SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik was nog vrij jong en snapte nooit waarom ze in Europa niet konden voetballen door 9/11. Het was erg, maar het gebeurde toch in Amerika?quote:Op zondag 27 december 2020 13:43 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Die bizarre avond staat nogal vast in m'n geheugen gegrift. Herinner me dat ik zappend een paar keer voorbij de wedstrijd kwam. Niemand in Nederland begreep er iets van, maar de Franse fans op de tribune waren een aardig feestje aan het vieren![]()
Vreemd genoeg associeer ik de UEFA-schande van 9/11 heel erg met dit nummer, zal wel aan de titel liggen
Idd Diaan luistert slecht.quote:Op zondag 27 december 2020 13:43 schreef essnhills het volgende: [..] Nog iets om aan te werken in de opvoeding dus ..
Ja, tot ik zelf het volledige nummer ga luisteren zeker.quote:
Dit is top 10 allertijden materiaal voor mijquote:Op zondag 27 december 2020 13:43 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Die bizarre avond staat nogal vast in m'n geheugen gegrift. Herinner me dat ik zappend een paar keer voorbij de wedstrijd kwam. Niemand in Nederland begreep er iets van, maar de Franse fans op de tribune waren een aardig feestje aan het vieren![]()
Vreemd genoeg associeer ik de UEFA-schande van 9/11 heel erg met dit nummer, zal wel aan de titel liggen
Ik weet nog dat mijn voetbaltraining ook gewoon doorging. En daarna PSV met 4-1 op zn broek kreeg van ik den Nantes?quote:Op zondag 27 december 2020 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was nog vrij jong en snapte nooit waarom ze in Europa niet konden voetballen door 9/11. Het was erg, maar het gebeurde toch in Amerika?
Het kloptquote:Op zondag 27 december 2020 13:45 schreef essnhills het volgende:
Ik ken dit echt niet. Klinkt Iers, klopt dat?
Stond niet in mijn top 5 overigensquote:Op zondag 27 december 2020 13:46 schreef Gretzl het volgende:
Beste kerstliedje oooooooit![]()
![]()
(na Joni Mitchell - River dan
)
[ afbeelding ]
@:Scorpion_17 en @:laxus12 weten
Gatverdammequote:Op zondag 27 december 2020 13:46 schreef MTheBassman het volgende:
Driving Home For Christmas blijft toch wel mn favoriete kerstnummer denk ik
Omdat het van alle zoetsappigheid ontdaan isquote:Op zondag 27 december 2020 13:46 schreef 4-elements het volgende:
Een van de weinige kerstliedjes die ik wel trek.
Ja, ik ken het niet, maar dit mag wel tussen de andere kerstliedjes worden gezet, dan komt er af en toe ook nog wat knaps voorbij in decemberquote:Op zondag 27 december 2020 13:46 schreef 4-elements het volgende:
Een van de weinige kerstliedjes die ik wel trek.
Ik ben aan het denken, volgens mij had ik pas in 1998 de eerste pc thuis. Toen nog via het pc privé project van het werk.quote:Op zondag 27 december 2020 13:43 schreef D. het volgende:
[..]
Dan zat je niet veel op internet denk ik?
Klopt jaquote:Op zondag 27 december 2020 13:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat mijn voetbaltraining ook gewoon doorging. En daarna PSV met 4-1 op zn broek kreeg van ik den Nantes?
Last Christmas natuurlijkquote:Op zondag 27 december 2020 13:46 schreef MTheBassman het volgende:
Bij McGowan hoef je tt niet bang te zijn dat er dan een tandafdruk achterblijft in je reetquote:Op zondag 27 december 2020 13:46 schreef PippenScottie het volgende:
Wisten jullie dat The Pogues komt van Pogue Mahoney, wat zoiets betekent als kus mijn reet?
True story!
Ja, hebben we een probleem hier?quote:
Gelukkig krijgen we Mariaaaaah nogquote:Op zondag 27 december 2020 13:46 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Stond niet in mijn top 5 overigens
Mijne is Merry Xmas Everybodyquote:Op zondag 27 december 2020 13:46 schreef MTheBassman het volgende:
Dat zal inderdaad de reden zijn. Hou niet van die zoetsappige meuk.quote:Op zondag 27 december 2020 13:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Omdat het van alle zoetsappigheid ontdaan is
Mahone...quote:Op zondag 27 december 2020 13:46 schreef PippenScottie het volgende:
Wisten jullie dat The Pogues komt van Pogue Mahoney, wat zoiets betekent als kus mijn reet?
True story!
Het is inderdaad wel een stuk realistischer kerstlied dan de meeste anderenquote:Op zondag 27 december 2020 13:46 schreef Gretzl het volgende:
Beste kerstliedje oooooooit![]()
![]()
(na Joni Mitchell - River dan
)
[ afbeelding ]
@:Scorpion_17 en @:laxus13 weten
Gadverdamme neeeeeeeequote:
Sladequote:
Ja.quote:Op zondag 27 december 2020 13:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, hebben we een probleem hier?
Weer wat geleerdquote:Op zondag 27 december 2020 13:46 schreef PippenScottie het volgende:
True story!
quote:
PSV wilde helemaal niet voetballen net als een aantal andere CL-deelnemers, maar ze werden onder dreiging van hevige sancties dusdanig onder druk gezet door de UEFA dat ze eigenlijk geen keus hadden...quote:Op zondag 27 december 2020 13:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat mijn voetbaltraining ook gewoon doorging. En daarna PSV met 4-1 op zn broek kreeg van ik den Nantes?
Heb je de Whamageddon met succes doorstaan?quote:Op zondag 27 december 2020 13:47 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Gelukkig krijgen we Mariaaaaah nog![]()
En gelukkig is de Whamaggedon voorbij, verheug me kostelijk op Last Christmas
Die is nog best prima ja, ik ga voor This Christmas van Charly Lownoise & Mental Theoquote:Op zondag 27 december 2020 13:46 schreef MTheBassman het volgende:
Kezman wilde gewoon voetballen hoorquote:Op zondag 27 december 2020 13:48 schreef Gretzl het volgende:
[..]
PSV wilde helemaal niet voetballen net als een aantal andere CL-deelnemers, maar ze werden onder dreiging van hevige sancties dusdanig onder druk gezet door de UEFA dat ze eigenlijk geen keus hadden...
Deze post is ook niet grappigquote:Op zondag 27 december 2020 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gijs is echt heel erg NIET grappig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Inmiddels wel hoor, zijn gebit is gerenoveerd.quote:Op zondag 27 december 2020 13:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bij McGowan hoef je tt niet bang te zijn dat er dan een tandafdruk achterblijft in je reet
dat is dan jouw probleemquote:
Goede smaakquote:Op zondag 27 december 2020 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is nog best prima ja, ik ga voor This Christmas van Charly Lownoise & Mental Theo
T wonder van de techniekquote:Op zondag 27 december 2020 13:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Inmiddels wel hoor, zijn gebit is gerenoveerd.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 december 2020 13:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bij McGowan hoef je tt niet bang te zijn dat er dan een tandafdruk achterblijft in je reet
Die was hij toch een paar dagen later al weer kwijtquote:Op zondag 27 december 2020 13:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze draaien die vaak in de Kerstgerelateerde episodes van Doctor Whoquote:
Dat bepaal ik zelf welquote:
Ik stem er elk jaar trouw op in de Snob 2000 en Beirut ook regelmatig een sympathy vote gegeven voor de T2000 (niet dat ik ze ook maar enige realistische kans toedicht).quote:Op zondag 27 december 2020 13:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dit is top 10 allertijden materiaal voor mij
ze hebben hun eigen nummer gecoverd, wel uniek.quote:
Hebben die Spanjaarden goed gedaan.quote:Op zondag 27 december 2020 13:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Whitlock verneukt niet alleen t voorspelspel..quote:Op zondag 27 december 2020 13:49 schreef Zorro het volgende:
Intussen is Whitlock mijn voorspelspel danig aan het verneuken. MAar dat terzijde.
wijzend naar z'n rugnummerquote:Op zondag 27 december 2020 13:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kezman wilde gewoon voetballen hoor
Out there on the street?quote:Op zondag 27 december 2020 13:50 schreef peaceman het volgende:
Down in the corner kan je je drugs scoren
quote:Op zondag 27 december 2020 13:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Whitlock verneukt niet alleen t voorspelspel..
Hij verneukt ook het dartbord met z'n kutpijlen.quote:Op zondag 27 december 2020 13:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Whitlock verneukt niet alleen t voorspelspel..
Ik was 12quote:Op zondag 27 december 2020 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was nog vrij jong en snapte nooit waarom ze in Europa niet konden voetballen door 9/11. Het was erg, maar het gebeurde toch in Amerika?
Sowieso ook op gestemd voor de Snob ja! Zal never in de T2000 geraken helaas of er moet een wonder gebeurenquote:Op zondag 27 december 2020 13:49 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik stem er elk jaar trouw op in de Snob 2000 en Beirut ook regelmatig een sympathy vote gegeven voor de T2000 (niet dat ik ze ook maar enige realistische kans toedicht).
Maar voor mij ook zeker persoonlijke top 100
Oh is dat zo? Dit was iig van 5 jaar geleden:quote:Op zondag 27 december 2020 13:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Die was hij toch een paar dagen later al weer kwijt
Dat ze dat nog niet verboden hebben..quote:Op zondag 27 december 2020 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Hij verneukt ook het dartbord met z'n kutpijlen.
Dat zeg ik, beetje zuur nummerquote:
Toch raar dat dit dan wel wordt gewaardeerd.quote:
Ha, nog steeds relevante postquote:
Ik snap wat je bedoelt denk ik. Beetje zoals het gekwaak van Enrique Iglesias (aldus Jochem Myjer).quote:Op zondag 27 december 2020 13:52 schreef MTheBassman het volgende:
Geweldig nummer, maar die hikjes af en toe bij Dolores storen me nog steeds mateloos. Doet ze ook hel vaak tijdens Zombie.
Ik vind ze allebei prima.quote:Op zondag 27 december 2020 13:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toch raar dat dit dan wel wordt gewaardeerd.
Niet door de echte kenners natuurlijkquote:Op zondag 27 december 2020 13:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toch raar dat dit dan wel wordt gewaardeerd.
Was ze alcoholist?quote:Op zondag 27 december 2020 13:52 schreef MTheBassman het volgende:
Geweldig nummer, maar die hikjes af en toe bij Dolores storen me nog steeds mateloos. Doet ze ook hel vaak tijdens Zombie.
dat kan je na die clip ook gewoon niet meer onhorenquote:Op zondag 27 december 2020 13:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt denk ik. Beetje zoals het gekwaak van Enrique Iglesias (aldus Jochem Myjer).
DOes anyone care?quote:Op zondag 27 december 2020 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die vrouw kan trouwens echt niet zingen
Ik bedoel ik kan het niet veel beterquote:Op zondag 27 december 2020 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee ik kan nooit meer normaal naar die vent luisterenquote:Op zondag 27 december 2020 13:53 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dat kan je na die clip ook gewoon niet meer onhoren
Die ene foto hier die ook in mijn fotoboek staat stond bij een interview waar in stond dat hij dat gebit drie dagen later al weer kwijt was. Wellicht heeft hij het later weer laten doen.quote:Op zondag 27 december 2020 13:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Oh is dat zo? Dit was iig van 5 jaar geleden:
https://www.dailymail.co.(...)xy-gold-incisor.html
Maar Dreams is natuurlijk de beste.quote:Op zondag 27 december 2020 13:54 schreef Gretzl het volgende:
Just My Imagination > Ode to My Family > Linger > Zombie imo
Ik hou wel van eigenzinnige stemmen, zie ook Sinéad en Amy Mquote:Op zondag 27 december 2020 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Does anyone care?quote:
Eenschquote:Op zondag 27 december 2020 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit mooier dan het overgewaardeerde Linger.
*niet meer serieus nemen die mexicanoquote:Op zondag 27 december 2020 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit mooier dan het overgewaardeerde Linger.
ze is toch al dood, lijkt me nutteloos om wel te doen.quote:
Deed ik al nietquote:Op zondag 27 december 2020 13:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
*niet meer serieus nemen die mexicano
extra snel thuis?quote:Op zondag 27 december 2020 13:55 schreef Xqtress het volgende:
Van de camping afgewaaid en geregend, dus weer thuis!
![]()
Was weer gezellig!
quote:Op zondag 27 december 2020 13:55 schreef Xqtress het volgende:
Van de camping afgewaaid en geregend, dus weer thuis!
![]()
Was weer gezellig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |