Ik zou je moeder eens even rekkenquote:Op woensdag 23 december 2020 13:46 schreef Platinumgoat het volgende:
Hopelijk kunnen ze de partij van Bunting even rekken tot na 15:00, aangezien ik dan pas kan kijken.
Niet dat ik weet. Jeroen is overigens een zeer vriendelijke vent en walgelijk goed als die zijn dag heeft. Kwam ook redelijk ver vorig jaar laatste Dutch Open geloof ik.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:44 schreef spleeh het volgende:
[..]
Jeroen Verhoeven was toch die darter met wiens pijlen Mighty Tiky z'n eerste negendarter gooide.
soooooooooo koekoekquote:Op woensdag 23 december 2020 13:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou je moeder eens even rekken
Links medium #WijDoenNietMeerMeequote:Op woensdag 23 december 2020 13:47 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Kan ik op jullie likes rekenen?
Zou het wat uitmaken?quote:Op woensdag 23 december 2020 13:46 schreef Platinumgoat het volgende:
Hopelijk kunnen ze de partij van Bunting even rekken tot na 15:00, aangezien ik dan pas kan kijken.
Ik zou in Armenie gaan zoeken.quote:
Ik heb Rae ook al een veer in zijn reet gestoken. (en een bedankje gekregen)quote:Op woensdag 23 december 2020 13:47 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Kan ik op jullie likes rekenen?
Er was gisteren ofzo een tjappie bij First Dates die hierop leek. Die strooide met zinnen met woorden zoals bizahhhrrr, awkward,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |