chufi & aloa doen niet mee met het spel.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans![]()
Ik dis niets, was net op het nieuws daar vertelde ze datquote:
Iedereen die radio 2 aan heeft staan heeft het kunnen horen
MIjn eigen dochter werkt ook niet op die IC maar wel in de zorg werkt met mensen met een niet aangeboren hersenletsel en zit in het coronateam
[ Bericht 2% gewijzigd door Dotteke op 25-12-2020 10:18:15 (Verkeerde geqoute ) ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
JONGENS GEEN RUZIE HET IS KERSTquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dis niets, was net op het nieuws daar vertelde ze dat
MIjn eigen dochter werkt ook niet op die IC maar wel in de zorg werkt met mensen met een niet aangeboren hersenletsel en zit in het coronateam
DUs ik dis niets, je moet jezelf eens zo belangrijk voelenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik bedoel jou nietquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DUs ik dis niets, je moet jezelf eens zo belangrijk voelen![]()
![]()
Nee weet ik Xquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kopje koffie dan maarquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
![]()
echt hoor
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
stokjquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, haha. Had ik dit maar eerder gezien dan kon ik mijn stokj ook gaan ophalen![]()
![]()
ALS ER VANDAAG RUZIE KOMT DAN GAAT DTS ALSNOG DICHT TOT DE 27E!quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoort bij dtsof het nou kerst is of niet
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Nou nou zeg... maar begrijpelijk.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:14 schreef Paul het volgende:
[..]
ALS ER VANDAAG RUZIE KOMT DAN GAAT DTS ALSNOG DICHT TOT DE 27E!![]()
Ik dis niets, ik tik wat er op het nieuws werd gezegd.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:06 schreef Paul het volgende:
[..]
Ze disst volgens mij de IC-medewerkers! Ik heb m'n note al klaar staan
Ik zei je net ook al dat mijn eigen dochter ook in de zorg werkt, alleen niet in een ziekenhuis.
Ja als ze op het nieuws een ziekenhuis aan het woord laten kan ik toch niets aan doen,Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of je pakt de problemen een keer bij de bron aan ipv altijd iedereen te naaienquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:14 schreef Paul het volgende:
[..]
ALS ER VANDAAG RUZIE KOMT DAN GAAT DTS ALSNOG DICHT TOT DE 27E!
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
nee heb avonddienstquote:![]()
![]()
Wij zijn heel liefquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:14 schreef Paul het volgende:
[..]
ALS ER VANDAAG RUZIE KOMT DAN GAAT DTS ALSNOG DICHT TOT DE 27E!![]()
![]()
Oh, hopelijk wordt dat dan wat sfeervol en niet zo hectisch!quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee heb avonddienst![]()
![]()
![]()
Is je dochter nog vrijgezelquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dis niets, ik tik wat er op het nieuws werd gezegd.
Ik zei je net ook al dat mijn eigen dochter ook in de zorg werkt, alleen niet in een ziekenhuis.
Ja als ze op het nieuws een ziekenhuis aan het woord laten kan ik toch niets aan doen,
Wist niet dat het je zo hoog zat Paulus. Gaat het verder wel goed?quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:15 schreef Paul het volgende:
[..]
JA DAN GA JE MAAR LEKKER HIERHEEN
ONZ / [ONZ SC] Kosmische kus![]()
Ik heb de tv aan laten staan per ongeluk vannacht, word ik wakker met volgens mij de jostiband op NPO1.
Mijn dag kan nu al niet meer stuk!
~FEYENOORD~
Die nietquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:17 schreef stokj het volgende:
[..]
Wist niet dat het je zo hoog zat Paulus. Gaat het verder wel goed?
Ik vond dat altijd wel heel leuk om naar te kijkenquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:17 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb de tv aan laten staan per ongeluk vannacht, word ik wakker met volgens mij de jostiband op NPO1.
Mijn dag kan nu al niet meer stuk!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
gaat altijd alleen over ic verpleging enzoquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DUs ik dis niets, je moet jezelf eens niet zo belangrijk voelen
er is meer als dat . alle zorgmedewerkers werken nu harder.
het gaat dus niet over mij zelf.
meer voor alle zorgverleners en daar is alle zorgverlof ingetrokken..
over belangrijk voelen wil ik het niet eens hebben . of over alles persoonlijk naar te toe trekken ook nietFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja ik ookquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond dat altijd wel heel leuk om naar te kijken
~FEYENOORD~
Hoe is het met jequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Gaat op zich wel redelijk, en met jou?quote:~FEYENOORD~
na alle omstandigheden goedquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gaat op zich wel redelijk, en met jou?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Gelukkig maar!quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
na alle omstandigheden goed~FEYENOORD~
welkequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:
Het regent, jammer dat het geen sneeuw is~FEYENOORD~
welk nummer luister je bedoel ikquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Zo heet het nummerquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
welk nummer luister je bedoel ik![]()
![]()
Ik heb liever gewoon 20 graden en een zonnetje.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:21 schreef R-woud93 het volgende:
Het regent, jammer dat het geen sneeuw is![]()
quote:
Alanis morissette - thank youquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
welk nummer luister je bedoel ik![]()
Zo puur altijdquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goedemorgen chef-kok mistigquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:23 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb liever gewoon 20 graden en een zonnetje.![]()
![]()
![]()
![]()
m1st1g![]()
![]()
![]()
Hey M1st1tig, hele fijne Kerstdagen en veel plezier met je ouders.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:23 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb liever gewoon 20 graden en een zonnetje.
Ik ook hoor, maar regen is sowieso kut.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:23 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb liever gewoon 20 graden en een zonnetje.~FEYENOORD~
SO FUCK YOU AAAAAAAAAAAALL"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
gewoon altijd 36 gradenquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar regen is sowieso kut.![]()
![]()
![]()
Hier gelukkig droog en zonquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar regen is sowieso kut.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kijk zulke binnen komers zijn perfectquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Robbiegod"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
weertje
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Oh, it's raining again
Oh no, my love's at an end
Oh no, it's raining again
And you know it's hard to pretend
![]()
heb eigen radio aan staan hoorFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
beter tochquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja hier ook best “warm”
Kan je geen decemberweer noemen ditFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PrinceWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier wel traditie dat het met kerst normaal relatief warm is. Vaak wel tussen de 15 en 20 graden. Daar tegenover staat dat oud en nieuw meestal ijskoud is. 4 jaar terug nog gehad dat het eerste kerstdag 19 graden was en met nieuwjaar was het -21quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja hier ook best “warm”
Kan je geen decemberweer noemen dit
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Zo'n verschil kan ook nooit gezond zijnquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Hier wel traditie dat het met kerst normaal relatief warm is. Vaak wel tussen de 15 en 20 graden. Daar tegenover staat dat oud en nieuw meestal ijskoud is. 4 jaar terug nog gehad dat het eerste kerstdag 19 graden was en met nieuwjaar was het -21~FEYENOORD~
Dven maatjequote:Op vrijdag 25 december 2020 10:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Hier wel traditie dat het met kerst normaal relatief warm is. Vaak wel tussen de 15 en 20 graden. Daar tegenover staat dat oud en nieuw meestal ijskoud is. 4 jaar terug nog gehad dat het eerste kerstdag 19 graden was en met nieuwjaar was het -21Zonder wrijving geen glans![]()
In zo kort tijdsbestek zo verschil in temperatuur bbrrr dat is wel wennen danquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Hier wel traditie dat het met kerst normaal relatief warm is. Vaak wel tussen de 15 en 20 graden. Daar tegenover staat dat oud en nieuw meestal ijskoud is. 4 jaar terug nog gehad dat het eerste kerstdag 19 graden was en met nieuwjaar was het -21Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Valt best mee. Hebben in januari ooit eens een week 20-26,5 gehad. Teenslippers en korte broeken. paar dagen later halve meter sneeuw en koudegolfquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zo'n verschil kan ook nooit gezond zijn
En dan kan het in Amerika nog een stuk gekker."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Zinloos idd.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:30 schreef Dotteke het volgende:
Het is wat, je kind zal er maar aan mee doen
https://www.telegraaf.nl/(...)ht-kruispunt-in-veen
[ afbeelding ]![]()
Zo, dat zijn nogal eens verschillen zegquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Valt best mee. Hebben in januari ooit eens een week 20-26,5 gehad. Teenslippers en korte broeken. paar dagen later halve meter sneeuw en koudegolf
En dan kan het in Amerika nog een stuk gekker.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lol, dat lijkt mij dus vreselijk al die verschillenquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Valt best mee. Hebben in januari ooit eens een week 20-26,5 gehad. Teenslippers en korte broeken. paar dagen later halve meter sneeuw en koudegolf
En dan kan het in Amerika nog een stuk gekker.
~FEYENOORD~
WoudGodquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Lol, dat lijkt mij dus vreselijk al die verschillenZonder wrijving geen glans![]()
Weathercloud.quote:
Dit is de wunderground. Heb ook registratie op meteociel aangevraagd
lekkrrrrquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In zo kort tijdsbestek zo verschil in temperatuur bbrrr dat is wel wennen dan"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Geen sneeuw voor jou.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Weathercloud.
[ afbeelding ]Zonder wrijving geen glans![]()
Genot manquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Lol, dat lijkt mij dus vreselijk al die verschillenKan echt niet tegen dat hopeloos winterweer waar temperaturen steevast zo tussen de 0 en 10 graden schommelen.
Vorige week gehad, verschrikkelijk
Liever 40-45 graden he maatquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Genot manKan echt niet tegen dat hopeloos winterweer waar temperaturen steevast zo tussen de 0 en 10 graden schommelen.
Vorige week gehad, verschrikkelijk
Het wordt steeds gekker in de wereldquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Komt niet eens in de buurtquote:Verwachtingen liegen er ook niet om. Dit is een stad op 10km afstand, hier is het vaak nog een paar graden warmer
LOLquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ja vind je dat lekker?quote:
Het is ook maar net wat je gewend bent natuurlijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die bedoel ik iddquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Weathercloud.
[ afbeelding ]![]()
Meteociel is ook een goeie site![]()
![]()
Koekoekquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Komt niet eens in de buurtVerwachtingen liegen er ook niet om. Dit is een stad op 10km afstand, hier is het vaak nog een paar graden warmer
Dan mag je mekkerenquote:
hoe heter hoe beterquote:
Lekker terrasjes pakken met welhaast zomerse dagen in de winter en soms snowboarden, niets mis meequote:Op vrijdag 25 december 2020 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vind je dat lekker?
Het is ook maar net wat je gewend bent natuurlijk."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ach ja, altijd ellende geweest. Maar met corona helemaal.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het wordt steeds gekker in de wereld![]()
Bizarre zijn die extreme verschillen in zo’n korte tijdquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Hier wel traditie dat het met kerst normaal relatief warm is. Vaak wel tussen de 15 en 20 graden. Daar tegenover staat dat oud en nieuw meestal ijskoud is. 4 jaar terug nog gehad dat het eerste kerstdag 19 graden was en met nieuwjaar was het -21![]()
Maar dan heb ik liever 19 graden. -21 is niet meer te doen![]()
![]()
graadje of 34![]()
![]()
![]()
Dat is inderdaad wel een mooie afwisseling. Je hebt zomervakantie en wintersport in eenquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Lekker terrasjes pakken met welhaast zomerse dagen in de winter en soms snowboarden, niets mis mee
t leven is gewoon een feestjeFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
40-45 zegt je niks?quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hoe heter hoe beter![]()
Ze denken dat dat een vrijbriefje geeftquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:41 schreef X-23 het volgende:
[..]
Ach ja, altijd ellende geweest. Maar met corona helemaal.
We mogen iets dus gaan we maar rotzooi schoppen en andermans spullen vernielenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja paar keer gehad moet je wel bij zwembad liggenquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
mammaaaaaFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Hey Mootie, Fijne Kerstdagenquote:
![]()
![]()
ik hou er echt van hou van warme zomersquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
![]()
Ik ook al niet heequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik ookquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik hou er echt van hou van warme zomers![]()
Maar ik kan heel slecht tegen kou weermietje ben ik dan
![]()
![]()
kan er wel tegen maar hou gewoon van warme zomersquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Whahahaquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik ook![]()
oehoeoehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
boehoeee wat goehoeedddddFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Zomer hoort sowieso wel warm te zijn.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
kan er wel tegen maar hou gewoon van warme zomers
Maar nee kou kan ik echt slecht hebben. Niks voor mij![]()
![]()
ow uitlaat tijd dusquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:45 schreef mootie het volgende:
Mijn hond vond dat ik wakker moest wordenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
rabbitjee ook voor jouquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Knuffeltijdquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ow uitlaat tijd dus![]()
I am the little red rooster
![]()
![]()
Hoe heter hoe beter.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik hou er echt van hou van warme zomers![]()
maakt hij je daarvoor wakker wat liefquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Hey lief konijntjuh, voor jou ook hele fijne dagenquote:
quote:
Too lazy to crow for day
I am the little red roosterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker deuntjuhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker nummer doet oude tijden herlevenquote:
Merci bien. Fijne dagen en snoep verstandig .quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey M1st1tig, hele fijne Kerstdagen en veel plezier met je ouders.![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:45 schreef mootie het volgende:
Mijn hond vond dat ik wakker moest wordenGoede hontquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:45 schreef mootie het volgende:
Mijn hond vond dat ik wakker moest worden![]()
![]()
Er was een tijd dat ik het met -21 warmpjes vondquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Bizarre zijn die extreme verschillen in zo’n korte tijd![]()
Maar dan heb ik liever 19 graden. -21 is niet meer te doen
fijne kerst m1st1g
Met dat soort honden weten we hier wel raadquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:45 schreef mootie het volgende:
Mijn hond vond dat ik wakker moest worden
KKan goed koud worden bij jou ja.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Er was een tijd dat ik het met -21 warmpjes vond
Nu hier maar een keer![]()
![]()
Dank je, snoepen doe ik niet............quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:48 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Merci bien. Fijne dagen en snoep verstandig .
Had mij verheugd op het Kerstbrood met gekookt eitje
Had een Kerstboord gekregen man niet te eten ( had de uitdraaien van de bank gemaakt voor de jaarafsluiting dus zag het bedrag wat ze kwijt was voor de broden, schrok er van)
volkoren, met kokos erboven op, zo droog als wat
16 euro zo brood en niet te eten zo jammer van de biologische bakker
Snap sowieso niet dat er zoveel geld voor een brood uitgegeven gaat worden.
DUs dat was een tegenvallertjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Ja mag van mij met een lekker dik pak sneeuwquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:52 schreef X-23 het volgende:
K
[..]
Kan goed koud worden bij jou ja.
Nu hier maar een keerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Pure dierenmishandeling.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Met dat soort honden weten we hier wel raad
[ afbeelding ]![]()
![]()
Een dier slachten heb ik geen moeite mee maar een dier laten verzuipen op die manier wel.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2020 10:54:11 ]![]()
16 euroquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je, snoepen doe ik niet............
Had een Kerstboord gekregen man niet te eten ( had de uitdraaien van de bank gemaakt voor de jaarafsluiting dus zag het bedrag wat ze kwijt was voor de broden, schrok er van)
DUs dat was een tegenvallertje![]()
![]()
My child arrived just the other day;
Came to the world in the usually way
![]()
![]()
Ja dan spoor je toch niet iets meer dan 50 euro voor drie brodenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hou niet zo van Queenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat moet haar wel een hele krentewegge (krentenbrood van +/_ 10 kg) zijn voor dat geld.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je, snoepen doe ik niet............
DUs dat was een tegenvallertje
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2020 10:57:07 ]![]()
Was niet hier in BG hoorquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:52 schreef X-23 het volgende:
K
[..]
Kan goed koud worden bij jou ja.
Nu hier maar een keerMaar in Zweden was -21 toentertijd niet gek
gewoon vers brood vd bakker![]()
![]()
![]()
Zweedse damesquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Was niet hier in BG hoorMaar in Zweden was -21 toentertijd niet gek
Nee, is er een van 1 kiloquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:56 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat moet haar wel een hele krentewgge (krentenbrood van +/_ 10 kg) zijn voor dat geld.
Je mag hem zo hebben niet te pruimen ( vind ik) een kerststol moet gewoon zijn geen poespas van volkoren en bestrooit met kokos ipv poedersuiker Ik ga even kijken of die op het net te vinden is. Naam van de bakker staat er wel opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gedurende de dogspinning traditie zijn nog nooit honden schade berokkendquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:53 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Pure dierenmishandeling.![]()
![]()
Een dier slachten heb ik geen moeite mee maar een dier laten verzuipen op die manier wel.
Ja oké. Daar kan het nog veel kouder worden. Record zal richting de -50 gaan denk ik.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Was niet hier in BG hoorMaar in Zweden was -21 toentertijd niet gek
![]()
![]()
Jullie vergeten voor het gemak dat er ook veel trollen van dames rondlopen in Zweden
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Nee Dank je. Ik haal wel een brood bij de bakker hier in het dorpquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, is er een van 1 kilo
Je mag hem zo hebben niet te pruimen ( vind ik) een kerststol moet gewoon zijn geen poespas van volkoren en bestrooit met kokos ipv poedersuiker Ik ga even kijken of die op het net te vinden is. Naam van de bakker staat er wel op![]()
ZouZou alsnog doen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:58 schreef Fogel het volgende:
Jullie vergeten voor het gemak dat er ook veel trollen van dames rondlopen in ZwedenZonder wrijving geen glans![]()
Hey Fogel, hele fijne Kerstdagenquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:58 schreef Fogel het volgende:
Jullie vergeten voor het gemak dat er ook veel trollen van dames rondlopen in Zweden
Zelfs dan wil ik er 2.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:58 schreef Fogel het volgende:
Die kunnen mooi alle zware handelingen voor mij doen.![]()
Beter, had ik ook liever gehad, alhoewel dit ook van een bakker isquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nee Dank je. Ik haal wel een brood bij de bakker hier in het dorp
ALs ik mocht kiezen tussen een van de supermarkt of deze, geef dan mij die van de supermarkt maar
Dat is echt koud bbbrrrrrrquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:00 schreef X-23 het volgende:
Voor Finland is het kouderecord: -51.5 gemeten op 28 januari 1999 te Kittila.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zal jou eens een touw om je middel binden en zo rond laten draaien en daarna 3 meter laten vallen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Gedurende de dogspinning traditie zijn nog nooit honden schade berokkend
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2020 11:02:18 ]![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:00 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zelfs dan wil ik er 2.
Die kunnen mooi alle zware handelingen voor mij doen.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:00 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zelfs dan wil ik er 2.
Die kunnen mooi alle zware handelingen voor mij doen.
Ik ben nu helemaal naar van dat filmpje.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:01 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik zal jou eens een touw om je middel binden en zo rond laten draaien en daarna 3 meter laten vallen.![]()
Je bent al gek als je voor zoiets zoveel geld wil uitgeven. Er zit minimaal 14 euro winst op.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter, had ik ook liever gehad, alhoewel dit ook van een bakker is
ALs ik mocht kiezen tussen een van de supermarkt of deze, geef dan mij die van de supermarkt maar
[ afbeelding ]![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:03 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Je bent al gek als je voor zoiets zoveel geld wil uitgeven. Er zit minimaal 14 euro winst op.
scabbleFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Fijne kerst allen
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Dat een bakker dat durft te vragenquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:03 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Je bent al gek als je voor zoiets zoveel geld wil uitgeven. Er zit minimaal 14 euro winst op.![]()
![]()
LIZOENNNNquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jij ook een fijne mooie kerst Fogel![]()
Wordt het daar meer uitgebreid gevierd ?Zonder wrijving geen glans![]()
Daar gaat ze ook vast nog wat over te horen krijgen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:03 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Je bent al gek als je voor zoiets zoveel geld wil uitgeven. Er zit minimaal 14 euro winst op.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan kloppen als je uitsluitend ingredienten telt, geen uurloon, kosten voor ovens enzo, huur/hypotheek, dat soort dingen...quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:03 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Je bent al gek als je voor zoiets zoveel geld wil uitgeven. Er zit minimaal 14 euro winst op.
Maar dat het een flinke prijs is, dat zeker.I'm surrounded by morons!
Dat zou ik ook wel durven. Maar dan wel voor een brood van minimaal 3 kg waarvan 1 kilo luxe ingrediëntenquote:![]()
VOlgens mij is hij in slaap gekukkeldquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is een ander ziijn Ferrariquote:
En nog niet eens echt amandel spijs er in ook nog in dezequote:Op vrijdag 25 december 2020 11:07 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel durven. Maar dan wel voor een brood van minimaal 3 kg waarvan 1 kilo luxe ingrediënten
Reken voor uurloon gas licht en water en huur afschrijving enz enz nog een euro. Wat al heel veel is. Dan nog 12 pleuro te duurquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan kloppen als je uitsluitend ingredienten telt, geen uurloon, kosten voor ovens enzo, huur/hypotheek, dat soort dingen...
Maar dat het een flinke prijs is, dat zeker.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2020 11:09:30 ]![]()
Mist hij het mooiste nummer van de top2000quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
VOlgens mij is hij in slaap gekukkeld![]()
![]()
Oh Oh Den Haag?quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:10 schreef X-23 het volgende:
[..]
Mist hij het mooiste nummer van de top2000Zonder wrijving geen glans![]()
Ik vrees dat je het onderschat, maar ben het met je eens dat het erg duur is, zelfs vanuit een Noors perspectiefquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Reken voor uurloon gas licht en water en huur afschrijving enz enz nog een euro. Wat al heel veel is. Dan nog 12 pleuro te duur
Maargoed, mensen betalen het, dus dan is de prijs juist...I'm surrounded by morons!
Tja, dikke pechquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:10 schreef X-23 het volgende:
[..]
Mist hij het mooiste nummer van de top2000
Doen wequote:Op vrijdag 25 december 2020 11:01 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik zal jou eens een touw om je middel binden en zo rond laten draaien en daarna 3 meter laten vallen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
boem boem boem boem boemWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
HAKKUHHH"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik denk het niet. Ik weet wat het kost.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik vrees dat je het onderschat, maar ben het met je eens dat het erg duur is, zelfs vanuit een Noors perspectief
Maargoed, mensen betalen het, dus dan is de prijs juist...![]()
Daaraan vastbinden en rond laten draaien door twee Zweden?quote:I'm surrounded by morons!
Have you ever been mellow?
Have you ever tried?
Have you ever been happy just to hear a song?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:13 schreef Dotteke het volgende:
Have you ever tried?
Have you ever been happy just to hear a song?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Past wel b ij dit nummer wat nu gedraaid wordtquote:
Have you ever been happy?
Have you ever been happy?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sowheequote:Op vrijdag 25 december 2020 11:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daaraan vastbinden en rond laten draaien door twee Zweden?![]()
Van mij mag dat wel onder een spoiler.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben nu helemaal naar van dat filmpje.![]()
![]()
−52.6quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:58 schreef X-23 het volgende:
[..]
Ja oké. Daar kan het nog veel kouder worden. Record zal richting de -50 gaan denk ik.brrrrrrr
Tijdens een tocht als gids was er één sjonnie die stoer wilde doen door in een zelfgegraven sneeuwhut te slapen. Dus moest ik wel meedoen.
Ochtend nadien heeft hij zich laten ophalen om terug naar kamp te gaan. Hij kon de kou niet meer aan
Was die nacht -42 geworden."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Wat?quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:15 schreef shiitake het volgende:
[..]
Van mij mag dat wel onder een spoiler.![]()
Bondage is wel geyl jaquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Leuke, Limónquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Lekker danquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:16 schreef Dven het volgende:
[..]
−52.6brrrrrrr
Tijdens een tocht als gids was er één sjonnie die stoer wilde doen door in een zelfgegraven sneeuwhut te slapen. Dus moest ik wel meedoen.
Ochtend nadien heeft hij zich laten ophalen om terug naar kamp te gaan. Hij kon de kou niet meer aan
Was die nacht -42 geworden.![]()
![]()
Schandaligquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:17 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Iets met een gegeven paard en bek![]()
![]()
Kunnen NS medewerkers niet sowieso gratis reizen op hun dienst kaart of is dat alleen voor 'grond' personeel die ook daadwerkelijk in de treinen werkenquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:17 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Iets met een gegeven paard en bek
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Top2000-logoquote:
Was een cadeautje om weg te geven.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kunnen NS medewerkers niet sowieso gratis reizen op hun dienst kaart of is dat alleen voor 'grond' personeel die ook daadwerkelijk in de treinen werken"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
En jij?quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:16 schreef Dven het volgende:
[..]
−52.6brrrrrrr
Was die nacht -42 geworden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Erop stampen was beter geweestquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:17 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Iets met een gegeven paard en bek![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Erop stampen was beter geweest
No surrenderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:15 schreef shiitake het volgende:
[..]
Van mij mag dat wel onder een spoiler.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: