25 legs met de darts mee zal wel een record zijn. Die 17 van gisteren was dat nou een record of niet?quote:Op maandag 21 december 2020 19:37 schreef Tagliano het volgende:
Dit potje kon best wel eens alle legs gespeeld worden
quote:Op maandag 21 december 2020 19:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kan niet (mobiel) twitteren en eten tegelijk
Ik ging vroeger altijd met een tas vol de straat op.quote:Op maandag 21 december 2020 19:40 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb nooit echt fanatiek vuurwerk afgestoken eigenlijk
Heb er nooit wat aan gevonden
Geen ideequote:Op maandag 21 december 2020 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
25 legs met de darts mee zal wel een record zijn. Die 17 van gisteren was dat nou een record of niet?
Zeker.quote:Op maandag 21 december 2020 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met vuurwerk toen ik 15 was. Is dat een acceptabele leeftijd?
Waardeloze gozert johquote:Op maandag 21 december 2020 19:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ging vroeger altijd met een tas vol de straat op.
Ik wel. November jarig, dan haalde ik ala kind 2-300 gulden op ofzo en daar kocht ik eigenlijk alleen maar vuurwerk van.quote:Op maandag 21 december 2020 19:40 schreef Tagliano het volgende:
Speciaalbier vind ik wel een acceptabele uitgave, maar daar geef ik geen honderden euro's per jaar aan uit.quote:Op maandag 21 december 2020 19:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker.
Maar siervuurwerk blijf ik wel leuk vinden. Om naar te kijken.
Ik ga er zelf natuurlijk niet bakken met geld aan uitgeven. Doe dan maar bier. @:caland @:gurneyisbestoke @:wereldgozer @:lenny_leonard
Ik keek er vroeger best wel naar uit eigenlijk. Vanaf m’n 15e/16e was het wel klaar.quote:Op maandag 21 december 2020 19:40 schreef Tagliano het volgende:
Die man is niet van TV af te slaan jeetjequote:Op maandag 21 december 2020 19:42 schreef maxi-mus het volgende:
Huug zit bij Op1. @:coco @:zipportal
Ik zit dan bij mn oudersquote:Op maandag 21 december 2020 19:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik moet nog speciaalbier inslaan voor kerst
Op tijd volwassen geworden maar toch een minnetjequote:Op maandag 21 december 2020 19:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik keek er vroeger best wel naar uit eigenlijk. Vanaf m’n 15e/16e was het wel klaar.
Dus hebben ze extra zendtijd ingekocht?quote:Op maandag 21 december 2020 19:42 schreef maxi-mus het volgende:
Huug zit bij Op1. @:coco @:zipportal
Dus je ouders zijn drinkers?quote:Op maandag 21 december 2020 19:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zit dan bij mn ouders
Daar staat een biervoorraad die wij met DRT niet eens met kerst op krijgen genot
quote:Op maandag 21 december 2020 19:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zit dan bij mn ouders
Daar staat een biervoorraad die wij met DRT niet eens met kerst op krijgen genot
En De Hertog... Hertog Jan!quote:Op maandag 21 december 2020 19:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik moet nog speciaalbier inslaan voor kerst
Fuck. En dat ik voor Feyenoord ben maakt het bij jou ook al niet beter natuurlijkquote:Op maandag 21 december 2020 19:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op tijd volwassen geworden maar toch een minnetje
quote:Op maandag 21 december 2020 19:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Fuck. En dat ik voor Feyenoord ben maakt het bij jou ook al niet beter natuurlijk
Dat zijn niet bepaald geheelonth-ouders dus.quote:Op maandag 21 december 2020 19:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zit dan bij mn ouders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |