SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Stop eens met die voortdurende persoonlijke aanvallenquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:06 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Stop eens met salty zijn jij.
Ruud zo te zien ook niet....had zijn koptelefoon afgezetquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:12 schreef Limoentjuh het volgende:
Weet niet zo wat ik van dit nummer moet vinden.![]()
![]()
![]()
Vrede op aarde zeker in dit topiquequote:Op vrijdag 25 december 2020 17:13 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Stop eens met die voortdurende persoonlijke aanvallenWe hoeven het ook niet de hele tijd met jou eens te zijn.
Niks salty aan mijn posts. Vrijheid blijheid, het is niet nodig om alleen maar popi-jopi posts te plaatsen als je een nummer of dj goed vindt.
Naja, Ditto kan zich in elke pokemon veranderen hè...quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze lijkt meer op Beth Snorlax op de foto
Zekers!quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:14 schreef TheVulture het volgende:
Over body-acceptatie door voluptueuze zangeressen gesproken, Lizzo had ook wel in de lijst gemogen
Zij is gewoon walgelijk alleen al om de muziek die ze maaktquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:14 schreef TheVulture het volgende:
Over body-acceptatie door voluptueuze zangeressen gesproken, Lizzo had ook wel in de lijst gemogen
Mooie clip ook.quote:
Bah.quote:
Had zeker wel verwacht dat Lizzo populair genoeg zou zijn intussen. Een van dé doorbraakartiesten van 2019, met 2 grote hits.quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:14 schreef TheVulture het volgende:
Iets met mistig of zo dacht ik?quote:
Volgens mij vond ik die muziek verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:14 schreef TheVulture het volgende:
Ja, het is kunst. Walgelijke kunst.quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:16 schreef alopio het volgende:
[..]
He zij is een performer ja, een anal performer
Snap ook niet wat mensen klagen over Corona. Het is gewoon hetzelfde als ieder jaarquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:16 schreef DW457 het volgende:
Mensen, ik vind het gezellig hier. Toch niet helemaal alleen
Fijn!quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:16 schreef DW457 het volgende:
Mensen, ik vind het gezellig hier. Toch niet helemaal alleen
Een vormeloze performer.quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:16 schreef alopio het volgende:
[..]
He zij is een performer ja, een anal performer
Over een paar jaar loopt ze standaard met een luier rond omdat aller er uit blijft lopenquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, het is kunst. Walgelijke kunst.
Ha, nee, dat niet. Dit is mijn eerste keer dat ik echt alleen ben.quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Snap ook niet wat menen klagen over Corona. Het is gewoon hetzelfde als ieder jaar
Gewoon stoppen met eten en drinken.quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:17 schreef alopio het volgende:
[..]
Over een paar jaar loopt ze standaard met een luier rond omdat aller er uit blijft lopen
Juist niet. Lekker wijf.quote:
Nee ik vond hem ook niet leuk.quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:13 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ruud zo te zien ook niet....had zijn koptelefoon afgezet
Zou ze een winkelwagen van de AH er al inkrijgen?quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gewoon stoppen met eten en drinken.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:14 schreef alopio het volgende:
[..]
Zij is gewoon walgelijk alleen al om de muziek die ze maakt
Hier ook geen verschil!quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Snap ook niet wat mensen klagen over Corona. Het is gewoon hetzelfde als ieder jaar
Ja nou dan kwam die uit de mist. Of hoe ik het dan ook goed moet lullen.quote:
In de Browne Wild Places?quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:17 schreef alopio het volgende:
[..]
Nou ze duwt ze wel van alle vormer erin
Denk niet dat er genoeg handgel in die handpompjes zit.quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:18 schreef alopio het volgende:
[..]
Zou ze een winkelwagen van de AH er al inkrijgen?
quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Denk niet dat er genoeg handgel in die handpompjes zit.
Vind ik leuk.quote:
Nee heb ook nooit van ze / hem gehoord maar mooi nummerquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:18 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ja, ik kende het niet (meer), was lekker
En van Dutch.quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:19 schreef Isorden het volgende:
Is dit trouwens de broer van Jackson?
Zelfs als ik de Stones niks vind ?quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Zal je volgend jaar steunen met een stem op the cardigans
Misschien moet iemand hem de weg wijzenquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:21 schreef Fred_B het volgende:
Deze staat ook veel te dicht bij de uitgang.
Foo Fighters - Generatorquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:21 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ja, hoe heet zo'n ding ook al weer?
quote:
Joe Walsh - Rocky mountain Wayquote:
Daar staat vast een hater with arms wide open te wachten.quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:21 schreef Fred_B het volgende:
Gelukkig staat de Gossip-zangeres nog tussen deze en de uitgang in.quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:21 schreef Fred_B het volgende:
En die van Gossip met darms wide open, begreep ik?quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar staat vast een hater with arms wide open te wachten.
Duurt nog een tijdje voordat die klaar is om uit de lijst te gaan. Het kruis is heel zwaar namelijk.quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:22 schreef Kopiko het volgende:
[..]
En die van Gossip met darms wide open, begreep ik?
Hopelijk gaat het niet om haar inlegkruis.quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Duurt nog een tijdje voordat die klaar is om uit de lijst te gaan. Het kruis is heel zwaar namelijk.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:25 schreef alopio het volgende:
We hadden het net over Siswet, maar die heeft ook wel eens iets wijd open
wel eens??quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:25 schreef alopio het volgende:
We hadden het net over Siswet, maar die heeft ook wel eens iets wijd open
quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:25 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het niet om haar inlegkruis.
ARMS Dago. Niet ASS.quote:
Nee, The Dude kwam eerder al voorbij.quote:
En All the Young Dudes komt nogquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, The Dude kwam eerder al voorbij.
Oh ik vind heel veel leuk, dus dat komt vast goedquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]we komen er wel.
Nu een die we beide leuk vinden.
Als ie dat nu is was ie dat heel zijn leven al hequote:Op vrijdag 25 december 2020 17:29 schreef Kanaroe het volgende:
Brian is nu 75, is hij nu ook een Boomer?
Een boomer ben je altijd al geweest. En ja.quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:29 schreef Kanaroe het volgende:
Bryan is veel te cool om een boomer te zijnquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:29 schreef Kanaroe het volgende:
Ik vind mezelf ook niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Oh ik vind heel veel leuk, dus dat komt vast goed
Toen.....was hij een sexy motherfucker hoorquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als ie dat nu is was ie dat heel zijn leven al he
En dan te bedenken dat ie al 20 jaar dood had kunnen zijn....quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:29 schreef Kanaroe het volgende:
quote:In 2000 the whole Ferry family were on British Airways Flight 2069 to Nairobi when a deranged passenger forced his way into the cockpit, attacked the pilot and caused the plane to lurch downwards. A crash was prevented when the assailant eventually was overcome. The pilot was given a bravery award for recovering from a descent of 12,000 feet in 25 seconds – the fastest rate of descent from which any civil aircraft has ever recovered.
Ja, en een boomer.quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:30 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Toen.....was hij een sexy motherfucker hoor
Voordat Annie Schilder erbij kwam was dat een prima band.quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook niet zo moeilijk
Geef alles wel een kans. Zelfs BZN
Tino Martin?quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook niet zo moeilijk
Geef alles wel een kans. Zelfs BZN
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:30 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Toen.....was hij een sexy motherfucker hoor
Bedankt Don Leo Blokhuisquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:30 schreef Isorden het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ie al 20 jaar dood had kunnen zijn....
[..]
Voor mij voelt dit al een beetje als de tweede dag, omdat ik vannacht ook al geluisterd hebquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:28 schreef alopio het volgende:
Dit is nu ook een typisch eerste dag top2000 nummer
Wauw, heftig verhaalquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:30 schreef Isorden het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ie al 20 jaar dood had kunnen zijn....
[..]
Net als Debbie Harryquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:29 schreef Kanaroe het volgende:
Je hebt Roxy Music en Roxy Music. Die uit de beginperiode is totaal niet vergelijkbaar met de jaren 80 Roxy Music. Dus je kunt er allen kanten mee opquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:30 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Roxy Music heb ik - ondanks mijn oudelullenmuziekfetisjisme - op wat uitzonderingen na nooit echt wat gevonden
En Bette Midler.quote:
Was er rond 1 uur wel klaar mee. Wilde niet gelijk lang doorgaanquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Voor mij voelt dit al een beetje als de tweede dag, omdat ik vannacht ook al geluisterd heb
Sinds wanneer is jouw naam eigenlijk veranderd?quote:
Ken ik niet maar zal er gerust naar luisterenquote:
Toen heetten ze nog BZA, trouwens.quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Voordat Annie Schilder erbij kwam was dat een prima band.
Sinds paar dagen geledenquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
Sinds wanneer is jouw naam eigenlijk veranderd?
Ja. Dat roept Mex ook al de hele dag.quote:
Bij een band die je echt goed vind heb je altijd het gevoel "iedereen heeft het alleen over hun hits maar ze hebben zoveel beters"quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Je hebt Roxy Music en Roxy Music. Die uit de beginperiode is totaal niet vergelijkbaar met de jaren 80 Roxy Music. Dus je kunt er allen kanten mee op
Ja ik dacht al... ik mis een naam hier in het topic... maar die UI....quote:
Niets maar dan ook helemaal niets.quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ken ik niet maar zal er gerust naar luisteren![]()
Vandaag en komende dagen leer en hoor ik allerlei nieuws.
Wat raad je aan van hem?
Geen idee wie dat isquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Voordat Annie Schilder erbij kwam was dat een prima band.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niets maar dan ook helemaal niets.
Nou ik niks, ik vind het verschrikkelijkquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ken ik niet maar zal er gerust naar luisteren![]()
Vandaag en komende dagen leer en hoor ik allerlei nieuws.
Wat raad je aan van hem?
Dat was het debuut van Anniequote:Op vrijdag 25 december 2020 17:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Geen idee wie dat isKen ze pas sinds vandaag en pas 1 nummer van ze gehoord.
Die wel echt leuk was “mon amour”
Ja @Dagoduck deelt je mening erover en zei hetzelfdequote:Op vrijdag 25 december 2020 17:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik niks, ik vind het verschrikkelijk![]()
Dat gaat weer een partij meezingen worden. Kan niet wachten!quote:
Ze gaan op mijn 'meer te luisteren' lijstjequote:Op vrijdag 25 december 2020 17:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Je hebt Roxy Music en Roxy Music. Die uit de beginperiode is totaal niet vergelijkbaar met de jaren 80 Roxy Music. Dus je kunt er allen kanten mee op
Daarvoor was het een hardockbandquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]dan vind ik haar dus wel leuk. Vond haar juist zo lief en mooi zingen
Precies, als je username nou Jos Brech was ofzoquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik moest even terugzoeken, maar jij bent Kyran!
Wat is er mis met Kyran?
Is dat een broer van Neil, of van Paul?quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:37 schreef Idisrom het volgende:
Hoe hoog komt volgend jaar Hugo de Jonge in deze lijst?
Haal je koffie uit de automaat, word je bedankt voor je stem op Hugo voor de Top 2000.quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:37 schreef Idisrom het volgende:
Nee, dat was die andere, Jos met een B. Die heb ook zijn naam veranderdquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:37 schreef alopio het volgende:
[..]
Precies, als je username nou Jos Brech was ofzo
quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:39 schreef alopio het volgende:
Ik kan er niks aan doen maar ik krijg altijd zulke rillingen en haatneigingen als ik barbare drijfzand hoor
Niet op Neil. Maar wel op dat nummer van hemquote:
Nederland.....quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Iemand die een nummer aanvraagt![]()
Iemand die Kensington aanvraagt![]()
![]()
![]()
Opzoeken en opsluitenquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
Die doet niet meer mee.quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
Misschien wat te overdreven maar stevige rock.quote:
Dan is het goedquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Niet op Neil. Maar wel op dat nummer van hem![]()
Er zal vast een nummer zijn van hem die ik ook leuk vind
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aanwezig!quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:34 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja ik dacht al... ik mis een naam hier in het topic... maar die UI....
Sorryquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Misschien wat te overdreven maar stevige rock.
Deze? If Hugo?quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:37 schreef Idisrom het volgende:
Dit word nog een mooie week voor jou Limoentjuhquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]een wereld van muziek gaat vandaag voor me open
Mooie UI hè.quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:34 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja ik dacht al... ik mis een naam hier in het topic... maar die UI....
quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:42 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dit word nog een mooie week voor jou Limoentjuh
Too soon.quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom speelde Elton John op de begrafenis can lady Di?
De crash test dummies konden niet
Mag ook wel wat hogerquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Op zich een leuk liedje. Stond ooit wel hoger
De drummer gaat langs scholen om voorlichting te geven over drugs en alcohol.quote:
Prima nummer ja. Staat ook prima op deze plekquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Sooooowwwwwquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom speelde Elton John op de begrafenis van lady Di?
De crash test dummies konden niet
1239 beste noteringquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Niet over veilig rijden? Valt toch weer tegen danquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De drummer gaat langs scholen om voorlichting te geven over drugs en alcohol.
Met een plofkraak ben je dan de sjaak.quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:42 schreef TLC het volgende:
Ik wil ook een eigen winkelcentrum onder mijn huis![]()
Hier een klein winkelcentrumpje (groot woord), met 1 supermarkt en iets van 6 kleinere panden, waarvan er 2 constant leeg staan....quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:42 schreef TLC het volgende:
Ik wil ook een eigen winkelcentrum onder mijn huis![]()
Refrein werd destijds genomineerd voor Nobelprijs vd Literatuur.quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:44 schreef Zorro het volgende:
"Ja ik heb dus een nummer geschreven, dat gaat zo. Alleen het refrein heb ik nog niet, ik doe wel even Mmmmmm"
De auto is heilig in MURIICAA.quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:45 schreef alopio het volgende:
[..]
Niet over veilig rijden? Valt toch weer tegen dan
Iets met een atoombom gok ikquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wisten jullie dat Enola Gay..
Ach laat ook maar
Mijn eten staat/ligt in de oven/Airfryer. Ik ga dus zo etenquote:
Waarschijnlijk stemmen die ook niet op Kleine Jongen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik denk niet dat mensen uit Hiroshima hier op stemmen....![]()
![]()
![]()
Die heeft geen steun meer nodig in tegenstelling tot dezequote:Op vrijdag 25 december 2020 17:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Gestemd op Maid of Orleans![]()
Deze is ook mooi
Waarbij deze ook veel beter is natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:48 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die heeft geen steun meer nodig in tegenstelling tot deze
Ik vind deze leuker. Maar die andere is ook topquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Gestemd op Maid of Orleans![]()
Deze is ook mooi
Hopelijk hebben Japanners meer smaak dan hier in Nederland.quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:48 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk stemmen die ook niet op Kleine Jongen.
Als dat waar is stuur ik met terugwerkende kracht de Enola Gay op de Commodore fabriek afquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:48 schreef Sabata het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hail to the C64 muziek, zonder C64 goden geen DJ's van tegenwoordig
Ik vind Messages en Telegraph leuker dan Enola Gayquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:48 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die heeft geen steun meer nodig in tegenstelling tot deze
Kalm aan daar Hermanquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:50 schreef Zorro het volgende:
Als je wil vliegen spring dan van een flat en kijk of het lukt.
Herman Brood approves this messagequote:Op vrijdag 25 december 2020 17:50 schreef Zorro het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:51 schreef alopio het volgende:
[..]
Herman Brood approves this message
Een kerel heeft in like, 1912 een vliegpak gebouwd en is daarvan van de Eiffeltoren gesprongen (stond op film en alles). Spoiler alert: hij overleefde het niet.quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:50 schreef Zorro het volgende:
Het zijn Zeeuwen, vandaar.quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:50 schreef Limoentjuh het volgende:
Ze klinken niet als een Nederlandse band
Dat heb ik juist helemaal niet, met dat lelijke Zeeuwse accentquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:50 schreef alopio het volgende:
Nederlands zijn ze wel beter moet ik toegeven
+1quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ach ga weg met je zoveelste Racoom
Pas hun eerste notering dit jaar hoorquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ach ga weg met je zoveelste Racoom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |