Als ik een keer op tijd ben, schrikken jullie toch alleen maarquote:Op zondag 27 december 2020 16:13 schreef molloot200 het volgende:
Ja dat duurde weer behoorlijk lang hè.
Ik zit al voor het raamquote:Op zondag 27 december 2020 16:09 schreef H_T het volgende:
@:Em31 laat je het ook weten als er een enorme oranje vis bij je in de buurt is?
quote:
Je verwacht het niet.quote:Op zondag 27 december 2020 16:13 schreef Aoibhin het volgende:
Sorry, was een dm aan het versturen dus zag het pas later
Ik hield al rekening met smeltende ijsvogelsquote:Op zondag 27 december 2020 16:13 schreef molloot200 het volgende:
Ja dat duurde weer behoorlijk lang hè.
Achter de geraniums zeker.quote:
Oh ik zit altijd achter het raamquote:
En maar blijven beweren dat je zo onschuldig bentquote:
Ik heb het opgegevenquote:Op zondag 27 december 2020 16:16 schreef H_T het volgende:
[..]
En maar blijven beweren dat je zo onschuldig bent
Is dat niet @Dave?quote:
Die snor neemt toch echt vrij groteske vormen aan Em, ik vind dat het je ouder doet lijken dan wat je bent.quote:
Neequote:Op zondag 27 december 2020 16:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gaat dat nog een beetje goed in deze coronatijd?
Ja ik heb lang anoniem willen blijven, maar ik dacht nu is het wel klaar.quote:Op zondag 27 december 2020 16:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Die snor neemt toch echt vrij groteske vormen aan Em, ik vind dat het je ouder doet lijken dan wat je bent.
Ja werd ook wel eens tijd Emske, mooi geweest zoquote:Op zondag 27 december 2020 16:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik heb lang anoniem willen blijven, maar ik dacht nu is het wel klaar.
En ze is dus ook nog gewoon veel ouder dan wij hequote:Op zondag 27 december 2020 16:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja werd ook wel eens tijd Emske, mooi geweest zo
En wijzerquote:Op zondag 27 december 2020 16:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
En ze is dus ook nog gewoon veel ouder dan wij he
Dat is iedereen.quote:
Ja mooi om te zienquote:
NU gaan en dan heb je het zo snel mogelijk gehadquote:
Goed idee, ga ik nu doen!quote:Op zondag 27 december 2020 16:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
NU gaan en dan heb je het zo snel mogelijk gehad
En ze is nog goed bezig ook!quote:
Niemand is zo enthousiast als jijquote:Op zondag 27 december 2020 17:08 schreef Strani het volgende:
Dat mag wel wat enthousiaster, commentatoren, met dat baanrecord!
Gaan we gewoon jou daar neerzetten!quote:
Helaas niet, ik ben de kerstmaaltijd en Strani komt niet meer terug.quote:Op zondag 27 december 2020 17:10 schreef Koen66 het volgende:
allemaal de kerstmaaltijd goed doorgekomen?
RIPquote:Op zondag 27 december 2020 17:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Helaas niet, ik ben de kerstmaaltijd en Strani komt niet meer terug.
Ik heb nog geen hap door mijn keel kunnen krijgen; veel te zenuwachtig of ik nog op Zoom komquote:Op zondag 27 december 2020 17:10 schreef Koen66 het volgende:
allemaal de kerstmaaltijd goed doorgekomen?
Ik wist niet dat jij om op te vreten wasquote:Op zondag 27 december 2020 17:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Helaas niet, ik ben de kerstmaaltijd en Strani komt niet meer terug.
zit je in de wachtkamer?quote:Op zondag 27 december 2020 17:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb nog geen hap door mijn keel kunnen krijgen; veel te zenuwachtig of ik nog op Zoom kom
Al dágen!quote:
Het is geen Wust of Kramer he.quote:Op zondag 27 december 2020 17:08 schreef Strani het volgende:
Dat mag wel wat enthousiaster, commentatoren, met dat baanrecord!
Ja en ik hoor dat @Strani ook al RIP is, dus ik vrees dat wij vanaf nu in de SC komen spokenquote:
Dat van de Zoom was niet serieusquote:Op zondag 27 december 2020 17:17 schreef molloot200 het volgende:
Oh ik dacht dat je een bericht hoopte te krijgen in die Top 2000 ding, niet in de Zoom.
Nou, nu niet hoorquote:Op zondag 27 december 2020 17:22 schreef Koen66 het volgende:
zou wel leuk zijn, Jobi in beeld op de Zooms
*zoekt appjequote:Op zondag 27 december 2020 17:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat van de Zoom was niet serieus
Ik had inderdaad wel een aantal appjes gestuurd (gewoon aan jullie, kerstwensen enzo, vrij algemeen), maar ik heb het maar opgegeven
Ohhhh sorry, naar de studio bedoel ik, niet direct naar julliequote:
owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op zondag 27 december 2020 17:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ohhhh sorry, naar de studio bedoel ik, niet direct naar jullie
Ja ik moet wel nog een beetje geheimzinnig blijven he? Dan ga ik niet jullie appenquote:Op zondag 27 december 2020 17:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
uhuquote:Op zondag 27 december 2020 17:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik moet wel nog een beetje geheimzinnig blijven he? Dan ga ik niet jullie appen
wtf is broodsaus?quote:Op zondag 27 december 2020 17:32 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga even de broodsaus maken die ik gisteren was vergeten
Met stip op nummer 1 van mijn DON’T list staat de snor. Op de voet gevolgd door de baard.quote:
Dit valt me van je tegen Deefquote:Op zondag 27 december 2020 17:52 schreef Dave het volgende:
[..]
Met stip op nummer 1 van mijn DON’T list staat de snor. Op de voet gevolgd door de baard.
Ik heb me nog nooit eerder zo geliefd gevoeld.quote:Op zondag 27 december 2020 15:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hier speciaal voor jou een tafel
[ afbeelding ]
Ik ben zelf gegaan toen het eindelijk droog wasquote:
Ik ben met muts op gaan wandelen. Viel best meequote:Op zondag 27 december 2020 17:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ben zelf gegaan toen het eindelijk droog was
quote:Op zondag 27 december 2020 18:05 schreef Aoibhin het volgende:
Powerful Queen Cannon is geboren
Een nieuw dieptepunt in babynamen toch denk ik zo![]()
och, ik heb gekkere namen voorbij zien komenquote:Op zondag 27 december 2020 18:05 schreef Aoibhin het volgende:
Trieste naam jaquote:Op zondag 27 december 2020 18:05 schreef Aoibhin het volgende:
Oh ja, dat had ik alweer verdrongenquote:Op zondag 27 december 2020 18:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Trieste naam jaMaar het dieptepunt blijft de naam van het kind van Eline Musk
Ook gezelligquote:
Eline Muskquote:Op zondag 27 december 2020 18:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Trieste naam jaMaar het dieptepunt blijft de naam van het kind van Eline Musk
Ik zie het nu pasquote:
quote:Op zondag 27 december 2020 18:05 schreef Aoibhin het volgende:
Ja die heeft een heel raar kind. Heet Em32.quote:
Ohja, niet te vertrouwen.quote:Op zondag 27 december 2020 18:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja die heeft een heel raar kind. Heet Em32.
Dat zijn de ergsten.quote:
Als iemand dat ooit bij mij doet zo, dan... echtquote:Op zondag 27 december 2020 18:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er was er weer eentje die iemand ten huwelijk vroeg via de npo app.
Ene Karin aan Jip.quote:Op zondag 27 december 2020 18:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als iemand dat ooit bij mij doet zo, dan... echt
Ja, via een appje aan de studioquote:Op zondag 27 december 2020 18:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ene Karin aan Jip.
Maar zou je het gelijk uitmaken of?
Is het uit, blijkt er een ander stel dezelfde naam als jullie te hebbenquote:
Welke Spaanse series kijk je?quote:Op zondag 27 december 2020 18:34 schreef Em31 het volgende:
Elke keer als ik een Spaanse of nu Noorse serie kijk hoor ik ineens hoe dom het eigenlijk klinkt als we Engelse woorden/zinnen tussendoor gebruiken.
quote:Op zondag 27 december 2020 18:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Is het uit, blijkt er een ander stel dezelfde naam als jullie te hebben
Ik had dat van de week ook bij de Albanese NSF finale. Bij de reclames tussendoor hoorde ik ook af en toe leenwoorden. Klinkt gelijk zo gekquote:Op zondag 27 december 2020 18:34 schreef Em31 het volgende:
Elke keer als ik een Spaanse of nu Noorse serie kijk hoor ik ineens hoe dom het eigenlijk klinkt als we Engelse woorden/zinnen tussendoor gebruiken.
Ahh oké. Netjes Em, met die Équote:Op zondag 27 december 2020 18:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
In Élite werd dat vaak gedaan. Nu in Hjem til jul ook tussen het Noors door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |