Heerlijk manquote:Op maandag 21 december 2020 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuk koppie wel. Hooters aan de grote kant
Daar heb ik geen zin in.quote:Op maandag 21 december 2020 19:37 schreef Tagliano het volgende:
Dit potje kon best wel eens alle legs gespeeld worden
Dat zekerquote:Op maandag 21 december 2020 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch liever dit dan die tieten op TV
VOOR!quote:Op maandag 21 december 2020 19:36 schreef Tagliano het volgende:
Stelling: het huidige vuurwerkverbod mag permanent blijven
(geen idee of het al permanent is, maar dan gaat deze stelling niet echt op)
Zeah zekah.quote:Op maandag 21 december 2020 19:36 schreef Tagliano het volgende:
Eens.quote:Op maandag 21 december 2020 19:36 schreef Tagliano het volgende:
Noord-Holland ja. Grafaccenten.quote:Op maandag 21 december 2020 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Velsen ligt niet in Brabant hoor.
Geen BeanGod allen.quote:Op maandag 21 december 2020 19:37 schreef Tagliano het volgende:
Praten ze gewoon normaal Nederlands hoor.quote:Op maandag 21 december 2020 19:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Noord-Holland ja. Grafaccenten.
Ik hoop vooral dat ze het illegale vuurwerk verbiedenquote:Op maandag 21 december 2020 19:36 schreef Tagliano het volgende:
Oke ja sier mag welquote:Op maandag 21 december 2020 19:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Siervuurwerk mag wel terugkomen hoor
Knalvuurwerk laten we voor wat het is
Ik ben gestopt met vuurwerk toen ik 15 was. Is dat een acceptabele leeftijd?quote:Op maandag 21 december 2020 19:38 schreef maxi-mus het volgende:
Vuurwerk is voor kinderen en tokkies.
Toevallig heb ik ‘m op staanquote:Op maandag 21 december 2020 19:32 schreef El-Stinho het volgende:
@:fetx 106 om 101 gemiddeld, je mag best weer kijken haha.
Ik kon een glimlach niet onderdrukkenquote:Op maandag 21 december 2020 19:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat ze het illegale vuurwerk verbieden
Het is hier soms net de gazastrook
Lawine en zinkpijlen afsteken hele avondquote:Op maandag 21 december 2020 19:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oke ja sier mag wel
Mits we geen debielen hebben die niet weten hoe je een vuurpijl afsteekt en niet siervuurwerk dat verkapt knal is
Dit jaar hoeven we ons niet te ergeren aan trotse Kenaus die 2.000 euro uitgeven aan vuurwerrek.quote:Op maandag 21 december 2020 19:38 schreef maxi-mus het volgende:
Vuurwerk is voor kinderen en tokkies.
Illegale vuurwerk verbieden, gewaagd hoorquote:Op maandag 21 december 2020 19:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat ze het illegale vuurwerk verbieden
Het is hier soms net de gazastrook
15/16 vind ik nog net door de beugel kunnen.quote:Op maandag 21 december 2020 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met vuurwerk toen ik 15 was. Is dat een acceptabele leeftijd?
Ik kan niet (mobiel) twitteren en eten tegelijkquote:Op maandag 21 december 2020 19:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarom post je dan niet mee
Jongejonge
Organiseer dan maar professionele vuurwerkshows op bepaalde gebieden.quote:Op maandag 21 december 2020 19:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Siervuurwerk mag wel terugkomen hoor
Knalvuurwerk laten we voor wat het is
25 legs met de darts mee zal wel een record zijn. Die 17 van gisteren was dat nou een record of niet?quote:Op maandag 21 december 2020 19:37 schreef Tagliano het volgende:
quote:Op maandag 21 december 2020 19:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kan niet (mobiel) twitteren en eten tegelijk
Ik ging vroeger altijd met een tas vol de straat op.quote:Op maandag 21 december 2020 19:40 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb nooit echt fanatiek vuurwerk afgestoken eigenlijk
Heb er nooit wat aan gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |