Ja, baco sinasquote:Op maandag 21 december 2020 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kun je ook een baco drinken zonder cola? #dtv
Ken je klassiekers beste user @maxi-musquote:Op maandag 21 december 2020 18:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus een bacardi cola sinas? Raar.
Er past maar zoveel in mijn hoofd en de limiet is aardig bereikt.quote:Op maandag 21 december 2020 18:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ken je klassiekers beste user @:maxi-mus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Genotquote:Op maandag 21 december 2020 18:49 schreef maxi-mus het volgende:
Ik moet nu al mijn zomervakantie doorgeven. Doe maar zo laat mogelijk.
quote:Op maandag 21 december 2020 18:48 schreef Tagliano het volgende:
Dit posten zou je wel eens met de kieteldood moeten bekopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Totdat allerlei users dit opeens proberen te openen als de sessie begintquote:
Wat nu alquote:Op maandag 21 december 2020 18:49 schreef maxi-mus het volgende:
Ik moet nu al mijn zomervakantie doorgeven. Doe maar zo laat mogelijk.
Dat is wel beter ja.quote:Op maandag 21 december 2020 18:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Genot
Ik zeg hooguit een paar weken van te voren wanneer ik weg ben, dan zoeken ze het maar uit verder
Ik hep het gesien.quote:Op maandag 21 december 2020 18:51 schreef Caland het volgende:
Jullie zijn te laat voor skypen met Jeffrey
Ik ken hem nietquote:Op maandag 21 december 2020 18:51 schreef showtimer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dit een fenomeen jonges?
Nog nooit gezien.quote:Op maandag 21 december 2020 18:51 schreef showtimer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nooit van gehoord.quote:Op maandag 21 december 2020 18:51 schreef showtimer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |