groter kaartje kopen..quote:Op maandag 11 januari 2021 09:17 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat een UHS-II (volgens mij kwam ik die tegen) wel compatible is met UHS-I, maar dat lijkt me pure overkill.
[..]
Ow, dat valt ook nog mee qua prijs. Ik zat naar 128GB's te kijken. Maar 400 zit voorlopig ook niet vol.
[..]
Ja, maar daar betaal je extra voor het plaatje
[..]
Dat is ook handig.
Maar ik zat bijvoorbeeld te kijken naar kaartjes die met 170Mb/s lezen. Maar als dat overkill is kan ik voor die prijs beter een groter kaartje kopen natuurlijk
Deze test is alweer twee jaar oud.quote:Op maandag 11 januari 2021 09:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou kunnen hoor, dat als je gaat meten er wel degelijk verschil is.Alleen ik merk er niets van.
Interessant. Dan ga ik voor een grotere kijken.quote:Op maandag 11 januari 2021 09:35 schreef mschol het volgende:
[..]
groter kaartje kopen..
https://www.reddit.com/r/(...)tual_performance_on/
http://www.eurogamer.net/(...)ding-time-comparison
Grappig dat internal het snelst is, maar de switch wel je SD kaart de prio geeft bij het installeren.quote:
Ik heb die gele, was afgeprijsd 40%, dan is het t wel een goeie prijs.quote:Op maandag 11 januari 2021 08:53 schreef Aether het volgende:
[..]
Deze met wel goed zijn.
https://www.dataio.nl/san(...)oor-nintendo-switch/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De variant zonder "Switch" label (Sandisk Ultra microSDXC Class 10 UHS-I A1 UHS Class 1 256GB + SD-adapter), is 34 euro.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:18 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ik heb die gele, was afgeprijsd 40%, dan is het t wel een goeie prijs.
Nou ja, ik kan voorlopig niet klagen voor mijn gevoel.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:27 schreef Cryothic het volgende:
[..]
De variant zonder "Switch" label (Sandisk Ultra microSDXC Class 10 UHS-I A1 UHS Class 1 256GB + SD-adapter), is 34 euro.
Dan is 24 euro extra (zonder je korting) gewoon een belachelijke prijs voor enkel het kleurtje natuurlijk
Verstandige keuzes!quote:Op maandag 11 januari 2021 20:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kan je op micro SD kaart ook de spellen erop downloaden?
O ja, dit weekend 3 spellen in e-shop aangeschaft: Dragon Quest XI en The Legend of Zelda: Breath of Wild![]()
Met korting natuurlijk
Prima games. Dat is met gemak driehonderd uur plezierquote:Op maandag 11 januari 2021 20:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
O ja, dit weekend 3 spellen in e-shop aangeschaft: Mario Kart, Dragon Quest XI en The Legend of Zelda: Breath of Wild![]()
Met korting natuurlijk
Dan heb ik minstens 1000 speelplezier aan games op steam staanquote:Op maandag 11 januari 2021 21:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Prima games. Dat is met gemak driehonderd uur plezier
Wel alles spelen. Netjes op je gemak.
Ja, als je een sd kaartje er in doet gaat het automatisch naar de sd kaart.quote:Op maandag 11 januari 2021 20:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
O ja, dit weekend 3 spellen in e-shop aangeschaft: Mario Kart, Dragon Quest XI en The Legend of Zelda: Breath of Wild![]()
Met korting natuurlijk
Savegames staan op je interne geheugen, voor zover ik weet. NSO is inderdaad goedkoop, vaak met korting te koop voor 16 euro per jaar.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:00 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ja, als je een sd kaartje er in doet gaat het automatisch naar de sd kaart.
Wel zo handig.
Zelfde voor save games.. dacht ik.
Ik gebruik de Nintendo online service want kost geen drol op jaar basis, dus ik merk dat niet zo. (Je kan ook je gouden muntjes gebruiken voor de online service kosten, geinig want dan kan het zelfs gratis)
Oh okay zou zweren dat ook dat naar de sd kaart gaat omdat ik intern geheugen niet echt achteruit zie lopen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Savegames staan op je interne geheugen, voor zover ik weet. NSO is inderdaad goedkoop, vaak met korting te koop voor 16 euro per jaar.
Ik, uhm, ga mijn oude switch nog niet verkopenquote:
Geen groen/geel Luigi versiequote:
Gelijk pre-orderenquote:
Ik zag dat ze in de US pins kunnen winnen bij een preorder ofzo? Als MyNintendo reward. Die wil ik ook.quote:
Eerst nog de Ocarina of Time reremake port.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zag dat ze in de US pins kunnen winnen bij een preorder ofzo? Als MyNintendo reward. Die wil ik ook.
Ik ga trouwens geen WiiU ports kopen.
Breng godver eens nieuwe games uit.
Toch leek me Bowser Fury anders spelen dan 3D World. De camera meer als een 'normale' 3d Mario.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zag dat ze in de US pins kunnen winnen bij een preorder ofzo? Als MyNintendo reward. Die wil ik ook.
Ik ga trouwens geen WiiU ports kopen.
Breng godver eens nieuwe games uit.
Heb je ook gelezen hoe dat gegaan is in de eerste lichting pins daar in het eerste US en Canada only event? Je hebt meer kans op een PS5quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, maar dat verbaast me niets. Die verdeling van items in Europa was natuurlijk ook kansloos. Elke dag een handjevol prijzen voor heel Europaquote:Op woensdag 13 januari 2021 08:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb je ook gelezen hoe dat gegaan is in de eerste lichting pins daar in het eerste US en Canada only event? Je hebt meer kans op een PS5
Ja, wel irritant. Alles 'limited' maken zodat er een run ontstaat. Terwijl je misschien 4x zoveel kan verkopen als je het domweg in alle stores legt.quote:Op woensdag 13 januari 2021 08:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, maar dat verbaast me niets. Die verdeling van items in Europa was natuurlijk ook kansloos. Elke dag een handjevol prijzen voor heel Europa![]()
Laat me die shit ook gewoon kopen. Als je ziet wat er bij de Nintendo Store in NYC allemaal verkocht wordt, en vervolgens wat er beschikbaar is via de MyNintendo Store hierzo... Ik ben boos.
Jij bent niet blij met een Mario mok voor maar 15 euro?quote:Op woensdag 13 januari 2021 08:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, maar dat verbaast me niets. Die verdeling van items in Europa was natuurlijk ook kansloos. Elke dag een handjevol prijzen voor heel Europa![]()
Laat me die shit ook gewoon kopen. Als je ziet wat er bij de Nintendo Store in NYC allemaal verkocht wordt, en vervolgens wat er beschikbaar is via de MyNintendo Store hierzo... Ik ben boos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |