Nou nou zeg... maar begrijpelijk.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:14 schreef Paul het volgende:
[..]
ALS ER VANDAAG RUZIE KOMT DAN GAAT DTS ALSNOG DICHT TOT DE 27E!
Ik dis niets, ik tik wat er op het nieuws werd gezegd.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:06 schreef Paul het volgende:
[..]
Ze disst volgens mij de IC-medewerkers! Ik heb m'n note al klaar staan
Of je pakt de problemen een keer bij de bron aan ipv altijd iedereen te naaienquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:14 schreef Paul het volgende:
[..]
nee heb avonddienstquote:
Wij zijn heel liefquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Oh, hopelijk wordt dat dan wat sfeervol en niet zo hectisch!quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee heb avonddienst![]()
![]()
Is je dochter nog vrijgezelquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dis niets, ik tik wat er op het nieuws werd gezegd.
Ik zei je net ook al dat mijn eigen dochter ook in de zorg werkt, alleen niet in een ziekenhuis.
Ja als ze op het nieuws een ziekenhuis aan het woord laten kan ik toch niets aan doen,
Wist niet dat het je zo hoog zat Paulus. Gaat het verder wel goed?quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:15 schreef Paul het volgende:
[..]
JA DAN GA JE MAAR LEKKER HIERHEEN
ONZ / [ONZ SC] Kosmische kus
Die nietquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:17 schreef stokj het volgende:
[..]
Wist niet dat het je zo hoog zat Paulus. Gaat het verder wel goed?
Ik vond dat altijd wel heel leuk om naar te kijkenquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:17 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb de tv aan laten staan per ongeluk vannacht, word ik wakker met volgens mij de jostiband op NPO1.
Mijn dag kan nu al niet meer stuk!
gaat altijd alleen over ic verpleging enzoquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dis niets, was net op het nieuws daar vertelde ze dat
Iedereen die radio 2 aan heeft staan heeft het kunnen horen
MIjn eigen dochter werkt ook niet op die IC maar wel in de zorg werkt met mensen met een niet aangeboren hersenletsel en zit in het coronateam
DUs ik dis niets, je moet jezelf eens niet zo belangrijk voelen
Ja ik ookquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond dat altijd wel heel leuk om naar te kijken
Hoe is het met jequote:
Gaat op zich wel redelijk, en met jou?quote:
na alle omstandigheden goedquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gaat op zich wel redelijk, en met jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |