Speciaalbier vind ik wel een acceptabele uitgave, maar daar geef ik geen honderden euro's per jaar aan uit.quote:Op maandag 21 december 2020 19:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker.
Maar siervuurwerk blijf ik wel leuk vinden. Om naar te kijken.
Ik ga er zelf natuurlijk niet bakken met geld aan uitgeven. Doe dan maar bier. @:caland @:gurneyisbestoke @:wereldgozer @:lenny_leonard
Ik keek er vroeger best wel naar uit eigenlijk. Vanaf m’n 15e/16e was het wel klaar.quote:Op maandag 21 december 2020 19:40 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb nooit echt fanatiek vuurwerk afgestoken eigenlijk
Heb er nooit wat aan gevonden
Die man is niet van TV af te slaan jeetjequote:Op maandag 21 december 2020 19:42 schreef maxi-mus het volgende:
Huug zit bij Op1. @:coco @:zipportal
Ik zit dan bij mn oudersquote:Op maandag 21 december 2020 19:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik moet nog speciaalbier inslaan voor kerst
Op tijd volwassen geworden maar toch een minnetjequote:Op maandag 21 december 2020 19:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik keek er vroeger best wel naar uit eigenlijk. Vanaf m’n 15e/16e was het wel klaar.
Dus hebben ze extra zendtijd ingekocht?quote:Op maandag 21 december 2020 19:42 schreef maxi-mus het volgende:
Huug zit bij Op1. @:coco @:zipportal
Dus je ouders zijn drinkers?quote:Op maandag 21 december 2020 19:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zit dan bij mn ouders
Daar staat een biervoorraad die wij met DRT niet eens met kerst op krijgen genot
quote:Op maandag 21 december 2020 19:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zit dan bij mn ouders
Daar staat een biervoorraad die wij met DRT niet eens met kerst op krijgen genot
En De Hertog... Hertog Jan!quote:Op maandag 21 december 2020 19:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik moet nog speciaalbier inslaan voor kerst
Fuck. En dat ik voor Feyenoord ben maakt het bij jou ook al niet beter natuurlijkquote:Op maandag 21 december 2020 19:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op tijd volwassen geworden maar toch een minnetje
quote:Op maandag 21 december 2020 19:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Fuck. En dat ik voor Feyenoord ben maakt het bij jou ook al niet beter natuurlijk
Dat zijn niet bepaald geheelonth-ouders dus.quote:Op maandag 21 december 2020 19:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zit dan bij mn ouders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |