Gelijk pre-orderenquote:
Ik zag dat ze in de US pins kunnen winnen bij een preorder ofzo? Als MyNintendo reward. Die wil ik ook.quote:
Eerst nog de Ocarina of Time reremake port.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zag dat ze in de US pins kunnen winnen bij een preorder ofzo? Als MyNintendo reward. Die wil ik ook.
Ik ga trouwens geen WiiU ports kopen.
Breng godver eens nieuwe games uit.
Toch leek me Bowser Fury anders spelen dan 3D World. De camera meer als een 'normale' 3d Mario.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zag dat ze in de US pins kunnen winnen bij een preorder ofzo? Als MyNintendo reward. Die wil ik ook.
Ik ga trouwens geen WiiU ports kopen.
Breng godver eens nieuwe games uit.
Heb je ook gelezen hoe dat gegaan is in de eerste lichting pins daar in het eerste US en Canada only event? Je hebt meer kans op een PS5quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, maar dat verbaast me niets. Die verdeling van items in Europa was natuurlijk ook kansloos. Elke dag een handjevol prijzen voor heel Europaquote:Op woensdag 13 januari 2021 08:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb je ook gelezen hoe dat gegaan is in de eerste lichting pins daar in het eerste US en Canada only event? Je hebt meer kans op een PS5
Ja, wel irritant. Alles 'limited' maken zodat er een run ontstaat. Terwijl je misschien 4x zoveel kan verkopen als je het domweg in alle stores legt.quote:Op woensdag 13 januari 2021 08:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, maar dat verbaast me niets. Die verdeling van items in Europa was natuurlijk ook kansloos. Elke dag een handjevol prijzen voor heel Europa![]()
Laat me die shit ook gewoon kopen. Als je ziet wat er bij de Nintendo Store in NYC allemaal verkocht wordt, en vervolgens wat er beschikbaar is via de MyNintendo Store hierzo... Ik ben boos.
Jij bent niet blij met een Mario mok voor maar 15 euro?quote:Op woensdag 13 januari 2021 08:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, maar dat verbaast me niets. Die verdeling van items in Europa was natuurlijk ook kansloos. Elke dag een handjevol prijzen voor heel Europa![]()
Laat me die shit ook gewoon kopen. Als je ziet wat er bij de Nintendo Store in NYC allemaal verkocht wordt, en vervolgens wat er beschikbaar is via de MyNintendo Store hierzo... Ik ben boos.
Nou, die heb ik dus al wel maar gekochtquote:Op woensdag 13 januari 2021 08:46 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Jij bent niet blij met een Mario mok voor maar 15 euro?
Hahahahaquote:Op woensdag 13 januari 2021 09:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, die heb ik dus al wel maar gekocht
Met 7 euro verzendkosten.![]()
In Tokyo hebben ze nog veel meer.quote:Op woensdag 13 januari 2021 08:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je hebt het wel over het bedrijf dat zelfs digitale games "limited"maakt.quote:Op woensdag 13 januari 2021 08:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, wel irritant. Alles 'limited' maken zodat er een run ontstaat. Terwijl je misschien 4x zoveel kan verkopen als je het domweg in alle stores legt.
Leuk als je nog geen Switch hebt.quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Er komt dan ook meteen op 12 februari een nieuwe Limited Edition Mario Switch uit.
[ afbeelding ]
DUDE ik heb Mario party 5 en 6 origineel (geen players choice) en in goede conditie, iets in mijn zegt dat die heel veel waard gaan zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:20 schreef Kerftminister het volgende:
Onlangs begonnen met retro gaming verzamelen, ofja niet verzamelen om het verzamelen, maar om vette oude games in huis te halen, zodat ik ze niet op emulators of wat dan ook hoeft te spelen. Heb onlangs mijn Gamecube laten vervangen, omdat de lezer van mijn oude omgebouwde exemplaar niet meer goed werkte. Ben nu op zoek naar Mario Party 6. Vorig weekend met wat vrienden Mario Party 4 gedaan en echt verrassend veel plezier nog mee gehad voor een game van 15-20 jaar oud.
Wil in de toekomst ook zeker een N64 en SNES in huis halen, NES heb ik al.
Nieuw gesealed misschien, anders niet.quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:43 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
DUDE ik heb Mario party 5 en 6 origineel (geen players choice) en in goede conditie, iets in mijn zegt dat die heel veel waard gaan zijn.Die zijn kneiters duur.
Waarschijnlijk ja.quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:46 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Nieuw gesealed misschien, anders niet.
Mario Party 5 valt nog wel mee, 30-40 is een beetje gangbaar. Mario Party 6 probeer ik onder de 60 nu ergens te vinden, waarde zit meestal nog wel rond de 60, boxed is die nog duurder, maar ik geef niks om de doos en de microfoon, ik wil vooral het spel spelenquote:Op woensdag 13 januari 2021 16:43 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
DUDE ik heb Mario party 5 en 6 origineel (geen players choice) en in goede conditie, iets in mijn zegt dat die heel veel waard gaan zijn.Die zijn kneiters duur.
Anders lijkt het erop dat mag denken aan > 1000 euro ja.quote:
De waarde van gesealede producten zijn natuurlijk de hoofdprijs, ik vraag me altijd af wie zulke dingen kopen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:48 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Anders lijkt het erop dat mag denken aan > 1000 euro ja.
Woon je in Utrecht? Ik denk er anders over na als je hem niet kunt vinden.quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:47 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Mario Party 5 valt nog wel mee, 30-40 is een beetje gangbaar. Mario Party 6 probeer ik onder de 60 nu ergens te vinden, waarde zit meestal nog wel rond de 60, boxed is die nog duurder, maar ik geef niks om de doos en de microfoon, ik wil vooral het spel spelen
5 heb ik zelf ook nog, maar ben bang dat de CD teveel beschadigd is, crashte van het weekend een paar keer, moet nog uitgebreider testen om echt conclusies te kunnen trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |