SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)No Dukes of Hazzard in the classroom
Goeie.quote:
Ik zag Tangled Up in Blue in de keuzelijst. Heeft het helaas niet gered....quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bob. Hij staat niet met de juiste nrs in de lijst maar ach, hij is er weer bij en dat is prima.
Hallo.quote:
'kerstdiner'quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon kerstdiner in je pyjama
Die komt hierna toch?quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zag Tangled Up in Blue in de keuzelijst. Heeft het helaas niet gered....
Ochtendjas in zakelijk blauw.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon kerstdiner in je pyjama
En vooraf?quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'kerstdiner'
Gewoon een patatje speciaal met een bereklauw.
JA HALLOquote:
Op Idiot Wind na mag heel Blood on the Tracks wel in de lijst wmbquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zag Tangled Up in Blue in de keuzelijst. Heeft het helaas niet gered....
De beste van Bob is Jimi Hendrix - All Along The Watchtower.quote:
Lekker man.quote:
Nu. Tangled up in a blue raincoat of zoietsquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Vast wel nog een keer. Ergens na Rollercoaster, want veel beter.
Niks mis met Idiot Wind.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Op Idiot Wind na mag heel Blood on the Tracks wel in de lijst wmb
Kon ik maar zingen, denk ik soms...quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:50 schreef livelink het volgende:
OMG. Als ik zo'n stem zou hebben, zou ik permanent depressief zijn.
Iedereen kan zingen!quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kon ik maar zingen, denk ik soms...
quote:I won't say anything 'cause no one ever listens to me, anyway. I might as well be a Leonard Cohen album.
Was die man toevallig ook de schoonvader van Rufusquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:51 schreef Kanaroe het volgende:
De opa van Rufus' Wainwrights dochtertje
Hij en zijn vrouw hebben een dochter van een andere vrouw? Apart.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:51 schreef Kanaroe het volgende:
Was die kerel niet gay ofzo?quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:51 schreef Kanaroe het volgende:
Die van Chaka Khan?quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Was die man toevallig ook de schoonvader van Rufus![]()
Kenny B was nog later.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:52 schreef Zorro het volgende:
Toen ik nog best wel jong was dacht ik altijd: "Leonard Cohen was ook al 33 toen hij zijn debuutalbum uitbracht, dus ik het tijd genoeg".
Dat is anders gelopen.
Tja, niet echt, dochter Cohen was draagmoeder van hun co-kind ofzoietsquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Was die man toevallig ook de schoonvader van Rufus![]()
Jepquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:53 schreef Dagoduck het volgende:
Oh, hij en zijn man. Dan snap ik het beter.
Scatman John nog later en hoe oud was SeaSick Steve (oid)??quote:
m0000000nquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:53 schreef Limoentjuh het volgende:
Wat een traag nummer zeg.![]()
Dit is slecht
Ik las SLAYER.quote:
1386 hierquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:53 schreef onlogisch het volgende:
Mijn eerste nummer staat pas op 1628
Millenial gespotquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:53 schreef Limoentjuh het volgende:
Dit is slecht
Ja, is nog steedsquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:52 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Was die kerel niet gay ofzo?
Ja maar die kende ik toen nog niet. Dat was beter zo gebleven.quote:
quote:The melody of the "hook" line, or chorus of "When I Need You" is identical to the part of the Leonard Cohen song "Famous Blue Raincoat", where the lyrics are as follows: "Jane came by with a lock of your hair, she said that you gave it to her that night, that you planned to go clear". The melody of these lyrics matches the lyrics of "When I Need You" as follows: "(When I) need you, I just close my eyes and I'm with you, and all that I so want to give you, is only a heart beat away".
Spanningsboog helemaal weggesmartphoned.quote:
Je krijgt nu ziedende boomers achter je aanquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:53 schreef Limoentjuh het volgende:
Dit is slecht
Praaaaat Nederlands met me, even Nederlands met me!quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja maar die kende ik toen nog niet. Dat was beter zo gebleven.
1908quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:54 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn eerste nummer was vanochtend op 1908. Volgende komt vannacht.
Ik heb niet eens gekeken hoe hoog mijn stemnummers staan. Alleen van de nr2 weet ik hetquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:54 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn eerste nummer was vanochtend op 1908. Volgende komt vannacht.
Misschien voelt u zich helemaal niet thuis bij muurvaste standpunten. Misschien vindt u het wel vervelend om steeds partij te moeten kiezen en bent u in uw hart met heel andere dingen bezig dan de kwesties waarover dagelijks zo fel wordt getwist.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Haters hierLuister dan gewoon naar de tekst ipv zeuren op zn stem
Mooi gezegd, halleloejaquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Spanningsboog helemaal weggesmartphoned.
Zitten nog een paar decennia tussen millenial of boomer zijn. 80's god hier.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Je krijgt nu ziedende boomers achter je aan
Ik had hetzelfdequote:
Hoeft ook niet. Dat heeft NPO2 je netjes gemaildquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb niet eens gekeken hoe hoog mijn stemnummers staan. Alleen van de nr2 weet ik het
quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon n ziedende medemilennial ookquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:55 schreef Dven het volgende:
[..]
ok boomerquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:55 schreef alpeko het volgende:
[..]
Zitten nog een paar decennia tussen millenial of boomer zijn
1813 Homesick Dua Lipa & Chris Martinquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:55 schreef Isorden het volgende:
1813 Homesick Dua Lipa & Chris Martin![]()
1812 White Flag Dido![]()
1811 Just The Way You Are Bruno Mars![]()
1810 Beautiful People Ed Sheeran ft. Khalid![]()
1809 Virtual Insanity Jamiroquai![]()
1808 I Feel It Coming The Weeknd ft. Daft Punk![]()
1807 I Can't Make You Love Me George Michael![]()
1806 (They Long To Be) Close To YouCarpenters![]()
1805 Dancing On My Own Calum Scott![]()
1804 Als De Rook Om Je Hoofd Is... Boudewijn de Groot![]()
1803 Smooth Santana & Rob Thomas![]()
1802 Woman From Tokyo Deep Purple![]()
![]()
'quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien voelt u zich helemaal niet thuis bij muurvaste standpunten. Misschien vindt u het wel vervelend om steeds partij te moeten kiezen en bent u in uw hart met heel andere dingen bezig dan de kwesties waarover dagelijks zo fel wordt getwist.
Misschien bent u moe van opwinding, argwaan en fanatisme. Moe van de manische meningenmachine. Misschien snakt u stilletjes naar een beetje onderling begrip. Ontspanning. Doodgewone vriendelijkheid. En denkt u: ik ben blijkbaar een buitenbeentje.
Laat me u geruststellen: dat bent u niet. U bent onmisbaar. Ook de zachte stemmen verdienen het om gehoord te worden.
Scherpe debatten over uitgesproken opvattingen of radicale ideeën horen bij een vrije samenleving. Ze zijn nodig en brengen ons verder. Wie houvast zoekt in die opvattingen of ideeën, mag niet worden buitengesloten.
Maar het kenmerk van een vrije samenleving is nu juist dat er óók ruimte is voor nuance. Voor redelijkheid en mildheid. Voor nieuwsgierigheid en onderzoek. Voor ironie en zelfrelativering - altijd het beste medicijn bij een opgekropt gemoed.
En voor vergeving. Een bijna ouderwets begrip, dat in de Bijbel een grote rol speelt. En dat juist in deze tijd onverminderd heilzaam kan zijn.
Wij mensen zijn niet geschapen om elkaar te haten. Een land waarin mensen elkaar een beetje liefdevol tegemoet treden, is een land waarin mensen zich thuis kunnen voelen, ook in tijden van grote onzekerheid.
De apostel Paulus heeft het heel mooi verwoord: "De liefde is geduldig en vol goedheid. Ze kent geen afgunst, geen ijdel vertoon en geen zelfgenoegzaamheid. Ze is niet grof en niet zelfzuchtig, ze laat zich niet boos maken en rekent het kwaad niet aan, ze verheugt zich niet over het onrecht maar vindt vreugde in de waarheid."
Het kerstfeest is van oudsher het feest van het terugkerende licht na de donkerste periode van het jaar. Bij alle onzekerheid mogen we daarop vertrouwen. Heb geduld. De zon keert terug. Het licht komt terug. 'Midzomernachtsdroom' zal weer gespeeld worden. We zullen elkaar weer kunnen ontmoeten en omhelzen.
Ik wens u allen - waar u zich ook bevindt en hoe uw persoonlijke omstandigheden ook zijn - een gezegend kerstfeest.
Dominee Gremdaat?quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien voelt u zich helemaal niet thuis bij muurvaste standpunten. Misschien vindt u het wel vervelend om steeds partij te moeten kiezen en bent u in uw hart met heel andere dingen bezig dan de kwesties waarover dagelijks zo fel wordt getwist.
Misschien bent u moe van opwinding, argwaan en fanatisme. Moe van de manische meningenmachine. Misschien snakt u stilletjes naar een beetje onderling begrip. Ontspanning. Doodgewone vriendelijkheid. En denkt u: ik ben blijkbaar een buitenbeentje.
Laat me u geruststellen: dat bent u niet. U bent onmisbaar. Ook de zachte stemmen verdienen het om gehoord te worden.
Scherpe debatten over uitgesproken opvattingen of radicale ideeën horen bij een vrije samenleving. Ze zijn nodig en brengen ons verder. Wie houvast zoekt in die opvattingen of ideeën, mag niet worden buitengesloten.
Maar het kenmerk van een vrije samenleving is nu juist dat er óók ruimte is voor nuance. Voor redelijkheid en mildheid. Voor nieuwsgierigheid en onderzoek. Voor ironie en zelfrelativering - altijd het beste medicijn bij een opgekropt gemoed.
En voor vergeving. Een bijna ouderwets begrip, dat in de Bijbel een grote rol speelt. En dat juist in deze tijd onverminderd heilzaam kan zijn.
Wij mensen zijn niet geschapen om elkaar te haten. Een land waarin mensen elkaar een beetje liefdevol tegemoet treden, is een land waarin mensen zich thuis kunnen voelen, ook in tijden van grote onzekerheid.
De apostel Paulus heeft het heel mooi verwoord: "De liefde is geduldig en vol goedheid. Ze kent geen afgunst, geen ijdel vertoon en geen zelfgenoegzaamheid. Ze is niet grof en niet zelfzuchtig, ze laat zich niet boos maken en rekent het kwaad niet aan, ze verheugt zich niet over het onrecht maar vindt vreugde in de waarheid."
Het kerstfeest is van oudsher het feest van het terugkerende licht na de donkerste periode van het jaar. Bij alle onzekerheid mogen we daarop vertrouwen. Heb geduld. De zon keert terug. Het licht komt terug. 'Midzomernachtsdroom' zal weer gespeeld worden. We zullen elkaar weer kunnen ontmoeten en omhelzen.
Ik wens u allen - waar u zich ook bevindt en hoe uw persoonlijke omstandigheden ook zijn - een gezegend kerstfeest.
Die mail heb ik over het hoofd gezien.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Dat heeft NPO2 je netjes gemaild
Oeh, dat uurtje begint wel erg matig.Zeker na Bob en Leonard...quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:55 schreef Isorden het volgende:
1811 Just The Way You Are Bruno Mars![]()
1807 I Can't Make You Love Me George Michael![]()
1805 Dancing On My Own Calum Scott![]()
1804 Als De Rook Om Je Hoofd Is... Boudewijn de Groot![]()
1802 Woman From Tokyo Deep Purple![]()
![]()
Ik had van de cover destijds de auditie gezien, was toch wel kippenvelquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb op Dancing On My Own gestemd, maar dan wel op het origineel van Robyn, schandalig dat ze er niet in staat en deze versie wel
Nee, andere meningen zijn niet toegestaan. Stomme millennialquote:
57quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jeetje White Flag van Dido zo laag? Kwam ooit als nr 63 binnen ofzo
Kan me niet laag genoeg staan.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Rode Vlag Alert!quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:00 schreef Dven het volgende:
[..]
57
Zal er volgend jaar wel uitzien. Zal geen gigantisch gemis worden.
Denk dat er veel tussen zal zitten wat meer mijn smaak zal zijnquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:59 schreef Dven het volgende:
@:limoentjuh wat is de score voor het komende uur?
De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Denk dat er veel tussen zal zitten wat meer mijn smaak zal zijnKEN 8 ARTIESTEN UIT DAT LIJSTJE DVEN
![]()
Carpenters zijn leuk. Dit nummer ken ik nog niet van ze
Ik ken wel 1979 van Smashing Pumpkins en 1999 van Prince, maar 1810 zegt me niksquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, andere meningen zijn niet toegestaan. Stomme millennial
57 zelfs, in 2004. Op weg naar den uitgangquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ze geeft zich over.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:02 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
57 zelfs, in 2004. Op weg naar den uitgang
Het is Kerst en dan is alles mogelijk volgens @Borrelnootje00quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:02 schreef Dven het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit
1969 en 1970 van the Stooges, 1989 van Taylor Swift...quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ken wel 1979 van Smashing Pumpkins en 1999 van Prince, maar 1810 zegt me niks
Die had best op die plek gekundquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee origineel is van Marylin Manson
KOEKOEKquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je bent zelf een afschuwelijk nr
1984 van de Eurythmicsquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:03 schreef cafca het volgende:
[..]
1969 en 1970 van the Stooges, 1989 van Taylor Swift...
Muppetsquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:03 schreef TLC het volgende:
Ik heb naar de Muppets gekeken, nu zit Together Again de hele tijd in mn hoofd
en 2525 of 1973?quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ken wel 1979 van Smashing Pumpkins en 1999 van Prince, maar 1810 zegt me niks
2525 heeft de top2000 niet gehaaldquote:
Nederland is een smakeloos landquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
2525 heeft de top2000 niet gehaald
1944 ook nietquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Weer niet?quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat wel, maar dit lied nietquote:
Beter dan die doorsnee popmeuk die ze later heeft gemaaktquote:
Uhhhhhh Lana?quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:05 schreef Gretzl het volgende:
Dua godin![]()
Samen met Taylor Swift de beste hedendaagse popzangeres in de lijst der lijsten
quote:
Ik ga hem ook even opschrijven voor later gebruik.quote:
Die nummertjes met DJs zijn inderdaad ruk, maar ik vind Physical een banger.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Beter dan die doorsnee popmeuk die ze later heeft gemaakt
Vind ik ook leukquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Beter dan die doorsnee popmeuk die ze later heeft gemaakt
Volgend jaar beter ons best doen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Ik had er op gestemd en ik mail dat ie niet de top2000 heeft gehaald
Schrijven? Met pen en papier? Woei!quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga hem ook even opschrijven voor later gebruik.
Hier kan ik mee instemmen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die nummertjes met DJs zijn inderdaad ruk, maar ik vind Physical een banger.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je bent zelf een afschuwelijk nr
Dit verklaart een hoop...quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:07 schreef Gretzl het volgende:
![]()
![]()
1811 Just The Way You Are Bruno Mars
1807 I Can't Make You Love Me George Michael
1805 Dancing On My Own Calum Scott(ik draait altijd het orgineel van Robyn als deze wanstaltig slechte cover voorbij komt)
1804 Als De Rook Om Je Hoofd Is... Boudewijn de Groot
1802 Woman From Tokyo Deep Purple
Als je ook nog een beetje pittig bent ga ik je wel weer waarderenquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]DAT JE DAT MAAR WEET ! Een zure ook nog
Cover van Olivia Newton John is beterquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die nummertjes met DJs zijn inderdaad ruk, maar ik vind Physical een banger.
Ben jij geen X'je?quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:07 schreef Berkery het volgende:
[..]
Die ga ik bewaren, ik zal 'm nog vaak nodig hebben.
Lana mag zich hier ook bij voegen welquote:
Wel frisfruitigzuur!quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]DAT JE DAT MAAR WEET ! Een zure ook nog
Wat bedoel je?quote:
Of in een paar kilobyte van mijn hersengeheugen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:07 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Schrijven? Met pen en papier? Woei!
Iedereen boven de 40quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:08 schreef Kanaroe het volgende:
Hoe oud is een Boomer eigenlijk? (....)
Nu gaan we het krijgen...quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:08 schreef Kanaroe het volgende:
Ja, maar voor de jeugd van tegenwoordig is dat een pot natquote:
Ik kan heel slecht tegen pittigquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als je ook nog een beetje pittig bent ga ik je wel weer waarderen
Als je dit moet vragen ben je een Boomer.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:08 schreef Kanaroe het volgende:
Zie je wel! Checkquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je dit moet vragen ben je een Boomer.
I'll stand my ground...quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:09 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ja, maar voor de jeugd van tegenwoordig is dat een pot nat
Dat is veel te goede muziek voor in de top 2000quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Lana mag zich hier ook bij voegen welHelaas nog altijd belachelijk dat haar beste nummers er allemaal niet in staan en dat ze voor het grote publiek wordt gezien als One Hit Wonder. Hoeveel jaar zouden we nog moeten wachten op de entries van Venice Bitch, Mariner's Apartment Complex, Summertime Sadness etc?
ZUchtmeisje Didoquote:
Waan van de dag was tóen al een ding.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:10 schreef Gretzl het volgende:
In 2004 nog op #57, snikZou nog altijd een van de betere nummers in de top 100 zijn.
Ik had willen zeggen tussen de 39-45quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:08 schreef Kanaroe het volgende:
#115 Mariners Apartment Complexquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Lana mag zich hier ook bij voegen welHelaas nog altijd belachelijk dat haar beste nummers er allemaal niet in staan en dat ze voor het grote publiek wordt gezien als One Hit Wonder. Hoeveel jaar zouden we nog moeten wachten op de entries van Venice Bitch, Mariner's Apartment Complex, Summertime Sadness etc?
Valt mij ook op, heel Nederland is aan de wandel, met tientallen tegelijkquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:11 schreef Fred_B het volgende:
Daar zijn we weer.![]()
Kerst 2020 betekent niet binnenzitten (want verboden), maar met opa en oma en de kleinkinderen doelloos ronddwalen over straat blijkbaar, want er waren veel van dat soort groepen onderweg.
Katie op 23, MB op 17 binnengekomen ooit geloof ik. Dat vond ik toen al enorm hoog.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:11 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Waan van de dag was tóen al een ding.
*kijkt naar Katie Melua en Marco Borsato's Rood.
Wat mij betreft gooien ze er maar een minimumleeftijd van 1 jaar op. Of liever 5, dan zijn we voorlopig van Danny Vera verlost.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:11 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
*kijkt naar Katie Melua en Marco Borsato's Rood.
Droevig.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:12 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ook zo'n band die meer bekend is van H&M-shirts dan van hun muziek.
quote:AND WHEN WE MEET
WHICH I'M SURE WE WILL
ALL THAT WAS THERE
WILL BE THERE STILL
I'LL LET IT PASS
AND HOLD MY TONGUE
AND YOU WILL THINK
THAT I'VE MOVED ON
Is gewoon hoe zij is.quote:
Ook leukquote:
Zijn de fransen Nederland alweer binnengevallen?quote:
Wij liepen vanmorgen keurig met z'n 2'en door de natuur, kwamen hele hordes grote groepen tegen inclusief opa en oma inderdaadquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:11 schreef Fred_B het volgende:
Daar zijn we weer.![]()
Kerst 2020 betekent niet binnenzitten (want verboden), maar met opa en oma en de kleinkinderen doelloos ronddwalen over straat blijkbaar, want er waren veel van dat soort groepen onderweg.
Waar is die te checken?quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
#115 Mariners Apartment Complex
De Mex2000 toont zich opnieuw superieur!
Hier bij een restaurant afhaal punt stonden ook twee grote families bovenop elkaar onder een parasolquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wij liepen vanmorgen keurig met z'n 2'en door de natuur, kwamen hele hordes grote groepen tegen inclusief opa en oma inderdaad
Ja, toen dachten we nog dat dat belachelijk hoog was.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Katie op 23, MB op 17 binnengekomen ooit geloof ik. Dat vond ik toen al enorm hoog.
Op mijn computer.quote:
Heeft ze meer hits dan?quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:14 schreef Gretzl het volgende:
Ongelofelijk wel dat Dido nog maar 1 plaatje in de lijst heeft, waar gaat de tijd...
Dan ben ik beyond boomerquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik had willen zeggen tussen de 39-45
Maar dan zou ik zelf een boomer zijn, wat niet zo is..
Is het een ok computer?quote:
Haha, dit bestond tijdens je groep 8-musical.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:14 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Heb hier nog een eigen tekst op gemaakt tijdens mijn groep 8-musical 😎
Ja, die van Stan.quote:
Voor mij is het California, Venice Bitch, The Greatest, MAC, hope is a dangerous... in die volgorde. Maar op Lana's meesterwerk staan feitelijk geen mindere nummersquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
#115 Mariners Apartment Complex
De Mex2000 toont zich opnieuw superieur!
geen Spotify-lijstje? Jammerquote:
quote:
Nog eentje met Eminem toch? Geloof ook niet dat ze er ooit veel vaker in heeft gestaan dan twee keer.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:14 schreef Gretzl het volgende:
Ongelofelijk wel dat Dido nog maar 1 plaatje in de lijst heeft, waar gaat de tijd...
Voel je je al oud?quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haha, dit bestond tijdens je groep 8-musical.
Het origineel (Thank You) is beterquote:
Tja, had verwacht dat White Flag wel tot de evergreenstatus kon uitgroeien. In ieder geval meer dan een Oceaan of zo'n Disturbed cover.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:11 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Weet je wat oud is? Nooit in groep 8 gezeten hebben, maar gewoon de zesde klas.quote:
Die draaiden ze vanmorgen nogquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:16 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het origineel (Thank You) is beter
Geef het een jaar of 10-15, en die zullen ook wel wat lager zitten.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:17 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Tja, had verwacht dat White Flag wel tot de evergreenstatus kon uitgroeien. In ieder geval meer dan een Oceaan of zo'n Disturbed cover.
Haha, boomerquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:17 schreef Berkery het volgende:
[..]
Weet je wat oud is? Nooit in groep 8 gezeten hebben, maar gewoon de zesde klas.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:16 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het origineel (Thank You) is beter
Ja, peziesquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:17 schreef Berkery het volgende:
[..]
Weet je wat oud is? Nooit in groep 8 gezeten hebben, maar gewoon de zesde klas.
Smakelijkquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:17 schreef datismijnmening het volgende:
Oké ik ga me klaarmaken voor kerstdiner
Donders geile gingerquote:
Daar hadden ze iets beters van kunnen maken dan ditquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:18 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Iets met het origineel van Marilyn Manson.
Je kent het?quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:18 schreef Dagoduck het volgende:
Origineel van Marilyn Manson is beter.
De billen van pipo, staat die er nog in?quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:18 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Iets met het origineel van Marilyn Manson.
Alsof er een trommel van de trap flikkert.quote:
Raccoonquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:17 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Tja, had verwacht dat White Flag wel tot de evergreenstatus kon uitgroeien. In ieder geval meer dan een Oceaan of zo'n Disturbed cover.
Wat betreft 80s, 70s, 60s en ouder zijn er voor mij meer hiaten, ben namelijk met de muziek uit die tijd niet opgegroeid. Persoonlijk kan ik veelal meer met de frisse popplaatjes in de T2000 dan het overschot aan classic rockquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je waardering per song t.o.v. je standpunten hier...
Iets waar jij denk ik geen Sheeran vindtquote:
Dat klinkt beter denk ik.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Alsof er een trommel van de trap flikkert.
Haar nummers zijn leuk maar klinken best hetzelfde.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Nog eentje met Eminem toch? Geloof ook niet dat ze er ooit veel vaker in heeft gestaan dan twee keer.
En dan volgt de dodenbonusquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:19 schreef Dven het volgende:
Wel blij dat Gé Reinders uit de Top1000 is. Hopelijk binnen een paar jaar helemaal verdwenen.
Dat heeft Amy McDonald ookquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Haar nummers zijn leuk maar klinken best hetzelfde.
Alleen in 2016 en 2017.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De billen van pipo, staat die er nog in?
Is dat Bloasmuziek? O.i.d.?quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:19 schreef Dven het volgende:
Wel blij dat Gé Reinders uit de Top1000 is. Hopelijk binnen een paar jaar helemaal verdwenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |