SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Moet ik het nog zeggen?quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:08 schreef MTheBassman het volgende:
Oh ja, deze
Zal ik waarschijnlijk meerdere keren zeggen dit uur
Oja dezequote:Op vrijdag 25 december 2020 11:08 schreef MTheBassman het volgende:
Oh ja, deze
Ik ookquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:08 schreef MTheBassman het volgende:
Oh ja, deze
racistischquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:09 schreef laxus13 het volgende:
Staan maar 2x in de lijstNederland is........
Hij heeft hier in Den Helder ook nog een platenzaak gehad.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:06 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Sjors heeft een poosje een platenzaak gehad in de Blauwe Steen in Hoorn.
Daar stond hij vaak zelf ook in. Gingen we plaatjes luisteren met van die handhoofdtelefoondingen.
Geweldig was dat.
In de tijd van 'alle 14 goed' heetten die platen toen ofzo.
Waar is hier de nooduitgang?quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:07 schreef TheVulture het volgende:
Gestorven hangend aan een deurknop
In den helder of all placesquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij heeft hier in Den Helder ook nog een platenzaak gehad.
Jij en Essn zouden echt n perfect stel zijn. Ik denk dat jullie bij elkaar de hele top 2000 niet kennenquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:08 schreef MTheBassman het volgende:
Oh ja, deze
Ik durf nog niet te juichen. Ik vertrouw het niet zo.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:09 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind dit nummer al gewoon top omdat er geen doventolk meer bij is
Huil ons nooit uit elkaarquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:08 schreef Zorro het volgende:
O wacht, Never Tear Us Apart vind ik ook leuk.
Maar eigenlijk allemaal wel.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jij en Essn zouden echt n perfect stel zijn. Ik denk dat jullie bij elkaar de hele top 2000 niet kennen
Samen niks weten klinkt wel echt als een relatie voor mijquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jij en Essn zouden echt n perfect stel zijn. Ik denk dat jullie bij elkaar de hele top 2000 niet kennen
Love Will Never Tear Us Apart.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:08 schreef Zorro het volgende:
O wacht, Never Tear Us Apart vind ik ook leuk.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zo gaan hele volksstammen door het leven.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Samen niks weten klinkt wel echt als een relatie voor mij
En op zondag schuiven ze aan bij Ikeaquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:11 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Zo gaan hele volksstammen door het leven.
Feestdieren zuigen aan mijn penis.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:12 schreef MaJo het volgende:
Dag allemaal! Hij staat weer aanalleen wel een andere beleving als een baby er doorheen huilt
maar gelukkig luistert hij meestal zoet mee
Ductape.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:12 schreef MaJo het volgende:
Dag allemaal! Hij staat weer aanalleen wel een andere beleving als een baby er doorheen huilt
Ach bij sommige nrs is dat niet eens een verslechteringquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:12 schreef MaJo het volgende:
Dan staat die gewoon niet hard genoegquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:12 schreef MaJo het volgende:
Nee dan heb je een hoop gemist jaquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit tussen je beste 35 platen ooit zetten
Dan ben je echt niet goed snik.
Is natuurlijk nog wel populair onder de feestende jeugd op zich. En iemand boven de 40 stemt hier nooit op natuurlijkquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:12 schreef Evenstar het volgende:
Gemiddelde leeftijd 27? Best jong toch voor dit nummer?
quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Klinkt wel erg jong, nummer is ui '95/'96?quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:12 schreef Evenstar het volgende:
Neuh, kan me goed voorstellen dat je dit leuk vindt als je 3 jaar oud bentquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:12 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind het niet zo vervelend om te horen, maar in de Top 2000 kan dit eigenlijk niet.quote:
96 iddquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt wel erg jong, nummer is ui '95/'96?
Dat moet sneller.quote:
Het kan dus wel! #Feest voor de muziek!quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo vervelend om te horen, maar in de Top 2000 kan dit eigenlijk niet.
Allemaal naar de club!quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:12 schreef Evenstar het volgende:
Dat vind ik ook troepquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:14 schreef Againzender het volgende:
Dit is van hetzelfde niveau als Thunderstruck van AC/DC, en daar stemmen nog meer mensen op.
Is zo'n typisch kroeg/feestcafé nummertje gebleven hè.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:12 schreef Evenstar het volgende:
Zeker niet als je ziet wat er niet instaat of uit is. Maar tijdens een feestje kan ik dit ook wel waarderenquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo vervelend om te horen, maar in de Top 2000 kan dit eigenlijk niet.
Dat vind ik schromelijk overdreven.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:14 schreef Evenstar het volgende:
Toch hoort dit meer in de lijst dan ongeveer 25% van de nummers die wij tot nu toe hebben gehoord hoor.
Sow koekoek, die hep me een stel doppen.quote:
We zijn het eens.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:14 schreef Againzender het volgende:
Dit is van hetzelfde niveau als Thunderstruck van AC/DC, en daar stemmen nog meer mensen op.
Jij bent afquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:14 schreef Againzender het volgende:
Truequote:Op vrijdag 25 december 2020 11:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ach bij sommige nrs is dat niet eens een verslechtering
De buren jeweets!quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:12 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dan staat die gewoon niet hard genoeg
Dat wel ja, ies koeltoerquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:14 schreef Evenstar het volgende:
Toch hoort dit meer in de lijst dan ongeveer 25% van de nummers die wij tot nu toe hebben gehoord hoor.
Goed, 24%quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik schromelijk overdreven.
Overdrijven houden we hier niet vanquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik schromelijk overdreven.
Hoiquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:14 schreef Againzender het volgende:
Strak door de ranja waarschijnlijkquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Sow koekoek, die hep me een stel doppen.
dan zij we het ook daar over eensquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb heel weinig met John Mayer, maar deze is prima
2 minuten stoppen dus voor jouquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:15 schreef Dagoduck het volgende:
Ik hou even pauze, dit is toch allemaal nix.
Vinex muziek noem ik dit altijdquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:16 schreef Evenstar het volgende:
Heb het dit jaar nog niet gebruikt, maar dit valt wel in de categorie kabbelen.
Ja.quote:
Geef maar toe, als ik em niet maak ben je gewoon teleurgesteld in mequote:
Dat was me een partij kapot saaiquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:16 schreef Dagoduck het volgende:
Wel live gezien trouwens. Jantje Meijer.
Je kunt je meisje er wel mee kietelen denk ikquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was me een partij kapot saai
Hier mist een woord.quote:
... Ruinerwold?quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:15 schreef MaJo het volgende:
Maar we gaan zo naar mijn ouders, daar kan het lekker hard
Die van mij vindt het ook slaapverwekkend.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je kunt je meisje er wel mee kietelen denk ik
Dit ja, zaaddodend op Pinkpopquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beste U2 nummerquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens gejat van Bad van U2 dit nummer
Spacecake? Dus de Pippens gaan lekker hard straksquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:18 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb me toch een lekkere cake gebakken met de Pippies. Leukste wat er is.
Ik heb ook een ernstig testosterontekort trouwens
nou je het zegtquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens gejat van Bad van U2 dit nummer
Ga je ‘m ook nog versieren met regenboog en eenhoorn enzo?quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:18 schreef PippenScottie het volgende:
Pippies In Space!quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:18 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb me toch een lekkere cake gebakken met de Pippies
Ga je m uitlaten in de regen?quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:18 schreef PippenScottie het volgende:
Goeie opvoedingquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:19 schreef Evenstar het volgende:
Haha dit nummer start en mijn dochter van vier roept "weer zo'n stom liedje, ik vind dit niet leuk"
Echt binnen twee noten
Dat zei ik toch?quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als INXS er niet was geweest had ik zelfs een ligbad kunnen nemen joh.
Ik snap ditquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ga je m uitlaten in de regen?
Dan doe je iets goedquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:19 schreef Evenstar het volgende:
Haha dit nummer start en mijn dochter van vier roept "weer zo'n stom liedje, ik vind dit niet leuk"
Echt binnen twee noten
Ja dat zei ik alquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:20 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Dat was toch die motorclub?
Watquote:
K.nedde met een rietje.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:20 schreef Sabata het volgende:
De band waarin de a in de naam niet uit wordt gesproken: "K.ne"
Prima plek. In de top 177.quote:
In het heerlijke jaar 2010quote:
2010 178quote:
Opwarming van de aarde is toch een hoax?quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
693 dagen zonder sneeuw nu jongens, een record om trots op te zijn![]()
https://nos.nl/artikel/23(...)t-breekt-record.html
Door Kane is Kensington ontstaan waarschijnlijk. Die gasten dachten he das enorm kut, dat kunnen wij ook.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:20 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Kane was de Kensington van de 00s.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:19 schreef Evenstar het volgende:
Echt binnen twee noten
Deze wist ik opreht niet, meestal weet ik het wel ls meuk debiel hoog stondquote:
wel makkelijk cashen zo, maar dan moet je wel een laag zelfbeeld hebben.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:21 schreef alopio het volgende:
[..]
Door Kane is Kensington ontstaan waarschijnlijk. Die gasten dachten he das enorm kut, dat kunnen wij ook.
Doen we er galm overheen, is het nog kutter allemaal
Kun je nagaan wat er gebeurt als Woestoff ooit komt te overlijden. Of zn vrouw. Oh wacht..quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:22 schreef TheVulture het volgende:
Hele vreemde nieuwkomer van Kane, er is niemand dood toch
Kane idee.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:22 schreef TheVulture het volgende:
Hele vreemde nieuwkomer van Kane, er is niemand dood toch
Als er één band was die de hele tijd gepest werd door mensen waren zij het welquote:
Dat krijg je als je tóch besluit het zeepje te laten vallen, Fred.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:22 schreef Fred_B het volgende:
Ik was even onder de douche en jullie zijn bijna een heel topic verder.
Kun je nagaan als Woesthoff weer een band begint.. de rillingen lopen me nu al over m’n rugquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat er gebeurt als Woestoff ooit komt te overlijden. Of zn vrouw. Oh wacht..
En even Niles van de Berg naar de contacten van Vader Ad laten bellen zodat het iig beter klinkt dan K.ne.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:21 schreef alopio het volgende:
[..]
Door Kane is Kensington ontstaan waarschijnlijk. Die gasten dachten he das enorm kut, dat kunnen wij ook.
Ja nog steeds. Walgelijk nummer. Ik neem tenminste aan dat Kane voorbij is. Wat ook walgelijk is, daar niet van.quote:
Ik had destijds danslesquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:22 schreef asco het volgende:
Dit was track 1 van de dubbel cassette nummer 1 hits van 1988.
Dat jullie het maar even weten.
Kensington is aldus de demon baby van Kane en Kings of Leon.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:21 schreef alopio het volgende:
[..]
Moet je ook niet zo lang aan je piemel trekkenquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:22 schreef Fred_B het volgende:
Ik was even onder de douche en jullie zijn bijna een heel topic verder. En dat op Eerste Kerstdag
quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:23 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb echt zo’n bloedhekel aan dit nummer
Ik ben slecht met titels oke?quote:
Brrrrr eng ditquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:23 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Kensington is aldus de demon baby van Kane en Kings of Leon.
Ik weet niet of ik hier meer over wil wetenquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:23 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dat krijg je als je tóch besluit het zeepje te laten vallen, Fred.
Kings of Leon heeft nog best mooie liedjes gemaakt. Maar die vind je dan niet in de top 2000.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:23 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Pittig accuraat dit.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:23 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ontstaan tijdens dit topic 2 jaar geledenquote:
Wilde vooraan staan bij Foo Fighters. Dan moet je soms wat pijn lijden.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee. Niemand begrijpt waarom dit er ooit uit is gegaan.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kan iemand mij deze reentry uitleggen?
De Stones hiero.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wilde vooraan staan bij Foo Fighters. Dan moet je soms wat pijn lijden.
Dat mag je vinden, Hans.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:26 schreef Dagoduck het volgende:
Ik wil nog even zeggen dat ik Teardrops echt een geweldige plaat vind.
Gewoon een nummer dat altijd wel tussen 1500-2500 staat.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kan iemand mij deze reentry uitleggen?
Of dat 'ie daarna nog leeft...quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:26 schreef asco het volgende:
Mijn schoonpa springt nu op waarschijnlijk.
Weet alleen niet of het liedje dan nog speelt.
Je vergeet "kut" voor "plaat"quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:26 schreef Dagoduck het volgende:
Ik wil nog even zeggen dat ik Teardrops echt een geweldige plaat vind.
twee jaar lang niet hoorquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon een nummer dat altijd wel tussen 1500-2500 staat.
https://www.pino112.nl/top2000/plaats-voorgaand.phpquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hee, was Come Undone nu een plakker op 1867?
Fijne reclame Pinoquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://www.pino112.nl/top2000/plaats-voorgaand.php
Ja.
dit is echt als melk verouderde muziek.quote:
Gelukkig geen rapper sjorsquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er is iets teveel Sjors in de lijst.
En dan heb ik niks tegen homo's
Heeft Baker niet gewoon een vrouw?quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er is iets teveel Sjors in de lijst.
En dan heb ik niks tegen homo's
quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:30 schreef Isorden het volgende:
@:MTheBassman
Nu ga ik het een keer zeggen....
Oooooooh dit nummer....
Met One More Try komt wel opeens ook zijn 1 na mooiste nummer binnenquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sjors Maikel staat er tegenwoordig wel erg vaak in.
Al is dat volgens mij een impopulaire mening.
En een dochter (oudcollega van Symph)quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:30 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Heeft Baker niet gewoon een vrouw?
ben ik het wel met je eens. Deze gaat wel maar hoefde er nou ook niet per se in van mij.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sjors Maikel staat er tegenwoordig wel erg vaak in.
Al is dat volgens mij een impopulaire mening.
He put the X in X-masquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:31 schreef TheVulture het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-huis-george-michael
Met zijn ex komt het niet meer goed denk ik
Bah, je zou maar een relatie hebbenquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:31 schreef Dwersdriever het volgende:
Dit is wel een lekker nummer voor 's avonds bij het haardvuur met je geliefde tegen je aan. Op vrijdagochtend alleen achter mijn bureau wat minder aansprekend.
Ik zou er wel wat voor over hebben nu nog met mn ex te zijnquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:32 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Bah, je zou maar een relatie hebben
Bingoquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:33 schreef Starflyer het volgende:
Ben even weg en we zijn alweer drie topics verder. Gaat wel hard hier.
We hebben een record te breken hèquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:33 schreef Starflyer het volgende:
Ben even weg en we zijn alweer drie topics verder. Gaat wel hard hier.
Zitten hier niet alleen maar singles?quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:32 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Bah, je zou maar een relatie hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |