Neequote:Op maandag 21 december 2020 18:31 schreef maxi-mus het volgende:
Hebben er eigenlijk veel mensen vakansie?
quote:Op maandag 21 december 2020 18:31 schreef maxi-mus het volgende:
Hebben er eigenlijk veel mensen vakansie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 december 2020 18:41 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]Koert is vandaag jarig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 december 2020 18:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het beeld dat Henk van de overkant die er niets vanaf weet de pouletjes wint wordt wederom bevestigd.
[ afbeelding ]Roland heeft hier duidelijk meer ervaring inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vinny lijkt me ook meer een baco cola manVBL SC influencer
Left, right, behind
[ afbeelding ]Ik ben zo'n partypooper die het vertikt om met zo'n ding op mijn kop te gaan zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je ook een baco drinken zonder cola? #dtvquote:Op maandag 21 december 2020 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Roland heeft hier duidelijk meer ervaring in
Vinny lijkt me ook meer een baco cola man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |