Eens met deze man.quote:Op maandag 21 december 2020 19:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker.
Maar siervuurwerk blijf ik wel leuk vinden. Om naar te kijken.
Ik ga er zelf natuurlijk niet bakken met geld aan uitgeven. Doe dan maar bier. @:caland @:gurneyisbestoke @:wereldgozer @:lenny_leonard
Geen idee. Cross is een laaijabillietie waarvan je nooit weet wat je aan hem hebt.quote:Op maandag 21 december 2020 19:51 schreef fetX het volgende:
[..]
En toch denk ik dat hij er deze ronde uitvliegt.
Dus de Duivel is ook nog eens homoseksueel? Ik wist niet dat de Lawineboys van die gelovige jongens warenquote:Op maandag 21 december 2020 19:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Joost is in deze uitdrukking oorspronkelijk niet de persoonsnaam Joost, maar een benaming voor de duivel. Die benaming gaat waarschijnlijk terug op het Javaanse woord joos.
Dit ter informatie
eentje dan. Had toch geen flikker uitgemaakt verder.quote:
De return van Kudus is wel leuk.quote:Op maandag 21 december 2020 19:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik niet, WIllem 2 kan er niets van.
Feyenoord - Heerenveenquote:Op maandag 21 december 2020 19:54 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kijk uit naar AZ-Vitesse en walg ervan dat dit om 16:30 al is.
Ja, ik ken 1 Joost, en dat is bepaald niet een van de slimste.quote:Op maandag 21 december 2020 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Rare uitdrukking trouwens, dat Joost het mag weten.
Dat is erg leuk.quote:Op maandag 21 december 2020 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De return van Kudus is wel leuk.
Preciesquote:Op maandag 21 december 2020 19:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Darten is voor Tokkies en proleten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |