Bizarre zijn die extreme verschillen in zo’n korte tijdquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Hier wel traditie dat het met kerst normaal relatief warm is. Vaak wel tussen de 15 en 20 graden. Daar tegenover staat dat oud en nieuw meestal ijskoud is. 4 jaar terug nog gehad dat het eerste kerstdag 19 graden was en met nieuwjaar was het -21

Dat is inderdaad wel een mooie afwisseling. Je hebt zomervakantie en wintersport in eenquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Lekker terrasjes pakken met welhaast zomerse dagen in de winter en soms snowboarden, niets mis mee

40-45 zegt je niks?quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hoe heter hoe beter

Ze denken dat dat een vrijbriefje geeftquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:41 schreef X-23 het volgende:
[..]
Ach ja, altijd ellende geweest. Maar met corona helemaal.

ja paar keer gehad moet je wel bij zwembad liggenquote:

Hey Mootie, Fijne Kerstdagenquote:

ik hou er echt van hou van warme zomersquote:

Ik ook al niet heequote:

Ik ookquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik hou er echt van hou van warme zomers

mietje ben ik dan
 mietje ben ik dan

kan er wel tegen maar hou gewoon van warme zomersquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik ook
Maar ik kan heel slecht tegen kou weermietje ben ik dan

Whahahaquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik ook
Maar ik kan heel slecht tegen kou weermietje ben ik dan

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |