SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei || FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Hard stukje in hoofd.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:35 schreef Zipportal het volgende:
‘Aubergenius’ schaamt zich voor interview na thriller: ‘Ik had een soort black-out’
https://www.ad.nl/darts/a(...)-black-out~a522cd35/
Er is geen publiek bij.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:37 schreef El-Stinho het volgende:
Waarom kan Mickey Mansell opeens darten op TV?
Jeroen Verhoeven heeft inderdaad meer het postuur van een darter dan van een voetbalkeeper.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:37 schreef Poepz0r het volgende:
Joppe Bakens was vroeger wel een prima jeudspeler samen met mannen als Jeroen Verhoeven (die is mede eigenaar van Dartscoaching.nl), Jerry Hendriks, Stevie Moreira, Joey Ten Berge enzovoorts.
Allang niet meer joh.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jeroen Verhoeven heeft inderdaad meer het postuur van een darter dan van een voetbalkeeper.
Wordt een verzamelplaats voor Nederlanders die hun carrière willen herlancerenquote:Op woensdag 23 december 2020 13:38 schreef LordVoldermort het volgende:
Bas Dost naar Club Brugge allen
Zo speelde ik ooit een wedstrijd op het gesloten Nederlands kampioenschap tegen een Haags kereltje met oordoppen in tijdens de wedstrijd. Dat is niet vreemd, maar hij had gewoon muziek aan staan door middel van een soort discman in zijn broekquote:
Dat is @Wereldgozer allen.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:42 schreef El-Stinho het volgende:
Wat doet Mansell in het dagelijks leven?
Nudist zijn? Slaaf in een SM-scene?
Moeten hullie wetenquote:Op woensdag 23 december 2020 13:40 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Wordt een verzamelplaats voor Nederlanders die hun carrière willen herlanceren
Prima gozer ''vroeger'' maar is er iets teveel in gaan geloven. Beetje het soyboy effect.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:43 schreef macca728 het volgende:
Hij heeft een hele enge uitstraling
Jeroen Verhoeven was toch die darter met wiens pijlen Mighty Tiky z'n eerste negendarter gooide.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:37 schreef Poepz0r het volgende:
Joppe Bakens was vroeger wel een prima jeudspeler samen met mannen als Jeroen Verhoeven (die is mede eigenaar van Dartscoaching.nl), Jerry Hendriks, Stevie Moreira, Joey Ten Berge enzovoorts.
Eerder als een gemiddelde vegan, pro blm, pro halsema dat soort types.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:44 schreef Caland het volgende:
Joppe ziet eruit als een massaverkrachter
Vooral als iemand die vroeger heel erg gepest is, je kijkt zo door die zogenaamd stoere baard heen.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:44 schreef Caland het volgende:
Joppe ziet eruit als een massaverkrachter
Klopt, mooi tochquote:Op woensdag 23 december 2020 10:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
VBL en DRT zit vrijwel vol met dezelfde mensen.
Kan toch allebeiquote:Op woensdag 23 december 2020 13:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Eerder als een gemiddelde vegan, pro blm, pro halsema dat soort types.
Doodengquote:Op woensdag 23 december 2020 13:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Eerder als een gemiddelde vegan, pro blm, pro halsema dat soort types.
Ik zou je moeder eens even rekkenquote:Op woensdag 23 december 2020 13:46 schreef Platinumgoat het volgende:
Hopelijk kunnen ze de partij van Bunting even rekken tot na 15:00, aangezien ik dan pas kan kijken.
Niet dat ik weet. Jeroen is overigens een zeer vriendelijke vent en walgelijk goed als die zijn dag heeft. Kwam ook redelijk ver vorig jaar laatste Dutch Open geloof ik.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:44 schreef spleeh het volgende:
[..]
Jeroen Verhoeven was toch die darter met wiens pijlen Mighty Tiky z'n eerste negendarter gooide.
soooooooooo koekoekquote:Op woensdag 23 december 2020 13:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou je moeder eens even rekken
Links medium #WijDoenNietMeerMeequote:Op woensdag 23 december 2020 13:47 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Kan ik op jullie likes rekenen?
Zou het wat uitmaken?quote:Op woensdag 23 december 2020 13:46 schreef Platinumgoat het volgende:
Hopelijk kunnen ze de partij van Bunting even rekken tot na 15:00, aangezien ik dan pas kan kijken.
Ik zou in Armenie gaan zoeken.quote:
Ik heb Rae ook al een veer in zijn reet gestoken. (en een bedankje gekregen)quote:Op woensdag 23 december 2020 13:47 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Er was gisteren ofzo een tjappie bij First Dates die hierop leek. Die strooide met zinnen met woorden zoals bizahhhrrr, awkward,quote:
Heb je mijn eerdere foto's gemist? Hij draagt nu van zo'n boerenpetten in het dagelijks leven.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vooral als iemand die vroeger heel erg gepest is, je kijkt zo door die zogenaamd stoere baard heen.
Rae lijkt mij een type cuck. Faat lekker pokeren en zich vol laten duwen door de mannen met veel geld #GENOT @Wereldgozer wat is uw mening?quote:Op woensdag 23 december 2020 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb Rae ook al een veer in zijn reet gestoken. (en een bedankje gekregen)
Sluiter heeft jarenlang depressief en suïcidaal rondgelopen. Dat is eeb ervaringsdeskundige.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:47 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Ah ja, ik had Rae moeten @-en.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb Rae ook al een veer in zijn reet gestoken. (en een bedankje gekregen)
Een herhaling van vorig jaar toch?quote:Op woensdag 23 december 2020 13:50 schreef de_boswachter het volgende:
Evans MVG gaat qua tempo een HEURLIKKE partij worden
Hij is nog steeds fan van Feyenoord toch?quote:Op woensdag 23 december 2020 13:50 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Sluiter heeft jarenlang depressief en suïcidaal rondgelopen. Dat is eeb ervaringsdeskundige.
Fatima lijkt me ook een borderlinertje.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:50 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Sluiter heeft jarenlang depressief en suïcidaal rondgelopen. Dat is eeb ervaringsdeskundige.
Dan is er kans dat we niet verlost zijn van Mansellaidsquote:Op woensdag 23 december 2020 13:49 schreef Platinumgoat het volgende:
[..]
5e set met een beslissende 5e leg is toch veel leuker?
Hou je bek over Andrelongodquote:Op woensdag 23 december 2020 13:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Rae lijkt mij een type cuck. Faat lekker pokeren en zich vol laten duwen door de mannen met veel geld #GENOT @:Wereldgozer wat is uw mening?
quote:Op woensdag 23 december 2020 13:47 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Dan wordt een veegpartij door Van Gerwen toch nog een beetje leuk.quote:
Geen wonder als je die Kiki Bertens moest coachen.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:50 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Cuckyquote:Op woensdag 23 december 2020 13:51 schreef BB-King het volgende:
[..]
Geen wonder als je die Kiki Bertens moest coachen.
Nee, het zoontje van zijn broer overleed aan kanker. Hierdoor kwam hij in een zwart gat en kon niet meer van het leven genieten.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij is nog steeds fan van Feyenoord toch?
Katten kunnen ook corona hebbenquote:Op woensdag 23 december 2020 13:55 schreef Poepz0r het volgende:
Schrik me de tering. Kad zit te hoesten naast mij in de bureaustoel
Picsquote:Op woensdag 23 december 2020 13:55 schreef Poepz0r het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2020 13:55 schreef Szura het volgende:
Kunnen we de partij van het wrak Bunting overslaan aub?
Je kat hep keronaquote:Op woensdag 23 december 2020 13:55 schreef Poepz0r het volgende:
Wayne is een act. Die er bovendien veel te veel in is gaan geloven.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wel beetje zelfde type mensch. Eens in de zoveel tijd x een prestatie genot.
Wayne was wel genot en had gewoon dat WK moeten winnenquote:Op woensdag 23 december 2020 13:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wayne is een act. Die er bovendien veel te veel in is gaan geloven.
Ik ga niet mijn bips op the interwebz gooien. Maar hij is mij niet rond genoeg, die bips.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je een betere? Care to share?
Zie toch liever het gezicht want voor je het weet heeft deze chick ook een baard.quote:
Wat vind je van bips van @DJMO?quote:Op woensdag 23 december 2020 13:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ga niet mijn bips op the interwebz gooien. Maar hij is mij niet rond genoeg, die bips.
Als het niet de jouwe is vinden we dat ook goedquote:Op woensdag 23 december 2020 13:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ga niet mijn bips op the interwebz gooien. Maar hij is mij niet rond genoeg, die bips.
Godverquote:Op woensdag 23 december 2020 13:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat vind je van bips van @:DJMO?
Ronde bips allenquote:Op woensdag 23 december 2020 13:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hangend.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat vind je van bips van @:DJMO?
Beetje raar hoofdquote:Op woensdag 23 december 2020 14:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat vind jij van Bibi godin hierboven?
Easy MvG god volgende ronde.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:01 schreef Szura het volgende:
Gelukkig, ik zag het alweer misgaan
3-1 lekkerrrrrrr
Deze kont mag groterquote:
Melding gemaakt.quote:
Hoe is Bibi haar bibs?quote:Op woensdag 23 december 2020 13:59 schreef Poepz0r het volgende:
Bibi godin bij Perfecte Plaatje. Heerlijke jopen en de rest
[ afbeelding ]
ERG mooiquote:Op woensdag 23 december 2020 14:02 schreef Tagliano het volgende:
Dit jaar geen kerst met collega's
Nou wat een ramp niet te overzien allemaal
Normaal steken jullie de pallets die jullie sorteren in de brand als een soort kampvuur? #dtvquote:Op woensdag 23 december 2020 14:02 schreef Tagliano het volgende:
Nu nog helemaal afschaffen dat kerst en door dartenquote:Op woensdag 23 december 2020 14:02 schreef Tagliano het volgende:
Ik zou niet weten hoe het daar gaatquote:Op woensdag 23 december 2020 14:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Normaal steken jullie de pallets die jullie sorteren in de brand als een soort kampvuur? #dtv
Die darters kunnen niet naar huis toch? Gewoon doooooooooor.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:04 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nu nog helemaal afschaffen dat kerst en door darten
Niet afschaffen. Ik krijg weer Batman poppen met kerst @Zipportalquote:Op woensdag 23 december 2020 14:04 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Kerst is best leuk, soms.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:04 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nee kerst vind ik wel primaquote:Op woensdag 23 december 2020 14:04 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Rae is liever van huis dan bij Fatima. Altijd al opmerkelijk gevondenquote:Op woensdag 23 december 2020 13:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Rae lijkt mij een type cuck. Faat lekker pokeren en zich vol laten duwen door de mannen met veel geld #GENOT @:Wereldgozer wat is uw mening?
Andersom ook he. Faat was vaak weg voor Pokerstars en liep dan altijd een beetje in uitdagende outfitjes genot.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Rae is liever van huis dan bij Fatima. Altijd al opmerkelijk gevonden
Leuk hoor Raymondquote:Op woensdag 23 december 2020 14:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet afschaffen. Ik krijg weer Batman poppen met kerst @:Zipportal
Zullen wel open relatie hebben. Rae beetje duiken op die tennisgrietjesquote:Op woensdag 23 december 2020 14:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Andersom ook he. Faat was vaak weg voor Pokerstars en liep dan altijd een beetje in uitdagende outfitjes genot.
#NoLubequote:Op woensdag 23 december 2020 14:07 schreef Tagliano het volgende:
Ik zou een wereldavond met Ricky kunnen hebben
Meerdere
Niks mis mee, maar waar zijn de beelden?quote:Op woensdag 23 december 2020 14:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zullen wel open relatie hebben. Rae beetje duiken op die tennisgrietjes
Wat nou als je geen vrienden en kennissen hebt? Wat een armoe.quote:
NS zette in de jaren 40 al mensen op de trein genot.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat nou als je geen vrienden en kennissen hebt? Wat een armoe.
quote:Op woensdag 23 december 2020 14:08 schreef Tagliano het volgende:
If en when zijn allebei conditional pannekoek
Onze LBO'er weet het allemaal hoorquote:Op woensdag 23 december 2020 14:08 schreef Tagliano het volgende:
Zoute burgertroep.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kies je voor haarrr of die burgewwrrrr?
@:De_Kraam
Doe mij maar oud en nieuwquote:
Pleuris gaat uitbreken dit jaar #GENOTquote:Op woensdag 23 december 2020 14:09 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Doe mij maar oud en nieuw
Nederlands Spoorweg Bond.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
NS zette in de jaren 40 al mensen op de trein genot.
Vind je je familie niet leuk?quote:Op woensdag 23 december 2020 14:09 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Doe mij maar oud en nieuw
Tennisschool69.nlquote:Op woensdag 23 december 2020 14:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niks mis mee, maar waar zijn de beelden?
Wat voor naald gebruikt je?quote:
Roland zal wel onderaan staan in het RTL-klassementquote:Op woensdag 23 december 2020 14:10 schreef Tagliano het volgende:
Roland denkt een snelle partij
Dacht ie gisteren bij Noppert ook
Noppert act. Die gooide vroeger VEEL sneller dan sinds hij een beetje bekend is zeg maar. Zoek de beelden maar op.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:10 schreef Tagliano het volgende:
Roland denkt een snelle partij
Dacht ie gisteren bij Noppert ook
Net boven Sjaakquote:Op woensdag 23 december 2020 14:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Roland zal wel onderaan staan in het RTL-klassement
Dit kan echt niet.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:10 schreef Caland het volgende:
Baardmans mag van mij ook wel op een transportje worden gezet
Oh jawel, maar hekel aan geforceerde gezelligheid op die dagen.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind je je familie niet leuk?
Wanneer was zijn laatste middagsessiepartij? En die van MVG?quote:Op woensdag 23 december 2020 14:12 schreef El-Stinho het volgende:
Laatste 64, Gando op een doordeweekse middag. Rare tijden.
Ik heb hier geen flauw idee vanquote:Op woensdag 23 december 2020 14:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoeveel topics lopen we achter? #dtv
MvG in de middag denk ik WK2014 laatste 16 tegen Gando.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:13 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Wanneer was zijn laatste middagsessiepartij? En die van MVG?
En niet altijd voor het zingen de kerk uitquote:Op woensdag 23 december 2020 14:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waylongod lekker zingen tijdens het neuken.
Ja, van haarlokWaylon.quote:
Je kent de incidenten met Gando toch wel tegen bijvoorbeeld Raya? Met die oche etc.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:15 schreef Grifte het volgende:
[..]
Kom maar weer op met wat verhalen van achter de schermen
En #fartgate genotquote:Op woensdag 23 december 2020 14:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je kent de incidenten met Gando toch wel tegen bijvoorbeeld Raya? Met die oche etc.
Ja, dat is op het podium. Wellicht had je nog wat verhalen over dingen die buiten het oogveld van de camera's zijn gebeurd.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je kent de incidenten met Gando toch wel tegen bijvoorbeeld Raya? Met die oche etc.
Moet jou toch bekend voorkomen danquote:Op woensdag 23 december 2020 14:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja bizar dat velen hem adoreren, want het is een retard eerste klas hoor.
Kan mij wel wat dingen herinneren ja, maar allemaal soortgelijk met de podium incidenten. Tikken van pijlen > meteen mad worden dat soort dingen.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:17 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja, dat is op het podium. Wellicht had je nog wat verhalen over dingen die buiten het oogveld van de camera's zijn gebeurd.
Kanaaltje over zwemmen. Zwemmen voor je kkgeld.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Madars heeft er anders ook geen zin in... Kan straks met vrachtwagen richting ferry in Dover
Wat is het Letse darten behalve deze dude?quote:Op woensdag 23 december 2020 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik juich voor het Letse darten maar ook voor Gerrie.
Dat dus x2.quote:
Wat heb jij met Letlandquote:Op woensdag 23 december 2020 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik juich voor het Letse darten maar ook voor Gerrie.
Afzetmarkt voor mexicano's.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |