Ik moet nummers meestal vrij vaak horen voor ik het wat vind.quote:Op zondag 27 december 2020 23:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja precies, soms "klikt" een bepaald nummer gewoon heel erg voor jeEn dat is vaak niet eens zo makkelijk te duiden
Ach ja, misschien vindt jij Winter zo ook wel "mwah"
Fool’s Overturequote:Op zondag 27 december 2020 23:13 schreef Strani het volgende: [..] Vaak is het ook puur een kwestie van een bepaalde combinatie van tonen waardoor een liedje echt binnen kan komen. Althans, zo werkt het bij mij toch het vaakst.
Dat is natuurlijk wel leuk, maar aan de andere kant doen ze zo'n zwarte vrijstelling ook wel vaak bij opdrachten waar heeeeel veel jokers en vrijstellingen zijn te verdienen. En dan wordt dat ding toch wel ingezet.quote:Op zondag 27 december 2020 23:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Helemaal eens wel, al maakt het de vrijstellingbezitters natuurlijk wel twijfelachtiger over welke executie ze het in moeten leveren.
Deze sadist kijkt stiekem uit naar de allereerste kandidaat die het spel uit vliegt met een vrijstelling in z'n zak die die gewoon in had kunnen zetten omdat er geen ZV in was gezet
Dat laatste heb ik ook wel vaak. Al klikt het bij sommige nummers echt snel en daar ga ik dan ook gepassioneerd vol voor (Voilà!).quote:Op zondag 27 december 2020 23:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik moet nummers meestal vrij vaak horen voor ik het wat vind.
Daarom denk ik bij veel ESF-nummers ook dat ik ze niks vind, heb ik al helemaal mijn oordeel gepost, en dan na 10x horen vind ik het ineens superleuk.
Of anders nies ik het er wel uitquote:Op zondag 27 december 2020 23:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd! En als ik het niks vind kan ik me daarna vermaken met het door velen verguisde maar door mij geliefde Blaosmuziek
quote:Op zondag 27 december 2020 23:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, wacht jij maar even netjes je beurt af tot het volgende topic
Haha dat nummer vond ik dan toevallig METEEN supermooi, maar dat komt niet zo heel vaak voor.quote:Op zondag 27 december 2020 23:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook wel vaak. Al klikt het bij sommige nummers echt snel en daar ga ik dan ook gepassioneerd vol voor (Voilà!).
Van mij ookquote:Op zondag 27 december 2020 23:18 schreef Guanabana het volgende:
Dit had zo een stemplaat van me kunnen zijn
Gelukkig ligt er naar mijn idee de laatste jaren al wel minder een focus op de zwarte vrijstelling dan in seizoen 14-15-16, toen dat allemaal net nieuw was. Tegenwoordig is er meestal maar één moment in het spel waarop je dat kan verdienen. Meer dan genoeg ook in mijn ogen.quote:Op zondag 27 december 2020 23:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel leuk, maar aan de andere kant doen ze zo'n zwarte vrijstelling ook wel vaak bij opdrachten waar heeeeel veel jokers en vrijstellingen zijn te verdienen. En dan wordt dat ding toch wel ingezet.
Maar ik moet eerlijk zeggen dat zó'n scenario me ook wel smullen lijkt
Voilaquote:Op zondag 27 december 2020 23:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook wel vaak. Al klikt het bij sommige nummers echt snel en daar ga ik dan ook gepassioneerd vol voor (Voilà!).
Trusten Koen!quote:
Nee, zeker niet.quote:Op zondag 27 december 2020 23:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat is toch de eenentwintigste eeuw?
Ik zie het alweer misgaan hoorquote:Op zondag 27 december 2020 23:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Voila![]()
Ik ben me nu al aan het opvreten over die NSF
Dat klopt inderdaad ook welquote:Op zondag 27 december 2020 23:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Gelukkig ligt er naar mijn idee de laatste jaren al wel minder een focus op de zwarte vrijstelling dan in seizoen 14-15-16, toen dat allemaal net nieuw was. Tegenwoordig is er meestal maar één moment in het spel waarop je dat kan verdienen. Meer dan genoeg ook in mijn ogen.
Als je er nu pas achterkomt dat jij uit de twintigste eeuw komt begrijp ik dat je even een momentje reflectie nodig hebt jaquote:
Volgens de Jobi-telling wél!quote:
Jouw tellingen kennen we inmiddels!quote:Op zondag 27 december 2020 23:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgens de Jobi-telling wél!![]()
Al hoort Molloot er gewoon bij![]()
Age is just a number
Maar die momenten zijn toch ook ZO mooi, de gezamenlijke meltdown, ik kijk er ook weer naar uit ergensquote:
Gast, relax, je leven begint netquote:
Ja, ik met mijn jonge brein heb natuurlijk gelijkquote:Op zondag 27 december 2020 23:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Jouw tellingen kennen we inmiddels!
Nou ik ben ooit goed bevriend geweest met een Gé en dat was een ontzettende geflipte geschifte klootzakquote:
Oeh ja, nu ook zin inquote:Op zondag 27 december 2020 23:25 schreef Guanabana het volgende:
Heb meer zin in Wannabe zometeen, een van de leukste nummers uit de jaren '90 durf ik wel te zeggen.
Air?quote:Op zondag 27 december 2020 23:27 schreef Guanabana het volgende:
Oh, er komt zometeen WAREMPEL een stemplaat van mij.
Ik ben nogal vaak geneigd met mijn nog jongere brein met die tellingen van jou mee te gaan wel.quote:Op zondag 27 december 2020 23:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, ik met mijn jonge brein heb natuurlijk gelijk
Dat is de molloot in jou die overal hints & theorieën in te zienquote:Op zondag 27 december 2020 23:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben nogal vaak geneigd met mijn nog jongere brein met die tellingen van jou mee te gaan wel.
Als je op een toeter blaast, moet je soms ook blozenquote:Op zondag 27 december 2020 23:28 schreef Guanabana het volgende:
Maar. betekent het bloas als in blozen -->of blazen op een toeter?
#durfttevragen
Blaos, eigenlijk (realiseer ik me ook pas net), en het is blazen op een toeter ja.quote:Op zondag 27 december 2020 23:28 schreef Guanabana het volgende:
Maar. betekent het bloas als in blozen -->of blazen op een toeter?
#durfttevragen
Nee Bill nee!quote:Op zondag 27 december 2020 23:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ga maar weer weg, bedoel je?
"Goed gesprek tot zover"quote:Op zondag 27 december 2020 23:29 schreef molloot200 het volgende:
Lol die awkward silence net met die Kirsten
Jullie moeten sowieso blijvenquote:
Ja omdat hij het zo uitspreeks als bloos. Ik zou als ik bloas zie staan het meer uitspraken als 'blâs', dus vandaar de verwarring.quote:Op zondag 27 december 2020 23:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Blaos, eigenlijk (realiseer ik me ook pas net), en het is blazen op een toeter ja.
Kijk uit wat je zegt, er is nog veel meer Zoom-nachtmerrie en kutmuziek te gaanquote:Op zondag 27 december 2020 23:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit was het pijnlijkste moment van de Top 2000 tot nu toe
De enige echte @Strani heeft aangegeven dat ruilen virtueel écht niet kan, dus ik vrees dat het alleen bij kijken gaat blijvenquote:
Sorry, je hebt gelijk. Kutzoomquote:Op zondag 27 december 2020 23:34 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind dit behoorlijk zeurderig klinken vriend.
Ze doen het inderdaad leuk, en leuk ideequote:Op zondag 27 december 2020 23:34 schreef Strani het volgende:
Ik moet het de mensen van Radio 2 nageven dat ze dit met de zoom-video's gewoon echt heel leuk doen. Ik mis persoonlijk het volle café niet meer, terwijl ik dat in het begin wel een gek beeld vond.
Ja, het voegt met de juiste nummers ook wel iets leuks toe. Soms was het café wel echt heel saai met de wat actievere nummers.quote:Op zondag 27 december 2020 23:34 schreef Strani het volgende:
Ik moet het de mensen van Radio 2 nageven dat ze dit met de zoom-video's gewoon echt heel leuk doen. Ik mis persoonlijk het volle café niet meer, terwijl ik dat in het begin wel een gek beeld vond.
quote:
Ook niet helemaal mijn ding. Beetje achtergrondgezoemquote:Op zondag 27 december 2020 23:34 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind dit behoorlijk zeurderig klinken vriend.
Oh ik zou gewoon los gaan in dat café hoorquote:Op zondag 27 december 2020 23:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, het voegt met de juiste nummers ook wel iets leuks toe. Soms was het café wel echt heel saai met de wat actievere nummers.
Vooral bij kidneren heb je elke keer dat ze eerst één seconde emotieloos naar het scherm kijken, dan zien dat ze in beeld zijn en losgaan met zwaaienquote:Op zondag 27 december 2020 23:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze doen het inderdaad leuk, en leuk idee![]()
Persoonlijk word ik van de beelden zelf wel meligMaar doet niet af aan dat het verder wel een prima oplossing is
Hardop gierenquote:
Ja precies dit. die reacties van "oh ik ben op tv whoohoooo"quote:Op zondag 27 december 2020 23:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Vooral bij kidneren heb je elke keer dat ze eerst één seconde emotieloos naar het scherm kijken, dan zien dat ze in beeld zijn en losgaan met zwaaienEn dat dan twintig keer na elkaar, daar word ik wel melig van
Dat heb je gelukkig niet zo erg rond deze tijd met die kinderen.quote:Op zondag 27 december 2020 23:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja precies dit. die reacties van "oh ik ben op tv whoohoooo"
Klinkt wel fijn!quote:
Nooit geweten dat je stem zo klonk!quote:Op zondag 27 december 2020 23:42 schreef Guanabana het volgende:
wuh wuh waaaahhh wuh wuh waaaahhh wuh wuh waaaahhh wuh wuh waaaahhh wuh wuh waaaahhh wuh wuh waaaahhh wuh wuh waaaahhh wuh wuh waaaahhh wuh wuh waaaahhh wuh wuh waaaahhh wuh wuh waaaahhh wuh wuh waaaahhh wuh wuh waaaahhh wuh wuh waaaahhh wuh wuh waaaahhh wuh wuh waaaahhh wuh wuh waaaahhh wuh wuh waaaahhh wuh wuh waaaahhh wuh wuh waaaahhh wuh wuh waaaahhh wuh wuh waaaahhh wuh wuh waaaahhh wuh wuh waaaahhh wuh wuh waaaahhh wuh wuh waaaahhh wuh wuh waaaahhh wuh wuh waaaahhh wuh wuh waaaahhh wuh wuh waaaahhh wuh wuh waaaahhh wuh wuh waaaahhh wuh wuh waaaahhh wuh wuh waaaahhh wuh wuh waaaahhh wuh wuh waaaahhh wuh wuh waaaahhh wuh wuh waaaahhh wuh wuh waaaahhh wuh wuh waaaahhh wuh wuh waaaahhh wuh wuh waaaahhh wuh wuh waaaahhh wuh wuh waaaahhh wuh wuh waaaahhh wuh wuh waaaahhh wuh wuh waaaahhh wuh wuh waaaahhh wuh wuh waaaahhh wuh wuh waaaahhh wuh wuh waaaahhh wuh wuh waaaahhh wuh wuh waaaahhh wuh wuh waaaahhh wuh wuh waaaahhh wuh wuh waaaahhh wuh wuh waaaahhh wuh wuh waaaahhh wuh wuh
Het is vooral leuk dat als je iemand ziet dansen in zijn huiskamer, dat je dan beseft dat je niet de enige bent die dat doetquote:Op zondag 27 december 2020 23:34 schreef Strani het volgende:
Over het algemeen eens, m.u.v. Love of My Lifequote:Op zondag 27 december 2020 23:43 schreef molloot200 het volgende:
https://www.nporadio2.nl/(...)ers-voor-de-top-2000
De mannen-top 10 is wel echt een stuk beter dan de vrouwen-top 10
Het werkt beter als je er helemaal inzit, met bijvoorbeeld ook een koptelefoon op. En onder de juiste omstandigheden.quote:Op zondag 27 december 2020 23:44 schreef Aoibhin het volgende:
@:Guanabana ik vond Air een prima nummer! Maar zou er zelf niet zo snel op stemmen. Ik vind het prima, maar heb er ook niet heel veel mee
Dan zal ik hem later nog een keer proberen!quote:Op zondag 27 december 2020 23:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het werkt beter als je er helemaal inzit, met bijvoorbeeld ook een koptelefoon op. En onder de juiste omstandigheden.
Zo op de radio tussen allerlei andere nummers valt hij een beetje weg
Zo word je vanzelf oudquote:Op zondag 27 december 2020 23:50 schreef molloot200 het volgende:
Komend uur trouwens 14 nummersDat is echt het meeste wat ik tot nu toe heb gezien, jeetje.
Ja deze blijft wel gewoon iets hebbenquote:
Hier vooral My Silver Lining en Fasterquote:Op maandag 28 december 2020 00:01 schreef molloot200 het volgende:
Baggy Trousers heb ik vooral veel zin in dit uurEn My Silver Lining.
Omdat ze ermee op teevee kunnen komenquote:Op maandag 28 december 2020 00:02 schreef molloot200 het volgende:
Lol waarom doen die mensen alsof Zoomen zo bijzonder is in dat nieuwsitem
Ik ook hoorquote:Op maandag 28 december 2020 00:13 schreef molloot200 het volgende:
Al vind ik persoonlijk Nightwish wel leuker dan WT.
Ik heb dit veel liever dan Guusje Meeuwis hoor.quote:Op maandag 28 december 2020 00:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ook hoorMaar alsnog wel echt enorme WT liefhebber, die hebben ook goede nummers
Dit Faster is niet eens een van mijn favorieten, wel lekker om te horen
Nou dat lucht me op!quote:Op maandag 28 december 2020 00:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb dit veel liever dan Guusje Meeuwis hoor.
Ik blijf er ook speciaal voor op, want ben eigenlijk hartstikke gaarquote:Op maandag 28 december 2020 00:24 schreef molloot200 het volgende:
Jaaa Jobi bijna ons favoriete Zweedse duo
Ik moet nog even hoor, voor de Dodenritquote:Op maandag 28 december 2020 00:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik blijf er ook speciaal voor op, want ben eigenlijk hartstikke gaar
Ja, eigenlijk wel.quote:Op maandag 28 december 2020 00:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik moet nog even hoor, voor de Dodenrit
Wat zo'n lijst toch van je dwingtquote:Op maandag 28 december 2020 00:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik moet nog even hoor, voor de Dodenrit
Hier blijft ie wel voor op, maar voor school is ie niet uit bed te krijgen.quote:Op maandag 28 december 2020 00:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat zo'n lijst toch van je dwingt
Prioriteiten stellen hèquote:Op maandag 28 december 2020 00:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier blijft ie wel voor op, maar voor school is ie niet uit bed te krijgen.![]()
Ja precies, fijn dat ze erin staan (voornamelijk vanwege de reclame natuurlijk) en ook wel gewoon een fijn nummer ditquote:Op maandag 28 december 2020 00:30 schreef molloot200 het volgende:
Er zijn zo veel betere van First Aid Kit, maar eigenlijk mogen we van geluk spreken dat ze er überhaupt in staan een keertjeBlijft ook gewoon wel een fijn (roadtrip) nummertje dit
Jij snapt het!quote:Op maandag 28 december 2020 00:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen hèMuziek > school
Nou dat wordt doorblazen Mollie!quote:Op maandag 28 december 2020 00:32 schreef molloot200 het volgende:
Soms wenste ik dat ik zo goed was in iets met muziek dat ik daar m'n geld in kon verdienen. Niets fijner dan muziek maken en daar dan van kunnen leven.
En dan kan je meedoen aan WIDM
Maar alleen als je een niet te bekende muzikant bent.
Ik denk inderdaad dat het niet echt iets voor Duncan is (ken hem uiteraard niet, maar zo inschattend). Lijkt me best een normale down-to-earth jongen die toevallig heel bekend is geworden, maar niet echt persé een "BN'er" wil zijn.quote:Op maandag 28 december 2020 00:34 schreef molloot200 het volgende:
That said: muzikanten die ik graag nog een keer in WIDM zie? Jeangu Macrooy, Froukje Veenstra, Rikki Borgelt (Rondé).
Wie weet zelfs d'n Dunc maar ik weet niet of het iets voor hem is.
Daarom is het juist wel een heel interessant voor in zo’n spel vind ikquote:Op maandag 28 december 2020 00:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat het niet echt iets voor Duncan is (ken hem uiteraard niet, maar zo inschattend). Lijkt me best een normale down-to-earth jongen die toevallig heel bekend is geworden, maar niet echt persé een "BN'er" wil zijn.
Nee precies, een onverwachte naam zou soms wel echt leuk zijnquote:Op maandag 28 december 2020 00:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Daarom is het juist wel een heel interessant voor in zo’n spel vind ikMaar ik verwacht hem niet hoor.
Tim Akkerman, Rémy van Kesteren, Ruben Hein, Bella Hay, Niels Littooij, Tania Kross, Rob Dekay, Dio en nu Lakshmi en Joshua Nolet.quote:Op maandag 28 december 2020 00:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Volgens mij zijn er ook nog maar weinig muzikanten überhaupt in WIDM geweest.
Ik vind het ook echt wel een nummer wat raakt of zo.quote:Op maandag 28 december 2020 00:48 schreef Aoibhin het volgende:
Waarom maakt dit nummer me ineens emotioneel, is het de tijd ofzo?
quote:Op maandag 28 december 2020 00:49 schreef molloot200 het volgende:
Grinniken om een studiegenootje van me die op Instagram plaatst dat ze de komende dagen even niet berijdbaar is
Ik vind Be wel mooi, maar die kent niemandquote:Op maandag 28 december 2020 00:54 schreef molloot200 het volgende:
Aaaah m’n ouders zijn hier ontzettende fan van. Fijn, Neil.
Tja schat, jij wilde zo graag mod wordenquote:
Die ken ik misschien ook wel?? Idk hier staat heel vaak de muziek op zonder dat ik weet hoe alles heet.quote:Op maandag 28 december 2020 00:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind Be wel mooi, maar die kent niemand
Ik lees niet terug als het zo snel gaat, dan escaleert het maar de pan uit. Schorem.quote:Op maandag 28 december 2020 00:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tja schat, jij wilde zo graag mod worden
Wel lief dat je zo op het late uur ons nog op de vingertjes komt tikkenquote:Op maandag 28 december 2020 01:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik lees niet terug als het zo snel gaat, dan escaleert het maar de pan uit. Schorem.
Ik ga denk ik ook voor de brandende beddenquote:Op maandag 28 december 2020 01:07 schreef Hamlapjes het volgende:
Denk dat ik het nog vol blijf houden tot de brandende bedden, dan is het wel weer mooi geweest. Ook al is het eind van dit uur/begin volgende uur wel erg goed
Toch meer dan ik dacht. Maar niet echt de bekende namen over het algemeen.quote:Op maandag 28 december 2020 00:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Tim Akkerman, Rémy van Kesteren, Ruben Hein, Bella Hay, Niels Littooij, Tania Kross, Rob Dekay, Dio en nu Lakshmi en Joshua Nolet.
En vergeet ons ESF-trots Hind niet
Die bedden branden eerder als je er wat olijfolie van @Strani op gietquote:Op maandag 28 december 2020 01:07 schreef Hamlapjes het volgende:
Denk dat ik het nog vol blijf houden tot de brandende bedden, dan is het wel weer mooi geweest. Ook al is het eind van dit uur/begin volgende uur wel erg goed
Ik schrok net wakker een kerstornamentje dat uit mijn kerstboom vielquote:
Van mij van de Top 2000 2019, toen leerde ik deze kennen. Pakte me gelijk. De gekke, maar toch gelijk geniale tekst. En het eind “trojka hier, trojka daar” met de rijmwoorden is gewoon fantastischquote:Op maandag 28 december 2020 01:21 schreef Aoibhin het volgende:
Nou even kijken waar alle liefde hier in de SC vandaan komt
Wel eerst even blussen danquote:Op maandag 28 december 2020 01:26 schreef molloot200 het volgende:
Jaaa nu Beds are Burning en dan ga ik het echte bedje in
Beter dan om een huwelijk vragenquote:Op maandag 28 december 2020 01:27 schreef Aoibhin het volgende:
Ze gaan in de app nu ook al om koffie vragen
Dat snap ik wel, er is nooit genoeg @koffieleukquote:Op maandag 28 december 2020 01:27 schreef Aoibhin het volgende:
Ze gaan in de app nu ook al om koffie vragen
Dat sowieso, maar als aioli niet uit te wisselen is via internet, dan is koffie dat ook nietquote:Op maandag 28 december 2020 01:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Beter dan om een huwelijk vragen
Om díe koffie vroegen ze niet. Gelukkig niet, want die hoort gewoon hierquote:Op maandag 28 december 2020 01:30 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, er is nooit genoeg @:koffieleuk
Ik snap jequote:Op maandag 28 december 2020 01:32 schreef molloot200 het volgende:
That’s it voor vandaag. Fijne avond verder
Enne?quote:Op maandag 28 december 2020 01:21 schreef Aoibhin het volgende:
Nou even kijken waar alle liefde hier in de SC vandaan komt
Ik zou er niet meteen op stemmen, maar vind het wel een heel leuk nummer!quote:
Ben jij een van die dj's?quote:Op maandag 28 december 2020 01:35 schreef Hamlapjes het volgende:
Heb ‘m nog even aan tijdens het naar bed gaan, dit is leuker dan Rollercoaster
Interessant!quote:Op maandag 28 december 2020 01:38 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik kan hier geen uitspraken over doen
Zij die te veel door platen heen lullen (daar kan ik wel uitspraken over doenquote:Op maandag 28 december 2020 01:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Interessant!
En welke dj wil je dan ophangen?
Oh ik heb nog geen koffielike (waarom wil autocorrect hier koffiedik van makenquote:Op maandag 28 december 2020 01:47 schreef Hamlapjes het volgende:
Zo te zien is @:koffieleuk ook nog wakker!
Oh, sorryquote:Op maandag 28 december 2020 01:46 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zij die te veel door platen heen lullen (daar kan ik wel uitspraken over doen)
JAAAAquote:Op maandag 28 december 2020 01:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ik heb nog geen koffielike (waarom wil autocorrect hier koffiedik van maken)
Fijn dat Kerst geslaagd was!quote:Op maandag 28 december 2020 02:09 schreef koffieleuk het volgende:
Zit nu mobiel, dus liken gaat nog wel
Kerst was geslaagd! Nu constant radio aan natuurlijk.
Wekker gezet voor Korn
Koffietijdquote:
quote:Op maandag 28 december 2020 06:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Koffietijd
Wekker zetten gaat meestal prima, wakker worden is nog eens iets anders
Lekker geslapen?
ik werd om kwart over 5 al wakker gemaakt door vuurwerkquote:Op maandag 28 december 2020 06:40 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Wel wat kort, maar wel goed. Jij?
quote:Op maandag 28 december 2020 07:12 schreef koffieleuk het volgende:
Begin gelijk weer in te kakken ook, ik blijf nog even een uurtje extra liggen.
quote:
quote:
Goedzoquote:
yep, moet het zo echter een uurtje uitgooien, 2x een bespreking van 30 minquote:
Jij hebt zodadelijk een internet storingquote:Op maandag 28 december 2020 08:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, moet het zo echter een uurtje uitgooien, 2x een bespreking van 30 min
quote:Op maandag 28 december 2020 08:33 schreef Cee het volgende:
Ik ben er! Op deze heb ik gestemd.
Zometeen naar de tandarts. Dus ik ben weer effe weg.
Je moet er even doorheenquote:Op maandag 28 december 2020 08:55 schreef Koen66 het volgende:
Abba
Die van Sjors en Aretha had ik op mute, echt dat vind ik een vreselijke oorwurm
2 juniors slapen nog, mevr Koen is uur terug richting Den Haag vertrokkenquote:Op maandag 28 december 2020 09:19 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen! Al ruim een uur aan het werk en de rest van het gezin ligt nog gewoon te pitten.
I’j könt ‘tquote:
Nee hoor, alleen maar liefdequote:
Nou ja zeg... ik zou hun contract per direct opzeggen hoor! Hier heb je toch niks aan?quote:Op maandag 28 december 2020 09:19 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen! Al ruim een uur aan het werk en de rest van het gezin ligt nog gewoon te pitten.
kerelquote:Op maandag 28 december 2020 09:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja zeg... ik zou hun contract per direct opzeggen hoor! Hier heb je toch niks aan?
Tevens goedemorgen lieve mensen!
Buenos nogwattosquote:Op maandag 28 december 2020 09:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja zeg... ik zou hun contract per direct opzeggen hoor! Hier heb je toch niks aan?
druk aan het "werk"quote:
quote:Op maandag 28 december 2020 09:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben ik zeer met je oneens!quote:Op maandag 28 december 2020 09:54 schreef Koen66 het volgende:
die Zoom beelden zijn echt meer cringe dan het cafe nog voorheen
Ik ook. Vind het wel leuk, vooral dansende mensen en vanmorgen met die Agneta en Benny poppenquote:
Ik zie vooral de hele dag mensen die lol hebben en blij zijn. Het is net waar je naar kijkt hèquote:Op maandag 28 december 2020 09:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de hele dag schijtlollige luchtgitaren en kinderen
dat zal het zijnquote:Op maandag 28 december 2020 10:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie vooral de hele dag mensen die lol hebben en blij zijn. Het is net waar je naar kijkt hè
Ja, terwijl dat best mee zal vallen. Veel mensen vinden het gewoon grappig om zichzelf eventjes in beeld te zien of dat hun familie/vrienden ze zien. Meer dan dat zou ik er niet in lezen.quote:Op maandag 28 december 2020 10:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat zal het zijn
ik kijk teveel met een bias die algemeen in het Top 2000 topic heerst
(teveel aandachtsgeile mensen in beeld de hele tijd)
Boeie. Geef je eraan overquote:Op maandag 28 december 2020 10:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat zal het zijn
ik kijk teveel met een bias die algemeen in het Top 2000 topic heerst
(teveel aandachtsgeile mensen in beeld de hele tijd)
klagen is daar wel een van de vaste ieder jaar terugkerende waardenquote:Op maandag 28 december 2020 10:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, terwijl dat best mee zal vallen. Veel mensen vinden het gewoon grappig om zichzelf eventjes in beeld te zien of dat hun familie/vrienden ze zien. Meer dan dat zou ik er niet in lezen.
Het Top 2000-topic heb ik ook weer even afgesloten voor nu. Gaat te snel, er is door die snelheid te weinig interactie van betekenis en het is inderdaad toch wel heel veel gezeur
Haha ja en ik doe het soms tot op zekere hoogte, zoals met zo'n niemendalletje van die Rolf nogwat uit Beste Zangers. Maar verder pas ik altijd maar de regel toe dat je nooit weet of een liedje op de begrafenis van een geliefde van iemand is gedraaid, of iets anders emotioneels, en dat je iemand er dus enorm mee op de ziel trapt.quote:Op maandag 28 december 2020 10:12 schreef Koen66 het volgende:
klagen
[..]
klagen is daar wel een van de vaste ieder jaar terugkerende waarden
Net als haten op kenningston en blof en coldplayquote:Op maandag 28 december 2020 10:12 schreef Koen66 het volgende:
klagen
[..]
klagen is daar wel een van de vaste ieder jaar terugkerende waarden
quote:Op maandag 28 december 2020 10:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja en ik doe het soms tot op zekere hoogte, zoals met zo'n niemendalletje van die Rolf nogwat uit Beste Zangers. Maar verder pas ik altijd maar de regel toe dat je nooit weet of een liedje op de begrafenis van een geliefde van iemand is gedraaid, of iets anders emotioneels, en dat je iemand er dus enorm mee op de ziel trapt.
toch is het gemiddeld Foks hardslopende reeksquote:Op maandag 28 december 2020 10:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Net als haten op kenningston en blof en coldplay
Niet het ESF Livetopicquote:Op maandag 28 december 2020 10:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
toch is het gemiddeld Foks hardslopende reeks
Goedemorgen Guanaquote:Op maandag 28 december 2020 10:16 schreef Guanabana het volgende:
Ben het denk ik meer eens met Koen66.
Tevens goedemorgen!
Het is ook leuk om samen zoiets als dit mee te maken. Alleen zou het denk ik toch leuker zijn als het ietsjes minder snel ging (en dus iets minder negatief was en wat respectvoller van tijd tot tijd).quote:Op maandag 28 december 2020 10:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
toch is het gemiddeld Foks hardslopende reeks
Zónde Guana, we konden het net weer zo goed vindenquote:Op maandag 28 december 2020 10:16 schreef Guanabana het volgende:
Ben het denk ik meer eens met Koen66.
Tevens goedemorgen!
En daar worden de meeste bans uitgedeeld geloof ik hahaquote:Op maandag 28 december 2020 10:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Niet het ESF Livetopic![]()
Dat gaat nog sneller dan het top2000 topic
Ik had nog 0 keer gekeken naar dat Top 2000 café, dus ik zette het even op om te kijkenquote:Op maandag 28 december 2020 10:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Zónde Guana, we konden het net weer zo goed vinden
Oh hahaquote:Op maandag 28 december 2020 10:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik had nog 0 keer gekeken naar dat Top 2000 café, dus ik zette het even op om te kijken
Het is wel leuk gedaan zo met die tv's though.
Oh, dat sowieso.quote:Op maandag 28 december 2020 10:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh hahaJa ik vind dat ze het mooi hebben opgelost zo
Ik vind het cafépubliek vaak eigenlijk wat irritanter dan dit.
spontaan blije kinderen vind ik geweldig, die Top 2000 Zoom beelden komen mij iets te geforceerd leuk over.quote:Op maandag 28 december 2020 10:22 schreef Strani het volgende:
Om de één of andere reden vind ik kinderen de laatste tijd ook liever dan voorheen dus als ik blije kinderen op TV zie word ik daar ook blij van. Gaat niet goed hier.
Kan gebeuren Koen! Agree to disagreequote:Op maandag 28 december 2020 10:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
spontaan blije kinderen vind ik geweldig, die Top 2000 Zoom beelden komen mij iets te geforceerd leuk over.
Sorry
Meestal heb ik met twijfel niet doen.quote:Op maandag 28 december 2020 10:24 schreef Arizona het volgende:
Ik heb weer de hele tijd huilbuien. Vanwege mijn werk. Ik ben zo godvergeten onzeker of ik wel de juiste keuze heb gemaakt.
Ahhh Ari, even rustig ademhalenquote:Op maandag 28 december 2020 10:24 schreef Arizona het volgende:
Ik heb weer de hele tijd huilbuien. Vanwege mijn werk. Ik ben zo godvergeten onzeker of ik wel de juiste keuze heb gemaakt.
Wie? Zo'n voiceberichtje?quote:Op maandag 28 december 2020 10:29 schreef Guanabana het volgende:
Ze zei 936, maar in de lijst is het 963?
Sorry, niet opgeletquote:Op maandag 28 december 2020 10:29 schreef Guanabana het volgende:
Ze zei 936, maar in de lijst is het 963?
Ohoh. Je eierstokkenquote:Op maandag 28 december 2020 10:22 schreef Strani het volgende:
Om de één of andere reden vind ik kinderen de laatste tijd ook liever dan voorheen dus als ik blije kinderen op TV zie word ik daar ook blij van. Gaat niet goed hier.
quote:Op maandag 28 december 2020 10:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Gaat het dan toch nog gebeuren?
Uiteindelijk gaat iedereen overstag
Ik niet. Hoe drukker en wilder, hoe beterquote:Op maandag 28 december 2020 10:24 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind het vooral veel te onrustig om daar heel de tijd naar te gaan zitten kijken naar al die zwaaiende mensenDus ik zet het beeld nu weer uit.
Oh nee, dat wilde ik er niet mee zeggenquote:Op maandag 28 december 2020 10:35 schreef Strani het volgende:
[..]Dat lijkt me in de huidige situatie nog steeds heel onwaarschijnlijk.
Heb jij er ook nog veel last van ja?
Haha oké gelukkig! Nou ja voor jou dan hè.quote:Op maandag 28 december 2020 10:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh nee, dat wilde ik er niet mee zeggen
Ik heb er soms een klein beetje last van als ik een lieve baby zie, maar ik negeer dat verder gewoon.
oef, herkenbaarquote:Op maandag 28 december 2020 10:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb er soms een klein beetje last van als ik een lieve baby zie, maar ik negeer dat verder gewoon.
Als ik een lieve baby zie denk ik, goddank is die van mij al groterquote:Op maandag 28 december 2020 10:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ditquote:Op maandag 28 december 2020 10:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als ik een lieve baby zie denk ik, goddank is die van mij al groter
Ach deernquote:Op maandag 28 december 2020 10:24 schreef Arizona het volgende:
hahaha the same hier, babytijd was 15 resp 17 jaar terug intussenquote:Op maandag 28 december 2020 10:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wil juist alleen een baby (nou ja, niet écht), maar geen ouder kind oid.quote:Op maandag 28 december 2020 10:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind baby's juist nog steeds niks. Wellicht kunnen wij tot een deal komen Guana.quote:Op maandag 28 december 2020 10:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik wil juist alleen een baby (nou ja, niet écht), maar geen ouder kind oid.Maar goed, daar groei je vast in mee.
Oke is goed, ik lever hem/haar af op zijn/haar tweede verjaardag oke?quote:Op maandag 28 december 2020 10:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind baby's juist nog steeds niks. Wellicht kunnen wij tot een deal komen Guana.
Ik stel voor dat jullie samen een kindje maken! Zolang het een baby is, blijft hij/zij bij Guana, daarna verhuist hij/zij naar Spanje om bij Strani te wonen!quote:Op maandag 28 december 2020 10:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind baby's juist nog steeds niks. Wellicht kunnen wij tot een deal komen Guana.
Maak er anderhalf jaar van en we hebben een dealquote:Op maandag 28 december 2020 10:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oke is goed, ik lever hem/haar af op zijn/haar tweede verjaardag oke?
(Nee vind ik toch wel zielig)
Maken is tot daaraan toe.quote:Op maandag 28 december 2020 10:43 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jullie samen een kindje maken! Zolang het een baby is, blijft hij/zij bij Guana, daarna verhuist hij/zij naar Spanje om bij Strani te wonen!
We zijn je al voor!quote:Op maandag 28 december 2020 10:43 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jullie samen een kindje maken! Zolang het een baby is, blijft hij/zij bij Guana, daarna verhuist hij/zij naar Spanje om bij Strani te wonen!
overal is een oplossing voorquote:Op maandag 28 december 2020 10:43 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar van jezelf is echt zó anders.quote:Op maandag 28 december 2020 10:42 schreef Strani het volgende:
[..]
En wat als Guaan jullie baby niet wil afstaan?quote:Op maandag 28 december 2020 10:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Maak er anderhalf jaar van en we hebben een deal![]()
Is niet zielig joh!
spanning ende sensatie in de ESF soapquote:Op maandag 28 december 2020 10:52 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
En wat als Guaan jullie baby niet wil afstaan?
quote:Op maandag 28 december 2020 10:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maken is tot daaraan toe.
Najaaaaaaa!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |