abonnement Unibet Coolblue
pi_196906240
O+ Welkom in het Nintendo Switch-topic op FOK! O+

Wat is Nintendo Switch?
Nintendo Switch is de nieuwste console van Nintendo en de opvolger van WiiU. De basis van Switch is een tablet-achtig apparaat (6,2 inch scherm, 720p) die je thuis in een docking station zet maar net zo gemakkelijk mee neemt op reis. In de preview trailer wordt het hele concept in iets meer dan drie minuten uitgelegd en beter kunnen wij het ook niet uitleggen.

Tof! Wanneer kan ik ermee spelen?
Sinds 3 maart 2017 is de Switch, die regiovrij is, wereldwijd te koop. In Nederland ligt de prijs op zo'n 329 euro en voor dat geld krijg je de Switch, twee Joycon-controllers, een Joycon Grip, een docking station (met adapter) en een HDMI-kabel. Er wordt geen game meegeleverd tenzij het een speciale bundel betreft (de prijs ligt dan uiteraard wat hoger).

Switch 2019-model
Sinds de zomer van 2019 is er een nieuwe versie van de Nintendo Switch verschenen. Deze heeft vooral een langere batterijduur in handheldmode, zo'n vijf uur tegenover drie van het launch model. De 2019-versie gaat momenteel voor 329 euro en het oude model (mits nog voorradig) is dan vaak een paar tientjes goedkoper.

Switch Lite
Op 20 september verscheen de Switch Lite. Dit is een handheld only variant; zonder losse Joycon en zonder mogelijkheid om op de tv te spelen. De prijs ligt dan ook zo'n 100 euro lager. De Switch Lite is er in vier varianten: Turquoise, Geel, Grijs en een Pokemon limited edition die ietsje duurder is.

Welke games zijn er nu zoal de moeite waard?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerstvolgende grote release


Lijst met User Id-s
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_196906535
162 uur, meest gespeeld was Mario Maker 2, Origami King, 3d all Stars en BotW weer.
pi_196907167
quote:
11s.gif Op woensdag 23 december 2020 16:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
137 uur gespeeld verspreid over 15 games (Xenoblade was 67 uur). Het was een zeer rustig jaar voor Nintendo en Roy ;(
In een heel jaar? Ik heb de mail niet gehad, waarschijnlijk omdat ik de Switch pas zo'n 6 weken heb. Als ik zo grofweg bereken kom ik al rond de 100. Het meeste Torchlight 2 en BotW.

Corona is mijn excuus. :+
pi_196912434
Jammer dat Super Meat Boy Forever een automatische sidescroller is.
pi_196912486
een mail met speeltijd.. niet gezien :P
pi_196914398
285 uur... :{
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_196914539
Ik heb geen mail ontvangen :?

Moet ik nog iets specifieks ervoor doen?
pi_196915249
quote:
11s.gif Op woensdag 23 december 2020 22:46 schreef Qunix het volgende:
Ik heb geen mail ontvangen :?

Moet ik nog iets specifieks ervoor doen?
Meer spelen. :6
pi_196915622
quote:
81s.gif Op woensdag 23 december 2020 18:09 schreef Verbruikersnaam het volgende:

[..]

In een heel jaar? Ik heb de mail niet gehad, waarschijnlijk omdat ik de Switch pas zo'n 6 weken heb. Als ik zo grofweg bereken kom ik al rond de 100. Het meeste Torchlight 2 en BotW.

Corona is mijn excuus. :+
Ja, er zit meer tijd in m'n Xbox dit jaar :@ Vrijwel al mijn Switch speeltijd zit ook in mei en juni. Enkele maanden zelfs helemaal niets gespeeld.

Aan de ene kant stom, want Nintendo is tof en ik wil meer goeie games. Aan de andere kant wel veel pareltjes gespeeld via GamePass. Ook genot.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_196919115

Streets of Rage 4 is zijn #1. En hij is in de aanbieding in de eStore. :o
pi_196919140
Ook geen mail ontvangen. Terwijl ik dit jaar best veel erop gegamed heb.
pi_196919277
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 09:04 schreef Aurelius het volgende:
Ook geen mail ontvangen. Terwijl ik dit jaar best veel erop gegamed heb.
Volgens mij moet je die mailing nieuwsbrief aan hebben staan.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_196923434
Is het verstandig om nu nog een switch te kopen? Zit er over te twijfelen, lees wat geruchten over een soort van switch 2 of iets dergelijks, maar volgens mij is daar erg weinig over bekend of uberhaupt iets officieels?
pi_196923490
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 13:55 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Is het verstandig om nu nog een switch te kopen? Zit er over te twijfelen, lees wat geruchten over een soort van switch 2 of iets dergelijks, maar volgens mij is daar erg weinig over bekend of uberhaupt iets officieels?
Wacht sowieso tot na Kerst. Ergens in januari zullen ze weer iets goedkoper zijn.
pi_196923550
quote:
14s.gif Op donderdag 24 december 2020 13:58 schreef Qunix het volgende:

[..]

Wacht sowieso tot na Kerst. Ergens in januari zullen ze weer iets goedkoper zijn.
Geld is niet zozeer het probleem, ik bedoel het zal misschien wat tientjes schelen.
Maar het zou wel zonde zijn als blijkt dat in tweede kwartaal opeens een 'gloednieuwe' switch verschijnt.

Nintendo kan soms rare sprongen maken.
pi_196923849
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 14:02 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Geld is niet zozeer het probleem, ik bedoel het zal misschien wat tientjes schelen.
Maar het zou wel zonde zijn als blijkt dat in tweede kwartaal opeens een 'gloednieuwe' switch verschijnt.

Nintendo kan soms rare sprongen maken.
Je weet het nooit. Er zijn echter geen geruchten op dit moment. Denk dat je redelijk safe zit.

En dat betekent waarschijnlijk dat ze volgende week een nieuwe variant aankondigen :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_196924287
quote:
14s.gif Op donderdag 24 december 2020 14:19 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Je weet het nooit. Er zijn echter geen geruchten op dit moment. Denk dat je redelijk safe zit.

En dat betekent waarschijnlijk dat ze volgende week een nieuwe variant aankondigen :D
Ah, de nu al legendarische Switch Pro met HD scherm en 4k HDMI. Januari is wel Nintendo's maand om soms nieuwe hardware aan te kondigen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_196924679
quote:
7s.gif Op donderdag 24 december 2020 14:42 schreef Aether het volgende:

[..]

Ah, de nu al legendarische Switch Pro met HD scherm en 4k HDMI.
En Ambilight.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_196925969
Ja het is waard om er een aan te schaffen maar het ligt er maar net aan wat je graag wilt spelen.
Mijn persoonlijke ervaring is dat ik bij Nintendo systemen alleen de first party games, exclusives en indies/oldschool style rpgs speel, voor shooters en andere third party games ben je beter af bij de andere consoles, ik bedoel de prijs voor Skyrim, Witcher 3 etc is nog steeds rond de 50euro op de Switch en ze hebben ook een beter aanbod... Okay je kunt ze dan wel on the road spelen op je Switch, maar dat doe ik eigenlijk nooit en ondertussen stream ik soms wel met een Xbox met zeer weinig input lag zulke games naar mijn tablet voor tabletop mode dus dat is opzich ook wel tof.

Ik ben voor de normale Switch gegaan omdat ik dacht ik meer docked ging spelen maar achteraf denk ik dat ik ook tevreden zou zijn met een Lite, misschien nog wel fijner ook want in handheld mode is de normale Switch echt lomp. Ik heb er nog aan gedacht om een Lite erbij te kopen maar dat is misschien ook wel weer teveel van het goede.

Mijn persoonlijke mening:
TV/groter screen: PS/Xbox
Tabletop/handheld de Switch. :6

Best of both worlds. _O- _O_

Wie weet wat ze gaan aankondigen, niemand weet dat.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2020 16:12:40 ]
pi_196926264
quote:
6s.gif Op donderdag 24 december 2020 15:03 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

En Ambilight.
Nintendo Switch Amiibolight
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 24 december 2020 @ 17:20:00 #21
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_196927097
Dicey dungeons bevalt me ook goed.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_196927957
Collection of mana aangeschaft ben benieuwd of ik het leuk spellen ga vinden. Op zich hou ik wel van rpg genre.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_196927981
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 18:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Collection of mana aangeschaft ben benieuwd of ik het leuk spellen ga vinden. Op zich hou ik wel van rpg genre.
Als je maar beseft dat het games van 25-30 jaar geleden zijn. Ik vind het nog steeds leuk, al moet ik er nog twee uit die collectie 😅
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_196928006
quote:
19s.gif Op donderdag 24 december 2020 18:32 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Als je maar beseft dat het games van 25-30 jaar geleden zijn. Ik vind het nog steeds leuk, al moet ik er nog twee uit die collectie 😅
Ach ik heb final fantasy 3 t/m 10, 13 (alle 3 delen) en 15 op steam aangeschaft. Ik ben al wat gewend qua graphics. Alleen als ik het uitdagend genoeg vind en leuke storyline.

Daarom twijfel ik saga of final fantasy wil aanschaffen. Overlappen die van de andere delen?
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_196928400
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 16:03 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Ja het is waard om er een aan te schaffen maar het ligt er maar net aan wat je graag wilt spelen.
Mijn persoonlijke ervaring is dat ik bij Nintendo systemen alleen de first party games, exclusives en indies/oldschool style rpgs speel, voor shooters en andere third party games ben je beter af bij de andere consoles, ik bedoel de prijs voor Skyrim, Witcher 3 etc is nog steeds rond de 50euro op de Switch en ze hebben ook een beter aanbod... Okay je kunt ze dan wel on the road spelen op je Switch, maar dat doe ik eigenlijk nooit en ondertussen stream ik soms wel met een Xbox met zeer weinig input lag zulke games naar mijn tablet voor tabletop mode dus dat is opzich ook wel tof.

Ik ben voor de normale Switch gegaan omdat ik dacht ik meer docked ging spelen maar achteraf denk ik dat ik ook tevreden zou zijn met een Lite, misschien nog wel fijner ook want in handheld mode is de normale Switch echt lomp. Ik heb er nog aan gedacht om een Lite erbij te kopen maar dat is misschien ook wel weer teveel van het goede.

Mijn persoonlijke mening:
TV/groter screen: PS/Xbox
Tabletop/handheld de Switch. :6

Best of both worlds. _O- _O_

Wie weet wat ze gaan aankondigen, niemand weet dat.
Jrpg’s met name.

Normaal kon ik daar prima wat mee op de ps4 pro met eventueel wat op PC.
Maar mijn zoontje speelt eigenlijk op de ps4 tegenwoordig en ik klooi nog wel wat op de pc, maar word te oud om steeds achter een bureau te zitten. (Maar niet te oud om te gamen)
En nee pc kan niet bij de tv, ding is veel te groot daar voor helaas lol, niet te vermommen of te verstoppen.
pi_196928723
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_196944116
quote:
Dan krijg je de oude versie van voor 2019, zo werken veel van die bedrijven.
pi_196944603

Wat een geweldige platformer, hij is ook op de Xbox gamepass beschikbaar, is al ietsjes ouder maar voor diegene die het nog niet kennen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2020 13:47:32 ]
pi_196944837
Godver, wat is Streets of Rage 4 goed zeg. _O_
pi_196945186
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 13:57 schreef Aurelius het volgende:
Godver, wat is Streets of Rage 4 goed zeg. _O_
Niet te eentonig?

De laatste Beat em Up was waarschijnlijk Final Fight one op de GBA laaaang geleden. _O-

edit: Staat ook op de gamepass, uitchecken dus! :+

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2020 14:33:43 ]
  vrijdag 25 december 2020 @ 17:02:04 #32
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196948260
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 december 2020 13:47 schreef Verbruikersnaam het volgende:

Wat een geweldige platformer, hij is ook op de Xbox gamepass beschikbaar, is al ietsjes ouder maar voor diegene die het nog niet kennen.
Heb m klaar staan op Xbox inderdaad. Denk wel te moeilijk op een gegeven moment.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_196948291
quote:
19s.gif Op vrijdag 25 december 2020 17:02 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Heb m klaar staan op Xbox inderdaad. Denk wel te moeilijk op een gegeven moment.
Moeilijk maar niet oneerlijk. Goed spel. ^O^
pi_196948651
quote:
19s.gif Op vrijdag 25 december 2020 17:02 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Heb m klaar staan op Xbox inderdaad. Denk wel te moeilijk op een gegeven moment.
Jij als ervaren gamer komt daar vast doorheen. ;)

Het valt volgens mijn wel mee man, ik heb hem nog niet uit natuurlijk aangezien ik hem pas ontdekt hebt.
pi_197017075
Net Mario Oddesy en Mario 3D All stars besteld bij de Mediamarkt voor 45 euro per stuk. :@
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_197018610
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 11:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
Net Mario Oddesy en Mario 3D All stars besteld bij de Mediamarkt voor 45 euro per stuk. :@
Laat kerst cadeau voor jezelf.
pi_197019863
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 14:18 schreef Verbruikersnaam het volgende:

[..]

Niet te eentonig?

De laatste Beat em Up was waarschijnlijk Final Fight one op de GBA laaaang geleden. _O-

edit: Staat ook op de gamepass, uitchecken dus! :+
Nee, helemaal niet. Het is allemaal nog best tactisch qua positionering en wanneer aanvallen/verdedigen. Zeker geen simpele button-masher.
pi_197049232
Okay toch maar de switch gekocht/besteld met breath of the wild plus zo’n 256?GB SD ding in de aanbieding op bol. (Pretty much de helft korting)

Screen protector erbij omdat ik heb begrepen dat zo’n ding in je Dock steken voor krassen kan zorgen en dat zou wel zonde zijn als dat zo is.

Gezien de “pro” versie van de switch nog even op zich laat wachten, als het al uitkomt is dat pas richting september/oktober plus de baas van Nintendo geeft aan dat ze voorlopig zich volledig zullen focussen op de huidige vorm van de consoles.

Wel vreemd dat je nergens los een Dock meer kan kopen, ietwat verdacht.

Dus nu dat ik geld heb uitgegeven a 600eu zul je zien dat ze volgende week de aankondiging maken. :')
  dinsdag 29 december 2020 @ 09:50:03 #39
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_197049319
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 09:45 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Okay toch maar de switch gekocht/besteld met breath of the wild plus zo’n 256?GB SD ding in de aanbieding op bol. (Pretty much de helft korting)

Screen protector erbij omdat ik heb begrepen dat zo’n ding in je Dock steken voor krassen kan zorgen en dat zou wel zonde zijn als dat zo is.

Gezien de “pro” versie van de switch nog even op zich laat wachten, als het al uitkomt is dat pas richting september/oktober plus de baas van Nintendo geeft aan dat ze voorlopig zich volledig zullen focussen op de huidige vorm van de consoles.

Wel vreemd dat je nergens los een Dock meer kan kopen, ietwat verdacht.

Dus nu dat ik geld heb uitgegeven a 600eu zul je zien dat ze volgende week de aankondiging maken. :')
Niet teveel over denken, je hebt een Switch met Breath of the Wild. Die game is zo goed.

Eén tip: Kijk geen video's, lees geen guides, en probeer alles. Als je denkt 'zou dit lukken', dan kan het vaak ook in BotW :D _O_

Genot.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_197049368
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 december 2020 09:50 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Niet teveel over denken, je hebt een Switch met Breath of the Wild. Die game is zo goed.

Eén tip: Kijk geen video's, lees geen guides, en probeer alles. Als je denkt 'zou dit lukken', dan kan het vaak ook in BotW :D _O_

Genot.
Ik heb alleen wat handheld versus docked beelden bekeken, maar realiseerde al gauw dat het niet eerlijk is om dat op een full HD 1080p ips scherm te gaan bekijken, omdat een handheld dus letterlijk in je handen, er domweg anders uit zal zien en je het gebrek aan bepaalde details überhaupt niet goed zal kunnen zien.

Verder alleen 1 heel grappige video voor beginners a 50min, wat mij juist heeft aangespoord dit te gaan kopen omdat het zo leuk gebracht werd.

Oh en natuurlijk moet ik nog de expansion pass kopen digitaal dan.
  dinsdag 29 december 2020 @ 09:53:58 #41
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_197049392
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 09:52 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Oh en natuurlijk moet ik nog de expansion pass kopen digitaal dan .
Daar kun je best even mee wachten hoor. Die is toch nooit in de aanbieding :P
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_197049412
quote:
19s.gif Op dinsdag 29 december 2020 09:53 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Daar kun je best even mee wachten hoor. Die is toch nooit in de aanbieding :P
Nou ja die 20eu zal ik niet missen, daar heb ik een te dik gespekte bankrekening voor op dit moment.
Weet alleen niet helemaal hoe je dat moet toevoegen uiteindelijk, het lijkt wat ingewikkeld maar goed hopelijk wijst zich dat vanzelf wel.
  dinsdag 29 december 2020 @ 09:55:43 #43
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_197049425
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 09:55 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Nou ja die 20eu zal ik niet missen, daar heb ik een te dik gespekte bankrekening voor op dit moment.
Weet alleen niet helemaal hoe je dat moet toevoegen uiteindelijk, het lijkt wat ingewikkeld maar goed hopelijk wijstzich dat vanzelf wel.
Oh, dat gaat automatisch. No worries mate.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_197049477
quote:
19s.gif Op dinsdag 29 december 2020 09:55 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Oh, dat gaat automatisch. No worries mate.
Nou ja anders vraag ik het hier nog wel als het echt onduidelijk voor deze boomer is.
  dinsdag 29 december 2020 @ 11:40:02 #45
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_197052266
Mijn zoon van 8 is beter in Cuphead dan ik ;(
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  dinsdag 29 december 2020 @ 11:52:03 #46
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_197052597
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 09:59 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Nou ja anders vraag ik het hier nog wel als het echt onduidelijk voor deze boomer is.
We staan voor je klaar ^O^
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_197053198
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_197053367
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 12:20 schreef Drankster het volgende:

[..]

Wind Waker HD voor Switch please.
Liever Zelda BS

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_197054253
quote:
Volgens mij is het wel degelijk tijdelijk om een soort "limited item" te maken, en volgend jaar is Zelda aan de beurt.
pi_197055327
quote:
Die heb ik op een SNES cartridge.

pi_197056255
quote:
19s.gif Op dinsdag 29 december 2020 11:52 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

We staan voor je klaar ^O^
Ja vraagje, ik heb ook die switch pro controller erbij (lijkt mij prettiger dan de normale joy-cons) daarmee kun je ook draadloos spelen toch? Als het eenmaal "aangemeld" is bij de switch?

Zo begrijp ik het, normaal gebruik ik alles bedraad :') op de pc / ps4 pro, maar dit is niet helemaal duidelijk.
pi_197056930
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 14:04 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ja vraagje, ik heb ook die switch pro controller erbij (lijkt mij prettiger dan de normale joy-cons) daarmee kun je ook draadloos spelen toch? Als het eenmaal "aangemeld" is bij de switch?

Zo begrijp ik het, normaal gebruik ik alles bedraad :') op de pc / ps4 pro, maar dit is niet helemaal duidelijk.
:Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197058096
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 14:24 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

:Y
Okay dat is wel handig dan in praktisch alle gevallen qua gebruik.
  dinsdag 29 december 2020 @ 15:21:07 #55
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_197058800
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 14:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Okay dat is wel handig dan in praktisch alle gevallen qua gebruik.
Ik vind hem onmisbaar.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_197073051
Sakuna is mijn goty 2020.
pi_197083798
Heeft iemand de Fire Emblem: Three Houses expansion pass? Ik zit te zoeken naar de losse dlc prijzen maar blijkbaar moet je het in 1 pakket kopen voor ¤25? Het is iig veel geld voor voornamelijk cosmetische dingen, wat karige missies en 4 nieuwe personages.
pi_197097892
Morgen komt hopelijk de Switch Lite binnen. Switch overkill. _O_ *O*
  woensdag 30 december 2020 @ 17:20:48 #59
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_197099928
twitter
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_197100886
Snap wel waarom mensen zeggen dat breath of the wild misschien beste spel ooit is.

Zodra je eigenlijk de wereld in loopt voelt alles als een soort mysterie, dat gevoel dat achter elke boom wel iets kan liggen.
Mooie muziek, toch nog best wel wat details.

Grafisch is het ..uh even wennen als je van cyberpunk 2077 ultra settings af komt. :P
Maar lelijk is het allerminst, het heeft een erg aparte anime / studio gibli achtig gevoel. (Misschien door de muziek eigenlijk)

Geen spijt van de aankoop vooralsnog!
Op een ding na, het scherm in je handen is wel even wennen, best klein en had wel iets groter gemogen.
pi_197105354
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 17:46 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Snap wel waarom mensen zeggen dat breath of the wild misschien beste spel ooit is.

Zodra je eigenlijk de wereld in loopt voelt alles als een soort mysterie, dat gevoel dat achter elke boom wel iets kan liggen.
Mooie muziek, toch nog best wel wat details.

Grafisch is het ..uh even wennen als je van cyberpunk 2077 ultra settings af komt. :P
Maar lelijk is het allerminst, het heeft een erg aparte anime / studio gibli achtig gevoel. (Misschien door de muziek eigenlijk)

Geen spijt van de aankoop vooralsnog!
Op een ding na, het scherm in je handen is wel even wennen, best klein en had wel iets groter gemogen.
Nog groter. Rip pols. :P
pi_197106232
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2020 19:43 schreef Verbruikersnaam het volgende:

[..]

Nog groter. Rip pols. :P
Ja snap ik, ik probeerde het op die poot te zetten maar het is te zwaar ofzo, kukelt het om naar de linkerkant.. beetje slecht bedacht door Nintendo.

Los het maar een beetje op door er iets achter te zetten als “ruggensteun” maar echt ideaal is het niet.
pi_197108237
Ik ben erg benieuwd of mijn Switch-makkers @Lange_Lans @onlogisch en @GGMM net zo uitkijken naar Bravely Default 2 als ik.
Dit, dus.
pi_197108277
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 19:59 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ja snap ik, ik probeerde het op die poot te zetten maar het is te zwaar ofzo, kukelt het om naar de linkerkant.. beetje slecht bedacht door Nintendo.

Los het maar een beetje op door er iets achter te zetten als “ruggensteun” maar echt ideaal is het niet.
In tabletop mode? Dat hoort niet zo te zijn! Ik heb er verder geen hoesje om oid misschien dat het daarom te zwaar is?
pi_197108953
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2020 20:41 schreef Verbruikersnaam het volgende:

[..]

In tabletop mode? Dat hoort niet zo te zijn! Ik heb er verder geen hoesje om oid misschien dat het daarom te zwaar is?
Ja zelfs met of zonder joycons eraan (gebruik de pro controller), ding valt om naar achteren.

Ik klik dat ding uit zover het kan, tot je zo’n klikje hoort maar valt om aan de linkerkant, alsof het inderdaad zijn eigen gewicht niet kan dragen.

Zit geen hoesje of iets omheen uiteraard.
pi_197109470
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 20:53 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ja zelfs met of zonder joycons eraan (gebruik de pro controller), ding valt om naar achteren.

Ik klik dat ding uit zover het kan, tot je zo’n klikje hoort maar valt om aan de linkerkant, alsof het inderdaad zijn eigen gewicht niet kan dragen.

Zit geen hoesje of iets omheen uiteraard.
Hmm raar, als ik google hebben sommige wel last dat het niet echt stabiel is. Ik gebruik zelf vaak de uGreen stand omdat ik die altijd wel bij me heb voor mijn tablet. https://www.bol.com/nl/p/(...)Q.1_4.6.ProductImage

Maar het hoort natuurlijk gewoon normaal te werken, misschien dat iemand anders hier een lifehack heeft voor dit probleem.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2020 21:05:00 ]
  Forum Admin woensdag 30 december 2020 @ 21:05:09 #67
35723 crew  GGMM
pi_197109550
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 20:40 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben erg benieuwd of mijn Switch-makkers @:Lange_Lans @:Onlogisch en @:GGMM net zo uitkijken naar Bravely Default 2 als ik.
Dat doe ik zeker maat

Dat doe ik zeker.

1 nooit gespeeld, maar Octopath wel en die was geweldig.

Dus ja, dat doe ik zeker.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_197110911
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 20:40 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben erg benieuwd of mijn Switch-makkers @:Lange_Lans @:Onlogisch en @:GGMM net zo uitkijken naar Bravely Default 2 als ik.
Ik wacht jouw oordeel even af. :)
pi_197125636
Vast al gepost maar dit is wel een interessante kijk en luister:

pi_197125821
quote:
2s.gif Op donderdag 31 december 2020 09:45 schreef Drankster het volgende:
Vast al gepost maar dit is wel een interessante kijk en luister:

Sound design is magistraal in BotW inderdaad. Heb de kritiek nooit gesnapt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_197127386
Nintendo is shutting down the level upload feature for Super Mario Maker

https://soranews24.com/20(...)r-super-mario-maker/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_197127468
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 17:46 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Op een ding na, het scherm in je handen is wel even wennen, best klein en had wel iets groter gemogen.
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_197127856
quote:
7s.gif Op donderdag 31 december 2020 10:59 schreef Aether het volgende:

[..]

[ twitter ]
Ja dat is weer de keerzijde. :P
Wel mooi gemaakt trouwens.

Moet zeggen ben helemaal weg van die zelda game en zit allerlei accessoires erbij te kopen van bijv Hori zelda casestand (omdat ie dus toch wel om kan vallen helaas) en zo'n supervet linker joycon.. eigenlijk voor de sier.

Vraagje : kan ik eigenlijk ook de kabel van de pro controller gebruiken om de switch op te laden? Lijkt mij van wel want volgens mij standaard usb-c kabel, maar misschien is er een reden waarom het niet kan.
pi_197128022
twitter

:7
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_197128318
GameCube O+

Ik zoek nog steeds zo'n componentenkabel voor GameCube maar die krengen zijn duurderen zeldzamer dan een PS5
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_197128414
quote:
19s.gif Op donderdag 31 december 2020 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
GameCube O+

Ik zoek nog steeds zo'n componentenkabel voor GameCube maar die krengen zijn duurderen zeldzamer dan een PS5
GC games op een Wii spelen is geen optie? Ik heb zo'n Wii HDMI dongle ding.
pi_197128475
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2020 11:36 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

GC games op een Wii spelen is geen optie? Ik heb zo'n Wii HDMI dongle ding.
Wii heeft geen digitale uitgang zoals GameCube had. Volgens mij?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games donderdag 31 december 2020 @ 11:57:03 #78
181272 crew  Noppie2000
pi_197128925
Hollow Knight Silksong info uit nieuwe Edge Magazine:

quote:
- Team Cherry's next game will not be Hollow Knight related
- Team Cherry like Castlevania Lords of Shadow!
- Hornet will have the ability to perform tasks for NPC's, keep track of tasks you've completed through noticeboards around Pharloom.
- Not replacing organic quest lines from the first Hollow Knight.
- Instead of rescuing Grub's from jars, now you rescue fleas, that get themselves into little scraps.
- Hornet's Crests are fully customisable, can be easily changed to reflect your play style.
- Trying to create a game that's accessible to new players, but also matches the difficulty of the original game.
- 'Tricks' such as Sting Shards, Pimpillo Bombs, straight pins, can be crafted at benches from shards gathered from defeated enemies.
- The objective of the game is to climb to the Citadel, but there will be 'many other lands'
- Hollow Knight composer Christopher Larkin returns
- Start off the game having lost many of your powers
- PC and Switch only at launch, release date TBA.
Hele artikel schijnt zo'n 16 pagina's te zijn met screenshots, wordt ongetwijfeld nog wel ergens geupload :Y
pi_197129414
How to stop a Nintendo Switch from overheating

https://soranews24.com/20(...)ch-from-overheating/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_197129739
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 11:57 schreef Noppie2000 het volgende:
Hollow Knight Silksong info uit nieuwe Edge Magazine:
[..]

Hele artikel schijnt zo'n 16 pagina's te zijn met screenshots, wordt ongetwijfeld nog wel ergens geupload :Y
Cool. Hopelijk zijn we weer een stapje dichterbij de release.

Aan de ene kant wil ik het lezen. Aan de andere kant niet.

quote:
7s.gif Op donderdag 31 december 2020 12:16 schreef Aether het volgende:
How to stop a Nintendo Switch from overheating

https://soranews24.com/20(...)ch-from-overheating/
Is dat een issue dan? Drift sure, maar oververhitting?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_197130719
quote:
7s.gif Op donderdag 31 december 2020 12:16 schreef Aether het volgende:
How to stop a Nintendo Switch from overheating

https://soranews24.com/20(...)ch-from-overheating/
Als je het hele artikel leest, lijkt het te gaan om stof en vuil vorming op de hoek (of hoeken) van waar de rails sluiten als het ware aan de onderkant.

Lijkt me een heel simpel probleem om tegen te gaan.
pi_197134300
YAY de Lite is zojuist binnen gekomen. _O_
pi_197134382
quote:
19s.gif Op donderdag 31 december 2020 11:39 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Wii heeft geen digitale uitgang zoals GameCube had. Volgens mij?
De eerste Wii heeft backward compatibility en je kunt er GC Controller op aansluiten, je kunt dan een hdmi converter kopen voor een paar euro.

Bron: Mezelf.
pi_197134535
quote:
19s.gif Op donderdag 31 december 2020 11:39 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Wii heeft geen digitale uitgang zoals GameCube had. Volgens mij?
Wat schiet je hier mee op? Europese GameCube games hadden alleen 480i via RGB-SCART, geen 480p. Dus via HDMI krijg je alsnog 480i.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_197135553
quote:
7s.gif Op donderdag 31 december 2020 15:32 schreef Aether het volgende:

[..]

Wat schiet je hier mee op? Europese GameCube games hadden alleen 480i via RGB-SCART, geen 480p. Dus via HDMI krijg je alsnog 480i.
Is dat zo ja?

Maar 480i is nog altijd beter dan RGB scart neem ik aan. Sowieso omdat scart niet meer op mijn tv zit.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_197136069
quote:
19s.gif Op donderdag 31 december 2020 16:09 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Is dat zo ja?

Maar 480i is nog altijd beter dan RGB scart neem ik aan. Sowieso omdat scart niet meer op mijn tv zit.
RGB SCART is gewoon een RGB-signaal via SCART-aansluiting. Dit was de beste kwaliteit op de Europese Gamecube, maar wel 480i.

Als je geen SCART hebt zou je Component kunnen gebruiken op de Wii. Maar dan nog steeds geen 480p bij Gamecube games (wel Wii games).
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_197138654
Wat een kutgedoe, ACNH heeft geen cloud saving... Ik kan mijn eiland progress alleen via een omweg met een aparte app overzetten tussen de Switches. Nouja ik speel het toch niet veel maar toch jammer, super backward natuurlijk van Nintendo. :') Gelukkig hebben de meeste games wel gewoon cloudsaving. Hades lijkt veel makkelijker op de Lite plus het lijkt allemaal wel wat soepeler te lopen. :+ :+
pi_197139454
quote:
7s.gif Op donderdag 31 december 2020 16:26 schreef Aether het volgende:

[..]

RGB SCART is gewoon een RGB-signaal via SCART-aansluiting. Dit was de beste kwaliteit op de Europese Gamecube, maar wel 480i.

Als je geen SCART hebt zou je Component kunnen gebruiken op de Wii. Maar dan nog steeds geen 480p bij Gamecube games (wel Wii games).
[ afbeelding ]
Wind waker ziet er nog steeds goed uit, zelfs op 480i. Veel geklaag op de artstyle bij de release, maar hij houd zich beter als de gemiddelde game uit die tijd.
pi_197139539
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2020 18:16 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Wind waker ziet er nog steeds goed uit, zelfs op 480i. Veel geklaag op de artstyle bij de release, maar hij houd zich beter als de gemiddelde game uit die tijd.
Oh ja, vind de Gamecube ook mooier dan de Wii U versie.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 1 januari 2021 @ 09:45:40 #90
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_197150754
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_197176064
Hahaha een paar weken geleden wilde ik weer een Golden Sun 1 en 2 rerun doen, ik heb ze beide origineel maar The Lost Age batterij is gestorven denk ik, nouja boeiend ik had dus via Ebay een paar cartridges gekocht oa The Lost Age dus en Kuru Kuru Kururin en zoals ik had gedacht en verwacht is The Lost Age fake maar had het is gewoon een donker paarse label ipv blauw... :') :') Het werkt wel.

Meevaller is dat Kuru wel origineel is met doosje. ;)

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2021 19:10:22 ]
  zaterdag 2 januari 2021 @ 19:12:53 #92
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_197176233
Ik verwacht dat Nintendo 3 Switch modellen gaan uitbrengen.
Switch Lite krijgt een update en de originele Switch ook.
Daarnaast komt er ook een Pro Versie.

Ze gaan Xbox achterna met de manier van hardware updates.
pi_197176593
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 19:12 schreef KingRadler het volgende:
Ik verwacht dat Nintendo 3 Switch modellen gaan uitbrengen.
Switch Lite krijgt een update en de originele Switch ook.
Daarnaast komt er ook een Pro Versie.

Ze gaan Xbox achterna met de manier van hardware updates.
Fuck dat ik doe daar niet aan mee tenzij ze nu al een upgrade doen zoals een ds naar 3ds maar de Switch is nog niet zo heel oud.....
pi_197185184
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 19:12 schreef KingRadler het volgende:
Ik verwacht dat Nintendo 3 Switch modellen gaan uitbrengen.
Switch Lite krijgt een update en de originele Switch ook.
Daarnaast komt er ook een Pro Versie.

Ze gaan Xbox achterna met de manier van hardware updates.
Hoeft niet perse, de kloksnelheden van de huidige switch is van meet af aan underclocked.
Wat je ziet is bij meer en meer spellen dat nintendo toestaat dat er hogere kloksnelheden mogen gebruikt worden.

Dat is iets wat nog wel een tijdje op verder gebouwd kan worden, wat overeen komt met wat die baas van nintendo eind december zei dat ze wel altijd kijken naar nieuwe technologieën maar vanwege het grote succes van de 2019 switch en lite, dat ze voorlopig daar op blijven concentreren.
Hij ziet de switch op het midden van zijn console levensduur.

Maw ik denk als je wat ziet het pas in 2022 zal zijn, of misschien ergens eind dit jaar.
  zondag 3 januari 2021 @ 18:18:49 #96
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_197192700
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 09:55 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Nou ja die 20eu zal ik niet missen, daar heb ik een te dik gespekte bankrekening voor op dit moment.
Weet alleen niet helemaal hoe je dat moet toevoegen uiteindelijk, het lijkt wat ingewikkeld maar goed hopelijk wijst zich dat vanzelf wel.
In de aanbieding :D

https://www.nintendo.nl/G(...)html#Uitbreidingspas
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_197193801
quote:
Ja echt hè.

Zag het vanmiddag. ;(

Maar ja maakt niet uit.
Zoveel al er aan uitgegeven.

Dinsdag de “prequel” age of calamity, maar daar wacht ik mee tot ik botw uit heb.. en dat gaat wel ff duren zo te zien.
Wat een enorm spel, letterlijk.

Verder hoop ik op wat andere rog discounts, xenoblade, atelier Ryza etc.
  zondag 3 januari 2021 @ 19:32:52 #98
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_197194045
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2020 18:16 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Wind waker ziet er nog steeds goed uit, zelfs op 480i. Veel geklaag op de artstyle bij de release, maar hij houd zich beter als de gemiddelde game uit die tijd.
Zo veel zin om die nog eens te spelen. Ik hoop ontzettend op een poort voor de switch.
Dit, dus.
pi_197194718
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 19:22 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ja echt hè.

Zag het vanmiddag. ;(

Maar ja maakt niet uit.
Zoveel al er aan uitgegeven.

Dinsdag de “prequel” age of calamity, maar daar wacht ik mee tot ik botw uit heb.. en dat gaat wel ff duren zo te zien.
Wat een enorm spel, letterlijk.

Verder hoop ik op wat andere rog discounts, xenoblade, atelier Ryza etc.
Check ook ff Hyrule Warriors.
pi_197203951
Afgelopen dagen Two Point Hospital en Borderlands Legendary gekregen.

Beide prima spellen zeg!

Two Point Hospital is echt heerlijk. Beetje bouwen, goed in de gaten houden dat je alles regelt. Prima humor er in (okay het wordt wat meer herhaling nu), lekker muziekje er bij. Speelt lekker weg!

Borderlands is gewoon lekker knallen. Leuke style ook.

Ik wacht nog even op Burn Out Paradise, dat de prijs zakt. Dan komt die er ook nog wel
Vici, Vidi, Veni!
  maandag 4 januari 2021 @ 23:12:51 #102
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_197217834
Volgens mij mis je daar niet heel veel aan. Als je dat genre tof vindt heb je vast een pc of Xbox naast je Switch.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_197217951
quote:
19s.gif Op maandag 4 januari 2021 23:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Volgens mij mis je daar niet heel veel aan. Als je dat genre tof vindt heb je vast een pc of Xbox naast je Switch.
Op Steam. :Y
  dinsdag 5 januari 2021 @ 14:16:50 #104
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_197224938
Stel.

Ik verkoop mijn huidige Switch (prijzen zijn echt goed, ik maak dan geen verlies op een console van vier jaar oud).

Ik koop over een half jaar de Switch Pro.

Kan ik dan mijn games opnieuw downloaden?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_197225112
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Stel.

Ik verkoop mijn huidige Switch (prijzen zijn echt goed, ik maak dan geen verlies op een console van vier jaar oud).

Ik koop over een half jaar de Switch Pro.

Kan ik dan mijn games opnieuw downloaden?
Tuurlijk, games worden toch geregistreerd op je Nintendo account en niet op je Switch.

https://en-americas-suppo(...)switch-eshop-content
pi_197225653
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Stel.

Ik verkoop mijn huidige Switch (prijzen zijn echt goed, ik maak dan geen verlies op een console van vier jaar oud).

Ik koop over een half jaar de Switch Pro.

Kan ik dan mijn games opnieuw downloaden?
:o
  dinsdag 5 januari 2021 @ 15:08:34 #107
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_197226053
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Stel.

Ik verkoop mijn huidige Switch (prijzen zijn echt goed, ik maak dan geen verlies op een console van vier jaar oud).

Ik koop over een half jaar de Switch Pro.

Kan ik dan mijn games opnieuw downloaden?
Yes. https://www.nintendo.co.u(...)onsoles-1441167.html
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_197226227
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Stel.

Ik verkoop mijn huidige Switch (prijzen zijn echt goed, ik maak dan geen verlies op een console van vier jaar oud).

Ik koop over een half jaar de Switch Pro.

Kan ik dan mijn games opnieuw downloaden?
die switch pro die al jaren alleen in de geruchtenmolen te vinden is? :D
pi_197226418
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Stel.

Ik verkoop mijn huidige Switch (prijzen zijn echt goed, ik maak dan geen verlies op een console van vier jaar oud).

Ik koop over een half jaar de Switch Pro.

Kan ik dan mijn games opnieuw downloaden?
Stel dat je dat doet, dan heb je over een jaar nog geen Switch. :P
pi_197226488
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Stel.

Ik verkoop mijn huidige Switch (prijzen zijn echt goed, ik maak dan geen verlies op een console van vier jaar oud).

Ik koop over een half jaar de Switch Pro.

Kan ik dan mijn games opnieuw downloaden?
Stel, nintendo doet weer Nintendo en zorgt voor karige voorraden, dan heb je geen Pro over een half jaar. Of ze moeten het ding vandaag voor het eerst release.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 5 januari 2021 @ 15:32:12 #111
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_197226559
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 15:18 schreef mschol het volgende:

[..]

die switch pro die al jaren alleen in de geruchtenmolen te vinden is? :D
Industry Analysts Are Still Confident We'll See A Switch Pro This Year
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  dinsdag 5 januari 2021 @ 15:35:19 #112
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_197226639
Zou nice zijn als je er 3DS games op kunt spelen :P Verder zit ik persoonlijk niet echt te wachten op een snellere, betere Switch. Al mijn games doen het prima op de huidige.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_197226764
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 15:30 schreef Pheno het volgende:

[..]

Stel, nintendo doet weer Nintendo en zorgt voor karige voorraden, dan heb je geen Pro over een half jaar. Of ze moeten het ding vandaag voor het eerst release.
Nintendo doet dan eigenlijk een Sony.
pi_197227047
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 15:35 schreef Perrin het volgende:
Zou nice zijn als je er 3DS games op kunt spelen :P Verder zit ik persoonlijk niet echt te wachten op een snellere, betere Switch. Al mijn games doen het prima op de huidige.
of GBA. :9~ :9~ :9~

Golden Sun op de Switch is de ultimate dream. _O_
pi_197227247
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 15:40 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Nintendo doet dan eigenlijk een Sony.
Nintendo deed dat al veel eerder dan Sony :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_197227432
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 15:58 schreef Pheno het volgende:

[..]

Nintendo deed dat al veel eerder dan Sony :P
Sony ging al eens eerder met een idee van Nintendo aan de haal. :P
  dinsdag 5 januari 2021 @ 16:51:59 #117
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_197228431
quote:
quote:
No, I Only Have the New Console.

If you do not have access to the original console, you can still transfer your Nintendo Account and digital games to a different Nintendo Switch console and make that console your account's primary console. Follow these steps to complete this process.
Game save data that was backed up using the Cloud Save Data backup feature of Nintendo Switch Online can be redownloaded on the second console if your membership is still active.
Merci!

Maar eens even bedenken of ik dit echt ga doen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_197228934
quote:
19s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 16:51 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

[..]

Merci!

Maar eens even bedenken of ik dit echt ga doen.
Hoeveel wil je ervoor hebben en in welke omgeving? Ik zoek er nog aan maar dat ligt een beetje aan de prijs, niet voor mezelf.
  dinsdag 5 januari 2021 @ 17:14:30 #119
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_197228969
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 17:12 schreef Verbruikersnaam het volgende:

[..]

Hoeveel wil je ervoor hebben en in welke omgeving? Ik zoek er nog aan maar dat ligt een beetje aan de prijs, niet voor mezelf.
329 :s)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_197229116
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 17:14 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

329 :s)
:P
pi_197230822
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 15:35 schreef Perrin het volgende:
Zou nice zijn als je er 3DS games op kunt spelen :P Verder zit ik persoonlijk niet echt te wachten op een snellere, betere Switch. Al mijn games doen het prima op de huidige.
Zal wel alleen 4K output zijn.
pi_197231184
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 18:48 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Zal wel alleen 4K output zijn.
Nou nee, het zou dan 4k output kunnen hebben.
Maar het is niet alsof het dan alleen maar dat kan doen, dat zou wel heel gek zijn.

Ik blijf erbij dat een pro hoogstens richting einde van het jaar uit komt.

Als ik zo age of calamity even probeerde eerder vandaag.. is het misschien wel nodig.
Dat spel kakt behoorlijk vaak in tot onder de 30fps en dat zou niet zo moeten zijn naar mijn mening.
pi_197236320
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_197246038
Is het apart om crashes te hebben met de switch?
Specifiek ik probeerde de trials of mana demo, vrijwel in het begin tijdens combat tutorial zeg maar in de sneeuw buiten het kasteel, vlak na de dag naar nacht cycle poef “software error” ofzoiets en of ik het goed vind de crashrapport door te sturen etc en thats it.

Lees van google maar heel weinig soortgelijke gebeurtenissen.. switch is gloednieuw dus of het nou daar aan ligt of toevallig de demo..
  woensdag 6 januari 2021 @ 15:58:53 #125
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_197246127
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 15:52 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Is het apart om crashes te hebben met de switch?
Specifiek ik probeerde de trials of mana demo, vrijwel in het begin tijdens combat tutorial zeg maar in de sneeuw buiten het kasteel, vlak na de dag naar nacht cycle poef “software error” ofzoiets en of ik het goed vind de crashrapport door te sturen etc en thats it.

Lees van google maar heel weinig soortgelijke gebeurtenissen.. switch is gloednieuw dus of het nou daar aan ligt of toevallig de demo..
Snelle zoektocht leert me wel dat je niet uniek bent, dus waarschijnlijk is het de demo. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197246149
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 15:58 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Snelle zoektocht leert me wel dat je niet uniek bent, dus waarschijnlijk is het de demo. :)
Nou ja ik google natuurlijk ook en dan heb je van die figuren die dan roepen dat ze 200 uur in de demo hebben zitten en nooit crashen lol, tja.

Maar hmm, hopelijk word het geen trend.
Aardig wat spellen gekocht, zou balen zijn als opeens de switch (geheugen) kapot is ofzo, wat blijkbaar kan gebeuren.
  woensdag 6 januari 2021 @ 16:21:56 #127
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_197246546
Een keer een crash kan altijd :)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 6 januari 2021 @ 16:59:52 #128
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_197247205
Ik kan me niet herinneren dat de mijne ooit crashte..
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  User die overal opduikt 2022 woensdag 6 januari 2021 @ 17:20:58 #129
186611 Haags
pi_197247592
Voor kerst ff een switch aangeschaft. Nu al veel plezier van ^O^

G E N O T
Zonder wrijving geen glans
pi_197248583
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 16:59 schreef Perrin het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat de mijne ooit crashte..
Bij mij is de Switch ook nooit gecrashed.

Mijn XbOne en Ps4Pro daar in tegen. :X
  woensdag 6 januari 2021 @ 18:23:18 #131
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_197248753
De PS4 is wel het toppunt, de hoeveelheid disc ejects was echt te hoog om nog fatsoenlijk te gamen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_197249807
Nou ja bij botw gebeurd het totaal niet en daar ben ik toch wel wat uren al mee aan de haal gegaan.

Hoop maar dat het de demo zelf is geweest.

En anders heb ik natuurlijk garantie maar leuk is anders.
pi_197251448
Xbox series 1 crash gehad, Switch nog 0.

Zolang het maar bij 1x blijft zou ik me niet zo'n zorgen maken.
pi_197258437
Wat is Xenoblade een fenomenale game zeg. 25 uur in zitten, gaan er minimaal 25 bij komen en denk nog wel veel meer. Heb eigenlijk nog nooit eerder een RPG gespeeld (behalve Pokemon dan), maar het trekt me echt enorm. Verhaal, karakters, dialogen, battle mechanics, wereld, sidequests, exploren, echt heel vet.

Ook wat bol bonnen uitgegeven en sinds vandaag BOTW binnen. Ook al zo'n vette game waar allerlei sidequests mogelijk zijn, extreem veel te exploren, echt fenomenaal. Ik kom de corona-tijd wel door.
  donderdag 7 januari 2021 @ 00:33:28 #135
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_197258664
quote:
99s.gif Op donderdag 7 januari 2021 00:17 schreef Kerftminister het volgende:
Wat is Xenoblade een fenomenale game zeg. 25 uur in zitten, gaan er minimaal 25 bij komen en denk nog wel veel meer. Heb eigenlijk nog nooit eerder een RPG gespeeld (behalve Pokemon dan), maar het trekt me echt enorm. Verhaal, karakters, dialogen, battle mechanics, wereld, sidequests, exploren, echt heel vet.

Ook wat bol bonnen uitgegeven en sinds vandaag BOTW binnen. Ook al zo'n vette game waar allerlei sidequests mogelijk zijn, extreem veel te exploren, echt fenomenaal. Ik kom de corona-tijd wel door.
Iemand met goede smaak gespot.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_197259850
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2021 20:15 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Xbox series 1 crash gehad, Switch nog 0.

Zolang het maar bij 1x blijft zou ik me niet zo'n zorgen maken.
Nou ja het was niet zozeer de switch die crashte maar de demo zeg maar.
Software error.

De switch zelf bleef het doen als normaal, kon ook meteen weer het spel starten, hoewel ik horror verhalen lees over de switch als je gaat zoeken op switch crashing etc.
  donderdag 7 januari 2021 @ 07:18:27 #137
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_197260627
quote:
99s.gif Op donderdag 7 januari 2021 00:17 schreef Kerftminister het volgende:
Wat is Xenoblade een fenomenale game zeg. 25 uur in zitten, gaan er minimaal 25 bij komen en denk nog wel veel meer. Heb eigenlijk nog nooit eerder een RPG gespeeld (behalve Pokemon dan), maar het trekt me echt enorm. Verhaal, karakters, dialogen, battle mechanics, wereld, sidequests, exploren, echt heel vet.

Ook wat bol bonnen uitgegeven en sinds vandaag BOTW binnen. Ook al zo'n vette game waar allerlei sidequests mogelijk zijn, extreem veel te exploren, echt fenomenaal. Ik kom de corona-tijd wel door.
En dan te bedenken dat er ook een Xenoblade 2 is ^O^
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_197260888
quote:
19s.gif Op donderdag 7 januari 2021 07:18 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat er ook een Xenoblade 2 is ^O^
Definitive edition (dus 1) komt straks binnen hier, deel 2 ligt al klaar in mn cartridge case ding.
Ben benieuwd.
pi_197263496
quote:
99s.gif Op donderdag 7 januari 2021 00:17 schreef Kerftminister het volgende:
Wat is Xenoblade een fenomenale game zeg. 25 uur in zitten, gaan er minimaal 25 bij komen en denk nog wel veel meer. Heb eigenlijk nog nooit eerder een RPG gespeeld (behalve Pokemon dan), maar het trekt me echt enorm. Verhaal, karakters, dialogen, battle mechanics, wereld, sidequests, exploren, echt heel vet.

Ook wat bol bonnen uitgegeven en sinds vandaag BOTW binnen. Ook al zo'n vette game waar allerlei sidequests mogelijk zijn, extreem veel te exploren, echt fenomenaal. Ik kom de corona-tijd wel door.
Dit zegt mijn vriendin ook.

Dat herinnert mij: ik heb de game gekocht en m'n vriendin ging het 'even spelen'. Paar weken verder en ze is niet weg te slaan van dat ding. :P
pi_197268851
twitter
pi_197275849
Kirby Fighters 2 theme in Tetris dit weekend (vanaf vrijdag 8:00 eigenlijk)!

[ Bericht 9% gewijzigd door Qunix op 07-01-2021 21:59:38 ]
  donderdag 7 januari 2021 @ 22:46:53 #142
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_197277524
quote:
14s.gif Op donderdag 7 januari 2021 21:52 schreef Qunix het volgende:
Kirby Fighters 2 theme in Tetris dit weekend (vanaf vrijdag 8:00 eigenlijk)!
Tetris. Altijd goed.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 8 januari 2021 @ 08:10:48 #143
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_197280501
Borderlands collectie voor 15,40

https://www.amazon.nl/dp/B089L2411X?tag=nlpep-21
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_197280687
quote:
Bedankt voor de tip, besteld.
pi_197281254
quote:
Heerlijk spel!
Vici, Vidi, Veni!
  vrijdag 8 januari 2021 @ 10:11:34 #146
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_197281715
Bioshock voor 14. Dikke aanrader.

https://www.amazon.nl/Bio(...)L257P9/?tag=nlpep-21

Genoeg te spelen voor gamers die Borderlands en/of Bioshock nog nooit gespeeld hebben dus!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 8 januari 2021 @ 10:32:37 #147
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_197282019
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 10:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bioshock voor 14. Dikke aanrader.

https://www.amazon.nl/Bio(...)L257P9/?tag=nlpep-21

Genoeg te spelen voor gamers die Borderlands en/of Bioshock nog nooit gespeeld hebben dus!
Nice, besteld. Borderlands alweer uitverkocht zo goedkoop zie ik.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_197282149
quote:
19s.gif Op donderdag 7 januari 2021 07:18 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat er ook een Xenoblade 2 is ^O^
Die leek me in eerste instantie minder, maar is dus niet minder?

Niet dat ik er voorlopig aan toe kom. _O- Wil eerst wat ik nu heb allemaal uitspelen voordat ik eventueel voor iets nieuws ga weer. En heb dan verder ook nog Pokemon Sword, Smash Bros, Mario Kart en de NES/SNES collecties waar ik nog genoeg uren in kwijt kan en wil.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 12:18:19 #149
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_197283531
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 10:43 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Die leek me in eerste instantie minder, maar is dus niet minder?

Niet dat ik er voorlopig aan toe kom. _O- Wil eerst wat ik nu heb allemaal uitspelen voordat ik eventueel voor iets nieuws ga weer. En heb dan verder ook nog Pokemon Sword, Smash Bros, Mario Kart en de NES/SNES collecties waar ik nog genoeg uren in kwijt kan en wil.
Xeno 2 is ook goed jaaaaa _O_ Maar verstandig om eerst wat je nu hebt uit te spelen. Anders weet je straks niet meer wat je moet spelen vanwege de voorraad.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_197295210
Iemand hier Age of Calamity uitgespeeld?
SPOILER: Spoiler over het eind
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2021 21:34:50 ]
pi_197296030
quote:
5s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 21:28 schreef BroesWillems het volgende:
Iemand hier Age of Calamity uitgespeeld?
SPOILER: Spoiler over het eind
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het verhaal sluit niet aan met BotW, en is meer een side story. Nintendo was het er niet mee eens dat zij het verhaal gingen vertellen en dus is er een obvious ander einde ingebakken.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 23:28:42 #152
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_197298514
Even een vraagje voor de kenners...
ik zit eens rond te kijken naar een SDXC kaartje. Had ik tot op heden niet, maar gezien de aanbieding van BotW heb ik nu dus gewoon ruimte te kort.

Bestaat er zoiets als overkill met zo'n kaartje qua snelheid? Ik zit nu te kijken naar van die kaartjes met 160Mb/s lezen en 90Mb/s schrijven. Lekker betaalbaar ook. Is dat voldoende?
Ga je nog heel veel extra voordeel halen uit snellere kaartjes? Of leest de Switch sowieso niet sneller?
pi_197298555
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 10:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bioshock voor 14. Dikke aanrader.

https://www.amazon.nl/Bio(...)L257P9/?tag=nlpep-21

Genoeg te spelen voor gamers die Borderlands en/of Bioshock nog nooit gespeeld hebben dus!
Uitverkocht, ik ben altijd te laat. :(
  vrijdag 8 januari 2021 @ 23:39:08 #154
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_197298697
quote:
13s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 23:31 schreef Verbruikersnaam het volgende:

[..]

Uitverkocht, ik ben altijd te laat. :(
Tip:

Pepper app installeren en deal alerts inschakelen. Bijvoorbeeld op 'switch' of op specifieke games.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_197300927
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 21:56 schreef Qunix het volgende:

[..]

Het verhaal sluit niet aan met BotW, en is meer een side story. Nintendo was het er niet mee eens dat zij het verhaal gingen vertellen en dus is er een obvious ander einde ingebakken.
Heb je daar een linkje naar? Naar mij idee is hij altijd als prequel gepromoot. Daarbij heeft Nintendo bijna alle resources gedeeld, (art design, character design, voice Actors etc.) lijkt me sterk dat ze bij verhaal in eens een lijn trekken.

SPOILER: Over AoC en BotW
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2021 07:30:13 ]
  Redactie Games zaterdag 9 januari 2021 @ 10:05:15 #156
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_197302274
Scott Pilgrim vs The World: Complete Limited Run Edition Soon...

[ Bericht 10% gewijzigd door Mr.Noodle op 09-01-2021 12:05:35 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_197302342
quote:
tof :D

deze lagen gisteren op de mat:


die handgemaakte handleidingen van etsy, ziet er goed uit :Y

[ Bericht 17% gewijzigd door mschol op 09-01-2021 10:40:49 ]
  zaterdag 9 januari 2021 @ 11:08:02 #158
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_197303292
"Gerucht: verwijzingen Nintendo Switch Pro met OLED-display staan in firmware - Hardware Info" https://nl.hardware.info/(...)ay-staan-in-firmware

Switch Pro here we come.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_197303494
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
"Gerucht: verwijzingen Nintendo Switch Pro met OLED-display staan in firmware - Hardware Info" https://nl.hardware.info/(...)ay-staan-in-firmware

Switch Pro here we come.
quote:
De vermeende 'Switch Pro' heeft bovendien een oled-display, volgens de details in de software. Vermoedelijk gaat het niet om een 4K-paneel, deze hoge resolutie zou beperkt blijven tot het gebruik in de docked modus.
Ja, want de Switch heeft geen full HD scherm laat staan altijd full HD in docked mode...
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Redactie Games zaterdag 9 januari 2021 @ 12:07:50 #160
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_197304126
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 10:08 schreef mschol het volgende:

[..]

tof :D

deze lagen gisteren op de mat:

[ afbeelding ]
die handgemaakte handleidingen van etsy, ziet er goed uit :Y
Ook wel tof. Ik vind het zo jammer dat die physical releases van tegenwoordig helemaal niks meer bevatten dan enkel een disk of een cartridge ;( , laat staan enkel een digital code in plastic verpakking.. :{
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_197304189
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 12:07 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Ook wel tof. Ik vind het zo jammer dat die physical releases van tegenwoordig helemaal niks meer bevatten dan enkel een disk of een cartridge ;( , laat staan enkel een digital code in plastic verpakking.. :{
eens, daarom gooi ik sinds vorig jaar een hoop geld richting limited run games en dit soort initiatieven.

ik ben fysiek veel meer gaan waarderen, ookal is digitaal vaak makkelijker
pi_197305190
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 10:08 schreef mschol het volgende:

[..]

tof :D

deze lagen gisteren op de mat:

[ afbeelding ]
die handgemaakte handleidingen van etsy, ziet er goed uit :Y
Daar heb ik ook aan zitten twijfelen. Vind ze alleen best prijzig...
pi_197306131
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 13:11 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Daar heb ik ook aan zitten twijfelen. Vind ze alleen best prijzig...
ze zijn niet goedkoop nee :D
maar ze voelen echt als ouderwetse handleidingen, en zien er in het geheel echt goed uit
  zaterdag 9 januari 2021 @ 15:22:16 #164
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_197307143
Tetris gaat lekker. Meerdere potjes tien+ KO's en meerdere keren top 5. De winnaar was dan uiteindelijk degene die mijn uitschakelde.

Leuk thema ook, ondanks dat ik Kirby zelf suf vind.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_197307489
quote:
19s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 15:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tetris gaat lekker. Meerdere potjes tien+ KO's en meerdere keren top 5. De winnaar was dan uiteindelijk degene die mijn uitschakelde.

Leuk thema ook, ondanks dat ik Kirby zelf suf vind.
Ik kom maar niet hoger dan 7. Paar keer in de top. 10 maar als je eenmaal garbage krijgt dan is het al snel gedaan met je als de groep kleiner wordt.

Ik gebruik hiervoor

En werkt beter dan elke andere controller. :P

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2021 15:46:32 ]
  zaterdag 9 januari 2021 @ 16:10:48 #166
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_197307953
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 15:44 schreef Verbruikersnaam het volgende:

[..]

Ik kom maar niet hoger dan 7. Paar keer in de top. 10 maar als je eenmaal garbage krijgt dan is het al snel gedaan met je als de groep kleiner wordt.

Ik gebruik hiervoor
[ afbeelding ]
En werkt beter dan elke andere controller. :P
Ik doe het gewoon met de Pro controller. Wil de tegenstanders wel een kans geven.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_197308211
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 15:44 schreef Verbruikersnaam het volgende:

[..]

Ik kom maar niet hoger dan 7. Paar keer in de top. 10 maar als je eenmaal garbage krijgt dan is het al snel gedaan met je als de groep kleiner wordt.

Ik gebruik hiervoor
[ afbeelding ]
En werkt beter dan elke andere controller. :P
Wat is dat voor een controller?
pi_197308216
Ik ben namelijk op zoek naar een tweede controller. Doe het nu alleen met die joycons. :)
pi_197308505
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 16:26 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Wat is dat voor een controller?
8bitdo Lite, perfect voor old school rpgs, de meeste indies, nes / snes nso etc. Klein, plat en dun en de kramp level is voor mij hetzelfde als de andere controllers, alleen de Xbox360, Xbone en Xbox series contoller krijg ik geen kramp na een uur. :@

Als tweede controller zou ik het niet nemen want games waarbij je intensief de sticks gebruikt is het niet aan te raden, het werk wel als je wilt. :D

Neem anders een pro controller en de 8bitdo Lite. :P

8bitdo maakt kwaliteits controllers, ik heb hem voor 22 euro toen via Ebay gekocht maar ik zie ze nu voor 27 incl op Ebay en op bol en andere websites betaal je 39. Misschien is 39 wel iets teveel van het goede maar ik gebruik het heel vaak dus ik zou het zo weer doen, ligt er maar net aan wat je zoekt en wilt.

edit: de batterijduur is letterlijk rond de 15 uur.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2021 16:56:02 ]
pi_197326228
Heeft iemand ervaring met Just Dance games? Mijn nichtje is 8 en heeft een Switch en is gek van dansen, is het wat voor iemand zo jong? Ik wil het haar als cadeau geven.
  zondag 10 januari 2021 @ 16:08:37 #171
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_197326242
quote:
89s.gif Op zondag 10 januari 2021 16:08 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Heeft iemand ervaring met Just Dance games? Mijn nichtje is 8 en heeft een Switch en is gek van dansen, is het wat voor iemand zo jong? Ik wil het haar als cadeau geven.
Ze is de doelgroep. Just Dance is het perfecte cadeau.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_197326411
quote:
14s.gif Op zondag 10 januari 2021 16:08 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ze is de doelgroep. Just Dance is het perfecte cadeau.
Okay bedankt, soms verbaas ik me hoe goed kinderen in games kunnen zijn, ze speelt zo makkelijk Mario Odyssey en natuurlijk Minecraft en ze rijdt me er soms uit in Mario Kart. :') Maargoed ik was waarschijnlijk ook wel zo tijdens de snes, Sega, n64 en playstation 1 generatie. :9

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2021 16:24:27 ]
  maandag 11 januari 2021 @ 07:54:10 #173
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_197337492
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 23:28 schreef Cryothic het volgende:
Even een vraagje voor de kenners...
ik zit eens rond te kijken naar een SDXC kaartje. Had ik tot op heden niet, maar gezien de aanbieding van BotW heb ik nu dus gewoon ruimte te kort.

Bestaat er zoiets als overkill met zo'n kaartje qua snelheid? Ik zit nu te kijken naar van die kaartjes met 160Mb/s lezen en 90Mb/s schrijven. Lekker betaalbaar ook. Is dat voldoende?
Ga je nog heel veel extra voordeel halen uit snellere kaartjes? Of leest de Switch sowieso niet sneller?
Niemand? ;(
pi_197337857
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 07:54 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Niemand? ;(
Zelf geen ervaring mee maar heb even gekeken bij Nintendo zelf: https://www.nintendo.nl/S(...)D-kaart-1500171.html

quote:
Veelgestelde vragen over de microSD-kaart

Welke microSD-kaarten worden ondersteund?
De volgende typen microSD-kaarten worden ondersteund op de Nintendo Switch:
• microSD (tot max. 2 GB)
• microSDHC (4 GB - 32 GB)
• microSDXC (64 GB en meer)

Belangrijk:
Voor een betere speelervaring is het verstandig om een microSD-kaart met een hogere overdrachtssnelheid te gebruiken.

Richtlijnen voor microSD-kaarten met hoge snelheden:
• Compatibel met UHS-I (Ultra High Speed Phase I)
• Overdrachtssnelheid 60 - 95 MB/sec (hoe hoger de overdrachtssnelheid, hoe beter de speelervaring op de Nintendo Switch)
Als ik het zo lees is hoe hoger hoe beter maar sneller dan UHS-I is niet ondersteund? Ik weet niet of er sneller is dan UHS-I? Wederom: zelf geen ervaring. :P
  maandag 11 januari 2021 @ 08:44:34 #175
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_197337884
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 07:54 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Niemand? ;(
Mja, ik heb zelf een SDXC-kaartje, maar ik heb er niet meerdere vergeleken ofzo. :+ (Deze, uit m'n hoofd)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197337970
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 07:54 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Niemand? ;(
Deze móet wel goed zijn.

https://www.dataio.nl/san(...)oor-nintendo-switch/



When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 11 januari 2021 @ 09:00:34 #177
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_197338030
Wellicht nuttige toevoeging, ik heb geen verschil gemerkt tussen het interne geheugen en dat op kaart. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 11 januari 2021 @ 09:17:26 #178
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_197338189
quote:
2s.gif Op maandag 11 januari 2021 08:41 schreef Drankster het volgende:

[..]

Zelf geen ervaring mee maar heb even gekeken bij Nintendo zelf: https://www.nintendo.nl/S(...)D-kaart-1500171.html
[..]

Als ik het zo lees is hoe hoger hoe beter maar sneller dan UHS-I is niet ondersteund? Ik weet niet of er sneller is dan UHS-I? Wederom: zelf geen ervaring. :P
Ik ga er vanuit dat een UHS-II (volgens mij kwam ik die tegen) wel compatible is met UHS-I, maar dat lijkt me pure overkill.

quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 08:44 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Mja, ik heb zelf een SDXC-kaartje, maar ik heb er niet meerdere vergeleken ofzo. :+ (Deze, uit m'n hoofd)
Ow, dat valt ook nog mee qua prijs. Ik zat naar 128GB's te kijken. Maar 400 zit voorlopig ook niet vol. :P

quote:
Ja, maar daar betaal je extra voor het plaatje :D
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 09:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Wellicht nuttige toevoeging, ik heb geen verschil gemerkt tussen het interne geheugen en dat op kaart. :+
Dat is ook handig. :D

Maar ik zat bijvoorbeeld te kijken naar kaartjes die met 170Mb/s lezen. Maar als dat overkill is kan ik voor die prijs beter een groter kaartje kopen natuurlijk
pi_197338351
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 09:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Wellicht nuttige toevoeging, ik heb geen verschil gemerkt tussen het interne geheugen en dat op kaart. :+
ik dacht ooit gelezen te hebben dat er wel wat verschil tussen zat maar alleen in bepaalde situaties merkbaar..
kan ook cartridge <> intern geheugen zijn
  maandag 11 januari 2021 @ 09:33:50 #180
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_197338382
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2021 09:31 schreef mschol het volgende:

[..]

ik dacht ooit gelezen te hebben dat er wel wat verschil tussen zat maar alleen in bepaalde situaties merkbaar..
kan ook cartridge <> intern geheugen zijn
Zou kunnen hoor, dat als je gaat meten er wel degelijk verschil is. :Y Alleen ik merk er niets van. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197338403
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 09:17 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Ik ga er vanuit dat een UHS-II (volgens mij kwam ik die tegen) wel compatible is met UHS-I, maar dat lijkt me pure overkill.
[..]

Ow, dat valt ook nog mee qua prijs. Ik zat naar 128GB's te kijken. Maar 400 zit voorlopig ook niet vol. :P
[..]

Ja, maar daar betaal je extra voor het plaatje :D
[..]

Dat is ook handig. :D

Maar ik zat bijvoorbeeld te kijken naar kaartjes die met 170Mb/s lezen. Maar als dat overkill is kan ik voor die prijs beter een groter kaartje kopen natuurlijk
groter kaartje kopen..

https://www.reddit.com/r/(...)tual_performance_on/

http://www.eurogamer.net/(...)ding-time-comparison
pi_197338540
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 09:33 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Zou kunnen hoor, dat als je gaat meten er wel degelijk verschil is. :Y Alleen ik merk er niets van. :P
Deze test is alweer twee jaar oud.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 11 januari 2021 @ 09:49:33 #183
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_197338557
quote:
Interessant. Dan ga ik voor een grotere kijken.
Dank jullie wel.
quote:
Grappig dat internal het snelst is, maar de switch wel je SD kaart de prio geeft bij het installeren.
pi_197345256
quote:
Ik heb die gele, was afgeprijsd 40%, dan is het t wel een goeie prijs.
  maandag 11 januari 2021 @ 16:27:49 #185
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_197345407
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 16:18 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ik heb die gele, was afgeprijsd 40%, dan is het t wel een goeie prijs.
De variant zonder "Switch" label (Sandisk Ultra microSDXC Class 10 UHS-I A1 UHS Class 1 256GB + SD-adapter), is 34 euro.
Dan is 24 euro extra (zonder je korting) gewoon een belachelijke prijs voor enkel het kleurtje natuurlijk
pi_197345572
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 16:27 schreef Cryothic het volgende:

[..]

De variant zonder "Switch" label (Sandisk Ultra microSDXC Class 10 UHS-I A1 UHS Class 1 256GB + SD-adapter), is 34 euro.
Dan is 24 euro extra (zonder je korting) gewoon een belachelijke prijs voor enkel het kleurtje natuurlijk
Nou ja, ik kan voorlopig niet klagen voor mijn gevoel.

Wel ben ik sowieso sceptisch over microsd’s, die dingen gaan vrij snel stuk.
  Moderator maandag 11 januari 2021 @ 20:25:24 #187
446930 crew  ESF1Gamer
pi_197350535
Kan je op micro SD kaart ook de spellen erop downloaden?

O ja, dit weekend 3 spellen in e-shop aangeschaft: Mario Kart, Dragon Quest XI en The Legend of Zelda: Breath of Wild :@

Met korting natuurlijk ;)
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_197351182
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 20:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kan je op micro SD kaart ook de spellen erop downloaden?

O ja, dit weekend 3 spellen in e-shop aangeschaft: Dragon Quest XI en The Legend of Zelda: Breath of Wild :@

Met korting natuurlijk ;)
Verstandige keuzes!
  Moderator maandag 11 januari 2021 @ 20:55:47 #189
446930 crew  ESF1Gamer
pi_197351213
Vergeten te melden:

Mario Kart
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 11 januari 2021 @ 21:37:35 #190
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_197352335
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 20:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kan je op micro SD kaart ook de spellen erop downloaden?

O ja, dit weekend 3 spellen in e-shop aangeschaft: Mario Kart, Dragon Quest XI en The Legend of Zelda: Breath of Wild :@

Met korting natuurlijk ;)
Prima games. Dat is met gemak driehonderd uur plezier :D

Wel alles spelen. Netjes op je gemak.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator maandag 11 januari 2021 @ 22:18:53 #191
446930 crew  ESF1Gamer
pi_197353214
quote:
19s.gif Op maandag 11 januari 2021 21:37 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Prima games. Dat is met gemak driehonderd uur plezier :D

Wel alles spelen. Netjes op je gemak.
Dan heb ik minstens 1000 speelplezier aan games op steam staan :@
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_197356641
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 20:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kan je op micro SD kaart ook de spellen erop downloaden?

O ja, dit weekend 3 spellen in e-shop aangeschaft: Mario Kart, Dragon Quest XI en The Legend of Zelda: Breath of Wild :@

Met korting natuurlijk ;)
Ja, als je een sd kaartje er in doet gaat het automatisch naar de sd kaart.
Wel zo handig.

Zelfde voor save games.. dacht ik.
Ik gebruik de Nintendo online service want kost geen drol op jaar basis, dus ik merk dat niet zo. (Je kan ook je gouden muntjes gebruiken voor de online service kosten, geinig want dan kan het zelfs gratis)
  dinsdag 12 januari 2021 @ 09:02:02 #193
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_197356660
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 09:00 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ja, als je een sd kaartje er in doet gaat het automatisch naar de sd kaart.
Wel zo handig.

Zelfde voor save games.. dacht ik.
Ik gebruik de Nintendo online service want kost geen drol op jaar basis, dus ik merk dat niet zo. (Je kan ook je gouden muntjes gebruiken voor de online service kosten, geinig want dan kan het zelfs gratis)
Savegames staan op je interne geheugen, voor zover ik weet. NSO is inderdaad goedkoop, vaak met korting te koop voor 16 euro per jaar.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_197356672
quote:
19s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 09:02 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Savegames staan op je interne geheugen, voor zover ik weet. NSO is inderdaad goedkoop, vaak met korting te koop voor 16 euro per jaar.
Oh okay zou zweren dat ook dat naar de sd kaart gaat omdat ik intern geheugen niet echt achteruit zie lopen.

Maar goed, ze nemen sowieso niet veel ruimte in beslag.
Grootste savegames zijn voor mij die van botw met iets van 64mb, maar ja dat stelt niet veel voor.
pi_197362942
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Forum Admin dinsdag 12 januari 2021 @ 15:15:28 #196
35723 crew  GGMM
pi_197363061
twitter


Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_197363287
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 15:15 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]

[ afbeelding ]
Ik, uhm, ga mijn oude switch nog niet verkopen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Forum Admin dinsdag 12 januari 2021 @ 15:26:38 #198
35723 crew  GGMM
pi_197363302
:D

Nee, ik ook niet.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_197363952
Aan de andere kant, mijn tweede setje Joy-Cons is al aan vervanging toe (jaja, drift en een kutconnectie met de rechter Joy-Con).... Opsturen maar weer.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_197365033
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 15:15 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]

[ afbeelding ]
Geen groen/geel Luigi versie :'(
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_197365141

Inmiddels de eerste game (Night Alone) uitgespeeld. Dit lijkt schattig, maar het is echt creepy. Het wordt echt heel snel heel duister qua verhaal, sfeer en monsters. Dode hondjes, uitpoppende ogen. :X

Laatste keer dat ik een game zo unheimlich vond aanvoelen was de oorspronkelijke Resident Evil.

_O_
pi_197367071
XC2 is toch wel misschien het beste “anime” rpg die ik ooit gespeeld heb en ben eigenlijk pas net begonnen.

Alles klikt gewoon, voice overs, soundtracks, de animaties maar ook het script zelf.
De graphics kunnen soms een beetje meh zijn vanwege het feit dat de switch de wat uitgebreidere aanzichten domweg niet aankan en dan moet het de resolutie drastisch aanpassen zelfs in docked mode, maar goed het drukt de pret niet!

Wilde het ff kwijt. :')
  dinsdag 12 januari 2021 @ 22:02:00 #203
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_197373298
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  dinsdag 12 januari 2021 @ 22:14:05 #204
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_197373655
quote:
Ik zag dat ze in de US pins kunnen winnen bij een preorder ofzo? Als MyNintendo reward. Die wil ik ook. :(

Ik ga trouwens geen WiiU ports kopen.

Breng godver eens nieuwe games uit.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_197374082
quote:
19s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 22:14 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik zag dat ze in de US pins kunnen winnen bij een preorder ofzo? Als MyNintendo reward. Die wil ik ook. :(

Ik ga trouwens geen WiiU ports kopen.

Breng godver eens nieuwe games uit.
Eerst nog de Ocarina of Time reremake port.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_197378242
quote:
19s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 22:14 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik zag dat ze in de US pins kunnen winnen bij een preorder ofzo? Als MyNintendo reward. Die wil ik ook. :(

Ik ga trouwens geen WiiU ports kopen.

Breng godver eens nieuwe games uit.
Toch leek me Bowser Fury anders spelen dan 3D World. De camera meer als een 'normale' 3d Mario.

De vraag is alleen hoe groot dit gedeelte is.
pi_197378686
quote:
19s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 22:14 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik zag dat ze in de US pins kunnen winnen bij een preorder ofzo? Als MyNintendo reward. Die wil ik ook. :(

Heb je ook gelezen hoe dat gegaan is in de eerste lichting pins daar in het eerste US en Canada only event? Je hebt meer kans op een PS5 :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 13 januari 2021 @ 08:31:54 #208
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_197378853
quote:
10s.gif Op woensdag 13 januari 2021 08:11 schreef Pheno het volgende:

[..]

Heb je ook gelezen hoe dat gegaan is in de eerste lichting pins daar in het eerste US en Canada only event? Je hebt meer kans op een PS5 :P
Nee, maar dat verbaast me niets. Die verdeling van items in Europa was natuurlijk ook kansloos. Elke dag een handjevol prijzen voor heel Europa :')

Laat me die shit ook gewoon kopen. Als je ziet wat er bij de Nintendo Store in NYC allemaal verkocht wordt, en vervolgens wat er beschikbaar is via de MyNintendo Store hierzo... Ik ben boos.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_197378881
quote:
8s.gif Op woensdag 13 januari 2021 08:31 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nee, maar dat verbaast me niets. Die verdeling van items in Europa was natuurlijk ook kansloos. Elke dag een handjevol prijzen voor heel Europa :')

Laat me die shit ook gewoon kopen. Als je ziet wat er bij de Nintendo Store in NYC allemaal verkocht wordt, en vervolgens wat er beschikbaar is via de MyNintendo Store hierzo... Ik ben boos.
Ja, wel irritant. Alles 'limited' maken zodat er een run ontstaat. Terwijl je misschien 4x zoveel kan verkopen als je het domweg in alle stores legt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_197378984
quote:
8s.gif Op woensdag 13 januari 2021 08:31 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nee, maar dat verbaast me niets. Die verdeling van items in Europa was natuurlijk ook kansloos. Elke dag een handjevol prijzen voor heel Europa :')

Laat me die shit ook gewoon kopen. Als je ziet wat er bij de Nintendo Store in NYC allemaal verkocht wordt, en vervolgens wat er beschikbaar is via de MyNintendo Store hierzo... Ik ben boos.
Jij bent niet blij met een Mario mok voor maar 15 euro?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2021 08:46:47 ]
  woensdag 13 januari 2021 @ 09:35:00 #211
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_197379581
quote:
10s.gif Op woensdag 13 januari 2021 08:46 schreef Verbruikersnaam het volgende:

[..]

Jij bent niet blij met een Mario mok voor maar 15 euro?
Nou, die heb ik dus al wel maar gekocht :(

Met 7 euro verzendkosten.

:') 14.gif
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_197379604
quote:
19s.gif Op woensdag 13 januari 2021 09:35 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nou, die heb ik dus al wel maar gekocht :(

Met 7 euro verzendkosten.

:') 14.gif
Hahahaha _O-
pi_197379605
quote:
8s.gif Op woensdag 13 januari 2021 08:31 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nee, maar dat verbaast me niets. Die verdeling van items in Europa was natuurlijk ook kansloos. Elke dag een handjevol prijzen voor heel Europa :')

Laat me die shit ook gewoon kopen. Als je ziet wat er bij de Nintendo Store in NYC allemaal verkocht wordt, en vervolgens wat er beschikbaar is via de MyNintendo Store hierzo... Ik ben boos.
In Tokyo hebben ze nog veel meer. :7
pi_197379620
quote:
9s.gif Op woensdag 13 januari 2021 08:35 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ja, wel irritant. Alles 'limited' maken zodat er een run ontstaat. Terwijl je misschien 4x zoveel kan verkopen als je het domweg in alle stores legt.
Je hebt het wel over het bedrijf dat zelfs digitale games "limited"maakt. :{
  Redactie Games woensdag 13 januari 2021 @ 15:11:27 #215
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_197385439
Er komt dan ook meteen op 12 februari een nieuwe Limited Edition Mario Switch uit.

How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_197385508
quote:
11s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Er komt dan ook meteen op 12 februari een nieuwe Limited Edition Mario Switch uit.

[ afbeelding ]
Leuk als je nog geen Switch hebt.
pi_197386779
Onlangs begonnen met retro gaming verzamelen, ofja niet verzamelen om het verzamelen, maar om vette oude games in huis te halen, zodat ik ze niet op emulators of wat dan ook hoeft te spelen. Heb onlangs mijn Gamecube laten vervangen, omdat de lezer van mijn oude omgebouwde exemplaar niet meer goed werkte. Ben nu op zoek naar Mario Party 6. Vorig weekend met wat vrienden Mario Party 4 gedaan en echt verrassend veel plezier nog mee gehad voor een game van 15-20 jaar oud.

Wil in de toekomst ook zeker een N64 en SNES in huis halen, NES heb ik al.
pi_197387208
quote:
99s.gif Op woensdag 13 januari 2021 16:20 schreef Kerftminister het volgende:
Onlangs begonnen met retro gaming verzamelen, ofja niet verzamelen om het verzamelen, maar om vette oude games in huis te halen, zodat ik ze niet op emulators of wat dan ook hoeft te spelen. Heb onlangs mijn Gamecube laten vervangen, omdat de lezer van mijn oude omgebouwde exemplaar niet meer goed werkte. Ben nu op zoek naar Mario Party 6. Vorig weekend met wat vrienden Mario Party 4 gedaan en echt verrassend veel plezier nog mee gehad voor een game van 15-20 jaar oud.

Wil in de toekomst ook zeker een N64 en SNES in huis halen, NES heb ik al.
DUDE ik heb Mario party 5 en 6 origineel (geen players choice) en in goede conditie, iets in mijn zegt dat die heel veel waard gaan zijn. :') Die zijn kneiters duur.
pi_197387270
quote:
14s.gif Op woensdag 13 januari 2021 16:43 schreef Verbruikersnaam het volgende:

[..]

DUDE ik heb Mario party 5 en 6 origineel (geen players choice) en in goede conditie, iets in mijn zegt dat die heel veel waard gaan zijn. :') Die zijn kneiters duur.
Nieuw gesealed misschien, anders niet.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_197387286
quote:
7s.gif Op woensdag 13 januari 2021 16:46 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Nieuw gesealed misschien, anders niet.
Waarschijnlijk ja.
pi_197387290
quote:
14s.gif Op woensdag 13 januari 2021 16:43 schreef Verbruikersnaam het volgende:

[..]

DUDE ik heb Mario party 5 en 6 origineel (geen players choice) en in goede conditie, iets in mijn zegt dat die heel veel waard gaan zijn. :') Die zijn kneiters duur.
Mario Party 5 valt nog wel mee, 30-40 is een beetje gangbaar. Mario Party 6 probeer ik onder de 60 nu ergens te vinden, waarde zit meestal nog wel rond de 60, boxed is die nog duurder, maar ik geef niks om de doos en de microfoon, ik wil vooral het spel spelen :D

5 heb ik zelf ook nog, maar ben bang dat de CD teveel beschadigd is, crashte van het weekend een paar keer, moet nog uitgebreider testen om echt conclusies te kunnen trekken.
pi_197387306
quote:
10s.gif Op woensdag 13 januari 2021 16:47 schreef Verbruikersnaam het volgende:

[..]

Waarschijnlijk ja.
Anders lijkt het erop dat mag denken aan > 1000 euro ja. ;)
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_197387337
quote:
6s.gif Op woensdag 13 januari 2021 16:48 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Anders lijkt het erop dat mag denken aan > 1000 euro ja. ;)
De waarde van gesealede producten zijn natuurlijk de hoofdprijs, ik vraag me altijd af wie zulke dingen kopen. 8)7

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2021 16:51:28 ]
pi_197387393
quote:
99s.gif Op woensdag 13 januari 2021 16:47 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Mario Party 5 valt nog wel mee, 30-40 is een beetje gangbaar. Mario Party 6 probeer ik onder de 60 nu ergens te vinden, waarde zit meestal nog wel rond de 60, boxed is die nog duurder, maar ik geef niks om de doos en de microfoon, ik wil vooral het spel spelen :D

5 heb ik zelf ook nog, maar ben bang dat de CD teveel beschadigd is, crashte van het weekend een paar keer, moet nog uitgebreider testen om echt conclusies te kunnen trekken.
Woon je in Utrecht? Ik denk er anders over na als je hem niet kunt vinden.
  woensdag 13 januari 2021 @ 17:19:21 #226
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_197387963
quote:
99s.gif Op woensdag 13 januari 2021 16:20 schreef Kerftminister het volgende:
Onlangs begonnen met retro gaming verzamelen, ofja niet verzamelen om het verzamelen, maar om vette oude games in huis te halen, zodat ik ze niet op emulators of wat dan ook hoeft te spelen. Heb onlangs mijn Gamecube laten vervangen, omdat de lezer van mijn oude omgebouwde exemplaar niet meer goed werkte. Ben nu op zoek naar Mario Party 6. Vorig weekend met wat vrienden Mario Party 4 gedaan en echt verrassend veel plezier nog mee gehad voor een game van 15-20 jaar oud.

Wil in de toekomst ook zeker een N64 en SNES in huis halen, NES heb ik al.
Mario Party 4 is beste Mario Party ooit.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_197388134
quote:
14s.gif Op woensdag 13 januari 2021 17:19 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Mario Party 4 is beste Mario Party ooit.
4 en 5 staan hier ook in de kast. Maar nooit zo veel gespeeld dan de N64 versies.
pi_197388173
Wij speelde altijd 5 (zover ik me kan herinneren) dus we hebben altijd de mindere versie gespeeld! Ik weet eigenlijk niet eens meer het verschil tussen de versies.

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2021 17:31:43 ]
  donderdag 14 januari 2021 @ 07:37:02 #229
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_197398020
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 14 januari 2021 @ 07:40:22 #230
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_197398033
Ook het pretpark is DELAYED

twitter
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_197398379
quote:
9s.gif Op donderdag 14 januari 2021 07:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ook het pretpark is DELAYED

[ twitter ]
Japan gaat ook richting nationale lockdown. :{
pi_197398381
<dubbel>
  donderdag 14 januari 2021 @ 08:29:27 #233
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_197398389
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 08:28 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Japan gaat ook richting nationale lockdown. :{
Eén post terugscrollen lukt je wel.

quote:
Maar twee is teveel gevraagd?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_197398407
quote:
10s.gif Op donderdag 14 januari 2021 08:29 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Eén post terugscrollen lukt je wel.
[..]

Maar twee is teveel gevraagd?
Je link kwam niet door de firewall op het werk, dus ik zag hem niet. :)
  donderdag 14 januari 2021 @ 08:32:27 #235
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_197398420
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 08:31 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Je link kwam niet door de firewall op het werk, dus ik zag hem niet. :)
:o !

CENSUUR!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_197399167
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 16:52 schreef Verbruikersnaam het volgende:

[..]

Woon je in Utrecht? Ik denk er anders over na als je hem niet kunt vinden.
's-Hertogenbosch woon ik. Ben op een aantal aan het bieden nu, benieuwd of het lukt.

Mario Party 4 is leuk, maar de borden zijn wel iets minder dan in 6 vind ik. Door die mini mushroom pijpen blijf je vaak maar op delen van de map rondlopen en krijg je soms bijna geen kans om sterren of Boos te vinden.

[ Bericht 6% gewijzigd door Kerftminister op 15-01-2021 12:04:33 ]
pi_197399936
quote:
10s.gif Op donderdag 14 januari 2021 08:32 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

:o !

CENSUUR!
Werkt in china confirmed!
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_197416469
twitter
twitter
SOONY
  vrijdag 15 januari 2021 @ 07:11:22 #239
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_197419412
Nieuwe games Nintendo. Maak ze.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 15 januari 2021 @ 07:17:01 #240
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_197419430
quote:
18s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 07:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe games Nintendo. Maak ze.
Aan zo'n port verdienen ze meer ;(
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_197419709
quote:
18s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 07:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe games Nintendo. Maak ze.
Nog genoeg games te porten :Y)

Twilight Princess
Wind Waker
Yoshi's Woolly World
Star Fox Zero
Xenoblade Chronicles X
NES Remix Pack
Mario Color Splash
Dr. Luigi
Kirby Epic Yarn
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_197419933

Deze ga ik voor de kinderen kopen. Is on rails toch?
  vrijdag 15 januari 2021 @ 08:45:23 #243
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_197420005
Ik had gisteren een vreemd iets, was al even handheld aan het spelen, en ineens was Switch een van de JoyCons "kwijt". :') Van de Switch halen zorgde dat 'ie 'm weer zag, maar zodra ik 'm er weer aan schoof: nada. Gelukkig weer aan de praat gekregen door in systeeminstellingen -> controllers het ding eraan te schuiven (toen zag Switch 'm magischerwijs wel weer :? ), maar grappig was anders. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_197420382
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 08:08 schreef Aether het volgende:

[..]

Nog genoeg games te porten :Y)

Twilight Princess
Wind Waker
Yoshi's Woolly World
Star Fox Zero
Xenoblade Chronicles X
NES Remix Pack
Mario Color Splash
Dr. Luigi
Kirby Epic Yarn
Twilight Princess en Wind Waker zou wel nice zijn. Jammer genoeg heb ik TP op de Wii :r ipv GC.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2021 09:25:46 ]
pi_197420633
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 08:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had gisteren een vreemd iets, was al even handheld aan het spelen, en ineens was Switch een van de JoyCons "kwijt". :') Van de Switch halen zorgde dat 'ie 'm weer zag, maar zodra ik 'm er weer aan schoof: nada. Gelukkig weer aan de praat gekregen door in systeeminstellingen -> controllers het ding eraan te schuiven (toen zag Switch 'm magischerwijs wel weer :? ), maar grappig was anders. :')
Oh dit heb ik ook wel eens gehad! Ik had m'n Switch toen een maand ofzo dus ik schrok ook wel even :P. Daarna nooit meer gehad trouwens.

Er komt toch ook een nieuwe Zelda uit dit jaar? Ik vond Breath of the Wild echt een van de tofste games ooit.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_197421584
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 09:45 schreef Kirb het volgende:

Er komt toch ook een nieuwe Zelda uit dit jaar? Ik vond Breath of the Wild echt een van de tofste games ooit.
Ze zijn bezig met BOTW2, maar er is geen releasedatum. En er is ook geen releasejaar genoemd, wat dat betreft.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_197421855
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 11:00 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ze zijn bezig met BOTW2, maar er is geen releasedatum. En er is ook geen releasejaar genoemd, wat dat betreft.
Ik gok eind 2021, samen met de Switch Pro.
pi_197422666
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 11:16 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Ik gok eind 2021, samen met de Switch Pro.
Zolang je geen oom hebt die een schoonmaakster kent die bij de buurvrouw van Shigeru Miyamoto werkt: het blijft een gok. Ik zeg alleen dat er geen officiële datum is genoemd :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Eindredactie Games vrijdag 15 januari 2021 @ 13:54:58 #250
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_197424665
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_197426001
twitter
  vrijdag 15 januari 2021 @ 20:47:44 #252
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_197433056
twitter
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 16 januari 2021 @ 10:10:45 #253
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_197440363
Er komen zo weinig nieuwe games van Nintendo dat Mario moet bijverdienen


The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_197442968
Hoe vaak wisselt Nintendo van spellen waar je een voucher voor kan inwisselen?

Is dat 1x per maand of gaat er af en toe een spel van de lijst en dan een nieuwe er op?
Hoe moet ik dat zien zeg maar?
pi_197444050
quote:
9s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 10:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er komen zo weinig nieuwe games van Nintendo dat Mario moet bijverdienen

[ afbeelding ]
Maar in februari komt er een 2 in 1 game uit van Mario. Is dat niet goed dan?
pi_197444075
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 12:43 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Hoe vaak wisselt Nintendo van spellen waar je een voucher voor kan inwisselen?

Is dat 1x per maand of gaat er af en toe een spel van de lijst en dan een nieuwe er op?
Hoe moet ik dat zien zeg maar?
Volgens mij is de lijst al sinds lange tijd niet veranderd. Meeste die in aanmerking komen zijn Nintendo's eigen AAA games.
pi_197444091
quote:
3s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 13:43 schreef Qunix het volgende:

[..]

Volgens mij is de lijst al sinds lange tijd niet veranderd. Meeste die in aanmerking komen zijn Nintendo's eigen AAA games.
Oh dat is wel jammer.
Denk ik bewaar nog even een voucher, omdat het net lijkt alsof ze weleens veranderen qua lijst.
  zaterdag 16 januari 2021 @ 13:56:57 #258
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_197444308
quote:
5s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 13:41 schreef Qunix het volgende:

[..]

Maar in februari komt er een 2 in 1 game uit van Mario. Is dat niet goed dan?
Een port met een extra leveltje is géén nieuwe game.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_197444389
quote:
15s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 13:56 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Een port met een extra leveltje is géén nieuwe game.
Ho ho, er zitten ook extra fps bij. Mario rent nu veel vloeiender.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_197444427
Ik vind het eigenlijk best wel grappig dat Nintendo nauwelijks iets hoeft uit brengen en nog succesvol kan zijn met games van meer dan drie jaar oud.

Mario Kart 8 Deluxe, Breath of The Wild, Super Mario Odyssey, Super Mario Maker 2, Fast RMX, Splatoon 2, Pokemon Let’s Go en Rayman Legends vond ik leuk en dat was het eigenlijk wel.
SOONY
pi_197444508
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 14:01 schreef DKUp het volgende:
Ik vind het eigenlijk best wel grappig dat Nintendo nauwelijks iets hoeft uit brengen en nog succesvol kan zijn met games van meer dan drie jaar oud.

Mario Kart 8 Deluxe, Breath of The Wild, Super Mario Odyssey, Super Mario Maker 2, Fast RMX, Splatoon 2, Pokemon Let’s Go en Rayman Legends vond ik leuk en dat was het eigenlijk wel.
Als er paniek is komen er meestal meer games uit; zie bijvoorbeeld de 3DS en Wii U.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_197444533
quote:
15s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 13:56 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Een port met een extra leveltje is géén nieuwe game.
niet zo nitpicken, is gewoon nieiwe game
  zaterdag 16 januari 2021 @ 14:11:18 #263
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_197444657
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 14:00 schreef Aether het volgende:

[..]

Ho ho, er zitten ook extra fps bij. Mario rent nu veel vloeiender.
Mario 3D World was al 60fps. 'Rock solid' aldus Digital Foundry.

Het is als WiiU fan soms gewoon wat vervelend dat er zoveel ports uitkomen. Allemaal fantastische games, van DKC:TF tot Mario 3D World, maar ik heb het al uitgespeeld.

Ach, dan maar weer naar GamePass.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_197444685
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 14:04 schreef Aether het volgende:

[..]

Als er paniek is komen er meestal meer games uit; zie bijvoorbeeld de 3DS en Wii U.
Ze deden het echt goed de eerste twee jaar (SSB Ultimate was ik vergeten). Hopelijk gaan ze er wat mee doen.
SOONY
  zaterdag 16 januari 2021 @ 14:13:39 #265
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_197444700
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 14:04 schreef Aether het volgende:

[..]

Als er paniek is komen er meestal meer games uit; zie bijvoorbeeld de 3DS en Wii U.
Ze zullen wel weer wat games opsparen voor bij Switch Pro. Dan zijn er ineens vijf games in een jaar.

En dan weer drie jaar niets.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_197444732
quote:
15s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 14:13 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ze zullen wel weer wat games opsparen voor bij Switch Pro. Dan zijn er ineens vijf games in een jaar.

En dan weer drie jaar niets.
Dat idee krijg ik wel, ze houden games achter voor de krachtige Switch. Gelijk hebben ze, maar voor nu zijn het ports en indies.
SOONY
  zaterdag 16 januari 2021 @ 14:16:29 #267
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_197444761
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 14:15 schreef DKUp het volgende:

[..]

Dat idee krijg ik wel, ze houden games achter voor de krachtige Switch. Gelijk hebben ze, maar voor nu zijn het ports en indies.
Als Hollow Knight 2 uitkomt zal ik stoppen met zeuren dat Switch geen games heeft :+
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_197444772
quote:
15s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 14:13 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ze zullen wel weer wat games opsparen voor bij Switch Pro. Dan zijn er ineens vijf games in een jaar.

En dan weer drie jaar niets.
en toen bleek er geen pro te komen _O-
pi_197444857
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 14:17 schreef mschol het volgende:

[..]

en toen bleek er geen pro te komen _O-
Dat zou komisch zijn.
SOONY
  zaterdag 16 januari 2021 @ 14:26:15 #270
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_197444939
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 14:17 schreef mschol het volgende:

[..]

en toen bleek er geen pro te komen _O-
Vervang Pro met '2', 'Super' of simpelweg 'next gen Nintendo'. WiiU was in deze fase net zo dood.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_197444957
quote:
19s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 14:26 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Vervang Pro met '2', 'Super' of simpelweg 'next gen Nintendo'. WiiU was in deze fase net zo dood.
Alleen verkoopt dit apparaat wel.
SOONY
pi_197444978
quote:
15s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 14:13 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ze zullen wel weer wat games opsparen voor bij Switch Pro. Dan zijn er ineens vijf games in een jaar.

En dan weer drie jaar niets.
Ik vind het wel ironisch dat één van de voordelen van de Switch een enkel platform zou worden voor console en handheld. Nintendo zou dan geen teams meer hoeven te splitsen zoals bij de 3DS en Wii U. Tot nu toe hebben we daar niet veel van teruggezien voor 1st party games.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_197445032
Ach, in februari komt ook een (soort van-) Persona 5 game uit. :)
  Redactie Games zaterdag 16 januari 2021 @ 14:36:23 #274
181272 crew  Noppie2000
pi_197445116
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 14:28 schreef Aether het volgende:

[..]

Ik vind het wel ironisch dat één van de voordelen van de Switch een enkel platform zou worden voor console en handheld. Nintendo zou dan geen teams meer hoeven te splitsen zoals bij de 3DS en Wii U. Tot nu toe hebben we daar niet veel van teruggezien voor 1st party games.
3ds games ontwikkel je iets sneller.
  zaterdag 16 januari 2021 @ 14:44:27 #275
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_197445265
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 14:28 schreef Aether het volgende:

[..]

Ik vind het wel ironisch dat één van de voordelen van de Switch een enkel platform zou worden voor console en handheld. Nintendo zou dan geen teams meer hoeven te splitsen zoals bij de 3DS en Wii U. Tot nu toe hebben we daar niet veel van teruggezien voor 1st party games.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_197445283
quote:
Tja, dat gaat nog leuk worden onder Microsoft met al die leugens.
SOONY
pi_197445604
En wanneer komen GB/GBC en GBA games nou officieel uit via NSO? -O-
pi_197445674
quote:
8s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 15:01 schreef Qunix het volgende:
En wanneer komen GB/GBC en GBA games nou officieel uit via NSO? -O-
Geen Pokémon Red/Blue/Yellow, Gold/Silver/Crystal, Ruby/Saphire/ Emerald en Leafgreen/Firered :R -O-
SOONY
pi_197446111
GOLDEN SUN OP DE SWITCH IS BELANGRIJKER DAN POKEMON!
pi_197447434
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 15:24 schreef Qunix het volgende:
GOLDEN SUN OP DE SWITCH IS BELANGRIJKER DAN POKEMON!
Daar ben ik vast te jong voor -O-
Crystal en Emerald op de Switch naast Diamond en Pearl Remakes :9~
SOONY
pi_197447801
Als je Ara Fell hebt gespeeld en je vindt de style tof, dan is Golden Sun zeker een aanrader.


Die game had zulke toffe effecten en animaties dat de game extreem veel frame drops had en ik vond het fantastisch! Dit op een GameBoy Advance!!!



En de muziek _O_

Één van de beste games wat ik ooit gespeeld heb. Dat vond ik toen en nu nog steeds.

...

Behalve dan Golden Sun 3... Dat was een ramp :{
pi_197449459
Ja idd, add GBA titles zoals Golden Sun, Advance Wars, Metroid Fusion... NSO is best wel zwak vergeleken met andere services. Doe dan ook maar wat N64 en Gamecube games bij. _O_ Of zullen ze die alleen voor een bepaalde tijd uitbrengen met de hoofdprijs? -O-

De Switch wordt nog steeds heel goed verkocht natuurlijk dus laten we dat maar niet doen.

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2021 18:29:42 ]
  zaterdag 16 januari 2021 @ 18:33:29 #283
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_197449639
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 18:26 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Ja idd, add GBA titles zoals Golden Sun, Advance Wars, Metroid Fusion... NSO is best wel zwak vergeleken met andere services. Doe dan ook maar wat N64 en Gamecube games bij. _O_ Of zullen ze die alleen voor een bepaalde tijd uitbrengen met de hoofdprijs? -O-

De Switch wordt nog steeds heel goed verkocht natuurlijk dus laten we dat maar niet doen.
De games bij NSO zijn beter dan bij GWG en PS+.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_197449665
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 18:33 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

De games bij NSO zijn beter dan bij GWG en PS+.
Ja maar wie heeft er nu ook alleen maar GwG als je GPU kunt hebben, dan verdien je dat wel. :z

Little Nightmares is wel een aanrader overigens.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2021 18:36:27 ]
  zaterdag 16 januari 2021 @ 18:36:27 #285
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_197449709
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 18:34 schreef Verbruikersnaam het volgende:

[..]

Ja maar wie heeft er nu ook alleen maar GwG als je GPU kunt hebben, dan verdien je dat wel. :z
Niet te vergelijken toch? NSO is 20/jr, GPU is 13/mnd.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_197449728
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 18:36 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Niet te vergelijken toch? NSO is 20/jr, GPU is 13/mnd.
Dat zou wel wat zijn als Nintendo een game pass uitbrengt. :o :o :o
pi_197453950
Hoe werkt het eigenlijk met het repareren van joycons?
Wordt dat nog steeds gedaan?
pi_197455591
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 18:33 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

De games bij NSO zijn beter dan bij GWG en PS+.
Mwah de games zelf zijn zeker goed maar wel titels die je mogelijk al 5x hebt aangeschaft voor teveel geld. Iedere generatie komen de games weer opnieuw uit en de games zijn bij Nintendo helaas niet account maar console gebonden. Het is dat die dienst goedkoop is, voor 60 euro per jaar zou niemand het nemen met dit aanbod.
pi_197455743
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 21:41 schreef SarCastro het volgende:
Hoe werkt het eigenlijk met het repareren van joycons?
Wordt dat nog steeds gedaan?
https://www.nintendo.nl/S(...)araties-1106617.html
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_197458887
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 14:15 schreef DKUp het volgende:

[..]

Dat idee krijg ik wel, ze houden games achter voor de krachtige Switch. Gelijk hebben ze, maar voor nu zijn het ports en indies.
Je vergeet dat Japan niet is ingericht op thuiswerken. En dat is nu exact wat ze moeten doen. En dan hebben we het hier over Nintendo, een bedrijf met een erg conservatieve bedrijfsvoering. Ze zijn er net achter dat je via internet games kunt spelen. Laat staan dat ze een vpn netwerk voor medewerkers hebben.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  zondag 17 januari 2021 @ 08:51:32 #291
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_197458973
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 08:31 schreef Pheno het volgende:

[..]

Je vergeet dat Japan niet is ingericht op thuiswerken. En dat is nu exact wat ze moeten doen. En dan hebben we het hier over Nintendo, een bedrijf met een erg conservatieve bedrijfsvoering. Ze zijn er net achter dat je via internet games kunt spelen. Laat staan dat ze een vpn netwerk voor medewerkers hebben.
Dus geen Switch Pro met vijf launchgames? -O-
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_197459345
quote:
10s.gif Op zondag 17 januari 2021 08:51 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dus geen Switch Pro met vijf launchgames? -O-
Mario Party zou je als een 5-in-1 kunnen zien.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_197459572
quote:
10s.gif Op zondag 17 januari 2021 08:51 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dus geen Switch Pro met vijf launchgames? -O-
Die staat al bij me thuis.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_197461629
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_197461881
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 08:31 schreef Pheno het volgende:

[..]

Je vergeet dat Japan niet is ingericht op thuiswerken. En dat is nu exact wat ze moeten doen. En dan hebben we het hier over Nintendo, een bedrijf met een erg conservatieve bedrijfsvoering. Ze zijn er net achter dat je via internet games kunt spelen. Laat staan dat ze een vpn netwerk voor medewerkers hebben.
Nou ja de Westerse studio’s maken er ook een potje van, Microsoft is eigenlijk helemaal een teringzooi met nauwelijks games.

Nintendo is al jaren zo, Corona of geen Corona. Nu valt het alleen nog meer op omdat de console wel enorm succesvol is. Je ziet bijna precies hetzelfde als bij de Wii U.
SOONY
pi_197462250
quote:
10s.gif Op zondag 17 januari 2021 12:24 schreef DKUp het volgende:

[..]

Nou ja de Westerse studio’s maken er ook een potje van, Microsoft is eigenlijk helemaal een teringzooi met nauwelijks games.

Nintendo is al jaren zo, Corona of geen Corona. Nu valt het alleen nog meer op omdat de console wel enorm succesvol is. Je ziet bijna precies hetzelfde als bij de Wii U.
Ik heb al jaren een Xbox one(s), maar eigenlijk geen één exclusieve game die me aanspreekt. Heb hem voor een paar F1 race games.
pi_197466526


Hebben, hebben. hebben. :@

6-AXIS SENSOR & TURBO VIBRATION: Built-in 6-axis sensor and dual-turbo vibration motor, support of the sensor function and three-level adjustable vibration function.

Ik ken het merk niet maar ik ga hem gewoon bestellen en bid voor geen tot amper deadzones. *O*

Castlevania Collection en Contra Collection voor sale in de US en als ik het zo lees heb ik de EU sale gemist. Jammerdefuckingshitbammer.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2021 19:03:57 ]
pi_197483121
M'n laatste Nintendo console voor de Switch was de N64 dus van dit soort fan mockups kan ik heel blij worden. :@



Heb wel net OoT uitgespeeld op de 2DS dus zie liever MM maar die gaat sowieso niet komen. :P
  maandag 18 januari 2021 @ 11:58:34 #299
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_197483371
quote:
2s.gif Op maandag 18 januari 2021 11:44 schreef Drankster het volgende:
M'n laatste Nintendo console voor de Switch was de N64 dus van dit soort fan mockups kan ik heel blij worden. :@

[ afbeelding ]

Heb wel net OoT uitgespeeld op de 2DS dus zie liever MM maar die gaat sowieso niet komen. :P
Sure, laten we dezelfde troep nog een keer uitbrengen _O_ Zo moeten we het niet accepteren.

Microsoft doet het beter met GamePass en backwards compatibility. Ik kan op mijn SeX gewoon 360-games spelen zonder problemen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_197484101
quote:
9s.gif Op maandag 18 januari 2021 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Sure, laten we dezelfde troep nog een keer uitbrengen _O_ Zo moeten we het niet accepteren.

Microsoft doet het beter met GamePass en backwards compatibility. Ik kan op mijn SeX gewoon 360-games spelen zonder problemen.
Dit troep noemen. :')

Maar in alles doet Microsoft het beter, buiten goede 1st party games maken atm. De cloud saves tussen de consoles is gewoon uit de jaren 0. :')

Desondanks prefereer ik de Switch boven de Xbox atm. :D

quote:
2s.gif Op maandag 18 januari 2021 11:44 schreef Drankster het volgende:
M'n laatste Nintendo console voor de Switch was de N64 dus van dit soort fan mockups kan ik heel blij worden. :@

[ afbeelding ]

Heb wel net OoT uitgespeeld op de 2DS dus zie liever MM maar die gaat sowieso niet komen. :P
Gewoon ergens een Wii scoren die GC games kan afspelen (kost misschien 50e), ik ben ook niet zo heel erg fan van de Wiimote maar Twilight Princess, Mario Galaxy 1 en 2 en Metroid zijn opzich okay speelbaar met een Wiimote en een zo zijn er nog wel meer pareltjes op de GC en Wii die je vast nog niet gedaan hebt als je de stap van een n64 en een Switch hebt gemaakt. _O_

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2021 12:45:38 ]
pi_197484226
quote:
9s.gif Op maandag 18 januari 2021 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
.
Tja, dat krijg je met 1000 verschillende formats, cartridges (N64), mini-cd's (GC) cd's (Wii & Wii U), en weer terug naar cartridge (Switch).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')