Zie je wel! Checkquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je dit moet vragen ben je een Boomer.
I'll stand my ground...quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:09 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ja, maar voor de jeugd van tegenwoordig is dat een pot nat
Dat is veel te goede muziek voor in de top 2000quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Lana mag zich hier ook bij voegen welHelaas nog altijd belachelijk dat haar beste nummers er allemaal niet in staan en dat ze voor het grote publiek wordt gezien als One Hit Wonder. Hoeveel jaar zouden we nog moeten wachten op de entries van Venice Bitch, Mariner's Apartment Complex, Summertime Sadness etc?
ZUchtmeisje Didoquote:
Waan van de dag was tóen al een ding.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:10 schreef Gretzl het volgende:
In 2004 nog op #57, snikZou nog altijd een van de betere nummers in de top 100 zijn.
Ik had willen zeggen tussen de 39-45quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:08 schreef Kanaroe het volgende:
Hoe oud is een Boomer eigenlijk? (....)
#115 Mariners Apartment Complexquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Lana mag zich hier ook bij voegen welHelaas nog altijd belachelijk dat haar beste nummers er allemaal niet in staan en dat ze voor het grote publiek wordt gezien als One Hit Wonder. Hoeveel jaar zouden we nog moeten wachten op de entries van Venice Bitch, Mariner's Apartment Complex, Summertime Sadness etc?
Valt mij ook op, heel Nederland is aan de wandel, met tientallen tegelijkquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:11 schreef Fred_B het volgende:
Daar zijn we weer.![]()
Kerst 2020 betekent niet binnenzitten (want verboden), maar met opa en oma en de kleinkinderen doelloos ronddwalen over straat blijkbaar, want er waren veel van dat soort groepen onderweg.
Katie op 23, MB op 17 binnengekomen ooit geloof ik. Dat vond ik toen al enorm hoog.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:11 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Waan van de dag was tóen al een ding.
*kijkt naar Katie Melua en Marco Borsato's Rood.
Wat mij betreft gooien ze er maar een minimumleeftijd van 1 jaar op. Of liever 5, dan zijn we voorlopig van Danny Vera verlost.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:11 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
*kijkt naar Katie Melua en Marco Borsato's Rood.
Droevig.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:12 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ook zo'n band die meer bekend is van H&M-shirts dan van hun muziek.
quote:AND WHEN WE MEET
WHICH I'M SURE WE WILL
ALL THAT WAS THERE
WILL BE THERE STILL
I'LL LET IT PASS
AND HOLD MY TONGUE
AND YOU WILL THINK
THAT I'VE MOVED ON
Is gewoon hoe zij is.quote:
Ook leukquote:
Zijn de fransen Nederland alweer binnengevallen?quote:
Wij liepen vanmorgen keurig met z'n 2'en door de natuur, kwamen hele hordes grote groepen tegen inclusief opa en oma inderdaadquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:11 schreef Fred_B het volgende:
Daar zijn we weer.![]()
Kerst 2020 betekent niet binnenzitten (want verboden), maar met opa en oma en de kleinkinderen doelloos ronddwalen over straat blijkbaar, want er waren veel van dat soort groepen onderweg.
Waar is die te checken?quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
#115 Mariners Apartment Complex
De Mex2000 toont zich opnieuw superieur!
Hier bij een restaurant afhaal punt stonden ook twee grote families bovenop elkaar onder een parasolquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wij liepen vanmorgen keurig met z'n 2'en door de natuur, kwamen hele hordes grote groepen tegen inclusief opa en oma inderdaad
Ja, toen dachten we nog dat dat belachelijk hoog was.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Katie op 23, MB op 17 binnengekomen ooit geloof ik. Dat vond ik toen al enorm hoog.
Op mijn computer.quote:
Heeft ze meer hits dan?quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:14 schreef Gretzl het volgende:
Ongelofelijk wel dat Dido nog maar 1 plaatje in de lijst heeft, waar gaat de tijd...
Dan ben ik beyond boomerquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik had willen zeggen tussen de 39-45
Maar dan zou ik zelf een boomer zijn, wat niet zo is..
Is het een ok computer?quote:
Haha, dit bestond tijdens je groep 8-musical.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:14 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Heb hier nog een eigen tekst op gemaakt tijdens mijn groep 8-musical 😎
Ja, die van Stan.quote:
Voor mij is het California, Venice Bitch, The Greatest, MAC, hope is a dangerous... in die volgorde. Maar op Lana's meesterwerk staan feitelijk geen mindere nummersquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
#115 Mariners Apartment Complex
De Mex2000 toont zich opnieuw superieur!
geen Spotify-lijstje? Jammerquote:
quote:
Nog eentje met Eminem toch? Geloof ook niet dat ze er ooit veel vaker in heeft gestaan dan twee keer.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:14 schreef Gretzl het volgende:
Ongelofelijk wel dat Dido nog maar 1 plaatje in de lijst heeft, waar gaat de tijd...
Voel je je al oud?quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haha, dit bestond tijdens je groep 8-musical.
Het origineel (Thank You) is beterquote:
Tja, had verwacht dat White Flag wel tot de evergreenstatus kon uitgroeien. In ieder geval meer dan een Oceaan of zo'n Disturbed cover.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:11 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Weet je wat oud is? Nooit in groep 8 gezeten hebben, maar gewoon de zesde klas.quote:
Die draaiden ze vanmorgen nogquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:16 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het origineel (Thank You) is beter
Geef het een jaar of 10-15, en die zullen ook wel wat lager zitten.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:17 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Tja, had verwacht dat White Flag wel tot de evergreenstatus kon uitgroeien. In ieder geval meer dan een Oceaan of zo'n Disturbed cover.
Haha, boomerquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:17 schreef Berkery het volgende:
[..]
Weet je wat oud is? Nooit in groep 8 gezeten hebben, maar gewoon de zesde klas.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:16 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het origineel (Thank You) is beter
Ja, peziesquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:17 schreef Berkery het volgende:
[..]
Weet je wat oud is? Nooit in groep 8 gezeten hebben, maar gewoon de zesde klas.
Smakelijkquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:17 schreef datismijnmening het volgende:
Oké ik ga me klaarmaken voor kerstdiner
Donders geile gingerquote:
Daar hadden ze iets beters van kunnen maken dan ditquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:18 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Iets met het origineel van Marilyn Manson.
Je kent het?quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:18 schreef Dagoduck het volgende:
Origineel van Marilyn Manson is beter.
De billen van pipo, staat die er nog in?quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:18 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Iets met het origineel van Marilyn Manson.
Alsof er een trommel van de trap flikkert.quote:
Raccoonquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:17 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Tja, had verwacht dat White Flag wel tot de evergreenstatus kon uitgroeien. In ieder geval meer dan een Oceaan of zo'n Disturbed cover.
Wat betreft 80s, 70s, 60s en ouder zijn er voor mij meer hiaten, ben namelijk met de muziek uit die tijd niet opgegroeid. Persoonlijk kan ik veelal meer met de frisse popplaatjes in de T2000 dan het overschot aan classic rockquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je waardering per song t.o.v. je standpunten hier...
Iets waar jij denk ik geen Sheeran vindtquote:
Dat klinkt beter denk ik.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Alsof er een trommel van de trap flikkert.
Haar nummers zijn leuk maar klinken best hetzelfde.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Nog eentje met Eminem toch? Geloof ook niet dat ze er ooit veel vaker in heeft gestaan dan twee keer.
En dan volgt de dodenbonusquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:19 schreef Dven het volgende:
Wel blij dat Gé Reinders uit de Top1000 is. Hopelijk binnen een paar jaar helemaal verdwenen.
Dat heeft Amy McDonald ookquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Haar nummers zijn leuk maar klinken best hetzelfde.
Alleen in 2016 en 2017.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De billen van pipo, staat die er nog in?
Is dat Bloasmuziek? O.i.d.?quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:19 schreef Dven het volgende:
Wel blij dat Gé Reinders uit de Top1000 is. Hopelijk binnen een paar jaar helemaal verdwenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |