abonnement Unibet Coolblue
  zondag 20 december 2020 @ 12:09:19 #1
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_196838281



Welkom in de ESF-SC


De vernieuwde Slowchat van ESF, voor al uw (non)-esf-gerelateerde dagelijkse beslommeringen.
Hier kan je kwijt wat je vanavond gaat eten, dat je ruzie hebt met de teckel van de tante van je buurvrouw, wat je vakantieplannen zijn, wat er vanavond op tv komt, wat je favoriete ESF-liedje van dit jaar is, wat je midden in de nacht kwijt moet, je slechtste grappen, hoe erg je spinnen haat, je klachten over Huub Stapel, als je sowieso mensen die Huub heten stiekem niet vertrouwt, hoeveel meltdowns afgelopen ESF je bezorgd heeft, je laatste ervaring met een airfryer, hoe harig jij het graag ziet, je aanschaf van een canvas met kerstboomprint, dat jij WIDM stiekem ook nooit gezien hebt, wie Mark Rutte moet opvolgen en dat je geen idee hebt wat je moet kopen voor vaderdag.

En uiteraard ook over serieuze zaken die je bezig houden of kwijt wilt. (En daar hoef je sorry voor te zeggen. Nee niet. Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry! ook geen sorrie.)

*G* :B w/ 120301_163650_wapperindiaan.gif 120301_163650_bloosindiaan.gif 120301_163650_frownindiaan.gif 120301_163650_redfaceindiaan.gif
Ons eiland Doezepwa Utopia:

Cee's moodboard van Doezepwa Utopia: https://pin.it/ikbu7rgamqkcu3

Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019

Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist

ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 20 december 2020 @ 12:10:52 #2
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_196838312
goedemiddag *G*
Same shit, different day
SC hopper present
pi_196838397
@Hamlapjes Wow, ik vind het wel knap eigenlijk hoor, dat je er gewoon tegen ingaat. Kan me voorstellen dat zoiets nog wel spannend kan zijn ook, als er een grote groep zou zijn die het geen probleem vindt.
  zondag 20 december 2020 @ 12:15:41 #4
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_196838407
quote:
88s.gif Op zondag 20 december 2020 11:54 schreef Koen66 het volgende:

[..]

wow _O_
respect dat je die kerk niet defintief achter je laat
Ja, goed, ik heb het nog in beraad, maar zo'n gemeente is (gelukkig) meer dan alleen de kerkenraad die besluiten neemt natuurlijk. En met weglopen komt er natuurlijk sowieso geen verandering :+

quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 12:04 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

*stapt enigszins dizzy uit mijn karretje*

Ik snap je volkomen hoor, terecht dat je boos bent en dat ook je vader en zusje een tijdje afstand nemen van de kerk :) En dat er kennelijk meerdere klachten over zijn gekomen is ook echt goed. De argumenten zijn inderdaad heel slap. Dat de kerstperiode belangrijk is in een kerkgemeente is natuurlijk een gegeven, maar er zijn digitaal genoeg mogelijkheden. Alsof je in de hel komt als de kerkdienst online is ipv fysiek aanwezig :')

#TeamHamlapjes w/
Voor sommige mensen voelt het wel zo, heb ik het idee. Er wordt heel erg veel waarde gehecht aan bepaalde zaken, waaronder de vier muren van de kerkzaal. Bij dat soort mensen vraag ik mij altijd af hoe sterk het persoonlijke geloof is als je al die bijzaken nodig hebt :s)
  zondag 20 december 2020 @ 12:15:46 #5
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_196838410


straks maar ff een wandelingetje dus
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 20 december 2020 @ 12:16:35 #6
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_196838425
quote:
10s.gif Op zondag 20 december 2020 12:06 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik zie dat je aandelen hebt?
Niet eens! Al zou dat misschien wel moeten :P
Gewoon een trouwe fanboy O-)
  zondag 20 december 2020 @ 12:18:42 #7
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_196838461
Prima zo @Hamlapjes, terechte boosheid!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  zondag 20 december 2020 @ 12:19:44 #8
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_196838480
quote:
14s.gif Op zondag 20 december 2020 12:15 schreef Em31 het volgende:
@:Hamlapjes Wow, ik vind het wel knap eigenlijk hoor, dat je er gewoon tegen ingaat. Kan me voorstellen dat zoiets nog wel spannend kan zijn ook, als er een grote groep zou zijn die het geen probleem vindt.
Moet eerlijk zeggen dat het mij vrij weinig boeit wat de grote groep ervan vindt :D
Het is ook niet de eerste keer dat ik, al dan niet samen met andere jongeren vooral, discussies heb met de dominee over de gang van zaken in de kerk en wij onze onvrede laten merken. :P
En ik ken de kerkenraadsleden natuurlijk, dus ik weet ook wel dat daar best veel jaknikkers in zitten, dan moet onverantwoord gedrag ook gewoon gevolgen hebben als er geen tegengas wordt gegeven :Y
pi_196838604
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 12:16 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

Niet eens! Al zou dat misschien wel moeten :P
Gewoon een trouwe fanboy O-)
Misschien ga ik het dan nog doen ook! Kan ik gelijk Hamilton kijk-

Oh, nee, @Meke had me al een link gestuurd 8-)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_196838623
quote:
88s.gif Op zondag 20 december 2020 12:15 schreef Koen66 het volgende:
[ afbeelding ]

straks maar ff een wandelingetje dus
Ik moet straks nog naar de Ekoplaza een paar kilometer verderop. Ga ik denk ik ook lekker lopend doen *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_196838655
quote:
88s.gif Op zondag 20 december 2020 12:15 schreef Koen66 het volgende:
[ afbeelding ]

straks maar ff een wandelingetje dus
Yesss kouder weer *O* Ik vind dit net niet weer maar niks :P
  zondag 20 december 2020 @ 12:29:20 #12
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_196838671
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 12:28 schreef Em31 het volgende:

[..]

Yesss kouder weer *O* Ik vind dit net niet weer maar niks :P
kouder maar voorlopig ook een stuk natter
Same shit, different day
SC hopper present
pi_196838715
wtf :') wat een bullshit TT weer.

Ik loop al maanden te vertellen dat de ruime meerderheid van de kerken dicht zijn of maximaal 30 mensen toelaten en ook Hamlapjes vertelt dat dat in zijn kerk gebeurt. Waarom zou je dan olie op het vuur gooien en zeggen dat die nog vol zijn?

Zelfs in Staphorst of Barneveld zijn ze niet meer vol, omdat je dat echt niet meer kan maken.
  zondag 20 december 2020 @ 12:34:22 #14
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_196838756
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 12:31 schreef BillDauterive het volgende:
wtf :') wat een bullshit TT weer.

Ik loop al maanden te vertellen dat de ruime meerderheid van de kerken dicht zijn of maximaal 30 mensen toelaten en ook Hamlapjes vertelt dat dat in zijn kerk gebeurt. Waarom zou je dan olie op het vuur gooien en zeggen dat die nog vol zijn?

Zelfs in Staphorst of Barneveld zijn ze niet meer vol, omdat je dat echt niet meer kan maken.
owwww een TT moet een waarheidsgetrouw beeld schetsen :o
Dat wist ik niet :@
Dan moet een blauwe het maar aanpassen naar werkelijkheid ;)
Was hooguit een kwinkslag naar @Hamlapjes z'n verhaal
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator zondag 20 december 2020 @ 12:39:29 #15
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196838858
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 12:31 schreef BillDauterive het volgende:
wtf :') wat een bullshit TT weer.

Ik loop al maanden te vertellen dat de ruime meerderheid van de kerken dicht zijn of maximaal 30 mensen toelaten en ook Hamlapjes vertelt dat dat in zijn kerk gebeurt. Waarom zou je dan olie op het vuur gooien en zeggen dat die nog vol zijn?

Zelfs in Staphorst of Barneveld zijn ze niet meer vol, omdat je dat echt niet meer kan maken.
twitter


Ik lees wel dit net... al zal dat een uitzondering zijn
pi_196838940
quote:
88s.gif Op zondag 20 december 2020 12:34 schreef Koen66 het volgende:

[..]

owwww een TT moet een waarheidsgetrouw beeld schetsen :o
Dat wist ik niet :@
Dan moet een blauwe het maan aanpassen naar werkelijkheid ;)
Was hooguit een kwinkslag naar @:hamlapjes z'n verhaal
Ik vind het zo gemeen dat kerken zo'n slechte naam krijgen, terwijl daar gewoon erg weinig besmettingen zijn. In COR kom je ook dagelijks dingen tegen als: "de bible belt is rood, tja, dat krijg je ervan als je naar de kerk blijft gaan", terwijl de besmettingen meestal in huiselijke sfeer plaats vinden.
Als je kijkt naar Urk en Bunschoten, dan zijn dat hechte en gelovige gemeenschappen met families die na de dienst bij elkaar komen. De besmettingen komen daar vooral omdat mensen nog steeds bij elkaar kwamen en niet door de kerk.

Natuurlijk zijn er nog wel stappen te maken door de kerk. 30 personen maximaal betekent niet dat er ook echt 30 personen naar binnen moeten. Ze moeten gewoon naar Hamlapjes luisteren en de dienst helemaal digitaal doen. Ook wordt er echt nog wel gezongen in de kerk... Maar over het algemeen denk ik dat we eens wat minder moeten bashen op de kerken.

Mijn moeder luistert wekelijks naar een digitale kerkdienst en het gaat ook best vaak over eenzaamheid en dat, als je eenzaam bent, je kan bellen. Van mijn oom weet ik dat de kerk boodschappen doet voor mensen die zelf geen boodschappen meer kunnen doen. Als het moet, dan helpen ze mee als taxi of maken ze de tuin winterklaar. Ik heb zelf erg weinig met de kerk, maar vind het wel knap hoe veel kerken met deze crisis omgaan.
pi_196838947
quote:
9s.gif Op zondag 20 december 2020 12:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
seizoen 2 klaar. Maar ik ga het nooit redden, dus ik sla seizoen 3 t/m 6 over :@
Dan ga je bij s7 verder bedoel je? Dan kan je beter iets anders verzinnen of gewoon helemaal stoppen met kijken, toch?
Koel en donker bewaren
pi_196838963
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 12:39 schreef Momo het volgende:

[..]

[ twitter ]

Ik lees wel dit net... al zal dat een uitzondering zijn
:') Ja, lekkere timing weer. Ik neem het op voor de kerken en dan verpest een kerk het weer eens. In Barneveld heb je een megakerk met plaats voor enorm veel mensen. Je kan daar veilig honderden kerkgangers kwijt, maar ik vind het wel erg stom dat ze dat nog steeds doen.
pi_196838965
quote:
88s.gif Op zondag 20 december 2020 12:05 schreef Koen66 het volgende:

[..]

wat ik al zei, respect dat ie een dergelijke club niet gewoon keihard definitief laat vallen
Waarom eigenlijk? Ik zou het eigenlijk meer 'respect' vinden als hij dat wel zou doen.

Hoop niet dat dat vervelend wordt opgevat.
Koel en donker bewaren
  zondag 20 december 2020 @ 12:47:09 #20
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_196838995
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 12:45 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Waarom eigenlijk? Ik zou het eigenlijk meer 'respect' vinden als hij dat wel zou doen.

Hoop niet dat dat vervelend wordt opgevat.
Ik ben het met je eens.

Ik zie het ook meer misschien als 'respect voor iemands geduld' dan voor de keuze zelf.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  zondag 20 december 2020 @ 12:49:00 #21
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_196839035
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 12:44 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Dan ga je bij s7 verder bedoel je? Dan kan je beter iets anders verzinnen of gewoon helemaal stoppen met kijken, toch?
Ik moet nog steeds het einde zien.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator zondag 20 december 2020 @ 12:49:03 #22
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196839036
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 12:45 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

:') Ja, lekkere timing weer. Ik neem het op voor de kerken en dan verpest een kerk het weer eens. In Barneveld heb je een megakerk met plaats voor enorm veel mensen. Je kan daar veilig honderden kerkgangers kwijt, maar ik vind het wel erg stom dat ze dat nog steeds doen.
Nouja, het valt mij tegen dat kerken dit soort dingen nog steeds doen ook met minder dan 30 mensen in een zaal. De kledingzaak op de hoek is wel dicht, mensen in de horeca zitten sinds oktober thuis en zitten in grote stress over hun verdere bestaan. Ik vind dat niet netjes naar andere mensen in de samenleving. En of de besmettingen nou wel of niet door de kerk komen, in veel reformeerde gemeentes als Barneveld staan al dagen in de top 10 van de meeste besmettingen relatief gezien. Het gaat ook om het signaal wat je uitzend naar de rest van de bevolking.
pi_196839067
quote:
89s.gif Op zondag 20 december 2020 12:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Ik moet nog steeds het einde zien.
Maar heb je de hele serie al eens gezien verder?
Koel en donker bewaren
  zondag 20 december 2020 @ 12:51:37 #24
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_196839098
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 12:43 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Ik vind het zo gemeen dat kerken zo'n slechte naam krijgen, terwijl daar gewoon erg weinig besmettingen zijn. In COR kom je ook dagelijks dingen tegen als: "de bible belt is rood, tja, dat krijg je ervan als je naar de kerk blijft gaan", terwijl de besmettingen meestal in huiselijke sfeer plaats vinden.
Als je kijkt naar Urk en Bunschoten, dan zijn dat hechte en gelovige gemeenschappen met families die na de dienst bij elkaar komen. De besmettingen komen daar vooral omdat mensen nog steeds bij elkaar kwamen en niet door de kerk.

Natuurlijk zijn er nog wel stappen te maken door de kerk. 30 personen maximaal betekent niet dat er ook echt 30 personen naar binnen moeten. Ze moeten gewoon naar Hamlapjes luisteren en de dienst helemaal digitaal doen. Ook wordt er echt nog wel gezongen in de kerk... Maar over het algemeen denk ik dat we eens wat minder moeten bashen op de kerken.

Mijn moeder luistert wekelijks naar een digitale kerkdienst en het gaat ook best vaak over eenzaamheid en dat, als je eenzaam bent, je kan bellen. Van mijn oom weet ik dat de kerk boodschappen doet voor mensen die zelf geen boodschappen meer kunnen doen. Als het moet, dan helpen ze mee als taxi of maken ze de tuin winterklaar. Ik heb zelf erg weinig met de kerk, maar vind het wel knap hoe veel kerken met deze crisis omgaan.
eens wel :Y
Al blijft wat mij betreft de term "godsdienstvrijheid" waaraan dit alles opgehangen wordt mi. erg discutabel.
Godsdienstvrijheid behelst mijns inziens de vrijheid om je godsdienst te belijden
Het zou mi. niet moeten toestaan wetten en regels die voor iedereen gelden onder het mom van godsdienstvrijheid te negeren
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 20 december 2020 @ 12:51:39 #25
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_196839099
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 12:43 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Ik vind het zo gemeen dat kerken zo'n slechte naam krijgen, terwijl daar gewoon erg weinig besmettingen zijn. In COR kom je ook dagelijks dingen tegen als: "de bible belt is rood, tja, dat krijg je ervan als je naar de kerk blijft gaan", terwijl de besmettingen meestal in huiselijke sfeer plaats vinden.
Als je kijkt naar Urk en Bunschoten, dan zijn dat hechte en gelovige gemeenschappen met families die na de dienst bij elkaar komen. De besmettingen komen daar vooral omdat mensen nog steeds bij elkaar kwamen en niet door de kerk.

Natuurlijk zijn er nog wel stappen te maken door de kerk. 30 personen maximaal betekent niet dat er ook echt 30 personen naar binnen moeten. Ze moeten gewoon naar Hamlapjes luisteren en de dienst helemaal digitaal doen. Ook wordt er echt nog wel gezongen in de kerk... Maar over het algemeen denk ik dat we eens wat minder moeten bashen op de kerken.

Mijn moeder luistert wekelijks naar een digitale kerkdienst en het gaat ook best vaak over eenzaamheid en dat, als je eenzaam bent, je kan bellen. Van mijn oom weet ik dat de kerk boodschappen doet voor mensen die zelf geen boodschappen meer kunnen doen. Als het moet, dan helpen ze mee als taxi of maken ze de tuin winterklaar. Ik heb zelf erg weinig met de kerk, maar vind het wel knap hoe veel kerken met deze crisis omgaan.
Ik denk dat je wel een beetje een onderscheid kan maken tussen twee typen kerken, heel simpel de kerken die dit goed aanpakken en de kerken die dit slecht aanpakken.
Die eerste groep neemt verantwoordelijkheid, kijkt wat ze kunnen betekenen voor de gemeenteleden, maar ook voor de rest van de maatschappij.
De tweede groep is de groep die alleen aan hun eigen belang denkt en eigenwijs doorgaat met wat zij zelf belangrijk vinden, nemen dus ook geen verantwoordelijkheid en zijn at best alleen bezig met het welzijn van eigen gemeenteleden.

Uiteraard een beetje kort door de bocht en zijn beide groepen in verschillende gradaties te vinden, maar het is wel het beeld wat ik krijg op basis van eigen ervaringen en de verhalen uit het land :Y
Die tweede groep is heel schadelijk voor het imago van de kerk en zorgt, begrijpelijk, voor een grotere kloof tussen kerk en maatschappij. Vind dat wel heel zorgelijk om te zien. :{
pi_196839110
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 12:26 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik moet straks nog naar de Ekoplaza een paar kilometer verderop. Ga ik denk ik ook lekker lopend doen *O*
Ik ga een kerstkaart bij een vriend afleveren, dat ga ik ook lopend doen
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 20 december 2020 @ 12:52:18 #27
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_196839117
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 12:45 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Waarom eigenlijk? Ik zou het eigenlijk meer 'respect' vinden als hij dat wel zou doen.

Hoop niet dat dat vervelend wordt opgevat.
Dit wordt absoluut niet vervelend opgevat! ^O^
Zoals ik al zei, het is allemaal in beraad nu, dus er is ook nog geen definitieve knoop doorgehakt :P
pi_196839344
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zondag 20 december 2020 @ 13:00:50 #29
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_196839360
gaat ie nu wel of niet oudejaarsdavond doen? Youp?
Same shit, different day
SC hopper present
pi_196839379
quote:
88s.gif Op zondag 20 december 2020 13:00 schreef Koen66 het volgende:
gaat ie nu wel of niet oudejaarsdavond doen? Youp?
Wel :Y
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 20 december 2020 @ 13:03:34 #31
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_196839433
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 12:50 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Maar heb je de hele serie al eens gezien verder?
Wel heel veel afleveringen via CC.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_196839440
quote:
88s.gif Op zondag 20 december 2020 13:00 schreef Koen66 het volgende:
gaat ie nu wel of niet oudejaarsdavond doen? Youp?
Jawel, ook zo ongeveer het enige potentieel boeiende op Oudjaarsavond op TV zag ik.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zondag 20 december 2020 @ 13:04:42 #33
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_196839460
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 13:03 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Jawel, ook zo ongeveer het enige potentieel boeiende op Oudjaarsavond op TV zag ik.
:{
Ik zie meestal het laatste gedeelte vrij troebel :+
Same shit, different day
SC hopper present
pi_196839624
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 12:51 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

Ik denk dat je wel een beetje een onderscheid kan maken tussen twee typen kerken, heel simpel de kerken die dit goed aanpakken en de kerken die dit slecht aanpakken.
Die eerste groep neemt verantwoordelijkheid, kijkt wat ze kunnen betekenen voor de gemeenteleden, maar ook voor de rest van de maatschappij.
De tweede groep is de groep die alleen aan hun eigen belang denkt en eigenwijs doorgaat met wat zij zelf belangrijk vinden, nemen dus ook geen verantwoordelijkheid en zijn at best alleen bezig met het welzijn van eigen gemeenteleden.

Uiteraard een beetje kort door de bocht en zijn beide groepen in verschillende gradaties te vinden, maar het is wel het beeld wat ik krijg op basis van eigen ervaringen en de verhalen uit het land :Y
Die tweede groep is heel schadelijk voor het imago van de kerk en zorgt, begrijpelijk, voor een grotere kloof tussen kerk en maatschappij. Vind dat wel heel zorgelijk om te zien. :{
In mijn omgeving kom ik eigenlijk alleen kerken tegen die, ondanks dat ze op de bible belt staan, hier heel goed mee om gaan en veel ondersteuning bieden in deze tijd. Jij hebt er waarschijnlijk meer kijk op. Hoe groot is die tweede groep? Ik kan me echt niet voorstellen dat er zoveel kerken eigenwijs blijven.
pi_196839703
quote:
88s.gif Op zondag 20 december 2020 13:04 schreef Koen66 het volgende:

[..]

:{
Ik zie meestal het laatste gedeelte vrij troebel :+
Misschien is NPO 3 dan een alternatief ( :') )

quote:
Het beste van... Oud & Nieuw

31 december om 21.30 uur op NPO 3


In Het beste van Oud en Nieuw gaan we feesten als nooit tevoren. Een groot aantal hits komen voorbij, zoals Celebration, I’m So Excited en Boogy Wonderland. Lukt het jou om stil te blijven zitten? Onze gasten niet! In de studio zijn onder anderen Anita Witzier, Gerard Joling, Samantha Steenwijk, Sanne Wallis de Vries, Dolf Jansen en Sander Lantinga te gast. Zij halen op de laatste avond van het jaar muzikale herinneringen op bij de hits van toen en nu en feesten in een zee van confetti en champagne.

Muziekfeest van het jaar 2020

31 december om 22.25 uur op NPO 3


Het Muziekfeest van het Jaar in de Ziggo Dome is het grootste eindejaars-spektakel van Nederland, met muziek van eigen bodem. Van levenslied tot nederpop, van kroeghits tot de mooiste ballads, bijzondere duetten en verrassende optredens. De artiesten spelen met een groot 40-koppig symfonisch orkest onder leiding van Marcel Fisser. Dit jaar kon het Muziekfeest niet doorgaan, maar zie je het beste van de afgelopen drie jaar. Met artiesten als Jan Smit, Anita Meijer, Gerard Joling, Ruth Jacott, Frans Bauer, Tino Martin, Maan, Kenny B, Jeroen van der Boom, Snollebollekes en Andr Hazes.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zondag 20 december 2020 @ 13:15:13 #36
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_196839705
geen idee hoe het zit met de kerken in het westen. Al zit er hier in Zoetermeer ook wel zo'n kerk die 'zwarte kousen kerk' genoemd wordt :+
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 20 december 2020 @ 13:16:39 #37
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_196839739
quote:
10s.gif Op zondag 20 december 2020 13:15 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Misschien is NPO 3 dan een alternatief ( :') )
[..]

ik zit vaak dan rond 3:00 nog naar dergelijke uitzendingen te kijken als ik niet al knockout ben :+
Al heb ik geen idee hoe het dit jaar gaat als we helemaal geen visite hebben
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 20 december 2020 @ 13:19:36 #38
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_196839826
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 13:11 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

In mijn omgeving kom ik eigenlijk alleen kerken tegen die, ondanks dat ze op de bible belt staan, hier heel goed mee om gaan en veel ondersteuning bieden in deze tijd. Jij hebt er waarschijnlijk meer kijk op. Hoe groot is die tweede groep? Ik kan me echt niet voorstellen dat er zoveel kerken eigenwijs blijven.
Ik vind de groep in ieder geval te groot :P
Hier in Almelo gaan dus zo'n beetje alle kerken al door in die 30-modus, maar verder lijkt het wel goed te gaan hier in de regio. Ja, je hebt natuurlijk Rijssen wat ook doorgaat, en ik hoor slechte van Urk. Het is mij niet geheel duidelijk hoe de rest van de bible belt ermee omgaat, dat weet jij dan weer beter, denk ik :P
Maar als ik een beetje een gokje moet doen, is de tweede groep misschien tussen de 10 en 20 procent? Een flinke minderheid in ieder geval, wat meteen het feest voor de rest verpest :N
pi_196839907
quote:
10s.gif Op zondag 20 december 2020 13:15 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Misschien is NPO 3 dan een alternatief ( :') )
[..]

Depressief het nieuwe jaar in
pi_196839970
Nu verder me The Queen's Gambit *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator zondag 20 december 2020 @ 13:35:19 #41
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196840221
Straks om 15:00 Wout tegen Mathieu :)
pi_196840283
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 13:19 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

Ik vind de groep in ieder geval te groot :P
Hier in Almelo gaan dus zo'n beetje alle kerken al door in die 30-modus, maar verder lijkt het wel goed te gaan hier in de regio. Ja, je hebt natuurlijk Rijssen wat ook doorgaat, en ik hoor slechte van Urk. Het is mij niet geheel duidelijk hoe de rest van de bible belt ermee omgaat, dat weet jij dan weer beter, denk ik :P
Maar als ik een beetje een gokje moet doen, is de tweede groep misschien tussen de 10 en 20 procent? Een flinke minderheid in ieder geval, wat meteen het feest voor de rest verpest :N
Ik heb eigenlijk alleen kijk op wat er tussen Harderwijk en Bunschoten gebeurt, door wat ik van mijn familie hoor. In Nijkerk is er in ieder geval een kerk waar zingen mag. Dat is dan wel dezelfde kerk die tuinen winterklaar laat maken en boodschappen doet voor de zwakkeren. In Bunschoten zijn kerken of dicht of is er plaats voor maximaal 30 personen. Leuke dingen als het avondmaal of dankdag worden alleen digitaal gehouden en waar er normaal met kerst gezongen werd bij de bejaarde gelovigen, is dat nu helemaal afgelast. Dat laatste is wel jammer, want dat is al een uitgeklede traditie. Tot een paar jaar terug ging er altijd een koor naar Amsterdam, maar vanwege vergunningen ivm terreurdreigingen gaat dat niet meer.
Hier in Harderwijk gaat het in het kerkblaadje veel over eenzaamheid en komen er veel opbeurende teksten langs. Onze gemeente is de laatste jaren best goddeloos geworden, dus verwacht ik niet dat we hier te veel bezoekers in de kerk hebben. Ook is Noord-Veluwe al hard geraakt in de eerste golf. Zowel Nunspeet als Heerde zaten bij de tien zwaarstgetroffen gemeentes en dat had voor een groot deel te maken met de kerk. Kerken in de omgeving zijn best geschrokken en houden zich wel aan het advies. Barneveld is de dichtstbijzijnde plek waar ze er iets makkelijker mee om lijken te gaan, al had ik tot een uurtje terug de hoop dat dat daar ook wel meeviel. :X

Zonde dat juist die 10 tot 20 procent in het nieuws komt.
  zondag 20 december 2020 @ 13:43:45 #43
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_196840429
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 13:37 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk alleen kijk op wat er tussen Harderwijk en Bunschoten gebeurt, door wat ik van mijn familie hoor. In Nijkerk is er in ieder geval een kerk waar zingen mag. Dat is dan wel dezelfde kerk die tuinen winterklaar laat maken en boodschappen doet voor de zwakkeren. In Bunschoten zijn kerken of dicht of is er plaats voor maximaal 30 personen. Leuke dingen als het avondmaal of dankdag worden alleen digitaal gehouden en waar er normaal met kerst gezongen werd bij de bejaarde gelovigen, is dat nu helemaal afgelast. Dat laatste is wel jammer, want dat is al een uitgeklede traditie. Tot een paar jaar terug ging er altijd een koor naar Amsterdam, maar vanwege vergunningen ivm terreurdreigingen gaat dat niet meer.
Hier in Harderwijk gaat het in het kerkblaadje veel over eenzaamheid en komen er veel opbeurende teksten langs. Onze gemeente is de laatste jaren best goddeloos geworden, dus verwacht ik niet dat we hier te veel bezoekers in de kerk hebben. Ook is Noord-Veluwe al hard geraakt in de eerste golf. Zowel Nunspeet als Heerde zaten bij de tien zwaarstgetroffen gemeentes en dat had voor een groot deel te maken met de kerk. Kerken in de omgeving zijn best geschrokken en houden zich wel aan het advies. Barneveld is de dichtstbijzijnde plek waar ze er iets makkelijker mee om lijken te gaan, al had ik tot een uurtje terug de hoop dat dat daar ook wel meeviel. :X

Zonde dat juist die 10 tot 20 procent in het nieuws komt.
Dat is altijd het probleem, de minderheid die het verpest voor de meerderheid.
Marokkanen die altijd in een slecht daglicht staan omdat een minderheid in die groep crimineeltje wil spelen. Meerderheid nette goedbedoelende vuurwerk afstekers die moet voor de relschoppers bloeden. En dadelijk de meerderheid die zich laat vaccineren die toch dingen nog steeds niet kan doen dankzij de minderheid anti vaxxers
Same shit, different day
SC hopper present
pi_196840549
Het is eigenlijk voor de tijd van het jaar nog best rustig in Den Haag?
  zondag 20 december 2020 @ 13:49:41 #45
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_196840571
quote:
14s.gif Op zondag 20 december 2020 13:48 schreef Em31 het volgende:
Het is eigenlijk voor de tijd van het jaar nog best rustig in Den Haag?
Ajaxsupporters zijn niet welkom. :Y
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_196840680
Oudjaarsavond is ook een eenmalige uitzending van The Masked Singer
  Moderator zondag 20 december 2020 @ 13:59:19 #47
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196840770
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 13:55 schreef molloot200 het volgende:
Oudjaarsavond is ook een eenmalige uitzending van The Masked Singer
Dat is wel leuk :)
  zondag 20 december 2020 @ 14:06:13 #48
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_196840933
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2020 11:08 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Heeeej :W
Is de tuin klaar? Of was je daar niet mee bezig?

Hier goed hoor. Druk met werk, gezin, ouders en tante. Ik kon de SC niet meer bijbenen en was daar een beetje frustrie over :@
Nu heb ik het geaccepteerd dat ik een heleboel mis :P nou ja. Soort van |:)

Met jou?
Ook druk :) De tuin was inderdaad een tijdje geleden dat we daar mee bezig waren, hij is nu klaar :)

@Hamlapjes wat een verhaal joh van de kerk. Wat jammer dat ze zo star aan hun eigen ideen over wat "hoort" vasthouden. Ik heb het vaker gezegd: Als God geen online diensten had gewild, dan had Hij ons ook het internet niet gegeven :P .
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  zondag 20 december 2020 @ 14:08:12 #49
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_196840983
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 14:06 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ook druk :) De tuin was inderdaad een tijdje geleden dat we daar mee bezig waren, hij is nu klaar :)

@:Hamlapjes wat een verhaal joh van de kerk. Wat jammer dat ze zo star aan hun eigen ideen over wat "hoort" vasthouden. Ik heb het vaker gezegd: Als God geen online diensten had gewild, dan had Hij ons ook het internet niet gegeven :P .
Het internet lijkt me nou echt zoiets dat ontstond toen God even met iets anders bezig was.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  zondag 20 december 2020 @ 14:12:59 #50
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_196841104
quote:
10s.gif Op zondag 20 december 2020 14:08 schreef Strani het volgende:

[..]

Het internet lijkt me nou echt zoiets dat ontstond toen God even met iets anders bezig was.
Gods wegen zijn ondoorgrondelijk Strani.
En uiteraard is er op het internet genoeg zondigs te vinden maar dat was er ook wel zonder internet :P
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_196841141
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 14:12 schreef Arizona het volgende:

En uiteraard is er op het internet genoeg zondigs te vinden maar dat was er ook wel zonder internet :P
Gelukkig brengen wij wat balans met deze zondeloze SC O+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_196841208
quote:
10s.gif Op zondag 20 december 2020 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Ajaxsupporters zijn niet welkom. :Y
@Momo is nog niet begonnen te stoken.
  zondag 20 december 2020 @ 14:18:35 #53
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_196841234
Zonder Het Internet hadden wij allen waarschijnlijk nooit met elkaar gesproken.
En hadden we geen plaatjes gezien zoals deze:
twitter


Dus God was wel degelijk wakker toen hij Internet schiep!
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_196841237
quote:
6s.gif Op zondag 20 december 2020 14:17 schreef Em31 het volgende:

[..]

@:Momo is nog niet begonnen te stoken.
Die is als kersverse blauwe juist de vrede aan het bewaren daar!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zondag 20 december 2020 @ 14:19:29 #55
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_196841252
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 14:18 schreef Arizona het volgende:
Zonder Het Internet hadden wij allen waarschijnlijk nooit met elkaar gesproken.
En hadden we geen plaatjes gezien zoals deze:
[ twitter ]

Dus God was wel degelijk wakker toen hij Internet schiep!
Nou vooruit :D

Nee hoor, het internet biedt absoluut meer goeds dan slechts, vind ik ook.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_196841281
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 14:10 schreef molloot200 het volgende:
Aan de hand van het .com-forum waar ik meelees, las ik dat er drie namen nu vrij zeker zijn: Charlotte Nijs (op silhouettenfoto nummer 7 waarschijnlijk), Splinter Chabot (nummer 8) en Rocky Hehakaija (nummer 10).

Andere goede mogelijkheden zijn Floortje Dessing (nummer 1), Joshua Nolet - zanger van Chef'Special (nummer 5) en Stacey Rookhuizen (nummer 9).
^^ in het WIDM topic had ik deze gepost met de stand van de silhouetten voor de mensen die daar niet meelezen :P
pi_196841298
quote:
10s.gif Op zondag 20 december 2020 14:18 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Die is als kersverse blauwe juist de vrede aan het bewaren daar!
Ah drom is het zo rustig! Misschien moet ze verhuizen naar Urk.
pi_196841302
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 14:21 schreef molloot200 het volgende:

[..]

^^ in het WIDM topic had ik deze gepost met de stand van de silhouetten voor de mensen die daar niet meelezen :P
Thanks! ^O^ Wordt eens tijd dat ik daar ook weer een kijkje ga nemen
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_196841311
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 14:21 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Thanks! ^O^ Wordt eens tijd dat ik daar ook weer een kijkje ga nemen
Het is nu de nieuwe buur van ESF *G*
pi_196841327
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 14:21 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ah drom is het zo rustig! Misschien moet ze verhuizen naar Urk.
Die geeft al die wappies daar lekker op hun flikker _O_
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_196841342
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 14:22 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Het is nu de nieuwe buur van ESF *G*
Jaaaa *O* Lekker naast elkaar
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_196841387
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 14:23 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Jaaaa *O* Lekker naast elkaar
Mijn twee favoriete fora :D
pi_196841439
The Queen's Gambit:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 20 december 2020 @ 14:30:24 #64
39237 crew  H_T
2733
pi_196841464
Ik probeer een kast in elkaar te zetten, maar f er zijn een paar gaten scheef geboord f ik doe meermaals iets gigantisch fout, terwijl dezelfde plank aan de andere kant zonder problemen ging |:)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_196841491
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 14:29 schreef Aoibhin het volgende:
The Queen's Gambit:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja had ik pas door toen ik klaar was :o
  zondag 20 december 2020 @ 14:33:36 #66
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_196841524
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 14:31 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja had ik pas door toen ik klaar was :o
Ik nu pas, maar hij kwam wel heel bekend voor ja.

Overigens:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_196841548
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 14:30 schreef H_T het volgende:
Ik probeer een kast in elkaar te zetten, maar f er zijn een paar gaten scheef geboord f ik doe meermaals iets gigantisch fout, terwijl dezelfde plank aan de andere kant zonder problemen ging |:)
Och hemel, altijd gezeik met die kasten en plankjes en schroefjes :') Succes nog! ^O^
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_196841565
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 14:31 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja had ik pas door toen ik klaar was :o
Ja ik vond hem eerder al wel bekend voor komen, maar het kwartje viel maar niet. Ik had hem niet zo verwacht daar :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_196841568
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 14:33 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik nu pas, maar hij kwam wel heel bekend voor ja.

Overigens:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die spoiler dacht ik ook :D
  zondag 20 december 2020 @ 14:36:24 #70
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_196841592
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 14:35 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Die spoiler dacht ik ook :D
Ah, gelukkig :D
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_196841605
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 14:33 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik nu pas, maar hij kwam wel heel bekend voor ja.

Overigens:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoiler niet lezen als je het seizoen nog niet helemaal gezien hebt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196841608
Al dat gepraat weer over schaak

iemand potje?
  zondag 20 december 2020 @ 14:38:14 #73
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_196841628
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 14:37 schreef Em31 het volgende:

[..]

Spoiler niet lezen als je het seizoen nog niet helemaal gezien hebt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_196841633
Over de @Hamlapjes rant :)

Buckle up was wel een goeie opener, want zit inderdaad in de trein tijdens het lezen.

Verder:
De nuance _O_
Het contrast met de kinderkerk _O_
Jouw geduld _O_

Als ik dit lees, ben ik wel zeer te stellen over hoe het in mijn (ouders') gemeente geregeld is. Al vrij in het begin ging er een enqute rond om de opinie over online diensten te peilen, en voor zover ik weet zijn er nu ook geen fysieke diensten ^O^

Wel grappig zeg, twee vrienden van mij waren ook een tijdje verantwoordelijk voor de livestream/technische ondersteuning van hun kerk. Was zelfs in het pre-corona tijdperk.

Deze rant verdient zeer zeker een koffielike! Nu nog zien of ik zo ook aan de rechterkant uit moet stappen.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_196841674
en weg zijn ze o|O
pi_196841680
Hoop wel dat er geen seizoen 2 komt van queens gambit. Seizoen 1 was perfect zo
  zondag 20 december 2020 @ 14:42:10 #77
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_196841687
quote:
7s.gif Op zondag 20 december 2020 14:41 schreef skysherrif het volgende:
Hoop wel dat er geen seizoen 2 komt van queens gambit. Seizoen 1 was perfect zo
Nee ik denk het niet. Het was ook een Limited Series.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_196841693
quote:
7s.gif Op zondag 20 december 2020 14:41 schreef skysherrif het volgende:
Hoop wel dat er geen seizoen 2 komt van queens gambit. Seizoen 1 was perfect zo
Is gebaseerd op een boek en het wordt duidelijk aangeprezen als miniserie, dus ik denk het ook niet. Al zie je vaker dan toch als iets populair is, dat er onnodige nieuwe seizoenen bij komen. :')
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_196841755
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 14:42 schreef Strani het volgende:

[..]

Nee ik denk het niet. Het was ook een Limited Series.
Dat zou nou mooi zijn, dat ze dat een keer niet doen.
pi_196841787
quote:
7s.gif Op zondag 20 december 2020 14:41 schreef skysherrif het volgende:
Hoop wel dat er geen seizoen 2 komt van queens gambit. Seizoen 1 was perfect zo
Eensch :Y
Komt waarschijnlijk ook doordat het op een boek is gebaseerd, dus dan zouden ze zelf wat moeten verzinnen.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_196841808
quote:
7s.gif Op zondag 20 december 2020 14:41 schreef skysherrif het volgende:
Hoop wel dat er geen seizoen 2 komt van queens gambit. Seizoen 1 was perfect zo
Ik gok dat dat er niet komt hoor. Zou ik zelf ook een beetje afbreuk aan het verhaal vinden doen.
pi_196841815
quote:
7s.gif Op zondag 20 december 2020 14:37 schreef skysherrif het volgende:
Al dat gepraat weer over schaak

iemand potje?
En ik vond de serie fantastisch, maar schaken zelf ben ik helaas vrij slecht in _O-
pi_196841825
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 14:47 schreef koffieleuk het volgende:

[..]

Eensch :Y
Komt waarschijnlijk ook doordat het op een boek is gebaseerd, dus dan zouden ze zelf wat moeten verzinnen.
Had je dat boek gelezen voor je de serie keek?
pi_196841840
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 14:49 schreef molloot200 het volgende:

[..]

En ik vond de serie fantastisch, maar schaken zelf ben ik helaas vrij slecht in _O-
Ik heb het gisteren nog geprobeerd gewoon tegen mijn computer, echt elke keer binnen een paar minuten al uitgeschakeld _O- Ik zou het wel graag goed willen kunnen
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_196841876
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 14:49 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Had je dat boek gelezen voor je de serie keek?
Nee, maar ga er wel van uit dat het de serie het hele boek covert.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_196841895
Die hoofdrolspeelster was wel echt heel goed gecast vond ik :Y Had echt de degelijkheid en klasse in haar uiterlijk zitten laat maar zeggen, maar tegelijkertijd zag ze er ook onzeker uit.
pi_196841908
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 14:52 schreef molloot200 het volgende:
Die hoofdrolspeelster was wel echt heel goed gecast vond ik :Y Had echt de degelijkheid en klasse in haar uiterlijk zitten laat maar zeggen, maar tegelijkertijd zag ze er ook onzeker uit.
Ik vind haar ook heel goed ja _O_
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_196841910
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 14:49 schreef molloot200 het volgende:

[..]

En ik vond de serie fantastisch, maar schaken zelf ben ik helaas vrij slecht in _O-
Oefenen!

Ik ben overigens ook slecht hoor haha, maar beetje opgepakt na de serie
pi_196841929
quote:
7s.gif Op zondag 20 december 2020 14:37 schreef skysherrif het volgende:
Al dat gepraat weer over schaak

iemand potje?
Voor m'n gevoel ben ik er beter in met een drankje op, dus liever op zo'n avond :')
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_196841931
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 14:52 schreef koffieleuk het volgende:

[..]

Nee, maar ga er wel van uit dat het de serie het hele boek covert.
Als ik Wikipedia zo lees, klopt dat ook wel.
pi_196842000
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 14:53 schreef koffieleuk het volgende:

[..]

Voor m'n gevoel ben ik er beter in met een drankje op, dus liever op zo'n avond :')
Nou scheutje drank door je koffie heen en kom maar op!!
pi_196842136
Alhoewel nu even cross kijken
  Moderator zondag 20 december 2020 @ 15:05:12 #93
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196842206
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 15:02 schreef skysherrif het volgende:
Alhoewel nu even cross kijken
c_/
pi_196842254
Rip eli :(
  zondag 20 december 2020 @ 15:10:36 #95
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_196842371
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 15:06 schreef skysherrif het volgende:
Rip eli :(
Nu pas ingeschakeld, watskeburt?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator zondag 20 december 2020 @ 15:13:24 #96
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196842445
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 15:10 schreef Strani het volgende:

[..]

Nu pas ingeschakeld, watskeburt?
Ketting eraf
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 20 december 2020 @ 15:13:28 #97
39237 crew  H_T
2733
pi_196842448
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 14:34 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Och hemel, altijd gezeik met die kasten en plankjes en schroefjes :') Succes nog! ^O^
Met wat hulp van een boor past dat stuk nu wel en kan ik weer verder ^O^
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_196842476
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 15:13 schreef H_T het volgende:

[..]

Met wat hulp van een boor past dat stuk nu wel en kan ik weer verder ^O^
Wat een geruststelling *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_196842608
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 14:52 schreef molloot200 het volgende:
Die hoofdrolspeelster was wel echt heel goed gecast vond ik :Y Had echt de degelijkheid en klasse in haar uiterlijk zitten laat maar zeggen, maar tegelijkertijd zag ze er ook onzeker uit.
Ja _O_ perfect inderdaad, ze past helemaal in dat sfeertje.

En ze is best anders met ander haar :D
  Moderator zondag 20 december 2020 @ 15:24:15 #100
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196842682
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 15:20 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja _O_ perfect inderdaad, ze past helemaal in dat sfeertje.

En ze is best anders met ander haar :D
[ afbeelding ]
Ze heeft iets heel aparts ja :Y
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')