Vooral als iemand die vroeger heel erg gepest is, je kijkt zo door die zogenaamd stoere baard heen.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:44 schreef Caland het volgende:
Joppe ziet eruit als een massaverkrachter
Klopt, mooi tochquote:Op woensdag 23 december 2020 10:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
VBL en DRT zit vrijwel vol met dezelfde mensen.
Kan toch allebeiquote:Op woensdag 23 december 2020 13:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Eerder als een gemiddelde vegan, pro blm, pro halsema dat soort types.
Doodengquote:Op woensdag 23 december 2020 13:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Eerder als een gemiddelde vegan, pro blm, pro halsema dat soort types.
Ik zou je moeder eens even rekkenquote:Op woensdag 23 december 2020 13:46 schreef Platinumgoat het volgende:
Hopelijk kunnen ze de partij van Bunting even rekken tot na 15:00, aangezien ik dan pas kan kijken.
Niet dat ik weet. Jeroen is overigens een zeer vriendelijke vent en walgelijk goed als die zijn dag heeft. Kwam ook redelijk ver vorig jaar laatste Dutch Open geloof ik.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:44 schreef spleeh het volgende:
[..]
Jeroen Verhoeven was toch die darter met wiens pijlen Mighty Tiky z'n eerste negendarter gooide.
soooooooooo koekoekquote:Op woensdag 23 december 2020 13:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou je moeder eens even rekken
Links medium #WijDoenNietMeerMeequote:Op woensdag 23 december 2020 13:47 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Kan ik op jullie likes rekenen?
Zou het wat uitmaken?quote:Op woensdag 23 december 2020 13:46 schreef Platinumgoat het volgende:
Hopelijk kunnen ze de partij van Bunting even rekken tot na 15:00, aangezien ik dan pas kan kijken.
Ik zou in Armenie gaan zoeken.quote:
Ik heb Rae ook al een veer in zijn reet gestoken. (en een bedankje gekregen)quote:Op woensdag 23 december 2020 13:47 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Er was gisteren ofzo een tjappie bij First Dates die hierop leek. Die strooide met zinnen met woorden zoals bizahhhrrr, awkward,quote:
Heb je mijn eerdere foto's gemist? Hij draagt nu van zo'n boerenpetten in het dagelijks leven.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vooral als iemand die vroeger heel erg gepest is, je kijkt zo door die zogenaamd stoere baard heen.
Rae lijkt mij een type cuck. Faat lekker pokeren en zich vol laten duwen door de mannen met veel geld #GENOT @Wereldgozer wat is uw mening?quote:Op woensdag 23 december 2020 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb Rae ook al een veer in zijn reet gestoken. (en een bedankje gekregen)
Sluiter heeft jarenlang depressief en suïcidaal rondgelopen. Dat is eeb ervaringsdeskundige.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:47 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |