Nee, is er een van 1 kiloquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:56 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat moet haar wel een hele krentewgge (krentenbrood van +/_ 10 kg) zijn voor dat geld.
Gedurende de dogspinning traditie zijn nog nooit honden schade berokkendquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:53 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Pure dierenmishandeling.![]()
![]()
Een dier slachten heb ik geen moeite mee maar een dier laten verzuipen op die manier wel.
Ja oké. Daar kan het nog veel kouder worden. Record zal richting de -50 gaan denk ik.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Was niet hier in BG hoorMaar in Zweden was -21 toentertijd niet gek
Nee Dank je. Ik haal wel een brood bij de bakker hier in het dorpquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, is er een van 1 kilo
Je mag hem zo hebben niet te pruimen ( vind ik) een kerststol moet gewoon zijn geen poespas van volkoren en bestrooit met kokos ipv poedersuiker Ik ga even kijken of die op het net te vinden is. Naam van de bakker staat er wel op
Zou alsnog doen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:58 schreef Fogel het volgende:
Jullie vergeten voor het gemak dat er ook veel trollen van dames rondlopen in Zweden
Hey Fogel, hele fijne Kerstdagenquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:58 schreef Fogel het volgende:
Jullie vergeten voor het gemak dat er ook veel trollen van dames rondlopen in Zweden
Zelfs dan wil ik er 2.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:58 schreef Fogel het volgende:
Beter, had ik ook liever gehad, alhoewel dit ook van een bakker isquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nee Dank je. Ik haal wel een brood bij de bakker hier in het dorp
Dat is echt koud bbbrrrrrrquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:00 schreef X-23 het volgende:
Voor Finland is het kouderecord: -51.5 gemeten op 28 januari 1999 te Kittila.
Ik zal jou eens een touw om je middel binden en zo rond laten draaien en daarna 3 meter laten vallen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Gedurende de dogspinning traditie zijn nog nooit honden schade berokkend
quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:00 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zelfs dan wil ik er 2.
Die kunnen mooi alle zware handelingen voor mij doen.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:00 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zelfs dan wil ik er 2.
Die kunnen mooi alle zware handelingen voor mij doen.
Ik ben nu helemaal naar van dat filmpje.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:01 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik zal jou eens een touw om je middel binden en zo rond laten draaien en daarna 3 meter laten vallen.
Je bent al gek als je voor zoiets zoveel geld wil uitgeven. Er zit minimaal 14 euro winst op.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter, had ik ook liever gehad, alhoewel dit ook van een bakker is
ALs ik mocht kiezen tussen een van de supermarkt of deze, geef dan mij die van de supermarkt maar
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:03 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Je bent al gek als je voor zoiets zoveel geld wil uitgeven. Er zit minimaal 14 euro winst op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |