons best moeten doen dat zo snel mogelijk weer uit te trappen.
Come on, het is gewoon een logische conclusie.quote:Op maandag 28 december 2020 15:40 schreef DireStraits7 het volgende:
Interessant. Kun je de cijfers ook hier delen op basis waarvan je die conclusie getrokken hebt?
Duidelijk niet in de Noord- of Zuid-Hollandquote:
Dat ontken ik toch niet?quote:Op maandag 28 december 2020 15:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat werkt ook weer beide kanten op, in dit topic.
Vandaag de dag met cloud oplossingen mag/kan dit nooit een probleem zijn.quote:Op maandag 28 december 2020 15:56 schreef Ven1972 het volgende:
De servers hebben wel een goede kracht nodig om te rekenen en data verwerken
Klopt, maar ik betwijfel of GGD en het RIVM cloudoplossing gebruiken of niet?quote:Op maandag 28 december 2020 15:57 schreef Collide het volgende:
[..]
Vandaag de dag met cloud oplossingen mag/kan dit nooit een probleem zijn.
Er worden per dag 50.000 regels toegevoegd/gemodificeerd aan de data. Dat stelt echt niets voor in een beetje flinke database.quote:Op maandag 28 december 2020 15:56 schreef Ven1972 het volgende:
De servers hebben wel een goede kracht nodig om te rekenen en data verwerken. Maar echter is het lastig om 2 verschillende software met elkaar probleemloos te communiceren met bepaalde gegevens aan elkaar door te geven. Als men GGD een andere soort bestand aan het RIVM doorstuurt en moet weer in een ander soort bestand verwerkt worden, dat duurt wel uren of minuten lang afhankelijk van kracht van de server.
Daarentegen zijn er ook heel veel mensen die niet doodgaan aan corona. En nu?quote:Op maandag 28 december 2020 14:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja lijkt me echt heel rot. Echter, er zijn ook ondernemers die het juist nu heel goed doen.
Correct, maar ik denk dat de GGD een aparte databasesoftware gebruikt dan het RIVM...quote:Op maandag 28 december 2020 15:58 schreef chratnox het volgende:
[..]
Er worden per dag 50.000 regels toegevoegd/gemodificeerd aan de data. Dat stelt echt niets voor in een beetje flinke database.
Dan kan hij wat mij betreft aftreden.quote:Op maandag 28 december 2020 15:59 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dan ga ik kapot als dat echt zo is, dan kunnen we gierend 2021 in met zijn allen
is dat een darter?quote:Op maandag 28 december 2020 15:57 schreef Faraday01 het volgende:
Meer mensen die nu naar Ernst Kuipers kijken bij de NOS?
Dat doen ze inderdaad. Maar dan nog, dit soort aantallen stelt echt niets voor.quote:Op maandag 28 december 2020 15:59 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Correct, maar ik denk dat de GGD een aparte databasesoftware gebruikt dan het RIVM...
Dit zou wel de kers op de taart zijn in deze hele shitshow van een jaarquote:Op maandag 28 december 2020 15:59 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dan ga ik kapot als dat echt zo is, dan kunnen we gierend 2021 in met zijn allen
Jij kennelijk?quote:Op maandag 28 december 2020 15:57 schreef Faraday01 het volgende:
Die vent is altijd negatief, praat natuurlijk wel voor eigen parochie, dat wel.quote:Op maandag 28 december 2020 15:57 schreef Faraday01 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |