Tja... nou ja.quote:
Ja jammer, wat meer reggaeton was mooier geweest he?quote:
Ik zou het niet nu al afschrijven voor een plek in de finale.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2020 23:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja jammer, wat meer reggaeton was mooier geweest he?
Laat ik het zo zeggen: Ik heb een zeer brede muziekhaat.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:44 schreef Momo het volgende:
Strani houdt van iets meer Fuego in zijn nummers
Je bent dan ook een eenvoudige boerenlulquote:Op woensdag 23 december 2020 23:46 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Laat ik het zo zeggen: Ik heb een zeer brede muziekhaat.
Doodgewone hè!quote:Op woensdag 23 december 2020 23:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je bent dan ook een eenvoudige boerenlul
Oh jaquote:
Kom maar terug naar Nederland,quote:
He, de kerst lijkt eindelijk eens rustig te worden, ga je die rijstwafelvreter uitnodigenquote:
Ik had daar iets beter over moeten nadenkenquote:Op woensdag 23 december 2020 23:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
He, de kerst lijkt eindelijk eens rustig te worden, ga je die rijstwafelvreter uitnodigen
Ja nu zitten wij met de gebakken perenquote:Op donderdag 24 december 2020 00:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik had daar iets beter over moeten nadenken
Feliz Navidad Straniquote:Op donderdag 24 december 2020 00:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja nu zitten wij met de gebakken peren
Ik hoop het, heb niet op hem gerekend met het etenquote:Op donderdag 24 december 2020 00:18 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Feliz Navidad Strani
Por favor quédate en españa
Zo moet het goedkomen toch @:Aoibhin
MaAoibhin en PaAoibhin kennende zetten ze er wel een bord bij. Jullie hebben vast ook wel een kindertafel.quote:Op donderdag 24 december 2020 00:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik hoop het, heb niet op hem gerekend met het eten
@Strani is zou oud dat hij inmiddels wel zodanig gekrompen is dat hij aan de kindertafel kan jaquote:Op donderdag 24 december 2020 00:23 schreef usagi414 het volgende:
[..]
MaAoibhin en PaAoibhin kennende zetten ze er wel een bord bij. Jullie hebben vast ook wel een kindertafel.
Watjequote:Op donderdag 24 december 2020 00:43 schreef Strani het volgende:
Ik ga alle grappen over mij in de derde persoon vanaf nu zeer demonstratief negeren en zal slechts strategische subtiele likes plaatsen waar nodig.
Subtiele like gegevenquote:Op donderdag 24 december 2020 00:43 schreef Strani het volgende:
Ik ga alle grappen over mij in de derde persoon vanaf nu zeer demonstratief negeren en zal slechts strategische subtiele likes plaatsen waar nodig.
En als voorzorg maar alvast een Etdeef.quote:Op donderdag 24 december 2020 01:07 schreef Cyan9 het volgende:
Mijn likes zijn nooit subtiel, maar komen altijd snoeihard binnen. Of je het nou leuk vindt of niet.
Geen likesquote:Op donderdag 24 december 2020 01:07 schreef Cyan9 het volgende:
Mijn likes zijn nooit subtiel, maar komen altijd snoeihard binnen. Of je het nou leuk vindt of niet.
Jij gaat over likenquote:Op donderdag 24 december 2020 01:07 schreef Cyan9 het volgende:
Gelukkig is het morgen kerst.quote:Op donderdag 24 december 2020 07:56 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen.
Nog snipverkouden en als bonus knallende koppijn. En ik moet nog werken. Topdag
Ja, gelukkig wel jaquote:Op donderdag 24 december 2020 09:08 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Gelukkig is het morgen kerst.
quote:Op donderdag 24 december 2020 09:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel ja![]()
Voel me echt een Scrooge nu
Want: ik heb de laatste traptrede gemist toen ik naar beneden ging. Vól op mijn net herstelde enkel geland. Die is nu pijnlijk en zwelt wat op.
![]()
Het is zo'n dag.
Sterkte.quote:Op donderdag 24 december 2020 09:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel ja![]()
Want: ik heb de laatste traptrede gemist toen ik naar beneden ging. Vól op mijn net herstelde enkel geland. Die is nu pijnlijk en zwelt wat op.
![]()
Het is zo'n dag.
Hopelijk is het vanavond weer wat weggezakt!quote:Op donderdag 24 december 2020 09:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel ja![]()
![]()
Het is zo'n dag.
Hahahahaquote:Op donderdag 24 december 2020 09:55 schreef Arizona het volgende:
Wow @:Strani, je post voelt echt als een warme kerstsok in deze SC![]()
Namens mij ook heel fijne kerstdagen voor iedereen met heel veel liefde en gezelligheid.
En deze schattige kittens.
[ afbeelding ]
Ik ben ook nog aan het werk. Maar niet zo productiefquote:Op donderdag 24 december 2020 09:59 schreef Meke het volgende:
Ik voel me nog helemaal niet zo in de kerstsfeer, ben ook nog aan het werk.
En ik mag van m'n vader geen kerstkoekjes eten tot vanavond omdat het nu nog niet écht kerst is
Van óns mag het gewoon Mekequote:Op donderdag 24 december 2020 09:59 schreef Meke het volgende:
Ik voel me nog helemaal niet zo in de kerstsfeer, ben ook nog aan het werk.
En ik mag van m'n vader geen kerstkoekjes eten tot vanavond omdat het nu nog niet écht kerst is
Die is leukquote:Op donderdag 24 december 2020 10:11 schreef usagi414 het volgende:
@:Strani heeft het al zo mooi gezegd dat ik er niets meer aan heb toe te voegen.
Fijne kerstdagen allemaal.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |