Dat een bakker dat durft te vragenquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:03 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Je bent al gek als je voor zoiets zoveel geld wil uitgeven. Er zit minimaal 14 euro winst op.
LIZOENNNNquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jij ook een fijne mooie kerst Fogel![]()
Wordt het daar meer uitgebreid gevierd ?
Daar gaat ze ook vast nog wat over te horen krijgen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:03 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Je bent al gek als je voor zoiets zoveel geld wil uitgeven. Er zit minimaal 14 euro winst op.
Kan kloppen als je uitsluitend ingredienten telt, geen uurloon, kosten voor ovens enzo, huur/hypotheek, dat soort dingen...quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:03 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel durven. Maar dan wel voor een brood van minimaal 3 kg waarvan 1 kilo luxe ingrediëntenquote:
VOlgens mij is hij in slaap gekukkeldquote:
Is een ander ziijn Ferrariquote:
En nog niet eens echt amandel spijs er in ook nog in dezequote:Op vrijdag 25 december 2020 11:07 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel durven. Maar dan wel voor een brood van minimaal 3 kg waarvan 1 kilo luxe ingrediënten
Reken voor uurloon gas licht en water en huur afschrijving enz enz nog een euro. Wat al heel veel is. Dan nog 12 pleuro te duurquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan kloppen als je uitsluitend ingredienten telt, geen uurloon, kosten voor ovens enzo, huur/hypotheek, dat soort dingen...
Maar dat het een flinke prijs is, dat zeker.
Mist hij het mooiste nummer van de top2000quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
VOlgens mij is hij in slaap gekukkeld
Oh Oh Den Haag?quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:10 schreef X-23 het volgende:
[..]
Mist hij het mooiste nummer van de top2000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |