SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik was nog vrij jong en snapte nooit waarom ze in Europa niet konden voetballen door 9/11. Het was erg, maar het gebeurde toch in Amerika?quote:Op zondag 27 december 2020 13:43 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Die bizarre avond staat nogal vast in m'n geheugen gegrift. Herinner me dat ik zappend een paar keer voorbij de wedstrijd kwam. Niemand in Nederland begreep er iets van, maar de Franse fans op de tribune waren een aardig feestje aan het vieren![]()
Vreemd genoeg associeer ik de UEFA-schande van 9/11 heel erg met dit nummer, zal wel aan de titel liggen
Idd Diaan luistert slecht.quote:Op zondag 27 december 2020 13:43 schreef essnhills het volgende: [..] Nog iets om aan te werken in de opvoeding dus ..
Ja, tot ik zelf het volledige nummer ga luisteren zeker.quote:
Dit is top 10 allertijden materiaal voor mijquote:Op zondag 27 december 2020 13:43 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Die bizarre avond staat nogal vast in m'n geheugen gegrift. Herinner me dat ik zappend een paar keer voorbij de wedstrijd kwam. Niemand in Nederland begreep er iets van, maar de Franse fans op de tribune waren een aardig feestje aan het vieren![]()
Vreemd genoeg associeer ik de UEFA-schande van 9/11 heel erg met dit nummer, zal wel aan de titel liggen
Ik weet nog dat mijn voetbaltraining ook gewoon doorging. En daarna PSV met 4-1 op zn broek kreeg van ik den Nantes?quote:Op zondag 27 december 2020 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was nog vrij jong en snapte nooit waarom ze in Europa niet konden voetballen door 9/11. Het was erg, maar het gebeurde toch in Amerika?
Het kloptquote:Op zondag 27 december 2020 13:45 schreef essnhills het volgende:
Ik ken dit echt niet. Klinkt Iers, klopt dat?
Stond niet in mijn top 5 overigensquote:Op zondag 27 december 2020 13:46 schreef Gretzl het volgende:
Beste kerstliedje oooooooit![]()
![]()
(na Joni Mitchell - River dan
)
[ afbeelding ]
@:Scorpion_17 en @:laxus12 weten
Gatverdammequote:Op zondag 27 december 2020 13:46 schreef MTheBassman het volgende:
Driving Home For Christmas blijft toch wel mn favoriete kerstnummer denk ik
Omdat het van alle zoetsappigheid ontdaan isquote:Op zondag 27 december 2020 13:46 schreef 4-elements het volgende:
Een van de weinige kerstliedjes die ik wel trek.
Ja, ik ken het niet, maar dit mag wel tussen de andere kerstliedjes worden gezet, dan komt er af en toe ook nog wat knaps voorbij in decemberquote:Op zondag 27 december 2020 13:46 schreef 4-elements het volgende:
Een van de weinige kerstliedjes die ik wel trek.
Ik ben aan het denken, volgens mij had ik pas in 1998 de eerste pc thuis. Toen nog via het pc privé project van het werk.quote:Op zondag 27 december 2020 13:43 schreef D. het volgende:
[..]
Dan zat je niet veel op internet denk ik?
Klopt jaquote:Op zondag 27 december 2020 13:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat mijn voetbaltraining ook gewoon doorging. En daarna PSV met 4-1 op zn broek kreeg van ik den Nantes?
Last Christmas natuurlijkquote:Op zondag 27 december 2020 13:46 schreef MTheBassman het volgende:
Bij McGowan hoef je tt niet bang te zijn dat er dan een tandafdruk achterblijft in je reetquote:Op zondag 27 december 2020 13:46 schreef PippenScottie het volgende:
Wisten jullie dat The Pogues komt van Pogue Mahoney, wat zoiets betekent als kus mijn reet?
True story!
Ja, hebben we een probleem hier?quote:
Gelukkig krijgen we Mariaaaaah nogquote:Op zondag 27 december 2020 13:46 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Stond niet in mijn top 5 overigens
Mijne is Merry Xmas Everybodyquote:Op zondag 27 december 2020 13:46 schreef MTheBassman het volgende:
Dat zal inderdaad de reden zijn. Hou niet van die zoetsappige meuk.quote:Op zondag 27 december 2020 13:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Omdat het van alle zoetsappigheid ontdaan is
Mahone...quote:Op zondag 27 december 2020 13:46 schreef PippenScottie het volgende:
Wisten jullie dat The Pogues komt van Pogue Mahoney, wat zoiets betekent als kus mijn reet?
True story!
Het is inderdaad wel een stuk realistischer kerstlied dan de meeste anderenquote:Op zondag 27 december 2020 13:46 schreef Gretzl het volgende:
Beste kerstliedje oooooooit![]()
![]()
(na Joni Mitchell - River dan
)
[ afbeelding ]
@:Scorpion_17 en @:laxus13 weten
Gadverdamme neeeeeeeequote:
Sladequote:
Ja.quote:Op zondag 27 december 2020 13:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, hebben we een probleem hier?
Weer wat geleerdquote:Op zondag 27 december 2020 13:46 schreef PippenScottie het volgende:
True story!
quote:
PSV wilde helemaal niet voetballen net als een aantal andere CL-deelnemers, maar ze werden onder dreiging van hevige sancties dusdanig onder druk gezet door de UEFA dat ze eigenlijk geen keus hadden...quote:Op zondag 27 december 2020 13:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat mijn voetbaltraining ook gewoon doorging. En daarna PSV met 4-1 op zn broek kreeg van ik den Nantes?
Heb je de Whamageddon met succes doorstaan?quote:Op zondag 27 december 2020 13:47 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Gelukkig krijgen we Mariaaaaah nog![]()
En gelukkig is de Whamaggedon voorbij, verheug me kostelijk op Last Christmas
Die is nog best prima ja, ik ga voor This Christmas van Charly Lownoise & Mental Theoquote:Op zondag 27 december 2020 13:46 schreef MTheBassman het volgende:
Kezman wilde gewoon voetballen hoorquote:Op zondag 27 december 2020 13:48 schreef Gretzl het volgende:
[..]
PSV wilde helemaal niet voetballen net als een aantal andere CL-deelnemers, maar ze werden onder dreiging van hevige sancties dusdanig onder druk gezet door de UEFA dat ze eigenlijk geen keus hadden...
Deze post is ook niet grappigquote:Op zondag 27 december 2020 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gijs is echt heel erg NIET grappig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Inmiddels wel hoor, zijn gebit is gerenoveerd.quote:Op zondag 27 december 2020 13:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bij McGowan hoef je tt niet bang te zijn dat er dan een tandafdruk achterblijft in je reet
dat is dan jouw probleemquote:
Goede smaakquote:Op zondag 27 december 2020 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is nog best prima ja, ik ga voor This Christmas van Charly Lownoise & Mental Theo
T wonder van de techniekquote:Op zondag 27 december 2020 13:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Inmiddels wel hoor, zijn gebit is gerenoveerd.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 december 2020 13:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bij McGowan hoef je tt niet bang te zijn dat er dan een tandafdruk achterblijft in je reet
Die was hij toch een paar dagen later al weer kwijtquote:Op zondag 27 december 2020 13:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze draaien die vaak in de Kerstgerelateerde episodes van Doctor Whoquote:
Dat bepaal ik zelf welquote:
Ik stem er elk jaar trouw op in de Snob 2000 en Beirut ook regelmatig een sympathy vote gegeven voor de T2000 (niet dat ik ze ook maar enige realistische kans toedicht).quote:Op zondag 27 december 2020 13:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dit is top 10 allertijden materiaal voor mij
ze hebben hun eigen nummer gecoverd, wel uniek.quote:
Hebben die Spanjaarden goed gedaan.quote:Op zondag 27 december 2020 13:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Whitlock verneukt niet alleen t voorspelspel..quote:Op zondag 27 december 2020 13:49 schreef Zorro het volgende:
Intussen is Whitlock mijn voorspelspel danig aan het verneuken. MAar dat terzijde.
wijzend naar z'n rugnummerquote:Op zondag 27 december 2020 13:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kezman wilde gewoon voetballen hoor
Out there on the street?quote:Op zondag 27 december 2020 13:50 schreef peaceman het volgende:
Down in the corner kan je je drugs scoren
quote:Op zondag 27 december 2020 13:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Whitlock verneukt niet alleen t voorspelspel..
Hij verneukt ook het dartbord met z'n kutpijlen.quote:Op zondag 27 december 2020 13:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Whitlock verneukt niet alleen t voorspelspel..
Ik was 12quote:Op zondag 27 december 2020 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was nog vrij jong en snapte nooit waarom ze in Europa niet konden voetballen door 9/11. Het was erg, maar het gebeurde toch in Amerika?
Sowieso ook op gestemd voor de Snob ja! Zal never in de T2000 geraken helaas of er moet een wonder gebeurenquote:Op zondag 27 december 2020 13:49 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik stem er elk jaar trouw op in de Snob 2000 en Beirut ook regelmatig een sympathy vote gegeven voor de T2000 (niet dat ik ze ook maar enige realistische kans toedicht).
Maar voor mij ook zeker persoonlijke top 100
Oh is dat zo? Dit was iig van 5 jaar geleden:quote:Op zondag 27 december 2020 13:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Die was hij toch een paar dagen later al weer kwijt
Dat ze dat nog niet verboden hebben..quote:Op zondag 27 december 2020 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Hij verneukt ook het dartbord met z'n kutpijlen.
Dat zeg ik, beetje zuur nummerquote:
Toch raar dat dit dan wel wordt gewaardeerd.quote:
Ha, nog steeds relevante postquote:
Ik snap wat je bedoelt denk ik. Beetje zoals het gekwaak van Enrique Iglesias (aldus Jochem Myjer).quote:Op zondag 27 december 2020 13:52 schreef MTheBassman het volgende:
Geweldig nummer, maar die hikjes af en toe bij Dolores storen me nog steeds mateloos. Doet ze ook hel vaak tijdens Zombie.
Ik vind ze allebei prima.quote:Op zondag 27 december 2020 13:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toch raar dat dit dan wel wordt gewaardeerd.
Niet door de echte kenners natuurlijkquote:Op zondag 27 december 2020 13:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toch raar dat dit dan wel wordt gewaardeerd.
Was ze alcoholist?quote:Op zondag 27 december 2020 13:52 schreef MTheBassman het volgende:
Geweldig nummer, maar die hikjes af en toe bij Dolores storen me nog steeds mateloos. Doet ze ook hel vaak tijdens Zombie.
dat kan je na die clip ook gewoon niet meer onhorenquote:Op zondag 27 december 2020 13:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt denk ik. Beetje zoals het gekwaak van Enrique Iglesias (aldus Jochem Myjer).
DOes anyone care?quote:Op zondag 27 december 2020 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die vrouw kan trouwens echt niet zingen
Ik bedoel ik kan het niet veel beterquote:Op zondag 27 december 2020 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee ik kan nooit meer normaal naar die vent luisterenquote:Op zondag 27 december 2020 13:53 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dat kan je na die clip ook gewoon niet meer onhoren
Die ene foto hier die ook in mijn fotoboek staat stond bij een interview waar in stond dat hij dat gebit drie dagen later al weer kwijt was. Wellicht heeft hij het later weer laten doen.quote:Op zondag 27 december 2020 13:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Oh is dat zo? Dit was iig van 5 jaar geleden:
https://www.dailymail.co.(...)xy-gold-incisor.html
Maar Dreams is natuurlijk de beste.quote:Op zondag 27 december 2020 13:54 schreef Gretzl het volgende:
Just My Imagination > Ode to My Family > Linger > Zombie imo
Ik hou wel van eigenzinnige stemmen, zie ook Sinéad en Amy Mquote:Op zondag 27 december 2020 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Does anyone care?quote:
Eenschquote:Op zondag 27 december 2020 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit mooier dan het overgewaardeerde Linger.
*niet meer serieus nemen die mexicanoquote:Op zondag 27 december 2020 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit mooier dan het overgewaardeerde Linger.
ze is toch al dood, lijkt me nutteloos om wel te doen.quote:
Deed ik al nietquote:Op zondag 27 december 2020 13:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
*niet meer serieus nemen die mexicano
extra snel thuis?quote:Op zondag 27 december 2020 13:55 schreef Xqtress het volgende:
Van de camping afgewaaid en geregend, dus weer thuis!
![]()
Was weer gezellig!
quote:Op zondag 27 december 2020 13:55 schreef Xqtress het volgende:
![]()
Was weer gezellig!
Wat deed je op een camping?quote:Op zondag 27 december 2020 13:55 schreef Xqtress het volgende:
![]()
Was weer gezellig!
Die heeft de lijst net niet gehaald helaas.quote:Op zondag 27 december 2020 13:55 schreef essnhills het volgende:
Mijn vaders bijdrage is tuut tuut tuut de groetjes van Ruud
Toevallig stond de wind de goede kant op?quote:Op zondag 27 december 2020 13:55 schreef Xqtress het volgende:
![]()
Was weer gezellig!
Wegwaaien en wegspoelen, dat staat er tochquote:
Welkom terugquote:Op zondag 27 december 2020 13:55 schreef Xqtress het volgende:
![]()
Was weer gezellig!
Mwoah, niet helemaal. Met beter weer waren we wel gebleven.quote:
GGD of die van ¤165 uit de reclame?quote:Op zondag 27 december 2020 13:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's een verhullende naam voor de tenten van de GGD teststraat...
Jij kent zeeukers Pride and Joyquote:Op zondag 27 december 2020 13:57 schreef peaceman het volgende:
1219 Pride And Joy Stevie Ray Vaughan![]()
1218 Slapeloze Nachten The Opposites![]()
1216 In A Gadda Da Vida Iron Butterfly![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1214 21 Guns Green Day![]()
1210 Whisky In The Jar Thin Lizzy![]()
1209 'n Beetje Verliefd André Hazes![]()
1208 Are You Gonna Go My Way Lenny Kravitz![]()
weinig nummers dit uur
Geen lekker uurtje. Hoop maar dat ze de volledige versie van Iron Butterfly draaien, maar zal wel niet.quote:Op zondag 27 december 2020 13:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
![]()
1217 All For Nothing Kensington![]()
![]()
![]()
![]()
1215 My Heart Will Go On Céline Dion![]()
![]()
![]()
1213 Turning Tables Adele![]()
1212 Een Stap Terug Miss Montreal![]()
1211 Father & Friend Alain Clark![]()
![]()
![]()
1208 Are You Gonna Go My Way Lenny Kravitz
Waren het er maar echt zo weinig, dan hadden ze In A Gadda Da Vida ten minste helemaal kunnen draaienquote:Op zondag 27 december 2020 13:57 schreef peaceman het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
weinig nummers dit uur
Ik dacht exact hetzelfdequote:Op zondag 27 december 2020 13:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Prima uurtje om straks even te gaan hardlopen
quote:Op zondag 27 december 2020 13:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
![]()
1217 All For Nothing Kensington![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1212 Een Stap Terug Miss Montreal![]()
![]()
![]()
Maar ik kijk wel uit naar de Mex 2000quote:Op zondag 27 december 2020 13:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
*niet meer serieus nemen die mexicano
'tid', zeggen ze dan in VBL.quote:Op zondag 27 december 2020 13:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
@:Mexi
Hoe gaat Whitlock dit omdraaien?
oke, zou kunnenquote:Op zondag 27 december 2020 13:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jij kent zeeukers Pride and Joy
Pas je op. Hardlopers zijn doodlopers.quote:Op zondag 27 december 2020 13:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Voor ¤165 is het permanent overdekt...quote:Op zondag 27 december 2020 13:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
GGD of die van ¤165 uit de reclame?
Ken ik een keertje iets beter dan jijquote:Op zondag 27 december 2020 13:57 schreef peaceman het volgende:
Wel vrij matig idd. Maar even lunchen en douchenquote:Op zondag 27 december 2020 13:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
daar hebben ze toch die extra 8 uur voor?quote:Op zondag 27 december 2020 13:57 schreef Isorden het volgende:
[..]
Waren het er maar echt zo weinig, dan hadden ze In A Gadda Da Vida ten minste helemaal kunnen draaien
Help me herinneren dat ik mijn lijstjes nooit van jou kopieerquote:Op zondag 27 december 2020 13:57 schreef peaceman het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
weinig nummers dit uur
Ah, leuk!quote:Op zondag 27 december 2020 13:58 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Is het het hele jaar open. Onze eigen stacaravan dus kunnen altijd heen.
Lekker XTC brouwenquote:Op zondag 27 december 2020 13:58 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Is het het hele jaar open. Onze eigen stacaravan dus kunnen altijd heen.
quote:Op zondag 27 december 2020 13:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's een verhullende naam voor de tenten van de GGD teststraat...
Die van mij op Slapeloze Nachten.quote:Op zondag 27 december 2020 13:58 schreef Zorro het volgende:
Pride and Joy, daar heeft mijn kat op gestemd
een van mn favoriete nummers om te spelen op GH3quote:
Zometeen een gezamenlijk 'oh deze!'quote:
was ook erg verrast hoe laag die staatquote:Op zondag 27 december 2020 13:58 schreef LTVDK het volgende:
In A Gadda Da Vida komt wel elk jaar lager te staan he, heeft jarenlang in de top 500 gestaan
dat kan ook niet, want jij kent niets vooraf.quote:Op zondag 27 december 2020 13:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Help me herinneren dat ik mijn lijstjes nooit van jou kopieer
We hadden van tevoren eigenlijk moeten weten dat die extra tijd naar de dj's ging ipv de muziekquote:Op zondag 27 december 2020 13:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
daar hebben ze toch die extra 8 uur voor?
Kreeg nog een code van mijn school. Maar even kijken hoe dat werkt komend weekend.quote:Op zondag 27 december 2020 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pathe thuis
Films.
Thuis.
Hoog bezorgbeer gehalte dit
Dat dacht ik ook, maar gezien de hoeveelheid nummers dit uur is dat fake news.quote:Op zondag 27 december 2020 13:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
daar hebben ze toch die extra 8 uur voor?
Ik zou toch vooral gitaar willen spelen op GH3, geen nummers.quote:Op zondag 27 december 2020 13:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
een van mn favoriete nummers om te spelen op GH3
Misschien kan die worden uitgezonden bij Orinoco Radioquote:Op zondag 27 december 2020 13:58 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Maar ik kijk wel uit naar de Mex 2000
En met Annemiekequote:Op zondag 27 december 2020 14:00 schreef DecoAoreste het volgende:
Komende uur wordt wel een stuk minder. Miss Montreal, Alain Clark en André Hazes... bwah. Maar gelukkig ook Green Day en het enige echt mooie nummer van Adele
quote:
Hey Scorpio, toen je net afgetaaid was, ben ik nog in de uitzending geweest. True Story!quote:
Gesponsord door Sail Away?quote:Op zondag 27 december 2020 14:00 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Misschien kan die worden uitgezonden bij Orinoco Radio
Slapeloze nachten niet kennenquote:Op zondag 27 december 2020 13:59 schreef PippenScottie het volgende:
![]()
![]()
1217 All For Nothing Kensington
1216 In A Gadda Da Vida Iron Butterfly STEMLIJST GENOT ALERT!!!!
1212 Een Stap Terug Miss Montreal
![]()
![]()
![]()
Ik vind die best leukquote:Op zondag 27 december 2020 14:01 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Slapeloze nachten niet kennenZelfs ik ken die. Verder niet echt dat je zegt van joechee trouwens.....
Ik heb een hiaat van tien jaar in mijn muziekkennisquote:Op zondag 27 december 2020 14:01 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Slapeloze nachten niet kennenZelfs ik ken die. Verder niet echt dat je zegt van joechee trouwens.....
quote:Op zondag 27 december 2020 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had hier thuis ook last van rukwinden
quote:Op zondag 27 december 2020 14:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb een hiaat van tien jaar in mijn muziekkennis
Acht uur extra zendtijd. DAN VERWACHT IK OOK EEN DRUMSOLOquote:Op zondag 27 december 2020 14:02 schreef Dagoduck het volgende:
Oh wacht, IRON BUTTERFLY zometeenKorte versie kutzooi.
"Ik heb op dit nummer gestemd zodat Annemieke mijn naam voor kan lezenquote:Op zondag 27 december 2020 14:02 schreef Gretzl het volgende:
Jammer dat m'n favoriete dj Annemieke geen betere nummers krijgt. Zou een droom zijn als ze nog eens motivatie van mij voorleest![]()
Misschien als Enya hofleverancier is bij Mexiquote:
Drum die hele redactie solo in elkaar!quote:Op zondag 27 december 2020 14:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Acht uur extra zendtijd. DAN VERWACHT IK OOK EEN DRUMSOLO
Kun je rekenen?quote:Op zondag 27 december 2020 14:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
helaas, we moeten oninteressante anekdotes aanhoren. Want een radiozender is er niet voor de muziek, toch?quote:Op zondag 27 december 2020 14:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb altijd recht van sprekenquote:Op zondag 27 december 2020 14:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Over recht van spreken gesproken
Naar Hilverdorp. Allemaal. Neem zwaar keukengerei meequote:Op zondag 27 december 2020 14:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Drum die hele redactie solo in elkaar!
Ik zou me even gaan verschuilen als ik jou wasquote:Op zondag 27 december 2020 14:03 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb op Céline gestemd trouwens. Jullie mogen me bedanken.
Ik hoor vooral heeul lange reclameblokkenquote:Op zondag 27 december 2020 14:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
helaas, we moeten oninteressante anekdotes aanhoren. Want een radiozender is er niet voor de muziek, toch?
quote:Op zondag 27 december 2020 14:03 schreef Fred_B het volgende:
Mijn dochters zijn net iets ouder dan die van jou. Dat zal het waarschijnlijk zijnquote:Op zondag 27 december 2020 14:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb een hiaat van tien jaar in mijn muziekkennis
garde?quote:Op zondag 27 december 2020 14:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Naar Hilverdorp. Allemaal. Neem zwaar keukengerei mee
Ik kan wel een paar hersenschuddingen geven met mijn bas, hij is erg zwaarquote:Op zondag 27 december 2020 14:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Naar Hilverdorp. Allemaal. Neem zwaar keukengerei mee
Enya die staat er niet in!quote:Op zondag 27 december 2020 14:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Misschien als Enya hofleverancier is bij Mexi
quote:Op zondag 27 december 2020 14:03 schreef Fred_B het volgende:
Als je alleen muziek wilt zet je maar je spotify lijst aan, pff, wat denk je wel niet. Muziek op de radio??quote:Op zondag 27 december 2020 14:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
helaas, we moeten oninteressante anekdotes aanhoren. Want een radiozender is er niet voor de muziek, toch?
Gewoon een ultieme guilty pleasure om keihard mee te zingenquote:Op zondag 27 december 2020 14:03 schreef Fred_B het volgende:
Het idee alleen al!quote:Op zondag 27 december 2020 14:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je alleen muziek wilt zet je maar je spotify lijst aan, pff, wat denk je wel niet. Muziek op de radio??
Volgend jaar onze eigen Top 2000 op Radio 49.quote:Op zondag 27 december 2020 14:04 schreef tompsv18 het volgende:
Reclame + nieuws is gewoon 10 minuten dit jaar, niet te doen
Hebben ze daar wel hersenen??quote:Op zondag 27 december 2020 14:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik kan wel een paar hersenschuddingen geven met mijn bas, hij is erg zwaar
Ze moeten iets doen om die extra 8 uur te vullenquote:Op zondag 27 december 2020 14:04 schreef tompsv18 het volgende:
Dat zal het inderdaad wel zijn. Veel van na 2017 of zo ken ik dan weer welquote:Op zondag 27 december 2020 14:04 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Mijn dochters zijn net iets ouder dan die van jou. Dat zal het waarschijnlijk zijn![]()
Ik heb ook gaten met nummers. Kende Niggas in Paris niet bijv. maar dochters rapten alles mee gister.
En ik vond het eigenlijk wel een onwijs lekker nummer
quote:Op zondag 27 december 2020 14:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Volgend jaar onze eigen Top 2000 op Radio 49.
Dan neem ik mijn piano mee!quote:Op zondag 27 december 2020 14:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik kan wel een paar hersenschuddingen geven met mijn bas, hij is erg zwaar
Bespottelijk!quote:
Ja, Van Inkel redt het niet alleen met zijn stomme kutmeezingmomenten.quote:Op zondag 27 december 2020 14:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze moeten iets doen om die extra 8 uur te vullen
quote:Op zondag 27 december 2020 14:04 schreef tompsv18 het volgende:
Det zoej ich kinne doan, mer det doan ich neet - aldus Sjra Putsquote:Op zondag 27 december 2020 14:03 schreef Fred_B het volgende:
Ja ik hoorde het. Bummer dat ik dat gemist heb. Is hier visueel bewijs van?quote:Op zondag 27 december 2020 14:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hey Scorpio, toen je net afgetaaid was, ben ik nog in de uitzending geweest. True Story!
Vuaghanbaas.quote:
Ohquote:
Luister het liefst naar Orinoco Radio omdat er daar geen reclames zijn. Een station dat draait op vrijwilligers en donaties is zo slecht nog niet.quote:Op zondag 27 december 2020 14:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Volgend jaar onze eigen Top 2000 op Radio 49.
Helaasch geen gezamenlijk oh dezequote:
Serieusquote:Op zondag 27 december 2020 14:07 schreef PippenScottie het volgende:
Oh ja deze.
Wisten jullie dat Steviw Ray Vaughan mee speelt op Let's Dance van David Bowie?
quote:
Wat denk je dat Radio 49 is dan? Vrijwilligers, te weinig geld en geen reclame.quote:Op zondag 27 december 2020 14:07 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Luister het liefst naar Orinoco Radio omdat er daar geen reclames zijn. Een station dat draait op vrijwilligers en donaties is zo slecht nog niet.
Hoop van harte dat Radio 2 iets doet met de kritiek, want kan me voorstellen dat we lang niet de enige zijn die het is opgevallen dat de reclames veel te lang zijn geworden.
Jij voelt ook geen trots en blijdschap bij dit nummer?quote:Op zondag 27 december 2020 14:08 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo van dit eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |