Die heb ik op een SNES cartridge.quote:
Ja vraagje, ik heb ook die switch pro controller erbij (lijkt mij prettiger dan de normale joy-cons) daarmee kun je ook draadloos spelen toch? Als het eenmaal "aangemeld" is bij de switch?quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:04 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ja vraagje, ik heb ook die switch pro controller erbij (lijkt mij prettiger dan de normale joy-cons) daarmee kun je ook draadloos spelen toch? Als het eenmaal "aangemeld" is bij de switch?
Zo begrijp ik het, normaal gebruik ik alles bedraadop de pc / ps4 pro, maar dit is niet helemaal duidelijk.
Ik vind hem onmisbaar.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Okay dat is wel handig dan in praktisch alle gevallen qua gebruik.
Nog groter. Rip pols.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:46 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Snap wel waarom mensen zeggen dat breath of the wild misschien beste spel ooit is.
Zodra je eigenlijk de wereld in loopt voelt alles als een soort mysterie, dat gevoel dat achter elke boom wel iets kan liggen.
Mooie muziek, toch nog best wel wat details.
Grafisch is het ..uh even wennen als je van cyberpunk 2077 ultra settings af komt.
Maar lelijk is het allerminst, het heeft een erg aparte anime / studio gibli achtig gevoel. (Misschien door de muziek eigenlijk)
Geen spijt van de aankoop vooralsnog!
Op een ding na, het scherm in je handen is wel even wennen, best klein en had wel iets groter gemogen.
Ja snap ik, ik probeerde het op die poot te zetten maar het is te zwaar ofzo, kukelt het om naar de linkerkant.. beetje slecht bedacht door Nintendo.quote:
In tabletop mode? Dat hoort niet zo te zijn! Ik heb er verder geen hoesje om oid misschien dat het daarom te zwaar is?quote:Op woensdag 30 december 2020 19:59 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ja snap ik, ik probeerde het op die poot te zetten maar het is te zwaar ofzo, kukelt het om naar de linkerkant.. beetje slecht bedacht door Nintendo.
Los het maar een beetje op door er iets achter te zetten als “ruggensteun” maar echt ideaal is het niet.
Ja zelfs met of zonder joycons eraan (gebruik de pro controller), ding valt om naar achteren.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:41 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
In tabletop mode? Dat hoort niet zo te zijn! Ik heb er verder geen hoesje om oid misschien dat het daarom te zwaar is?
Hmm raar, als ik google hebben sommige wel last dat het niet echt stabiel is. Ik gebruik zelf vaak de uGreen stand omdat ik die altijd wel bij me heb voor mijn tablet. https://www.bol.com/nl/p/(...)Q.1_4.6.ProductImagequote:Op woensdag 30 december 2020 20:53 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ja zelfs met of zonder joycons eraan (gebruik de pro controller), ding valt om naar achteren.
Ik klik dat ding uit zover het kan, tot je zo’n klikje hoort maar valt om aan de linkerkant, alsof het inderdaad zijn eigen gewicht niet kan dragen.
Zit geen hoesje of iets omheen uiteraard.
Dat doe ik zeker maatquote:Op woensdag 30 december 2020 20:40 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben erg benieuwd of mijn Switch-makkers @:Lange_Lans @:Onlogisch en @:GGMM net zo uitkijken naar Bravely Default 2 als ik.
Ik wacht jouw oordeel even af.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:40 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben erg benieuwd of mijn Switch-makkers @:Lange_Lans @:Onlogisch en @:GGMM net zo uitkijken naar Bravely Default 2 als ik.
Sound design is magistraal in BotW inderdaad. Heb de kritiek nooit gesnapt.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:45 schreef Drankster het volgende:
Vast al gepost maar dit is wel een interessante kijk en luister:
quote:Op woensdag 30 december 2020 17:46 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Op een ding na, het scherm in je handen is wel even wennen, best klein en had wel iets groter gemogen.
Ja dat is weer de keerzijde.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |