Wayne was wel genot en had gewoon dat WK moeten winnenquote:Op woensdag 23 december 2020 13:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wayne is een act. Die er bovendien veel te veel in is gaan geloven.
Ik ga niet mijn bips op the interwebz gooien. Maar hij is mij niet rond genoeg, die bips.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je een betere? Care to share?
Zie toch liever het gezicht want voor je het weet heeft deze chick ook een baard.quote:
Wat vind je van bips van @DJMO?quote:Op woensdag 23 december 2020 13:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ga niet mijn bips op the interwebz gooien. Maar hij is mij niet rond genoeg, die bips.
Als het niet de jouwe is vinden we dat ook goedquote:Op woensdag 23 december 2020 13:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ga niet mijn bips op the interwebz gooien. Maar hij is mij niet rond genoeg, die bips.
Godverquote:Op woensdag 23 december 2020 13:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat vind je van bips van @:DJMO?
Ronde bips allenquote:Op woensdag 23 december 2020 13:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hangend.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat vind je van bips van @:DJMO?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |