Niet afschaffen. Ik krijg weer Batman poppen met kerst @Zipportalquote:Op woensdag 23 december 2020 14:04 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nu nog helemaal afschaffen dat kerst en door darten
Kerst is best leuk, soms.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:04 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nee kerst vind ik wel primaquote:Op woensdag 23 december 2020 14:04 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Rae is liever van huis dan bij Fatima. Altijd al opmerkelijk gevondenquote:Op woensdag 23 december 2020 13:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Rae lijkt mij een type cuck. Faat lekker pokeren en zich vol laten duwen door de mannen met veel geld #GENOT @:Wereldgozer wat is uw mening?
Andersom ook he. Faat was vaak weg voor Pokerstars en liep dan altijd een beetje in uitdagende outfitjes genot.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Rae is liever van huis dan bij Fatima. Altijd al opmerkelijk gevonden
Leuk hoor Raymondquote:Op woensdag 23 december 2020 14:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet afschaffen. Ik krijg weer Batman poppen met kerst @:Zipportal
Zullen wel open relatie hebben. Rae beetje duiken op die tennisgrietjesquote:Op woensdag 23 december 2020 14:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Andersom ook he. Faat was vaak weg voor Pokerstars en liep dan altijd een beetje in uitdagende outfitjes genot.
#NoLubequote:Op woensdag 23 december 2020 14:07 schreef Tagliano het volgende:
Ik zou een wereldavond met Ricky kunnen hebben
Meerdere
Niks mis mee, maar waar zijn de beelden?quote:Op woensdag 23 december 2020 14:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zullen wel open relatie hebben. Rae beetje duiken op die tennisgrietjes
Wat nou als je geen vrienden en kennissen hebt? Wat een armoe.quote:
NS zette in de jaren 40 al mensen op de trein genot.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat nou als je geen vrienden en kennissen hebt? Wat een armoe.
quote:Op woensdag 23 december 2020 14:08 schreef Tagliano het volgende:
If en when zijn allebei conditional pannekoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |