SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei
We zullen doorgaanquote:Op maandag 21 december 2020 18:27 schreef Mani89 het volgende:
Deze ook nog even snel volspammen jongens.
1quote:Op maandag 21 december 2020 18:27 schreef Mani89 het volgende:
Deze ook nog even snel volspammen jongens.
Daar kan ik het volgende op zeggen:quote:Op maandag 21 december 2020 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Even allemaal goed naar de bingokaart kijken. EN opletten.
We zullen doorgaanquote:Op maandag 21 december 2020 18:31 schreef maxi-mus het volgende:
Hebben er eigenlijk veel mensen vakansie?
Ik pak veel middagen vrij, dat bevalt me best aardigquote:Op maandag 21 december 2020 18:31 schreef maxi-mus het volgende:
ik nietquote:Op maandag 21 december 2020 18:31 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoop het linkerrijtje te halenquote:Op maandag 21 december 2020 18:31 schreef maxi-mus het volgende:
Ik sta tweedes met het voorspelspel, jeetje. Nu gaat de druk van de pl komen .
Chokegenot allenquote:Op maandag 21 december 2020 18:31 schreef maxi-mus het volgende:
"Tagliano, waarom neem je 's middags zo vaak vrij de laatste tijd?"quote:Op maandag 21 december 2020 18:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik pak veel middagen vrij, dat bevalt me best aardig
Maar dat was je vast al opgevallen
Het beeld dat Henk van de overkant die er niets vanaf weet de pouletjes wint wordt wederom bevestigd.quote:Op maandag 21 december 2020 18:31 schreef maxi-mus het volgende:
Kennis hindert alleen maar.quote:Op maandag 21 december 2020 18:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het beeld dat Henk van de overkant die er niets vanaf weet de pouletjes wint wordt wederom bevestigd.
Neequote:Op maandag 21 december 2020 18:31 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op maandag 21 december 2020 18:31 schreef maxi-mus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 december 2020 18:41 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]Koert is vandaag jarig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 december 2020 18:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het beeld dat Henk van de overkant die er niets vanaf weet de pouletjes wint wordt wederom bevestigd.
[ afbeelding ]Roland heeft hier duidelijk meer ervaring inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vinny lijkt me ook meer een baco cola manVBL SC influencer
Left, right, behind
[ afbeelding ]Ik ben zo'n partypooper die het vertikt om met zo'n ding op mijn kop te gaan zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je ook een baco drinken zonder cola? #dtvquote:Op maandag 21 december 2020 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Roland heeft hier duidelijk meer ervaring in
Vinny lijkt me ook meer een baco cola man
Ja, baco sinasquote:Op maandag 21 december 2020 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kun je ook een baco drinken zonder cola? #dtv
Ken je klassiekers beste user @maxi-musquote:Op maandag 21 december 2020 18:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus een bacardi cola sinas? Raar.
Er past maar zoveel in mijn hoofd en de limiet is aardig bereikt.quote:Op maandag 21 december 2020 18:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ken je klassiekers beste user @:maxi-mus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Genotquote:Op maandag 21 december 2020 18:49 schreef maxi-mus het volgende:
Ik moet nu al mijn zomervakantie doorgeven. Doe maar zo laat mogelijk.
quote:Op maandag 21 december 2020 18:48 schreef Tagliano het volgende:
Dit posten zou je wel eens met de kieteldood moeten bekopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Totdat allerlei users dit opeens proberen te openen als de sessie begintquote:
Wat nu alquote:Op maandag 21 december 2020 18:49 schreef maxi-mus het volgende:
Ik moet nu al mijn zomervakantie doorgeven. Doe maar zo laat mogelijk.
Dat is wel beter ja.quote:Op maandag 21 december 2020 18:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Genot
Ik zeg hooguit een paar weken van te voren wanneer ik weg ben, dan zoeken ze het maar uit verder
Ik hep het gesien.quote:Op maandag 21 december 2020 18:51 schreef Caland het volgende:
Jullie zijn te laat voor skypen met Jeffrey
Ik ken hem nietquote:Op maandag 21 december 2020 18:51 schreef showtimer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dit een fenomeen jonges?
Nog nooit gezien.quote:Op maandag 21 december 2020 18:51 schreef showtimer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nooit van gehoord.quote:Op maandag 21 december 2020 18:51 schreef showtimer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 december 2020 18:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Totdat allerlei users dit opeens proberen te openen als de sessie begint
Nee dit kwam laatst ergens in een interview voorbij, je mag dan een uurtje gooien ofzoquote:Op maandag 21 december 2020 18:54 schreef maxi-mus het volgende:
Daar maakten Van Gerwen en Vincent van der Voort maandag direct gebruik van. Zij zitten allebei nog wel in het toernooi. Al zullen ze niet veel kunnen oefenen, want ze moeten de twee banen delen met alle 'gestrande' darters.
Ik mag toch hopen dat Mike en Vinsaint voorrang hebben.
Kut ik moet de afwas nog doenquote:Op maandag 21 december 2020 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
A-team afgelopen, aanslingeren maar die 8k OLEDs allen.
Dan laat je als Medelander Mike of Vinsaint toch even gooien, Sjeffrie zijnde.quote:Op maandag 21 december 2020 18:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee dit kwam laatst ergens in een interview voorbij, je mag dan een uurtje gooien ofzo
En dit zijn niet alleen de Nederlandse darters maar echt alle darters geloof ik maar dat weet ik niet helemaal zeker
Toernooi weg, vriendin weg, darttijd wegquote:Op maandag 21 december 2020 18:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan laat je als Medelander Mike of Vinsaint toch even gooien, Sjeffrie zijnde.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Leuk initiatief, ik volg helaas te weinig darts om hier een bijdrage aan te leveren.quote:Op maandag 21 december 2020 17:46 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik ga er niet vanuit dat er ook maar één iemand is die hier aan mee wil doen maar goed. Hier is hij dan: de DRT Podcast. Een warm bad. Meedoen kan via: https://discord.gg/WFxtRxapDz
Iedere vaste DRT-user mag er aan meedoen. Maak een account aan met dezelfde naam die je op fok ook gebruikt. Ik ga je DM'en om ervoor te zorgen dat jij het echt bent. Één keer in de zo veel tijd gaan we over darten (en randzaken) lullen en dat komt dan in podcastvorm op Youtube, Spotify, weet ik veel. Alleen geluid dus je vadsige harses komt niet in beeld. Het is niet live maar van te voren opgenomen zodat ik dingetjes eruit kan knippen als dat nodig is.
Om dan maar het goede voorbeeld te geven, ik ben de man achter de knopjes oftewel Skiete Sjoerd oftewel DJ Jean en ik wil de "presentator" rol op me nemen, maar dat laatste mag iemand anders ook wel doen. Ik zoek een bult stevige kerels die het duel niet schuwen (a la Douglas), balvaste spitsen, in ieder geval één vaste gast en hopelijk een paar users die als special guest willen fungeren. Ja hallo met Marioooo.
Ik verwacht nu dat iedereen hier "tyf op domme mongool met je kutidee" gaat zeggen maar het lijkt mij dus wel geinig om zoiets te doen tijdens/na iedere middagsessie of zo. Zeg het maar jongens.
Als je had opgelet had je een tijdje terug al de te winnen prijzen gezien voor het voorspelspelquote:Op maandag 21 december 2020 18:58 schreef Caland het volgende:
Waarom staat er eigenlijk nog geen DRT gerelateerde acties bovenaan bij de stickytopics van het gehele forum @:tagliano
Regelrechte schande
Want Johan Derksen kijkt veel voetbal wou je zeggenquote:Op maandag 21 december 2020 18:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk initiatief, ik volg helaas te weinig darts om hier een bijdrage aan te leveren.
Waarom welquote:Op maandag 21 december 2020 19:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh waarom zit Marcel niet in kwarranten
Wil je mij nou vergelijken met Johan Derksen?quote:Op maandag 21 december 2020 19:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Want Johan Derksen kijkt veel voetbal wou je zeggen
Jellen is natuurlijk het holmaatje van Kim. Even vergeten.quote:Op maandag 21 december 2020 18:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
En Jellen. En Francis Hoenselaar.
Eigenlijk vergeleek je jezelf ermeequote:Op maandag 21 december 2020 19:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wil je mij nou vergelijken met Johan Derksen?
Ojaquote:Op maandag 21 december 2020 19:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was de hoop gisterenavond.
Nee hoor want anders had ik meegedaan om wat bullshitmeninkjes te deponeren.quote:Op maandag 21 december 2020 19:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eigenlijk vergeleek je jezelf ermee
De altijd sympathieke voor Ajax zijnde Nanke.quote:Op maandag 21 december 2020 19:01 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Moeders, laat uw dochtertjes thuis.
Dit kloptquote:Op maandag 21 december 2020 19:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor want anders had ik meegedaan om wat bullshitmeninkjes te deponeren.
Allemaal op de kamer bij Kleermaker jaquote:Op maandag 21 december 2020 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die darters kunnen toch gewoon lekker samen chillen met kerst.
Wel positief getest op downsyndroomquote:
Banketstaafje meegegeven voor Koertquote:Op maandag 21 december 2020 19:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De altijd sympathieke voor Ajax zijnde Nanke.
Dora kijken met zn 'vriendin'quote:
Ze heeft er anders menig opponent mee afgedroogd.quote:Op maandag 21 december 2020 19:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Francis met haar vaatdoekDit kan toch niet jongens
Stond Justin 'Thommo' Thompson er toevallig naast?quote:Op maandag 21 december 2020 19:07 schreef Mani89 het volgende:
Ik zag Surrel vanochtend uit mijn vuilnisbak eten.
Gadverdamme.quote:Op maandag 21 december 2020 19:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Stond Justin 'Thommo' Thompson er toevallig naast?
De pedograpjes over Jelle gaan echt nooit vervelenquote:Op maandag 21 december 2020 19:07 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dora kijken met zn 'vriendin'
Ze worden nooit oud inderdaadquote:Op maandag 21 december 2020 19:08 schreef K_uit_h het volgende:
[..]
De pedograpjes over Jelle gaan echt nooit vervelen
Ik kijk niet.quote:Op maandag 21 december 2020 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van deze tafel zou je wel wegzappen
Wereldwijf.quote:Op maandag 21 december 2020 19:05 schreef showtimer het volgende:
[..]
Banketstaafje meegegeven voor Koert
Aileen past met haar reet niet meer op een kruk, tenzij ze hem andersom zetten.quote:Op maandag 21 december 2020 19:08 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wanneer komen Aileen de Graaf en Ashley Zaat aan tafel?
dat ja. Echt schijt irritantquote:Op maandag 21 december 2020 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maijer hou eens op met je inslikgeluiden bij elke zin.
Nog niet zo erg als Francisco van Jolequote:Op maandag 21 december 2020 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maijer hou eens op met je inslikgeluiden bij elke zin.
Baard gemaakt van stukjes aids.quote:
quote:Op maandag 21 december 2020 19:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Keukenconcurrent wenst Kim H. uitschakeling
Deze zin loopt niet lekkerquote:Op maandag 21 december 2020 19:13 schreef Bluedisplay het volgende:
Ik heb geen enkel vertrouwen in hoge ogen door Ratajski
Zijn er nog vragen?quote:Op maandag 21 december 2020 19:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Francis leest wat voor van een papiertje
Retweetquote:Op maandag 21 december 2020 19:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Keukenconcurrent wenst Kim H. géén succes
Bingotijgerquote:Op maandag 21 december 2020 19:13 schreef Mani89 het volgende:
JE ZOU KUNNEN ZEGGEN DAT HIJ VOORAL GOED IS OP DE VLOER
Dit zegt Zjak meestal als er een door Zjak gehypete speler niks gooitquote:Op maandag 21 december 2020 19:13 schreef Mani89 het volgende:
JE ZOU KUNNEN ZEGGEN DAT HIJ VOORAL GOED IS OP DE VLOER
Jazekerquote:
quote:Op maandag 21 december 2020 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
en nu de saucijzebroodjes in de airfryer
Nou nouquote:Op maandag 21 december 2020 19:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Staat dat op je andere tabblad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |