Nee, het zoontje van zijn broer overleed aan kanker. Hierdoor kwam hij in een zwart gat en kon niet meer van het leven genieten.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij is nog steeds fan van Feyenoord toch?
Katten kunnen ook corona hebbenquote:Op woensdag 23 december 2020 13:55 schreef Poepz0r het volgende:
Schrik me de tering. Kad zit te hoesten naast mij in de bureaustoel
Picsquote:Op woensdag 23 december 2020 13:55 schreef Poepz0r het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2020 13:55 schreef Szura het volgende:
Kunnen we de partij van het wrak Bunting overslaan aub?
Je kat hep keronaquote:Op woensdag 23 december 2020 13:55 schreef Poepz0r het volgende:
Wayne is een act. Die er bovendien veel te veel in is gaan geloven.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wel beetje zelfde type mensch. Eens in de zoveel tijd x een prestatie genot.
Wayne was wel genot en had gewoon dat WK moeten winnenquote:Op woensdag 23 december 2020 13:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wayne is een act. Die er bovendien veel te veel in is gaan geloven.
Ik ga niet mijn bips op the interwebz gooien. Maar hij is mij niet rond genoeg, die bips.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je een betere? Care to share?
Zie toch liever het gezicht want voor je het weet heeft deze chick ook een baard.quote:
Wat vind je van bips van @DJMO?quote:Op woensdag 23 december 2020 13:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ga niet mijn bips op the interwebz gooien. Maar hij is mij niet rond genoeg, die bips.
Als het niet de jouwe is vinden we dat ook goedquote:Op woensdag 23 december 2020 13:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ga niet mijn bips op the interwebz gooien. Maar hij is mij niet rond genoeg, die bips.
Godverquote:Op woensdag 23 december 2020 13:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat vind je van bips van @:DJMO?
Ronde bips allenquote:Op woensdag 23 december 2020 13:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hangend.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat vind je van bips van @:DJMO?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |