@stokjquote:Op donderdag 24 december 2020 23:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
let jij maar op het Stok topic zaterdag
Ik heb nu een live concert van een muis die aan het zeuren is dat ze teveel gegeten heeftquote:
wa?!quote:Op donderdag 24 december 2020 23:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nu een live concert van een muis die aan het zeuren is dat ze teveel gegeten heeft
Dat ligt wel in de planning jaquote:
wat zou jij onze kerstdagen anders willen wensen?quote:Op donderdag 24 december 2020 23:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Je wilde onze fijne kerstdagen wensen?
Muis heeft vies veel gegeten en zat net te zeuren dat ze weer kilo's eraf moet krijgen na nieuwjaarquote:
Kijk deze man moves makenquote:
@Soury ?quote:Op donderdag 24 december 2020 23:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nu een live concert van een muis die aan het zeuren is dat ze teveel gegeten heeft
We kunnen wel even fitnessenquote:Op donderdag 24 december 2020 23:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muis heeft vies veel gegeten en zat net te zeuren dat ze weer kilo's eraf moet krijgen na nieuwjaar
Ik fitness al genoeg met haarquote:
O daar noem je wat - sportscholen moeten het hebben van mensen met goede voornemens in het nieuwe jaar - maar ze zijn net in die belangrijke periode dicht...quote:
quote:
Kun je die pruik niet afzetten dan?quote:Op donderdag 24 december 2020 23:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik fitness al genoeg met haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |