Ik heb hier geen flauw idee vanquote:Op woensdag 23 december 2020 14:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoeveel topics lopen we achter? #dtv
MvG in de middag denk ik WK2014 laatste 16 tegen Gando.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:13 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Wanneer was zijn laatste middagsessiepartij? En die van MVG?
En niet altijd voor het zingen de kerk uitquote:Op woensdag 23 december 2020 14:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waylongod lekker zingen tijdens het neuken.
Ja, van haarlokWaylon.quote:
Je kent de incidenten met Gando toch wel tegen bijvoorbeeld Raya? Met die oche etc.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:15 schreef Grifte het volgende:
[..]
Kom maar weer op met wat verhalen van achter de schermen
En #fartgate genotquote:Op woensdag 23 december 2020 14:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je kent de incidenten met Gando toch wel tegen bijvoorbeeld Raya? Met die oche etc.
Ja, dat is op het podium. Wellicht had je nog wat verhalen over dingen die buiten het oogveld van de camera's zijn gebeurd.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je kent de incidenten met Gando toch wel tegen bijvoorbeeld Raya? Met die oche etc.
Moet jou toch bekend voorkomen danquote:Op woensdag 23 december 2020 14:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja bizar dat velen hem adoreren, want het is een retard eerste klas hoor.
Kan mij wel wat dingen herinneren ja, maar allemaal soortgelijk met de podium incidenten. Tikken van pijlen > meteen mad worden dat soort dingen.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:17 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja, dat is op het podium. Wellicht had je nog wat verhalen over dingen die buiten het oogveld van de camera's zijn gebeurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |