SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei
Tsja, met een IQ van 12 kun je niet leren koken.quote:
Goede keus, al zeg ik het zelfquote:Op maandag 21 december 2020 19:22 schreef AllesKaputt het volgende:
Ja toch maar juichen voor de Pool
Weet niet of ie dat hotel uit magquote:Op maandag 21 december 2020 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, met een IQ van 12 kun je niet leren koken.
Jij kan het wetenquote:Op maandag 21 december 2020 19:23 schreef spleeh het volgende:
[..]
Kan ook bitterballen in de magnetron doen toch?
Wie niet?quote:Op maandag 21 december 2020 19:23 schreef Doevelaer het volgende:
We juichen massaal voor RATATATATATATTAA neem ik aan?
quote:Op maandag 21 december 2020 19:23 schreef Doevelaer het volgende:
We juichen massaal voor RATATATATATATTAA neem ik aan?
Een nieuwe UI jawel.quote:Op maandag 21 december 2020 19:25 schreef Tagliano het volgende:
Joyce heeft trouwens echt gigantische tieten
Dit terzijde
Cannot unsee, bedankt!quote:Op maandag 21 december 2020 19:25 schreef Tagliano het volgende:
Dit terzijde
Geilquote:Op maandag 21 december 2020 19:25 schreef Tagliano het volgende:
Dit terzijde
Toch geen quarantaine dusquote:Op maandag 21 december 2020 19:26 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Oja Maijer mag weer een wedstrijd van Ian White doen vanavond. Hoe vaak gaat Maijer lachen dat White nooit ver komt op tv?
Wellicht heet ook zij Joyce.quote:Op maandag 21 december 2020 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat dit betere tieten zijn dan die van Joyce.
quote:Op maandag 21 december 2020 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat dit betere tieten zijn dan die van Joyce.
Vinzzent is helemaal niet zo dom.quote:Op maandag 21 december 2020 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, met een IQ van 12 kun je niet leren koken.
Dit vind ik leukquote:Op maandag 21 december 2020 19:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan doe ik voor een half uurtje ook mee.
quote:Op maandag 21 december 2020 19:27 schreef AllesKaputt het volgende:
De ruggegraat van de sympathieke Pool staat vervaarlijk hol
quote:Op maandag 21 december 2020 19:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Maijer kijkt zeer indringend tijdens de analyses van Francis
En dat is nog afgerond naar beneden.quote:Op maandag 21 december 2020 19:32 schreef El-Stinho het volgende:
@:fetx 106 om 101 gemiddeld, je mag best weer kijken haha.
Dat is een opmerkelijke prestatiequote:Op maandag 21 december 2020 19:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tagliano heeft elke gif onder CTRL + V
quote:Op maandag 21 december 2020 19:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tagliano heeft elke gif onder CTRL + V
quote:Op maandag 21 december 2020 19:32 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat is een opmerkelijke prestatie
Ook met Karel in het achterhoofd vreemd. Ratajski is toch prima?quote:Op maandag 21 december 2020 19:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oh shit ik ook, maar dat was nog met Karel in het achterhoofd.
Hij komt wel zo op mij over, maar ik geef hem het voordeel van de twijfelquote:Op maandag 21 december 2020 19:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vinzzent is helemaal niet zo dom.
Niet enorm in vorm en soms moet je een gokje wagen!quote:Op maandag 21 december 2020 19:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ook met Karel in het achterhoofd vreemd. Ratajski is toch prima?
Doorgaans zit die in het achterhoofd van Kyle Anderson.quote:Op maandag 21 december 2020 19:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oh shit ik ook, maar dat was nog met Karel in het achterhoofd.
Eensquote:Op maandag 21 december 2020 19:36 schreef Tagliano het volgende:
Stelling: het huidige vuurwerkverbod mag permanent blijven
(geen idee of het al permanent is, maar dan gaat deze stelling niet echt op)
Leuk koppie wel. Hooters aan de grote kantquote:
Toch liever dit dan die tieten op TVquote:Op maandag 21 december 2020 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuk koppie wel. Hooters aan de grote kant
Eens. Dat hele vuurwerk zitten alleen maar nadelen aan.quote:Op maandag 21 december 2020 19:36 schreef Tagliano het volgende:
Heerlijk manquote:Op maandag 21 december 2020 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuk koppie wel. Hooters aan de grote kant
Daar heb ik geen zin in.quote:Op maandag 21 december 2020 19:37 schreef Tagliano het volgende:
Dit potje kon best wel eens alle legs gespeeld worden
Dat zekerquote:Op maandag 21 december 2020 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch liever dit dan die tieten op TV
VOOR!quote:Op maandag 21 december 2020 19:36 schreef Tagliano het volgende:
Zeah zekah.quote:Op maandag 21 december 2020 19:36 schreef Tagliano het volgende:
Eens.quote:Op maandag 21 december 2020 19:36 schreef Tagliano het volgende:
Noord-Holland ja. Grafaccenten.quote:Op maandag 21 december 2020 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Velsen ligt niet in Brabant hoor.
Geen BeanGod allen.quote:Op maandag 21 december 2020 19:37 schreef Tagliano het volgende:
Praten ze gewoon normaal Nederlands hoor.quote:Op maandag 21 december 2020 19:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Noord-Holland ja. Grafaccenten.
Ik hoop vooral dat ze het illegale vuurwerk verbiedenquote:Op maandag 21 december 2020 19:36 schreef Tagliano het volgende:
Oke ja sier mag welquote:Op maandag 21 december 2020 19:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Siervuurwerk mag wel terugkomen hoor
Knalvuurwerk laten we voor wat het is
Ik ben gestopt met vuurwerk toen ik 15 was. Is dat een acceptabele leeftijd?quote:Op maandag 21 december 2020 19:38 schreef maxi-mus het volgende:
Vuurwerk is voor kinderen en tokkies.
Toevallig heb ik ‘m op staanquote:Op maandag 21 december 2020 19:32 schreef El-Stinho het volgende:
@:fetx 106 om 101 gemiddeld, je mag best weer kijken haha.
Ik kon een glimlach niet onderdrukkenquote:Op maandag 21 december 2020 19:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat ze het illegale vuurwerk verbieden
Het is hier soms net de gazastrook
Lawine en zinkpijlen afsteken hele avondquote:Op maandag 21 december 2020 19:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oke ja sier mag wel
Mits we geen debielen hebben die niet weten hoe je een vuurpijl afsteekt en niet siervuurwerk dat verkapt knal is
Dit jaar hoeven we ons niet te ergeren aan trotse Kenaus die 2.000 euro uitgeven aan vuurwerrek.quote:Op maandag 21 december 2020 19:38 schreef maxi-mus het volgende:
Vuurwerk is voor kinderen en tokkies.
Illegale vuurwerk verbieden, gewaagd hoorquote:Op maandag 21 december 2020 19:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat ze het illegale vuurwerk verbieden
Het is hier soms net de gazastrook
15/16 vind ik nog net door de beugel kunnen.quote:Op maandag 21 december 2020 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met vuurwerk toen ik 15 was. Is dat een acceptabele leeftijd?
Ik kan niet (mobiel) twitteren en eten tegelijkquote:Op maandag 21 december 2020 19:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarom post je dan niet mee
Jongejonge
Organiseer dan maar professionele vuurwerkshows op bepaalde gebieden.quote:Op maandag 21 december 2020 19:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Siervuurwerk mag wel terugkomen hoor
Knalvuurwerk laten we voor wat het is
25 legs met de darts mee zal wel een record zijn. Die 17 van gisteren was dat nou een record of niet?quote:Op maandag 21 december 2020 19:37 schreef Tagliano het volgende:
quote:Op maandag 21 december 2020 19:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kan niet (mobiel) twitteren en eten tegelijk
Ik ging vroeger altijd met een tas vol de straat op.quote:Op maandag 21 december 2020 19:40 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb nooit echt fanatiek vuurwerk afgestoken eigenlijk
Heb er nooit wat aan gevonden
Geen ideequote:Op maandag 21 december 2020 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
25 legs met de darts mee zal wel een record zijn. Die 17 van gisteren was dat nou een record of niet?
Zeker.quote:Op maandag 21 december 2020 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met vuurwerk toen ik 15 was. Is dat een acceptabele leeftijd?
Waardeloze gozert johquote:Op maandag 21 december 2020 19:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ging vroeger altijd met een tas vol de straat op.
Ik wel. November jarig, dan haalde ik ala kind 2-300 gulden op ofzo en daar kocht ik eigenlijk alleen maar vuurwerk van.quote:Op maandag 21 december 2020 19:40 schreef Tagliano het volgende:
Speciaalbier vind ik wel een acceptabele uitgave, maar daar geef ik geen honderden euro's per jaar aan uit.quote:Op maandag 21 december 2020 19:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker.
Maar siervuurwerk blijf ik wel leuk vinden. Om naar te kijken.
Ik ga er zelf natuurlijk niet bakken met geld aan uitgeven. Doe dan maar bier. @:caland @:gurneyisbestoke @:wereldgozer @:lenny_leonard
Ik keek er vroeger best wel naar uit eigenlijk. Vanaf m’n 15e/16e was het wel klaar.quote:Op maandag 21 december 2020 19:40 schreef Tagliano het volgende:
Die man is niet van TV af te slaan jeetjequote:Op maandag 21 december 2020 19:42 schreef maxi-mus het volgende:
Huug zit bij Op1. @:coco @:zipportal
Ik zit dan bij mn oudersquote:Op maandag 21 december 2020 19:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik moet nog speciaalbier inslaan voor kerst
Op tijd volwassen geworden maar toch een minnetjequote:Op maandag 21 december 2020 19:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik keek er vroeger best wel naar uit eigenlijk. Vanaf m’n 15e/16e was het wel klaar.
Dus hebben ze extra zendtijd ingekocht?quote:Op maandag 21 december 2020 19:42 schreef maxi-mus het volgende:
Huug zit bij Op1. @:coco @:zipportal
Dus je ouders zijn drinkers?quote:Op maandag 21 december 2020 19:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zit dan bij mn ouders
Daar staat een biervoorraad die wij met DRT niet eens met kerst op krijgen genot
quote:Op maandag 21 december 2020 19:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zit dan bij mn ouders
Daar staat een biervoorraad die wij met DRT niet eens met kerst op krijgen genot
En De Hertog... Hertog Jan!quote:Op maandag 21 december 2020 19:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik moet nog speciaalbier inslaan voor kerst
Fuck. En dat ik voor Feyenoord ben maakt het bij jou ook al niet beter natuurlijkquote:Op maandag 21 december 2020 19:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op tijd volwassen geworden maar toch een minnetje
quote:Op maandag 21 december 2020 19:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Fuck. En dat ik voor Feyenoord ben maakt het bij jou ook al niet beter natuurlijk
Dat zijn niet bepaald geheelonth-ouders dus.quote:Op maandag 21 december 2020 19:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zit dan bij mn ouders
Bluedisplay zijn we de rest van de avond kwijtquote:
Ik bedoelde "mijn vader"quote:Op maandag 21 december 2020 19:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kan tegenwoordig ook natuurlijk. Heb je dan nooit een moeder gemist in je leven?
Raticate?quote:Op maandag 21 december 2020 19:44 schreef Slobeend het volgende:
Wat is ook alweer de evolutie van Ratata?
Of juist welquote:Op maandag 21 december 2020 19:44 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dat zijn niet bepaald geheelonth-ouders dus.
Raticatequote:Op maandag 21 december 2020 19:44 schreef Slobeend het volgende:
Ja, daar trek jij je iedere avond op af.quote:Op maandag 21 december 2020 19:44 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Moet dit - gelet op dat meisje - Frenkie voorstellen?
quote:Op maandag 21 december 2020 19:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja, daar trek jij je iedere avond op af.
Ohquote:
Ratificatiequote:Op maandag 21 december 2020 19:44 schreef Slobeend het volgende:
Bandé staat vanavond in de basis. (lol)quote:Op maandag 21 december 2020 19:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh
Ik weet niet of mijn fout dan ligt aan mijn denkvermogens of mijn verwachtingspatroon van jou
Jouw voorliefde voor Frenkie nadat je Rusnak keihard gedumpt had.quote:Op maandag 21 december 2020 19:45 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Geen idee waar dit over gaat hoor
quote:Op maandag 21 december 2020 19:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bandé staat vanavond in de basis. (lol)
160 denk ikquote:Op maandag 21 december 2020 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is de hoogste finish tot nog toe dit WK?
Als hij van Cross wint is een kwartfinale mogelijk.quote:
Dit gebeurde 5 minuten geleden bij mijquote:Op maandag 21 december 2020 19:44 schreef Vriezzer het volgende:
Je ziet het voor je. Koppeltje zit op TV darts te kijken.
"Maar schatje, wat is toch dat FOK! waar je op zit?"
~ Nou, gewoon een gezellig forum waar mensen over darts praten enzo. Kijk.. *scroll* *tieten*
Maar FOK!ers hebben geen relatie, dus dit probleem doet zich gelukkig niet voor.
Ik ga wel even met een kwart oog kijken.quote:Op maandag 21 december 2020 19:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]eigenlijk wil ik hem nog een keer in actie zien
Wow.quote:Op maandag 21 december 2020 19:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bandé staat vanavond in de basis. (lol)
quote:Op maandag 21 december 2020 19:47 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dit gebeurde 5 minuten geleden bij mij
ik denk 160. Heta, Campbell en nog iemandquote:Op maandag 21 december 2020 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is de hoogste finish tot nog toe dit WK?
Dat hoop ik van harte. En dat hij er dan he-le-maal niets van kan.quote:Op maandag 21 december 2020 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wow.
Benieuwd of we hem ooit nog in het eerste gaan zien.
Zo jammer dat er dit jaar geen publiek is. Walgelijke teringherrie, maar toch moet ik altijd enorm lachen om zijn opkomst. Dat gifje van hem is een van mijn favorieten van dit jaarquote:Op maandag 21 december 2020 19:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als hij van Cross wint is een kwartfinale mogelijk.
En wat was je reactie? imaginaire reactie uiteraardquote:Op maandag 21 december 2020 19:47 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dit gebeurde 5 minuten geleden bij mij
Nou vooruit danquote:Op maandag 21 december 2020 19:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo jammer dat er dit jaar geen publiek is. Walgelijke teringherrie, maar toch moet ik altijd enorm lachen om zijn opkomst. Dat gifje van hem is een van mijn favorieten van dit jaar
Zou me eerder verbazen als dat niet het geval is.quote:Op maandag 21 december 2020 19:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat hoop ik van harte. En dat hij er dan he-le-maal niets van kan.
Misschien kunnen ze daar weer wat vuurwerk afsteken.quote:
Ik heb het commentaar niet aan.quote:
Juichen voor de Witte Leeuwenquote:Op maandag 21 december 2020 19:49 schreef borisz het volgende:
Maar goed het hoogtepunt vanavond is Jong Ajax - ASC De Volewijckerssc Telstar.
Was verhuurd aan FC Thun tochquote:
Bij PC Finals verloor Rata van Karel.quote:Op maandag 21 december 2020 19:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb het commentaar niet aan.
Bij winst morgen:quote:Op maandag 21 december 2020 19:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo jammer dat er dit jaar geen publiek is. Walgelijke teringherrie, maar toch moet ik altijd enorm lachen om zijn opkomst. Dat gifje van hem is een van mijn favorieten van dit jaar
Het altijd sympathieke Cambuur lijkt met 6 punten voorsprong de kerstmis in te gaan.quote:Op maandag 21 december 2020 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze daar weer wat vuurwerk afsteken.
In zomer al ja? Hele tijd niets meer van gehoord lolquote:Op maandag 21 december 2020 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was weer teruggehaald in de zomer.
Wat hij verder heeft gedaan op de club mag Joost weten.
2005 dacht ik?quote:Op maandag 21 december 2020 19:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Was verhuurd aan FC Thun toch
Die kent u nog uit de periode dat Ajax werd gecoacht door Blind of ergens omstreeks die jaren
Joost is in deze uitdrukking oorspronkelijk niet de persoonsnaam Joost, maar een benaming voor de duivel. Die benaming gaat waarschijnlijk terug op het Javaanse woord joos.quote:Op maandag 21 december 2020 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Rare uitdrukking trouwens, dat Joost het mag weten.
Is uit de tijd dat Joost van den Vondel nog enig aanzien genoot.quote:Op maandag 21 december 2020 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
15-0quote:Op maandag 21 december 2020 19:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ga niet Jong PSV kijken.
Morgen wel PSVVV
Best leuk potje tegen Almere.quote:Op maandag 21 december 2020 19:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ga niet Jong PSV kijken.
Morgen wel PSVVV
En toch denk ik dat hij er deze ronde uitvliegt.quote:Op maandag 21 december 2020 19:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bij winst morgen:
Last 32 - Saaie kantoorklerk Hunt
Last 16 - Durrant/Lewis/Baggish
Durrant is scorend niet geweldig en de glimp van de Oude Lewis is er wel maar ook niet.
Dat weet ik, maar het setsysteem is wat anders.quote:Op maandag 21 december 2020 19:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bij PC Finals verloor Rata van Karel.
Misschien werkt hij nu in het restaurant op de Toekomst.quote:Op maandag 21 december 2020 19:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In zomer al ja? Hele tijd niets meer van gehoord lol
Weinig te doen danquote:Op maandag 21 december 2020 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien werkt hij nu in het restaurant op de Toekomst.
Als de duivel Joost heet klinkt hij toch een stuk minder indrukwekkend.quote:Op maandag 21 december 2020 19:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Joost is in deze uitdrukking oorspronkelijk niet de persoonsnaam Joost, maar een benaming voor de duivel. Die benaming gaat waarschijnlijk terug op het Javaanse woord joos.
Dit ter informatie
Klopt, en na de avondsessie kunnen we nog in de tweede helft hopelijk kijken hoe Barça wéér puntenverlies lijdt.quote:
Ik ben tegen tokkies.quote:Op maandag 21 december 2020 19:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het altijd sympathieke Cambuur lijkt met 6 punten voorsprong de kerstmis in te gaan.
Ik kijk uit naar Willem II - Ajaxquote:Op maandag 21 december 2020 19:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Best leuk potje tegen Almere.
Die sla ik over denk ik. (tenzij PSV achter komt, maar die kans lijkt mij nihil)
Eens met deze man.quote:Op maandag 21 december 2020 19:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker.
Maar siervuurwerk blijf ik wel leuk vinden. Om naar te kijken.
Ik ga er zelf natuurlijk niet bakken met geld aan uitgeven. Doe dan maar bier. @:caland @:gurneyisbestoke @:wereldgozer @:lenny_leonard
Geen idee. Cross is een laaijabillietie waarvan je nooit weet wat je aan hem hebt.quote:Op maandag 21 december 2020 19:51 schreef fetX het volgende:
[..]
En toch denk ik dat hij er deze ronde uitvliegt.
Dus de Duivel is ook nog eens homoseksueel? Ik wist niet dat de Lawineboys van die gelovige jongens warenquote:Op maandag 21 december 2020 19:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Joost is in deze uitdrukking oorspronkelijk niet de persoonsnaam Joost, maar een benaming voor de duivel. Die benaming gaat waarschijnlijk terug op het Javaanse woord joos.
Dit ter informatie
eentje dan. Had toch geen flikker uitgemaakt verder.quote:
De return van Kudus is wel leuk.quote:Op maandag 21 december 2020 19:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik niet, WIllem 2 kan er niets van.
Feyenoord - Heerenveenquote:Op maandag 21 december 2020 19:54 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kijk uit naar AZ-Vitesse en walg ervan dat dit om 16:30 al is.
Ja, ik ken 1 Joost, en dat is bepaald niet een van de slimste.quote:Op maandag 21 december 2020 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat is erg leuk.quote:Op maandag 21 december 2020 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De return van Kudus is wel leuk.
Preciesquote:Op maandag 21 december 2020 19:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Darten is voor Tokkies en proleten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |